Neobi'nin Güncesi: Bıldır Yediğin Hurmalar...

By : Neobi
Oi minna-san.. Bilin bakalım neden ansınız buradayım? Evvet bir güncel  için. Ama nedir bu güncel onu tabii ki yazı ilerledikçe göreceksiniz. Haydi bakalım biraz stres atalım :P

Bugün güncel vermemin en önemli nedenlerinden biri bayram günceline iki serinin finalinin denk gelecek olması. Şahsen iki finali aynı güncelde vermek serilere haksızlık olur diye düşündüm. Ne bakımdan mı? Taabii ki burada hangisinden konuşayım diye düşünüp sinir olmuş bir Neobik bakımından xD

Şakaa tabii ki ama ayrı ayrı iki final çok hoş değil mi sizce de hehehhe.
Pekii hangi iki serimiz son buluyor. Hangi takipçiler hem üzülüp hem de acı gerçekle yüzleşecek hı hı hı?
Bugün finalini vereceğimiz seriyi söyleyeceğim ama diğeri için bayramı beklemek zorundasınız xD

Ehh durumu da açıkladığıma göre gelelim bugünün şeref konuğuna... Hiç aklınıza bu serinin Kaichou Wa Maid-Sama olabileceği aklınıza geldi mi peki? Gelmedi değil mi? Gelemez tabi.. Alışmış bir çoğunuz çünkü çok yavaşsınız, nerde bu maid gibi bıdı bıdı sözleri söylemeye... En çok da sizin için seviniyorum bu arada. Bakalım işsiz kalıp hangi seriye saracaksınız :P

Neyse ne diyordum hah bayram güncelini ikiye bölmemin birinci sebebi iki finali aynı güncelde çakıştırmamaktı.

Bir diğer sebebi de bazıı açık göz arkadaşların oyununu bozmak..
Açık açık parmak uzatıp birilerini hedef gösterme gibi bir niyetim yok ama Maid takip eden birçoğunuz da neyden bahsettiğimi ya anladınız ya da birazdan anlayacaksınız. Çünkü birazcık yapılan saygısızlıktan dolayı dem vuracağım şimdi.

Bundan birkaç gün önce bir arkadaşım " aa neo biliyormusun x grubu maid samayı alıyormuş " dedi bana. Alsınlar dedim neticede bizim üstümüze zimmetli değil ya. Evet şahsen bana 2 grubun aynı seriyi çevirmesi çok saçma gelse de milletin ne yaptığına da karışacak değilim. İster baştan alsın, ister animenin kaldığı yerden alsın.. Keyifleri bilir yani.. Fakat o yazının hemen akabinde Maidi 70. bölümden aldıklarını gördüm. İşler bu nokta da değişti tabii.
Şimdi çok bilmiş arkadaşlar sizin yaptığınız bizlerin emeklerine çöreklenmek değil de nedir?
Madem alıyorsun Maid sama'yı ya baştan alacaksın ya da animenin kaldığı yerden. Normal şekli budur olayın. Ha 70'den almak istiyorsan illa, gelirsin bizle bir konuşursun. Dersin" arkadaş böyle böyle biz çevirelim siz editleyin biraz hızlandıralım, insanlar meraktan kurtulsun" ya da " ya arkadaş eğer çevirmeyecekseniz biz devralmak istiyoruz seriyi var mıdır bir mahsuru?"  Sen bize gel bir sor, insan yemiyoruz biz..
 Adama bak ya geliyor bizim getirdiğimiz yerden alıyor seriyi ( zaten kalmış 15 bölüm geriye) sonra da sitemize kazandırdık, yok biz finale getireceğiz hobareyy nidalarıı.
Ayıptır yahu. Yapılan resmen beleşçiliktir, insanların emeklerinin üstüne yatmaktır..
Normal yaşantınızda işler böyle mi yürüyor sizde?
Hadi bizden haberleri yok diyeceğim ( ki imkansız ) bir de onları uyaranlara atarlanıyorlar.
Neymiş seriyi çeviren bütün gruplar hep 69 da kalmış, keşke biraz araştırsalarmış, insanlar 70'den sonrasını merak ediyormuş bla bla bla
Peki siz hiç araştırdınız mı? Çok merak ettim o güzel araştırmalarınız sonucu bizim dışımızda maidi 69'a kadar getiren diğer gruplar kimler? Şahsen biz öyle bir grup olduğunu bilmiyoruz da..
Hani konuşmayayım dedim, olmaz dedim, ama yok ciddi anlamda çok büyük bir ayıp var ortada. Terbiyesizlik benim gözümde bu yapılan.
Madem maid samayı çok seviyorsun, madem okurları çok düşünüyorsun, bundan 1 sene önce millet bir yerlerini yırtıyordu Maid için o zaman nerdeydiniz? Neden iyilik kanatlarınız o zaman açılmadı da seriyi çevirip hem okurlara hem de daha bu seriye hiç bulaşmamış olan bizlere bir iyilik yapmadınız? 
Eğer gelip bizimle kontak kursaydınız o zaman gerçekten iyi niyetli bir davranış içinde bulunduğunuzu düşünürdüm, lakin şuanki tavrınız iyi niyetten tamamen uzak... Tamamen gösteriş derdiniz. Buradan gözüken bu...

Neyse...
Öncelikle sağ kolum, serinin bitmesinde en büyük emeği olan, sabahlara kadar ilerletmek için uğraşırken bir yandan da benim kaprislerimi çeken Eva'ya, çevirilere hız verip baskılarımdan yılmayan Barbatodori'ye, işini gücünü bırakıp destek timine katılan Malhas'a , daha gelir gelmez zor serilerin birinde kendini bulsa da şikayetçi olmadan pıtı pıtı destek timine katılan Psykhe'e, onca işinin gücünün arasında tek bir kelime dahi etmeden 17 bölümün tamamını kontrol ederek üstümüzde ki yükü büyük ölçüde azaltan Nurdish'e, Hızır gibi yetişip esktralardan birinin çevirisini aradan çıkaran Ebonit'e ve serinin ana çevirmeni ArtemiSs'e canı gönülden teşekkür ediyorum. Sizler olmasaydınız böyle güzel ve anlamlı bir finale bu kadar kısa sürede adımızı yazamazdık.. İyi ki varsınız :)
Ve son olarak.. İşte bizler böyle güçlü bağlara  sahip bir aileyiz diyor ve sizi o mükemmel finalle baş başa bırakıyorum. Keyifli okumalar Minna :)


Güncel Listesi

Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 72
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 73
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 74
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 75
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 76
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 77
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 78
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 79
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 80
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 81
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 82
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 83
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 84
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 85 ( final )
Kaichou Wa Maid- Sama bölüm 85.1

Mabushi Majo Ailesi Keyifli Okumalar Diler...

Neobinin Güncesi: Boa Hancock Erza Scarlet'e karşı!!

By : Neobi
Yok yok öyle kavgalı dövüşlü bir şey yok. Yani başlığı yazarken bu iki hatun kapışsa ne dövüş çıkar ama haa diye geçirmedim de değil içimden hani ama amacım başka şuan. Önce derdimi anlatayım sonra kapıştırırız yavruları :P
Geçen gün creditleri düzenlerken ( yeni bir arkadaşımız geldi de ona küçük chibi seçerken ) dedim neden bilinmedik ufaklıklar kullanıyoruz da animelerden dem vurmuyoruz!!! 
Hayır kaç yıl olmuş aklıma anca geliyor olaya gel. Neyse ben bu hatuna böyle güzel bişiler ararken aklıma naruto'nun anası geldi. Kushina esaslı hatunludur dedim başladım arayışlara. Güzel de bir şey buldum. Böyle bir güzel de oturttum credite ama oda ne *-* Kushina acaipp güzel oldu orda yaaaa.
"Hmmmm acaba bunu kendime mi koysam?
Ama görevi kötüye kullanmaya girmez mi bu?
Şey galiba kushina kullanılıyordu yaaa..
Evet evet kaldırayım ben bunu da başka bakayım... Hmm hmmm kim olsun kim olsun.. Hah op'da ki perona olsun. Hayaletli mayaletli güzel kız işte.."
Böyle içimde ki cadının da baskılarıyla kushinayı kaldırıp peronayı seçmeye karar verdim işte ki perona da gayet  cici oldu.
Eee düşündüm de yıllardır aynı chibiyi kullanıyorum yani. En iyisi kendiminkini de değişeyim dedim ve düştüm gıgılın kıymetli kollarına. Yannız var ya allah çok büyük. Böyle fesatlık edip sefgili kıza kushinayı koymam mı bana da yakışmadı xD Yani daha doğrusu ben yakıştıramadım çok mutlu, şeker, sevimli bir şey çünkü. 
Bana daha soğuk, daha asi, daha pislik bişiler lazım xD Yani ben kendime bu tarz duruşlu ufaklıkları yakıştırıyorum. Ne de olsa pislik doğamda var :P Ama asi değilimdir neyse..
İşte başlıkta buradan çıktı. Erza mı yoksa Boa hancock mu? Şimdi size ikisinin de chibisini göstereceğim. Ben ikisi arasın da kararsız kaldım. Siz bana yardım edin hangisini seçeyim diye.


boa hancock

erza scarlet




Resimleri de eklediğimizee göree. Harbi bu iki hatun kapışsa nasıl olur acaba? Şahsi düşüncem Erzanın baskın olacağı yönünde. Netice de boa hancock'un aşk meyvesi Erzanın üstünde pek işe yaramayacak. Ee geriye kalıyor hakisi bir. Onla da erza başa çıkabilir gibi. Aman yaa neyse banane.










Bu arada hazır animelerden dem vurmuşken bir sorum olacak. Daha doğrusu ufak bir oyun başlatacağım.
Bizim cadıları anime karakterlerile eşleştirmeniz gerekirse ( daha doğrusu misal nurdish deyince aklınıza hangi anime karakteri geliyor? ) bunlar kimler olurdu? Lütfen tüm ekip arkadaşlarımıza aynı muameleyi gösterin. 3 kişi yazıp diğerlerini es geçmeyin yani.
Daha iyi anlamanız için oyunu başlatayım :D 

Bana göre bizim cadılar birer anime karakteri olsaydılarr, kime benzerdiler...
1) Nurdish:

Tabbiii ki mogami kyokooo. Bi kere Nurdish çok iyi niyetlidir. Arkadaşlarına çok düşkün bir yapısı vardır. Az biraz da saftır benim arkadaşım :P ( şaka ettim kızma asdfgasdf ) Ama sinirlendi mi, ağzını bir açtı mı susturabilene aşk olsun. Çıkıverir kyokonun cinleri piyasaya.. Bu sebepleee bence Nurdish tam da Mogami Kyoko xD


2- Rosario
Aşka aşık insan rosario. Benim içinnnn tam da şu karakter
Aşkı çok sever - kim sefmez ki - Aşkı için her şeyi yapabilecek bir karakterdedir. Arkadaşlarını çok sever, onlara çok değer verir ve onlar için her şeyi yapmak isterr ammaaa sakura gibi elinden pek bir şey gelmez asghfasghf  Bu yüzden sakurayla eşleştirdim :D
Ve yeri geldiğin de fena cazgırdır xD
Ama onun dışında çok uysal ve sevilesi bir insandır. Yatır dizine vur totosuna totosuna :P

3- Sırada uyuşukluklar kraliçesi soğuk nevalee var..
Ehhh bu hatuna en iyi gidecek karakter kim peki? Taabii ki savaşın ortasında bile uyumaya gidebilecek kadar üşengeç olan shikamaru xD Zaten eğer bunu koymasaydım mendokse diye diye küser kendini dağlara
 vururdu shikamaru buna eminim. Bu ara da nevale için aklımda iki isim belirdi amaaa shikamaru ağır bastı xD 







4- Şeytan başkannnn PowaQa
Üzgünüm powikomm üzgünümm asghfasghf Ama hayalimde sen böyle canlanıyorsun anime karakteri olunca xD Neden diye sorarsan kii şöyle benceee. Ya da salla neden olduğunu biliyorsun işte xD Erkekler konusunda özellikle muhahahahah :D Ayrıca çok şeytani bir yapında var. Çoğu kişinin senden korktuğunu duydum. Bazen ben bile tırsmıyor değilim hani :P
5- duygusal insan ArtemisS
ArtemisS bacım valla lucy sana pek bir yakıştı.  Ama dersen ki neden lucyy bilemedim ben onu. O geldi birden gözümün önüne :D






6- Bir diğer uyuşuk, bezgin, üşengeç karakterimiz Arumd- pardon Yui Hirasawa
Ve evet tam da tahminimiz üzre arumdabda için geliyor xD Yani şimdi Yui varken olayı anlatmak bana biraz saçma geldi bakın yuiye bakın aruma tencere kapak yanee :P Muahhhh asdfgfdsad




7- Sessiz prens Shino Aburame

Kesinlikle anime de hatırı sayılır gücü olan bu karakterimiz nedendir bilinmez pek bir sessizdir. Bu sebeplee tam da Barbatodori değil mi!!! Bizim ilk göz ağrımız ilk böcüğümüz barbatodori de pek konuşmaz. Ayrıca çok saygılı bir insandır. Bu yüzdennn Shino Aburame tam sana göree...


8- Ah benim bi çare, ah benim çilekeş, ah benim gariban andremmm
Lady oscar'ı izleyenler bilir animenin domino taşlarından biridir Andre Grenadier.
Lady oscara duyduğu aşk ve sadakat sebebiyle yıllarca yanında gıkını bile çıkarmadan çalışıp duran,  onun tüm kaprislerini çeken, ve tüm bunlardan bir dakika bile gocunmayan bir insan efladıdır kendileri. Peki bu niteliklere uyan cadımız kimm...
Evet benim çok sevdiğim anime karakterlerinden biri olan Andre sevgili Eva için geliyor. Kendisi de Andre kadar sadık ve aşık :P 





9- Neden bilmiyorum ama Henna diyince aklıma gelen hatunn direk kagura oluyorr.
Kılıç ustası hatun kagura animede öyle pek fazla konuşmaz. Her yapacağını eylemleriyle yapar. Gider keser doğrar ve işi bitirir. Yani çene insanı değil iş insanıdır. Belki de bu sebeple henna bacım diyince gözlerimin önünde haşin bakışıyla kagura beliriyor.



10- Tek kelimeyle tanımlayamayacağım insan homosaphilis.
Düşündüm, düşündüm ve insanların ruhlarından kendine oyuncak yapan one piec'in deli dolu hatunu peronayı sana uygun gördüm. Bir kere sadistlik desen onda, canilik desen onda, az biraz delilik desen onda, yani kim kendi ruhlarını milletin içine sokarak onlara acı çektirmeyi akıl eder kiii!!! Ama kızma yahu bu kız da hiç mi vefa yok diyorsan ki var olmaz mııı. Yani tıpkısının aynısı sen bu sevimli peronaaa *-*

11- Azmin ayaklı örneğii Hikari 
Special A izleyen hatunlar bilirler. Hikari sırf her şey'de birinci olan Kei'yi geçebilmek adına anime boyunca yememiş içmemiş çalışmış da çalışmışdır. Ha geçebilmişmidir kei'yi orasını söylemeyeyim ama azimli hatunlar arasında on numaradır kendileri. Peki bu azmin tanrıçası olan hatun aklınıza kimi getiriyor? Benim Mahlası getiriyor vallaha da xD



12- Kotoko.. Kooootokoooooo
Kulaklarınız da yankılandı mı acebasıı kin chan'n o enerjik moe moe dolu sessiii xD Kotoko masumiyetin temsili, azmin ayaklı örneklerinden biri, sevimli mi sevimli bu hanım kızımız benim gözlerimde mizu'yu belirtiyor neden bilinmez. İzleyenler bilir odun irie'den ( ki ben irieye deli olurum yani çok seferim ) çekmediği kalmamış ama yine de kan kusup da kızılcık şerbeti içtim demiştir her daim benim biricik çilekeş kotokom. Gerçi değmemişmidir bu çabalara tabiisi değmiştir. :)

13-Sırada ki parçamız sogeking'den yanii usopp samadan geliyor. 
Bana göre one piec'in olmazsa olmaz elebaşlarından ( ki one piece de bir tane gereksiz eleman bulamazsınız. Hepsi olmazsa olmazdır ) usopp-sama her daim sizi kahkahalara boğan, yalan konusunda usta ( ama asla kötü yalan söylemez amacı insanları güldürebilmektir ) tayfanın neşesidir. Ve bu zıpır karakter nxatalante için söylüyor bu gece aaa dostlarr :) Valla nx usoppu gördükçe seni hatırlıyorum kötü bir niyetim yok :D


14-
Her ne kadar anime de beni sinir etse de mangasında çığır açan sevimli, utangaç, saf ve kibar karakterimiz bu gece sagoso için sahnede. Sagoyu tanıyanlar bilir insanları kırmamak için pek fazla çaba sarfeder.. Eh bu durum da onun için en ideal karakter sawako değil de kimdirr...






15- One piec'in sessiz hatunu
robin bu akşam ki açılışı saparrow için yapıyor. Genellikle köşesinde kitap okuyan, bir şeyleri araştıran ama arkadaşları için hiçbir şeyden gocunmayan bu karizmatik karakteri senin için seçtim pikachuu :)





16- Bu ufak tefek utangaç kızımız
kızımız hinata ise tigergirl için alıyor sazı eline. Allasen aa dostum sence de hık demiş burnundan düşmemiş mi hı hı hı *-* Ben çok benzettim falla xD

Peki bitti mi hayırğğğğğğ daha bitmedii. Birazcık da chat kutumuzun mihenk taşlarınıu eşleştireyim xD


18- Namii swannn diye diye dağları delmiş çölleri aşmış,
gözlerinden kalpçikleri fışkırtmış sanji kunn sizce de evlenebilmek için chat kutularında ağlayan ebonit'in reankarnasyonu değil de nedir asghfasghfasghd





19- Vee sıra da chatimizin temel direği siyanür namı diğer metalsimyacı var :D
Ehh siyaanür diyince akla Brook gelmez de kim gelir sorarım size? Yaşayan bir iskelet olan brook yediği şeytan meyvesi yüzünden tekrar dirilir. Centilmen olduğu kadar kaba ve sapık da olduğundan ilginç bir kişiliği vardır. En önemli özelliği ise insanın kanını donduran espri anlayışı. Ehh neden bu şahsı metalsiyanüre benzettiğimi anlamışınızdır değil mi xD


20- Veee son olarak ben denizdee ( ay kendimi çok düşündüm taşındım. Ne yapayım ne yapayım diye ) Ama iltimas geçtiğimi düşünürsünüz diye de aklımda ki herbir şeyi kovaladım ve kendimi Koizumi Risa ile özdeştirmeye karar verdim. 
 Peki neden koizumi risa? Uzun boyundan muzdarip bu arkadaşımız azmetti çalıştı çabaladı ve o ufacık tefecik içi dolu turşucuk odun kafalı ootaniyi kendine aşık etti de ondaan xD Bana da torbadan bi otaani çıkar belki diyerek Risanın tahtına aday oluyorum işte :P ( umut fakirin ekmeği :P )



Ay nee çok konuştumm ne çok konuştumm. Elbet unuttuklarım olmuştur yada nurdishin nakaması olup da hiç tanımadıklarım vardır. Eehh gomenne dostlar. Valla şu 20 kişiyi çıkarıcam die göbeğim çatladı zaten :D 
İşte oyunumuz böyle. Doğal olarak soruyor olabilirsiniz. Benen yeaaa neden katılmak zorundaymışım diye söyleniyor da olabilirsiniz haliyle. Tabii ki katılmak oynamak zorunda değilsiniz.. Tadaşşiiiii ( lakinn ) ne kadar çok katılım ve farklı yüzler görürsem bir sonra ki güncel de o kadar fazla bölüm göreceksiniz. Bunu da hatırlatmakta fayda varr. Eeee ben pislik bir karakterim napayım Ne kadar eppek o kadar köfteee :P


Gelelim güncel listemize
Bokura Ga İta Bölüm 41-42
Kaichou Wa Maid Sama Bölüm 70-71
Kimi Ni Todoke Bölüm 61-62
Koizora Bölüm 9
Kyou Koi wo Hajimemasu Bölüm 25-26
Kyou No Kira-Kun Bölüm 6-7-7,5
L-DK Bölüm 41-42
Love In The Mask Cilt 21-22 (87-94)
Nana Bölüm 10
Orange Bölüm 11
Orange Marmalade Bölüm 60,5- 61- 62 - 63
Yumemiru Taiyou Bölüm 30
Yokuko x Boku SS Bölüm 4
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 87-88-89-90
Skip Beat Bölüm 177-178
Kimi Ga Suki bölüm 6

Mabushi Majo Ailesi Keyifli Okumalar Diler..



Ps: Bir iki ufak bilgilendirme.
1 dengeki daisyi bıraktığımız falan yok. İngilizce bölümlerin birikmesini bekliyoruz bir çırpıda verebilmek adına. Biraz sabredeceksiniz yani.
2 Kamisama Hajimemashita için de bekleyeceksiniz. Zira ben ne zaman edite değecek dişime dokunur bir raw bulursam o zaman başlayacağız. Haa ben bekleyemem kardeşim diyorsan da  o senin sorunun güzel kardeşim. Kapı sağ tarafta..
3 Aksini belirtmediğimiz sürece hiçbir serimiz DURDURULMAMIŞTIR. Bunu anlamak zor olmamalı değil mi? Ros eşşek tabanı gibi yazmış sağ üst tarafa. Bunu bilip de chate gelip lak lak ötmeniz biz de laf aradığınız kanaatini oluşturuyor. Ehh böyle bir durum da da duyacağınız her türlü lafa hazır olunuz...
4 Batoto da genel bir sorun var. Bazı mangaları eklesek de çıkmıyorlar. Neden bilemedim. Kendileriyle iletişime geçtik. En yakın zaman da düzelecektir.
5 Kendini bir şey sanan bir anona da lafım var buradan. Sanki koskoca japonya da manga bitmiş gibi gelip bizim chat kutumuza bize artistlik taslayan ukela insan. Sen git önce elini bi taşın altına sok tamam mı annem. Biz aldığımız serileri aslan gibi ilerletiriz. Sana kalmadı bizim serilerin derdi. Kyou no kira kun henna'nın önderliğinde gayet düzgün ilerliyor. Çok meraklıysan bu işlere git el değmemiş tonlarca seri var. Çok iyi ing varsa editin de iyiyse onlara el at da millet sevinsin. Hayret bir şey ya. Abi sinir oluyorum bu tip insanlara...

Nurdish Güncükü: Ramazan Hoş Geldin!

By : Nurdish


Ramazan gelür, hoş gelür... Bildiğiniz geldi Ramazan. Nasıl koca bir sene şıp diye geçmişse artık, anlayamadık, yetişemedik hızına. Biz yetişemiyoruz diye zaman da durmuyor hani. Bu yılın en uzun günlerinde zorlu bir mücadele bizleri bekliyor Gençlik! Ama karar verdikten sonra (tabii ki bir de sağlığımız yerinde olduktan sonra) açlık vız gelir tırıs gider! :) Hem halimize şükretmemiz gerekiyor. Biz 17 saat 24 dakika oruç tutarken, Norveç'in Trömse şehrindekiler tamı tamına 21 saat 51 dakika oruç tutacaklar! Sadece 2 saat 9 dakika yemek 

yemeye fırsatları olacak! İnanılmaz!!! Dedim size, şükretmemiz lazım. :P (Bize ne ya elin Norveç'inden! Ben yaşadığım yere bakarım...:P) Valla çalışıyor olmasaydım kesinlikle Ramazan'ı Rize'de geçirirdim herhalde. Koskoca 45dk daha erken açıyorlar orucu. İlk İstanbul'a yerleştiğimiz zaman biz tam iftar açarken telefonlar bir türlü susmazdı. Eh tabi, biz yeni oruç açarken Rize'dekiler iftar etmiş, çay keyfinde lak lak etmek için bizi arıyorlardı. Bilirsiniz, sabırsızlıkla beklenen o sofraya oturduktan sonra insanın pek konuşası gelmez, hele sofrayla aramıza girenlere karşı hiç hoş hislere sahip olmayız. Bir durun da! Bir yiyelim yemeğimizi sonra keyif ederiz birlikte... :P Tabii bu kaç sene önceydi. Artık Rize de alıştı bu duruma. Telefonlar çalmıyor pek. :) 
Ramazan'ın en zor kısmı susuzluk. "İmaj hiçbir şey, susuzluk her şey!" Kesinlikle öyle. Uzmanlar (her zaman bir sürü uzman vardır ve hep farklı farklı şeyler önerirler) bile aynı şeyi söylüyor: iftarda 1,5lt su, sahura kadar da 2 lt daha su için. Miktarlar değişebilir. Anlayacağınız bol bol sıvı, su, ayran tüketmemizi öneriyorlar. Meyve olarak da karpuz en iyisi. Hep su ve tatlı olduğundan enerji de verir. Eğer Allah nasip ederse bu Ramazan'da çok kilo vermeye niyetliyim. İftarda sırf çorba ve karpuz yersem eğer, Ramazan boyunca bayağı bir incelirim diye düşünüyorum.... Hehehe... Tabii ki de böyle bir şey gerçekleşmeyecek. :D vermeyi bırakın, almasam iyiydi. :D Allah büyük canım belli mi olur. :P 
Günlerin uzun olmasının "sudan" sebeplerden ötürü olumsuz taraflarının yanında, bir de teravi olayına üzülüyorum açıkçası. Hem iş, hem 9'a doğru açılan oruçla birlikte gelen enerji kaybıyla camide teravi kılamayacağım. Aslında önemli bir konu değil ama arada da olsa kılınsa güzel olurdu. Artık kendi çapımızda bir şeyler yapacağız. Allah kabul etsin, inşallah. Her camide kılınan teravi namazı dendiğinde aklıma Rize, Kale'deki jet imam gelir. Bir sene dayım teravi için bizi her akşam başka bir camiye götürüyordu. Bir akşam Kaleye gittik ama biraz geç kalmışız. Koştur koştur camiye girdik, koştur koştur çıktık. Evet, aynen öyle oldu. İçeri girmemizle çıkmamız neredeyse bir oldu. Dualara yetişemedik resmen. Allah kabul etsin valla... :D
Sanırım ben Ramazan havasına iyice girdim.. Yarın oruç var hanıııım! Ramazanımın hayırlı olsun Gençlik! Allah kolaylığını verir. İnşallah çok rahat, verimli ve şahane bir Ramazan geçiririz. Şimdiden Allah kabul etsin!!!


Gelelim güncellerimize... Ramazan' güzel bir giriş yaparak size 5 bölüm hediye ediyoruz! 
16 Life: Arum&Spring; Yamada: Eva; Sunako: Saparrow&Arum eşliğinde huzurlarınızda!!!

Afiyetler olsun Gençlik! 


Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 115-116.Bölüm

Yamada-kun to 7-nin no Majo - 98-99.Bölüm

16 Life- 5.Bölüm

Not: Batoto'ya uploader aranıyor! Bize yardımcı olabilecek bir babayiğit var ise lütfen bizimle irtibata geçin!

Nurdish Güncükü: Hayırlı Kandiller!

By : Nurdish
Hayırlı Kandiller Sevgili Arkadaşlar!

Yarınki güncelimi bir gün öncesine alarak, bir vesileyle kandilinizi kutlamak istedim.    (Tabii bir de yarın internete giremeyecek olmam da buna sebep olmuş olabilir.)  :) 



Bu şaşalı kandil mesajını sizinle paylaştıktan sonra gel gelelim güncelimize...

Bu haftaki güncelimizde rutinin dışına çıkıyoruz ve 16 Life'den bir bölüm yayınlıyoruz! Şimdi durum şöyle: kara listeme aldığım Teame98 arkadaşımız, bana bu mangayı komple kendisinin yapacağını söyledi ve güzel başladı. 3 bölümün ardından *PUF* ortadan kayboldu. Kendisi bir çok ama çok geçerli bir mazereti olmadığı müddetçe Mabushi Majo'ya uğramamalı.... Sevgilerimi sunuyorum... :P Ortadan kaybolan editör/çevirmenin ardından bu manga sahipsiz kaldı. Çevirmeni bulduk, Spring. Ama editörde sıkıntı yaşadım. Bu bölümün kredi sayfasını açarsanız göreceksiniz ki 4 cadımızın resmi var orada ve de onlar arasında ben yokum. Temizleme: Eva; Çeviri: Spring; Düzen: Kuptrik (hani şu uğruna Sunako'yu yapmaya başladığım kuzenim var ya, işte o. :P); Kontrolde biraz ben, biraz Arumdabda. Ellerinize, emeklerinize sağlık tatlı cadılarım. Bundan sonraki bölümlerde de Çeviri:Spring; Edit: Arumdabda olacak. Ben hazır aldığım bölümleri ekleyeceğim. Yani son kontrolü yapmama gerek olmadığını düşünüyorum. (Çünkü çevirmem ve kontrol etmem gereken yeterince manga var elimde.) Bu konuda cadılarıma güveniyorum. :) 

Diğer rutinlerimiz de tüm hızıylda devam ediyor. 2 Yamada: Eva, 2 Sunako: Saparrow ve Arumdabda.  Ellere, kollara sağlık canlar!  Sunako'da çok merak içerisinde kalacaksınız. Çünkü 2 kısımlık bölümün birinci kısmını bugün, ikincisini de taaaaa önümüzdeki güncel günümde vereceğim! Muahahahah! Bundan keyif almış olabilirim! xD 

Bugünlük benden bu kadar! Afiyetler olsun şekerler!!! Dualarınızda biz, nacizane cadılarınızı da unutmayıveriniz. :) (Bu "Muahahahah!"nın üzerine pek dua alabileceğimi sanmıyorum ama, neyse...) :P :D


Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 113-114.Bölüm



Yamada-kun to 7-nin no Majo - 96-97.Bölüm




16 Life- 4.Bölüm


Neobinin Güncesi: Şans şans diye nicesine sarıldım!!

By : Neobi


Bazı insanlar vardır doğuştan ballıdırlar. Nasıl bir yıldız haritasına sahipler anlamadım ama her işleri rast gider. Eline yüzüne bulaştırmak ister onu bile yapamaz. Neden çünkü o şanslıdır. Dünya onun gibilere her daim elma şekeri sunarken bizim gibilere de o şekerin sapı kalır sadece. Şimdi böyle dedim diye arabeske bağlayıp kaderimden dem vuracağım zannetmeyin. Muhabbeti başımdan geçen şanssızlık silsilesine bağlayacağım sadece.
Geçen hafta bir gün powla konuşurken laf arasında "hatun ben izinliyim pc'ni kap gelde bi kamp yapalım" dedi. Siz hiç 2-3 kızın bir araya gelip de gerçekten bir şeyler yaptığına denk geldiniz mi? Ben bunun örneğini tarihte hiç görmedim. Misal üniversite zamanlarımda vize-final haftaları pok varmış gibi bi ton kız toplanırdık birlikte ders çalışıcaz yeaaaaa ayağına. Ama ders hariç her bi haltı yerdik. Okey oynardık, batak oynardık, dedikodu yapardık, fal seansları başlatırdık artık yapacak hiçbir şeyimiz kalmazsa da oturur evin duvarlarını inceler, o duvarı boyayan badanacının hayatının nasıl da berbat olduğuna dair hikayeler uydururduk. Ehh doğal olarak topluca da çakardık ama bunu demeye gerek yok sanırım.

Tüm bunları bilsem de "hatun benim pc masa üstü sen kap gel seninkini" dedim yavrunun hevesini kırmamak adına. Cumartesi oldu bu geldi bir güzel hazırlanmış. Leptop kolunun altında. Yooo dedim gelir gelmez öyle oturamayız daha gün kararmadı bile önce bi çarşı pazar gezelim sora otururuz. Onu yap bunu yap bilmem ne derken nihayet hava karardı çekildik odaya. Benim pc'm bir keresinde veledin tekinin tezimi silmesinden dolayı sürekli şifrelidir. Öyle her gelen madik atamaz yane.. Mail hesabımın şifresi neyse ekranımın şifreside odur. Yıllardır böyle kullanırım.O akşamda pow da var ya allahım bir heves bir gaz bende. Olumm varyaa kombo yapıcaz çift çift çıkarıcaz bölümleri gibi bi aşk var içimde. Bir güzel kuruldum koltuğuma bastım düğmeye bayramlık almaya giden çocuklar gibi bekliyorum ekranımın aydınlanmasını..
Açılış tamamlanıp da ekran aydınlanınca o canı çıkasıca kutucuk en sinsi gülümsemesiyle sordu bana şifremi. Artık elim alışmış ya klavyeye falan bakmadan giriyorum. Dınk kabul etmedi. Hah dedim hava atıcam die bakmazmısın klavyeye böyle morarırsın işte. Bu sefer gayetde bakarak girdim. Kabul etmedi.. Alla alla dedim aceba caps lock mu açık, num lock mu açık nedir yani. Her bişiyi kontrol ettim yok anacım açılmıyor tükürdüğümün ekranı. Ama beni göreceksiniz bir anda böyle tansiyon şeker allah ne verdiyse yükselişe geçtiler. Pow sakin ol açılır diyor ama denemediğim kombinasyon kalmadı, hatta yeni yeni şeylerde uydurdum yok açılmıyor. Hemen leptopu kapıp araştırmalara girdim nasıl açarım diye ama benim içimde ki heves falan da söndü o arada tabi. 
Nereye baktıysam " hacı malmısın yeaaa insan şifreesini unutur mu " mesajlarına denk geldim. Unutmadık herhalde hırt. Neyse az gittim uz gittim salak saçma şeyler izledim en sonunda bi çözüm yolu buldum: FORMAT..
Hoşt.. Hiçbir şeyim yedekli değil ki. Format atarsam ölürüm nan. Küfret bana ama format deme. İyice tutuştum ben tabe. Hemen benim kardeşi aradım ama nası telaşlıyım "panpa ekranı açamıyorum yeaaa"
K: Ne yaptın yine abla?
N: Ben bişi yapmadım bea.. Şifreyi kabul etmiyor hıyar.
K: Ne şifresi???
N: Ne şifresi olacak ekran şifresi işte..
K: Malmısın yeaa nasıl unut-
N: Kes olm gel de hallet. Hadi aslansın sen koçsun sen, yaparsın sen, Hadi benim bebeyim haddii..
K: Tamam abla 10,30 da evdeyim, dedi kapattı benim sefgili kardeşim.
Azıcık bişi rahatladım kesin halleder yaaa, pc kurtudur o neticede. Dedim o arada boş ddurmayayım kalite atamasam da eksik cloneleri falan yapayım. Aldım benim yavrunun leptopunu, taktım haricimi, kuruldum powun dibine.. Tıkladım photoshopa vee 2. darbeyi de orda yidim. Bişeri bişileri eksikmişte yeniden indirip kuracakmışım. Abi içimde ki istek falan yok oldu uçtu gitti yeminlen. Pow da bi yandan kıkır kıkır. Kendisi işine gömülmüş bu arada bende aylak aylak dolanmaktayım. Ulem ne yapsam canımda sıkıldı. Bi dizi neyim açim dedim 5 dk baktım bakmadım kapadım. En iyisi bi kaç şov programı izlim didim. Açtım izliyorum "ahahahah heyvan koşsana, çok iyi abicim yaa, bak bak bak nası düşecek şimdi, muhahahahahah kız tersledi onu, aha şimdi yakalanacak" nidalarıyla gayet de işini yapan hatunun da kanına girerek onu da müdavimi olduğum komedi programının içine çektim kii zati onunda gelesi varmış hemen attırıverdi pcsini bi kenara :P
O geceyi şov izleyerek geçirdik taaki 10,30 da gelecek olan benim sevimli kardeşim gecenin köründe yani 3 de eve gelene kadar. Geldiği gibi de açtı bilgisayarı. Hayır madem bu kadar basit bir şeydi bana telde anlatsana hıyar ağası. O kaa satt beklettin içimde ki aşkı öldürdün yoktan yere halla halla.
Yannız o an bi rahatladım ki sormayın. Geç olsun güç olmasın mantalitesiyle bi bölümde bi bölümdür die oturdum başına lakin şifreyi silerken başka bişileri demi sildi bilemiyorum ama bi sebepten ötürü benim rüzgar gibi hızlı pcm gitti  yerine geldi 1997 bir pc. Yavaş demeye utanıyorum o derece. Bi gıgıl sayfası açıcam 10 dk bekliyorum rahat.
Aman yeaaa pow ben yatıyorum bacım bunun olacağı yok uydumda geldi zati didim ve zıbardık.
Gündüzü ise ayrı bi alem. Pc açtık mı açmadık mı annamadım. 2-3 kişinin bir araya gelmesiyle yapılan ilk şey dedikoduysa, 2. şey de  cin peri muhabbetidir anacım. Hiç şaşmaz yani. Şaşmadı da biz girdik cinler periler alemine gündüz vakti. Falın biri açılıyor biri kapanıyor. Muhabbet gırla. Saate bi baktık akşamın 7'si olmuş. Eeee bu hatun da ertesi gün iş başı yapacağı için dönüş yoluna koyuldu. Çok güzel bir hafta sonu geçirdik kısaca fakat kamp olayı en baştan da belli olduğu gibi yattı. Ehh o pazar da ben güncel falan veremedim doğal olarak. 
Zaten yapmam gereken bi iki düzeltme var pazar akşamına halleder pazartesi veririm diyerek giriştim işe. Bi ara canım sıkılıp da uyku basınca tumblura girip benim bebeyimden yeni haber dedikodu neyim var mı diye bakayım dedim. Hayır yani resmen şeytan dürttü. İşini gücünü yapsana kızım. Bok mu var tumblrda. Ama olur mu illa bakıcam düştü aklıma bi kere. Açtım gayet güzel bakarken bir video gördüm. Aman yarebbim aradım taradım youtubede ve türevlerinde bulamayınca "hmmm acebası tumblrdan video nası araklanır ki" diye koyuldum yeniden arayışlara. Hani atalar demiş ya" keçinin bilmediği ot başını ağrıtır" diye. Aynen öyle. Bence çok şeyler yaşayıp bu sözü üretmişler. Buldum bi program kurdum basit gibi göründü. Linki programa girdim ve bekliyorum videom insin diye. Abi bu lanet program sen tumblrda ne var ne yok bocala masa üstüme. Bit pazarının neobik versiyonu oldu bilgisayarım. Ay dur napıyosun iptal et bilmem ne derken sağ tıkladım ve delete seçeneğini gördüm durduramayınca. Hah dedim ve tıkladım. Ve saniyeler içerisinde masa üstümde ne var ne yok silindi. Hiç abartmıyorum bi 5 dk mal gibi bakakaldım ekrana. Ha ha ha ha HAAAAA.... Olm bi sürü müzik vardı lan masa üstümde, oha resimlerimde gitt- .................. ( bir kaç saniye boşluk veee ) Sittirrrrrrr hacı güncel klasörü masa üstümdeydiiiiiiiiğğğğğğğğğğ. Sıçtımın programı, sana da seni yapanada biippppppppp böyle söve söve arıyorum dosyalarımı. Yok allahın cezası program hepsini sildi tek seferde :S Ağladım ağlıcam ama...
Tam o an aklıma sistem geri yükleme geldi. Veee sistem geri yükleme esnasında da yedim mavi kodu. Böylecene bir format hikayesinin de sonuna geldik tabe..
Şimdi benim cici pc'm bi köşede kuzu kuzu yatmakta. Format için beni bekliyor ama şuanlık cezalı biraz kapalı kalsın da özlesin beni. Belki bir daha bana yamuk yapmaz böylece :P
Sözün özü sefgili okurlar işte bu yüzden günceli veremedim. Onu da geçtim az bekleyin ne olacak yani. Bir de bir ton bölümü yeniden editlemem gerekecek.
Skipleri hallettim lakin orange, nana, black ve türevleri için bekleyeceksiniz. Bende insanım sonuçta. Bir de allahım bir kere yaptığım bölümü tekrar yapmak ne sıkıcı yeaa..
Sadece bunlarla da uğraşmıyorum. Başımda bir de sene sonu öğrenci ağlama, yalvarma sendromu var. Tüm yıl çalışma ser totoşu yat sene sonu " ama hocağmmmm kalırsam okulum uzarrr, annem hastaaa, üni okumucam benn yeaa geçir işte, üni sınavlarına hazırlanıyordum ama hıyaaaaa" laflarını duymaktan kulaklarım isyan halinde. Gece yarısı gelen isimsiz telefonlar mı dersin, evime kadar takip etmeler, tehdit vari konuşmalar, deli gibi böğürerek ağlamalar mı dersin. Ne istersen var bende. Abi ben lisedeyken bir keresinde  2 puana ihtiyacım vardı takdir almak için ( teşekkür yetmiyor yane :P ) Böyle ulvi bir amaç için bile gitmemiştim hocamın yanına. Gidemezdim yani. Utanırdım not istemeye. Ne bileyim bir de ben lisedeyken çocuklar öğretmenlerine karşı cidden saygılıydı. En serserisi bile. Abi devir nasıl değişmişse şimdi hocalar korkuyor öğrenci denen azmanlardan. Her halt var bazılarında. Adam istediği notu alamazsa gelip tehdit bile edebilyior bu ne yahu. 
Bir de böyle şeylere hiç pabuç bırakmayan bi yapım var. Biri kışkırttı mı pısmam aksine üstüne giderim yani. Korkuyorum bok yoluna gidicem diye yalan yok. Ayrıca not verip geçirmek sıkıntı değil verebilirim istesem de o zaman gerçekten emek verene haksızlık edeceğim. Yani adam 1 yıl boyunca deliler gibi çalışmış emeğiyle o notu almışken, tüm sene uyuyan sürten ona buna sataşan adama neden aynı notu vereyim ki? 
Böhöyyy bilmiyorum yaaa büyük ihtimal geçirmeyeceğim yine de. Hak etmediler neticede. Hem demirden korksaydık trene binmezdik agaaa :P  Bir an önce 13 haziran gelse de kurtulsam şu vicdanımın sesinden.. Öğretmenlikten soğuttular şu son 2 haftadır billa...
Son haftaya giricez artık. O sebeple sizden biraz daha sabırlı olmanızı rica ediyorum. Cidden çok yoğun bir zaman dilimindeyim şu sıralar. Okul bittikten sonra eski düzenine oturtucağım / ğız herbir şeyi inş. Biraz daha sabır oke.
Ay çok konuştum. İşte size karınca kararınca bir güncel. Sonraki güncelde görüşmek üzre...
Dip Not: Ulem daha dedikodu yapacağdımm. Hayat alacağın ossunnn. Neyse soraki güncel yaparım bende. 


Güncel Listesi
Bokura Ga İta Bölüm 39-40
Kaichou Wa Maid Sama Bölüm 68-69
Love In The Mask Cilt 19-20 (79-86)
Orange Marmalade Bölüm 58-59-60
Skip Beat Bölüm 175-176
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 85-86
 Yumemiru Taiyou Bölüm 29

 Mabushi Majo Ailesi Keyifli Okumalar  Diler


Neobi'kin Doğum Günüsü!!!

By : Nurdish


Cadılar olarak bu mübarek günü, yani senin doğum gününü hep birlikte kutlamak istedik!!! ;) Ve de bunu son saatlerde yayınlayacağız!!! Muahaha! Sabah erkenden yayınlasaydık bu kadar şaşırmazdın değil mi şekerim? ;)


Neoooo’m! Canım, ciğerim partnerim! Bugün sen 40’ına mı bastın bakayım? Oyy yaşlılık da yakışıyor kız sana! Yıllandıkça güzelleşiyorsun. (hehehe… Aramızdaki olmayan yaş farkını çaktırmayacağım bu yazıda. xD)  
Kader ağlarını örüp bizi birbirimizle yıllar önce karşılaştırmış ya, ne iyi olmuş... Birlikte Hana Kimi’nin derdini çekmişiz ya, ne iyi olmuş... Yaptığımız tüm mangalarda birlikte boğulmuşuz, kusana kadar Skip ve Yamada yapmışız ya, ne iyi olmuş... Mabushi Majo’muzu kafa kafaya verip hep birlikte bugünlere getirmişiz ya, ne iyi olmuş… Ne iyi olmuş… Ne iyi olmuş… Ne iyi olmuş…  Ne iyi Neobi’m doğmuş!!!
Öyle yılların olsun ki hep gül, hiç ağlama, hep 20 yaşında kal, hiç yaşlanma, hep eğlen, hiç sıkılma, hep oyna, hiç durma, hep mutlu ol, çok mutlu ol! Nice nice güzel, süper ötesi, bol mangalı ve hep bizli yılların olsun inşallah!
MUTLU YILLAR MABUSHİ MAJO’MUZUN DİREĞİ NEOBİ!!! 
                                                         -Nurdish-


Neobik hatunum. Doğum günün kutlu olsun. Hep beraber gençleşmeye devam edelim. Ne kadar zaman geçerse geçsin konser için sabahlayalım. Arabada uyuyalım. Değişik yemekler yapacağız diye saatlerce mutfaktan çıkmayalım. Yaptıklarımız bir şeye benzemese de... Gecenin bir vakti tuhaf :) filmler izleyelim... Her buluşmamızda birini küstürelim sonra gönül almak için kıvrım kıvrım kıvranalım... Birbirinden coook farklı mesleklerimiz olsa da beraber çalışma hayali kuralım... Kısaca en basta dediğim gibi beraber yaslanalım Neobigim!

                                                                                              -Soğuk Nevale-

Oyş nerden başlasam ki. Yılını tam çıkaramadım şimdi sizden genç olmama rağmen bunadım :P ilk olarak yeppudaa ile tanımış ordan şeker kız candy nin admini olduğunu öğrenince şoka uğramıştım. Siteyi biliyordum ve üyeydim ama senin oranın admini olman aklımın ucundan geçmezdi. Ele bele ben inat ettim bu işe başlicam diye dengeki yi şimdikinden daha çok seviyordum o zaman dengeki ye el atmak istedim taaa en baştan nasıl bir çevirmen olduğumu belli edercesine devam edemedim seriye sdfgsdf gel zaman git zaman çok olay oldu çok ayrı düştüm çok bölüm geciktirdim ama asla bırakmak aklımın ucundan geçmedi bazen tembellik bazen geçerli nedenlerden epey uğraştırdım rahatsızlık verdim sana bunun için çok çok özür dilerim. Ekipte herkesin ortak bir düşüncesi var bence o da sen bizim mabushi anamız gibi bir şeysin sdfgsd üzgünüm büyük yük ve sorumluluk ama öylesin bizler bence okulda bir şey öğrenmek için ışıltılı gözlerini sana dikmiş öğrencilerin gibiyiz. Böyle olduğu için ve sen olduğu için gerçekten mutlu ve memnunum. Asla başımızdan eksik olma, pes etme ve bıkma. Her zaman seni desteklemek için arkanda olacağız. Seni sevdiğimi söylememe gerek yok başına bela olarak belli ettiğimi düşünüyorum :P DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN İYİ Kİ VARSIN!!

                                                                                                   ~Rosario~

Çok şey yazmak isterdim emme :)
Senin için hissettiklerimi bildiğini umut ediyorum.
Kelimeler değil duygular önemlidir netice de değil mi? :)  
Doğum günün kutlu olsun canım, en güzel günler senin olsun, bir değil bin yılımız daha beraber olsun!
                                                                                                 -Eva-

Hahaha bu yazıyı biraz korkarak yazıyorum aylardır ortalarda olmadığım için 2 hafta kaldı sınavlarımın bitmesine ama neyse, konuşma konusunda pek iyi olmasam da konu neom olunca akan sular durur. Şeker Kız Candy sitemizden beri benim için hem ailemizin reisi hem de sevdiğim aynı zamanda birazda korktuğum bir ablam hepimizin bir tanesi bizi birleştiren kişi gerçekten öyle. Neom olmasa böyle güzel bir ailemiz olmazdı seni çok seviyoruz iyi ki doğdun! Neomu nedense aynı Erza Scarlet’e benzetiyorum nedendir bilinmez. Hahaha! Sanırım herkesin üstünde bir kontrolü olduğundan. Hahaha! Dicek pek söz bulamasam da şunu diyebilirim iyi ki peşine takılmışım yavru kedi misali, iyi ki böyle bir insanı tanımışım, iyi ki böyle bir ablam olmuş iyi ki varsın neom oppalarınla mutluluklar ve bizimle doğum günün kutlu olsun!  :D Not: Akan sular diyince nedense amorfumla beni ağlattığınız zaman aklıma geldi. Hahaha! bana verdiğin tüm anılar ve dostlar için ayrıca teşekkür ederim Neom!:) 
                                                                                                -Tigergirl-

Ne zamandır da konuşamıyoruz unutmuşmuşundur acaba beni, belki tanımazsın diye ben ismimi kocaman yazayım. :P Neo merhaba şekerim ben Homo hani o deliler gibi sevdiğin, kakaodan öpücüklü aşk dolu mesajlar atıp kokulu mektuplarımı istediğin… asdgahsjkdlşa Fosil kayıtlarına geçiyorsun bugün, onun telaşı vardır eminim de adetten olsun diye seni tarihin tozlu raflarına sırtına vura vura kaldıralım diye iki satır yazayım dedim. Hani ayrıca ben sana ucuna buse kondurduğum, diğer ucunu yaktığım, diğer bir ucuna parfümüme daldırdığım mektubumu yollayacağım da bu da daha münasip, insan içine çıkacak bir mesaj olsun istedim. asdfgashjdklas Varlığın Türk varlığına, öğrencilerine, blogtakilere, eşine dostuna komşuna, sokağının kedisine köpeğine, balkonundaki çiçeğine, kapındaki paspasına birde GD'ne armağan olsun şekerim. Klişe cümleler sevmiyorum biliyorsun, iyi ki doğdun faslını geçelim. Hayır, zaten aksini düşünsem niye mesaj yazayım, deli mi dürttü. asdgashdjkasl Seviyorum galiba seni he, dur ben bir ağlamaya gideyim sen bunu okurken ben belki ruhsal çöküntüde olurum yaşadığım sensizlikten asfgdhajskdas Hayde jane XOXOXOXO
                                                                                                   -HOMO-

 2 yıldır Mabushi Majoyu takip ediyorum tabi doğal olarakta NEOBİ'yi. Favori mangam Skip Beat ile tanıştığım anda mangada eğlendiğim kadar hepimizin bildiği Neobi yorumlarına da mest vaziyette kim bu harika editör ( ki edit çeviri nedir bilmiyordum o vakitler:) sonra bu çoook meşhur Mabushi’yi keşfettim. Ve gördüm ki bu hatun burda oldukça meşhur birde öyle  böyle bir hatun değil cadı mı cadı astığı astık kestiği kestik birde üstüne site kurucusu! Ehh böyle mühim bir isim olunca Neobi, dedim ne olursa olsun bende bu ekibe girmeliyim. İyi ki girmişim iyi ki seni tanımışım. İyi ki doğmuşsun ve iyi ki bu siteyi kurmuşsun. Yoksa seni nasıl tanıyabilirdim ki :D Nice yıllara Hatun Nice uzuuunn, sağlıklı, mutlu, huzurlu  ama en önemlisi sevdiklerinle sevgi dolu güzel bir hayat yaşaman dileğiyle DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...!
                                                                                                      -Mell Mahlas-

İyi ki doğdun Neobi! Seni önce Dengeki ve Skip'teki küçük yazılarınla tanıdım, sevdim. Kendimi çok sevdiremedim sana ama ben seni çok seviyorum. :) Nice sağlıklı, sevdiklerinle geçireceğin uzun yılların olsun!
                                                                                                     -Saparrow-


Firari editöründen Neobi'ye...

İyi ki doğdun Neo'm :) Her ne kadar kimilerince zalim bir cadı gibi görünsen de özünde sabır taşının sınırını zorlayan birisin bence. (bunu bana clone gösterirkenki tavrına binaen diyorum) :) Dilerim ki Rabb'im sabrının, azminin getirisini misli misli verir, hem de tez zamanda :) Birlikte takipçi  kahrı yüklü, Kurosaki türevinden yakışıklı dolu mangalı yıllara inşallah :D

                                                                                                        -Arumdabda-



Canım benim. 6 yıl. Koskocaaaaa 6 yıl sen nereye ben oraya. :) İyi ki tanımışım seni. "Yahu internetten adam mı çıkar" safsatalarını çürüten değerli varlık. İyi ki bana o röportajı yapmışsın. İyi ki Yavuz seni reddetmiş de bana kalmışsın :) Bu garip ilişkimizde inişler çıkışlar olasa da böyle de mutluyuz değil mi sıpa :)


Hayat gayeleri yüzünden görüşemiyor olsa da benim için hep değerli bir hazinesin bunu unutma. İyi ki doğdun kardeşim iyi ki varsın.
                                                                                                -Gönül Çelen- 


Çok duygulandın değil mi? Mutluluktan göz yaşlarını zor tutuyorsundur... :D Biliyorum ben... "Neden bu kadar geç kutluyonuz?!!!" şeklinde bize sayıyorsundur sen şimdi.:D Eh, herkesten yazı almak kolay değil ki gene bile eksiklerimiz var. Onları da mail olarak alınca ekleriz alta sonradan kuzum. Bu güzel günü şu cümleyle bitirmek isteriz:



SENİ SEVİYORUZ NEOBİ!!! 




- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -