Watashi No Ookami-kun

By : Eva
Adı: Watashi No Ookami-kun
Diğer adları: 私のオオカミくん
Mangaka: Nogiri Yoko
Tür: Okul, Gerçek yaşam, Romantik, Shoujo, Doğa Üstü
Uzunluk: 1 cilt+(devam ediyor)
Çıkış Yılı: 2014
Çeviri: Sagoso
Edit: Eva
Proje: Mabushi Majo



Konusu:

Kusonoki Komogi annesi ile birlikte Tokyo'da yaşamaktadır ve sınıf arkadaşlarıyla problemleri vardır.Annesinin iş seyahati yüzünden, Komogi bir yıllığına babasının yanına gider. Yeni bir şehirde,yeni arkadaşlıklar kurmak isteyen Komogi,Ookami Yuu ile sıra arkadaşı olur. Ookami okulun en popüler çocuğudur ve ne zaman Komogi ile karşılaşsa sürekli onu koklar. Bir gün Komogi,Ookami'nin büyük sırrını öğrenir.


                                                           PEK YAKINDA!!

Nurdish Güncükü: Yav bu 3 hafta ne kada' uzunmuş...

By : Nurdish

Merhabalar! Uzun bir süre sonra sizlere güncel vermek açıkçası beni mutlu etti. Başlıktan da anlayacağınız gibi yav bu 3 hafta ne kada' uzunmuş? Özledim sahiden. İleride bunu 2 haftaya indireceğim gençler, daha Nevo'nun haberi yok ama onunla aynı haftada güncel veririz diye düşünüyorum. Ama şu an için 3 hafta olayı devam edecek, hemen sevinmeyin. :D

Bu 3 hafta içerisinde neler neler oldu. 
-Rize'ye kuzenimin sözüne gittik. Bu kuzen daha 23 yaşında (kendisi erkek olur), üniversiteyi bu dönem bitirecek ve bitirdiği gibi askerliğini yaptıktan sonra da evlenecek. Ha, şunu da belirteyim daha bir kaç ay önce bunun abisi evlendi, gelinimiz gelinliğinin tadına varamadan elti edinmiş oluyor. xD Abisi de 25 yaşında. Çok hızlı bu uşaklar çok... :D Allah tamamına erdirsin.

-Annem erkekmiş meğer, onu öğrendik.
Bu olay gerçekten yaşanmış olup,5km kare alanda gerçekleşmiştir ve olay gidişatında TC resmi işlemlerin ne kadar zor ve saçma olduğu bu vakada kanıtlanmıştır...

Sabişimin noterde bir işi vardı. İki arkadaşım, annem ve ben birlikte notere gittik. İşlem sırasında bize kimlikle ilgili bilgilerin tutmadığını, vergi dairesinde bunu halletmemiz gerektiğini söylediler. Vurduk yola, gittik VD'ye. Orada bizi şu masadan bu masaya, ordan da "burada işleminizi geçekleştiremeyiz, taaa şurdaki VD'ye gitmeniz gerekemekte" diyerek gönderdiler. Israr edince de yukarı kata bir yere gönderdiler. Öğle arasına 10dk kala çalışanlar yemek arası havasına girmişti bile. Bize bir telefon nosu verdiler. Aradık o, ona yönlendirir, bu telefonu açmaz derken bizim küçük dev amcamız Dursun amca bize acımış olacak ki yardımımıza koştu, bir kahraman edasıyla "Gelin çocuklar, ben size yardımcı olacağım!" dedi. Hemen aradı diğer VD'yi ordan Neşet beye dedi ki "Seni birkaç genç arayacak, onlarla konuş işlerini hallet." Öğle arasından sonra aradık konuştuk onunla. Bir sıkıntı görünmüyor, sorun halledildi dedi. İyi güzel, bizde tekrar gittik notere. Gene aynı sıkıntı... Tekrar döndük VD'ye. Gene halledilemiyor diğer VD ye gidin dediler. Israr edince arkadaş bir kağıt çıkardı ki... vuuuu! Meğersem annemin 2 kimliği varmış. Biri bizim bildiğimiz şekilde, diğerinde ise cinsiyeti erkek, anne adı da Melahat'mış! Annem zaten bize hem anne, hem de baba olmuştur. Sebebi buymuş işte! xD  Baktık gene halledilemiyor, arkadaşım çıktı Dursun amcaya aldı onu geldi. 
Dursun amca adeta resimdeki wolverin edasıyla, arkasından arkadaşım geldiler. (Ağır çekimde hayal edin bu sahneyi) Ardından biz de eklendik. Bizimle ilgilenmeyen adam hemen beş elle sarıldı işe, çözüm aradılar, Neşet beyle konuşup bu iki kimliği birşeltirip, düzeltmelerini istedi Dursun amca. Hemen düzeltti ama bu işlem için Ankara'dan onay verilmesi gerekiyormuş. Bu da 1 saat içinde de olabilirmiş, 1 günde de. O kadar vakit yok, inat ettik bugün halledecektik. Dursun amcam hemmen aradı Ankara'yı halledin bunu dedi. Bize de beklememizi söylediler. Biraz bekledik, sonra dedik ki vakit kaybetmeyelim biz diğer işlere bakalım. Sonra birde baktık ki işlemimizde bir engel daha var! Anaaam! Bu kadar kısa sürede nasıl halledeceğiz bunu?!! Diyerek panik içerisinde babamı aradım Rize'den. Malum, torpil bulsun çevresi boldur, hemen hallettirsin dedik. Nitekim normalde 3 gün sürecek bir işlemi babam bir kaç saate hallettirebildi. Ardından kapanmasına ramak kala notere gittik ve işi halledebildik. Demem o ki, o gün 3 kere notere, 2 kere VD'ye gittik. Bu mübarek sistemi nasıl hala oturtamamışlar anlamıyorum. O gün yediğimiz stresi anlatamam. Ya bu kadın her türlü resmi işlerini halledebilirken bunda çıkan sıkıntıyı bize nasıl söyleyemiyorlar? Nasıl iki kimliği birleştiremiyorlar otomatik olarak, biz demeden? Daha çok yolumuz var. Dursun amca olmasaydı halledemeyecektik. Allah razı olsun valla. Ay uzadı yazım biraz. Aman canım 3 haftadır vermemişim doldurayım güncelimi. :D
-Grip oldum fena, sonra kalktım ayağa.
-Hobbit filmi çıktığı gibi ona gittik. Acayip mutlu oldum. Yüzüklerin Efendisi 1 numaralı filmim olduğu için onunla alakalı her filmi de severek izliyorum. Çok güzeldi, Bilbo'ya bayılıyorum! Çok tatlı, kesinlikle Frodo'ya bin basar! Anlatmayayım da izleyeceklere spo olmasın. :) Orta Dünyanın son filmi olduğu için çok hüzünlendim. :( Artık tekrar tekrar izlemekten başka yapabileceğimiz bir şey yok. Tek temennim bu harika, şahane 6 filmin başka oyuncularla tekrar çekilip mahvedilmemesidir...

Aksiyonlarımı bu yazıyla anlatmış oldum. Gerisi zaten sıkıcı ve yoğun işlerdi. İş arkadaşımın cumartesi düğünü var ve tatile çıkacak diye geçen 2 hafta felaket yoğundum, kafam da çok yoğundu. Manga falan hak getire. Ama dönüyorum bugün itibariyle çevirilere. 

Sevgili balık sever akvaryumculara bir şey danışmak istiyorum. Minik 6lt'lik bir akvaryum almaya karar verdim. Ancak tam da bu kararı verebilmiş değilim. Sorumluluk ister, sıkılır mıyım hemen bilemiyorum. :( Birinin itmesi lazım beni sanırım ama olacak gibi. Neyse, soruma geleyim. Ben japon balığı ile minik karidesler beslemek istiyorum. Bu mümkün müdür? Özellikle Mavi Jeli karidesi çok tatlı geldi gözüme. :) Balıkla karides bir yerde yaşayabilir mi? Önerileriniz var mı? İkna ediniz beni lütfen. :( 

Gelelim Mangalarımıza... Buyrunuz afiyetle hüpletiniz!
(Lütfen 'niye bu kadar az bölüm yaa?' diye ağlamayınız, çünkü fayda etmez, bölüm sayısını da çoğaltmaz. Bu hafta böyle işte, usulca kabul edin! xD)

Yamada-kun to 7'nin no Majo- 124-125.Bölüm
Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 128.Bölüm
Magician- 92-93.Bölüm


Afiyetler Olsun!


Soğuk Nevaleden Kısacık Güncel

By : s nev
Merhaba mabushiler

Bütün bir hafta boyunca çarşamba hadashiden bir bölüm vereceğimi kendime hatırlatmama rağmen bugün popüler olan "Diriliş"e teslim olup güncel vermeyi unutuyordum az kalsın. Zaman mekan kavramını unuttuğum bu günlerde edindiğim, arada bir durup "Bugün günlerden ne? Yarın ne yapacağım?" gibi sorular sorarak zaman kavramına tutunma alışkanlığım sayesinde burdayım.
Ne yazacağım hakkında bir fikrim olmadığı için lafı uzatmadan Hadashi de bara wo fumenin 30. bölümünü sunuyorum. Bu seferlik beni affedin olur mu?




Chocolate

By : Rosario~

Adı: Chocolate

Diğer Adları: Chiyokoreito, Chokoreito,Çikolata
Cilt Sayısı: 3
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Yılı: 2009
Tür: Komedi, Dram, Romantizm, Okul, Shoujo
Yazar/Çizer:  Fukushima Haruka
Çevirmen: Tigergirl
Editör: Livanem
Proje: Mabushi Majo



Konu: Chii-chan bir ilkokul öğrencisi gerçekten aşk ile deneyimsiz biri.Yeni transfer öğrenci Rei-kun okuluna geldiğinde,hayatında büyük değişimler olur.Ertesi gün,Chii-chan  okula geldiğinde öğretmeni Chii-chan’a Rei-kun’un öldüğünü söyler.Chii-chan’a ne olacak?

PEK YAKINDA!!

Neobinin Güncesi: Kapa Çeneni Kishimoto Sensei...

By : Neobi

Bundan yıllar yıllar önce... Yok arkadaş olmuyor ya. Aslında başlıktanda anlaşılacağı üzere (ya da anlaşılmayacağı üzere) bu güncelimi yıllarca bir zamanlar naruto sevenlere bir şekilde hizmet etmiş, dünyanın farklı yerinde ki milyonlarca fan'ın kalbine ulaşmayı başarabilmiş bir japon abimiz, senseimiz Kishimoto'ya sevgilerimi sunmak için açsam da yapabileceğimi pek sanmıyorum :D 
Şöyle ki yakın bir zamanda Naruto serisi trajı komik bir biçimde sona erdi. Uzun zaman önce birçok Naruto sever otakular seriden bir sürü saçma neden yüzünden umudu kesmiş olsa da yine de senseilerine güvenip finali beklediler. İşin aslı bu bekleyenlerden biri de bendim :P Her ne kadar son zamanlarda Naruto ve türevlerine küfretmekle zamanımı geçirsemde aslında çok sıkı bir takipçisiydim serinin.
Daha ilk bölümlerde herkes tarafından dışlanan Naruto için üzüldüm, klanının tamamı katledilip de her şeyini yitiren sasukeyi sevdim.. Her öküzlüğüne, her bölüm sasuke diye çığırıp da bir halta yaramayan sakuradan bile beklentilerim oldu zaman zaman..
Shikamaru'nun keskin zekasının hayranı oldum, Hinatayı hep destekledim, böcekli çocuğun kendini gösterme çabalarına çok güldüm.. Hatta ve hatta her ne kadar saf kötü olarak çıkan karakterler olduysa da bir şekilde onlara bile sempati besledim.
Ama bazı karakterler oldu ki onlar için onlarca göz yaşı döktüm.
İtachi ve ero sennin... Bence bu serinin iki efsane kahramanıdır kendileri.
İtachinin çektiklerini,  fedakarlıklarını öğrendiğim zaman Sasuke gibi büyük bir yıkım
yaşadım. Konohayı her gördüğümde o köyü bir aile yapanın aslında hep İtachi olduğunu düşündüm. Sasukenin de son bölümlerin birinde dediği gibi.. Asıl Hokage gerçekten de her şeye göğüs gerip hayin diye anılan, ailesini, dostlarını katletmek zorunda kalan ve tek tutanağı kardeşi tarafından öldürülen İtachiydi benim için..






Ero sennin ise... Nasıl Narutoya bir arkadaş, bir baba olduysa benim içinde öyle oldu. 
O sapıklıklarını, gülmesini, her şeyde 
Naruto'ya el verip onu ayağa kaldırmasını takdir ettim.
Bir zamanlar bu seriye o kadar çok bağlandım ki ertesi gün çok önemli bir finalim olmasına rağmen ders çalışacağım yerde oturup o çok sevdiğim karakterin ölümü için sabaha kadar ağladım. Gerçekten beni en çok yıkan ve kendine mangadan çıkarılarak yazık edildiğini düşündüğüm tek karakter Ero sennin oldu.
Bu zamana kadar hep bir şekilde seriye döneceğini umdum. Ama pek sevgili Kishimoto sensei olmadık karakterleri bile geri döndürürken bizi malesef boş bir umut içinde bırakarak finali verdi.
Şimdi böylesine sevdiğim seri için birazdan yazacağım sözler beni üzse de cidden bu seriye ve mangakasına olan güvenimi tamamen yitirdim o son bölümle birlikte.
Bunca yıldır bu kadar güzel giden bir seri nasıl bu kadar dibi gördü hala anlamıyorum.
Şey gibi olmuş biraz bu kore dizilerini izleyenler bilirler. Senarist 15 bölümde olayları işlemekle o kadar meşgul olur ki final bölümü gelip çattığında ne yaapcağını bilemez ve serinin içerisine eder son 5 dakika içerisinde. Her şeyi iç içe sokarak hızlıca geçirerek küfür etmenize neden olur :P
İşte Narutonun da finali aynen böyle oldu. Belki 3 kere okumuşumdur kim kiminle nerede, şu velet kimin şu kim anlayabilmek için :P
Final bölümü o kadar olayın üstünden 15 sene sonra diye başlayarak ilk fiyaskosunu veriyor zaten ona değinmeyeceğim bu sebeple :P
Sonra karşımıza sasuke, naruto ve shikamarunun kopyası olan veletleri geliyor. 
Bolt nedir kishimoto sensei bolt nedir allasen..  İsim bulmakta çok zorlandıysan hayranlarına soraydın ya bolt ne be -,-
Peki o sasuke ve sakura karışımı kıza ne demeli öykk diyorum -,- Boşa demiyor atalar anasına bak kızını al diye. Anasından daha gereksiz bir karakter çıkmış ortaya :P
Benim komiğime giden bir diğer şey ise... Herkesin birbiriyle evlenmesi oldu.
Birçoğunu zaten tahmin etmiştik ve mangaka da sağolsun(!) bizi hiç yanıltıp şaşırtmadı.
Peki ya o 699 bölümce bize karizmanın vücud bulmuş hali olarak gösterilen Gaara'nın saçına ne demeli o.O Nutkumun tutulduğu ender anlardan biri o şahsen. Sen git öyle bir karakteri küçük hüsamettine çevir olacak iş değil...
Sonra benim bebeğim, canım, her şeyim, senin her karalamana rağmen sevdiğim adam olan Sasukeme o nalet Sakurayı kakaladın ya bir daha kalem tutama emi :P
Ne yaptı ne etti o gereksizi Sasukeme verdi sonunda :(
Neyse ki bu durumdan Naruto yırtıp Hinatayla evli mutlu çocuklu bir evlilik kurabildi :P
Kurabildi de bre vicdansız sensei insan naruto ve hinata ikilisini bıyıklı çocuklarıyla aynı kareye koymaz mı -_- Nedir bu bitirmek için ettiğin acele. 22 sayfa yapacağına şu nalet finali 50 sayfaya çıkarsaydın da biz de en azından biraz da olsa huzurlu olabilseydik olmazmıydı? Ya her sayfası resmen ayrı bir olay, konu bağlantısı kurulmuyor ne olduğunu anlamakta güçlük çekiyorsunuz...
Peki Sasukeyi o bir sayfada göstermek neyin nesidir -_- O kadar büyümüş ve karizmalaşmışken hem de... Reva mı bu yaptığın sorarım sana sensei...
Neyse neyse... Benim serzenişlerim bitmez...

Ama her ne olursa olsun, son zamanlarda batırsa da, final bölümünü mahvetsede ben yinede yıllarca tüm manga sitelerinde görmeye alıştığımız o Naruto ismi için, bu kadar kızıp yorum yaptırtabilcek kadar sevdirdiği için, her ne kadar bazılarına yazık olsa da kalbimize dokunan karakterlere can verdiği için, birçok dostla bizi buluşturduğu için,
birçoğumuzu şu dünyadan koparıp da kendi ninja dünyasına çekebildiği için, bir zamanlar da olsa bu seriye çok fazla değer vermemizi sağladığı ve birbirinden güzel openinglerle bizi büyülediği  için  Kishimoto senseiye ve yapımda yayında emeği geçen herkese teşekkür etmek istedim.
Narutoya, Sasukeye, Hinataya, Sakuraya, Ero sennine, İtachiye, Gaara ya ve adını daha sayamadığım ama çok sevdiğim o karakterlere veda etmek istedim.
Çünkü ne olursa olsun bu seri ve bu karakterler bunca yılın ve yaşanmışlığın ardından bir vedayı hakediyor..
Ben şahsen Narutoyu ve içerisinde barındırdığı tüm bu hikayeyi çok özleyeceğim...


Kiss made no Kyori

By : Rosario~

Adı: Kiss made no kyori
Tür: Romantizm,Shoujo,Komedi,Okul
Yazar/Çizer: Yoshinaga Yui
Yapım Yılı: 2010
Uzunluk: 5 Bölüm
Çevirmen: Tigergirl
Editör: Livanem
Proje: Mabushi Majo


Konu: Kaji,Yuzuha’nın karşılıksız aşkı,ikizi Hayao’nun en yakın arkadaşı.Aynı yaştalar ama başka bir okula gidiyor ve ilkokuldan beri sürekli Yuzuhaların evine girip çıkıyor.Yuzuha ona aşık ama Kaji etrafındayken ciddi olmadan duramıyor.Şimdi ikiside aynı lisede ve Kaji ile yakınlaşmaları için artık bir şans var… 

PEK YAKINDA 

Obito no Hime to Kubinashi Kishi‏

By : Eva
Adı: Obito no Hime to Kubinashi Kishi
Diğer Adları:头首之姬与无头骑士,首の姫と首なし騎士,The Head Princess and the Headless Knight
Yazar: Mutsuki Kei
Mangaka: Aozaki Ritsu
Tür: Aksiyon, Dram, Josei, Romantik
Uzunluk: 1 cilt, 4 Bölüm ( Tamamlandı)
Çıkış Yılı: 2012
Çevirmen: Usako, Selenity
Editör: Psykhe
Çeviri Kontrol: Sagoso
Proje: Mabushi Majo

Konusu:
En güçlü Şovalye Albert ile ev hapsi yaşayan Prenses Charlotte. Bu çifti nasıl bir kader bekliyor?


Dame na Watashi ni Koishite Kudasai

By : Neobi
Adı: Dame na Watashi ni Koishite Kudasai              
Diğer Adları: Please Love the Useless me, Lütfen İşe Yaramaz Beni Sev
Mangaka: NAKAHARA Aya
Tür: Komedi, josei, romantizm, hayattan kesitler
Uzunluk: 9 bölüm (devam ediyor)
Çıkış Yılı: 2014
Çeviri / Edit: Henna
Son Kontrol: Neobi
Proje: Mabushi Majo


Konusu:
İşsiz Shibata Michiko -harfi harfine- her şeyini ondan genç bir adam için masaya koymuştur. Kendi isteklerinden mahrum bırakılma pahasına da olsa, sırf o mutlu olsun diye ona pahalı kıyafetler ve aksesuarlar almaktadır. Harap olmuş bir halde, açlıktan ölmeden ve de genç aşkının ilgisini kaybetmeden acil bir yeni iş arayışına girmişken bir şeyin farkına varır: Aslında bu gencin ona ilgisinin romantizmle uzaktan yakından alakası yoktur. Kandırılmanın getirdiği depresyon ve bir seri başarısız iş görüşmesinin ardından Michiko, bodoslama bir şekilde Kurosawa Ayumu'ya toslar; ki adı geçen şahıs Michiko'nun nefretlik eski patronudur.
Not: Nakahara Aya aynı zamanda Lovely Complex'in de mangakasıdır.


Cilt 1
Bölüm 1 MG MF

Nurdish Güncükü

By : Nurdish
Hayırlı Cumalar Gençler!


Bir süre yayınlarımızı 1 hafta Neobi, 1 hafta Nevale ve 1 hafta Nurdish şeklinde yapacağız. 3 haftaya 3 N (tabi nevalenin başında bir "soğuk" da var aslında. :D ) Sıra bende yani!

Blogda yanınlanan bir sürü "PEK YAKINDA"lı manga tanıtımlarını görmüşsünüzdür. Her biri birbirinden eğlenceli ve güzel 5 manga/manhwa! Bunlardan özellikle 2 tanesine dikkat çekmek isterim. Muhtemelen bildiğiniz gibi Dear My Girls ve Dear, Only You Don't Know! Manhwaları Yeppudaa Manga Grubunun projeleriydi. Yine muhtemelen bildiğiniz gibi bu grup Yeppudaa'nın bağrından kopup gelen insanlar tarafından kuruldu. :) Neobi'yle benim yollarımızın kesiştiği yerdi orası. Sevgili Kayra bazı sebeplerden ötürü manga çevirmeye devam edemeyeceği ve bu iki manhwanın yarım kalmasını istemediği için manhwaları bize evlatlık vermek istediğini söyledi. Kayra'cım ister de reddedebilir miyim? Etmedim tabii, hop kaptım bizim bloga getirdim. Mevcut bölümleri Yeppudaa'nın kendi sitesinden okuyabilirsiniz. Link olarak sayfalara ekledim zaten. Yeni bölümleri en yakın zamanda sizlerle buluşturmayı umuyoruz. Dear My Girls manhwası zaten güncelde. Yani çok da çabuk beklemeyin onu. Hemen çıkan bir manhwa değil yani. Ama webtoon için çalışmalara başlayacağız. Hayırlı olsun diyelim. Lütfen bu bir sürü yeni manga tanıtımını görünce duraksadığımız mangalar için isyan etmeyin. Zira, o çok güzel mangaların duraksama sebebini (elli kere açıklanmış olsa da tekrardan açıklama ihtiyacı duyuyorum nedense) söylemek gerekirse sevgili, biricik Pow'umuz geçirdiği bir rahatsızlıktan ötürü mangalarıyla şu an için (!) ilgilenemiyor. Ama en kısa zamanda bomba gibi bir dönüş yapacağından eminiz! Sadece biraz sabır ve dua... Göz açıp kapayıncaya geçmesini dileyelim. ;)

Bugün vereceğimiz güncellere gelince...

Yamada'da çok pis şeyler oluyor! Resmen heyecan dorukta gidiyor manga! Mangaya eklenen yeni karakter var ya... Hani şu beyaz atlı prensten bahsediyorum... Çok zeki, çok hoş ve demir eksikliği olan yakışıklıdan... Aaaay pardooooon! Daha gelmemiştik oralara değil mi?!! (hehehe çok adi olabiliyorum bazen... *ciuv*) xD Size yakında güzel bir sürpriz yapacağım veeee mangayı güncele getireceğim hem de bir anda! İşte o an için harıl harıl çalışıyorum. Tamamlanacak Yamada'mız! (sonra gene yavaşlar gene güncele ulaşmak için çaba gösteririz. bu zaten böyle olmuştur hep... :P) velahsıl kelam, bu güncelde sizlere 2 yamada hediye ediyorum. Yeter herhalde bu kadarlık güncel.
Ofları,pufları duyabiliyorum buradan.. Tamam, tamam kızmayın! Yanında sizlere  1 Sunako ve 2 Magician vereceğim.

Bir de sizlere çok güzel bir haberim var! Watashi ga Motete Dousunda mangasına tekrar start verdik! Yaşasııın!!! Yayınladığımız iki bölümde bazı sıkıntılar vardı, düzeltmeler gerekiyordu. Hepsini cillop gibi yaptık ve tekrar sizlere sunuyoruz! Aradan biraz zaman geçtiği için okumuş olan arkadaşlara da tekrardan okumalarını tavsiye ederim. Çünkü mangamızı düzenli olarak sizlere sunmaya başlıyoruz!

Haydi şimdi doğru manga okumaya!


Yamada-kun to 7'nin no Majo- 122-123.Bölüm
Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 126.Bölüm
Magician- 90-91.Bölüm
Watashi ga Motete Dousunda 1-2.Bölüm

Afiyetler Olsun!

Dear My Girls

By : Nurdish
Diğer İsimleri: Dear My Girls, Sevgili Kızlarım, Little Ladies, KüçükHanımlar

Tür: Komedi, Okul, Romantizm, Tarih, Shoujo
Mangaka: Kim Hee Eun
Yayınlanma Tarihi: 2007
Uzunluk: 33+ (devam ediyor)
Çeviri:Nurdish
Edit: Saparrow


KONU
Elizabeth March prestijli bir ailenin dört kızından biridir. Yetenekli ve güzel kız kardeşlerinden tek farkı yeteneksiz olmasıdır. Diğer kız kardeşleri ile aynı akademiye katıldıktan sonra Elizabeth, zengin bir ailenin oğlu olan Adrian'ın da içinde bulunduğu karmaşanın içinde bulur kendini. (Yeppuda Manga Grubu)


KARDEŞ GRUBUMUZ "YEPPUDAA MANGA GRUBUNDAN" BU MANHWA'YI DEVRALIYORUZ ARKADAŞLAR!
İLK BÖLÜMLERE YEPPUDAA SİTESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.

Bölüm 1-33.2 YMG


PEK YAKINDA!

Dear, Only You Don't Know!

By : Nurdish
Diğer İsimleri: Dear, Only You Don't Know! Tatlım, bir tek sen bilmiyorsun!
Tür: Komedi, Dram, Romantizm, HayattanKesitler, Webtoon
Mangaka: Yuria
Yayınlanma Tarihi: 2012
Uzunluk: 52+ (devam ediyor)
Çeviri:Kayra, Nurdish
Edit: --



KONU
Herkes kadınların çeşit çeşit sırrı olan karmaşık varlıklar olduğunu bilir. Ama bazen her şeyi riske atmamak için saklamaları gereken sırları vardır! Bu hikaye böyle sırları olan kadınlar hakkında. "Tatlım, bir tek sen bilmiyorum!" (Yeppuda Manga Grubu)


KARDEŞ GRUBUMUZ "YEPPUDAA MANGA GRUBUNDAN" BU MANHWA'YI DEVRALIYORUZ ARKADAŞLAR!
İLK BÖLÜMLERE YEPPUDAA SİTESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.

Bölüm 1-14 YMG


PEK YAKINDA!

Hero Waltz

By : Nurdish
Diğer İsimleri: Hero Waltz, Kahraman Valsı
Tür: ComedyFantasyMysteryRomance
Sci-fiShounen,SupernaturalTragedy
Webtoons
Mangaka: Penguin Juice
Yayınlanma Tarihi: 2014
Uzunluk: 3 bölüm (devam ediyor)
Çeviri:Nurdish
Edit: Saparrow



KONU
Yapay Süper Kahraman yaratmak için oluşturulan gizli bir proje... Yaşayan bir silay olarak hayat sürmeyi istemeyen bir oğlan ve onun kız sınıf arkadaşının hikayesi... İlginç bir seri bizleri bekliyor!



PEK YAKINDA!




Amai Amai Koi O Seyo

By : Nurdish
Diğer İsimleri: Amai Amai Koi O Seyo 
Tür: Romantizm , Komedi ,  Shoujo,
Mangaka: Gotou Misaki
Yayınlanma Tarihi: 2013
Uzunluk: 3 Bölüm (Tamamlanmış)
Çeviri:Magenta
Edit: Tenshi

KONU
Gerçek aşk gerçekten tatlı mı yoksa ...?




PEK YAKINDA!





Youth Gone Wild

By : Nurdish
Diğer İsimleri: Youth Gone Wild, Rock Beat

Tür: Dram, Romantizm, Komedi,Shoujo
Mangaka: Lee Nicky
Yayınlanma Tarihi: 1997
Uzunluk: 14 Cilt (Tamamlanmış)
Çeviri:Sumire, Magenta
Edit: Eva

KONU
Büyük bir şirkette şımarık bir yıldıza menajerlik yapmakta olan Lan Yating, Gua’nin kaprislerine dayanamayarak bir anlık sinirle kendini tutamaz. İşinde oldukça disiplinli, istikrarlı, çalışkan ve de başarılı olmasının artık hiç bir önemi yoktur.
Kendi plak şirketini kurup, Tayvan müzik piyasasına yepyeni bir rock grup sokmaya karar verir. Karakterleri birbirine aykırı dört adamla ve yeni kurulmuş bir şirketle bu acımasız piyasada yol almak hiç de kolay olmayacaktır. Hele de işin içine birde duygular karışırsa... 


PEK YAKINDA!

Soğuk Nevaleyi Mutlu Eden Güncel

By : s nev
Hai Minna
Yine bir bölümlük bir güncelde karşınızdayım.
Bu bölüm için çok anlatacağım şey var çok dertlendim çok...
Hadashinin korkulan bölümü geldi çattı "29. bölüm"
Neden mi korkulan?
Bu bölümün scani o kadar kötüydü ki ne yapacağımı aylar öncesinden kara kara düşünmeye başlamıştım.
Bütün ingilizce, japonca siteleri karıştırdım ve bir tane temiz raw (yani manganın hiç dokunulmamış ham hali) bulamadım. Hepsi en az bir kere elden geçmiş ve üstelik çok kötü elden geçmişti.
Her aklıma geldiğinde bir daha bir daha baktım yok nafile...
Yok! Yok! Yok!

Neyse deyip boynumu büktüm. Elimden geleni yapıyım takipçilerimiz anlayışla karşılar dedim.
Kalitelendirmek için bir ton uğraştım olmadı. Beğenmedim bir daha uğraştım. Neyse olduğu kadar deyip yaptım tam bitti derken, o da nesi?
Tertemiz yepyeni bir scan yüklenmiş internete...
İlk gördüğümde sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim.
O kadar uğraş çöpe...
Hepsini baştan yapacak olmama üzülsem de sonuç dolayısıyla sevindim.
Çok uzattım biliyorum ama çok duygulandım ondan böyle dilime vurdu.
Neyse sizin için iyi haber artık mangayı soldaki gibi değil
Sağdaki gibi okuyabileceksiniz


İyi bir scan elime geçince o gazla bi iki bölüm hadashi yaptım ama sadece gördüğünüz gibi tek bir bölüm yayınlıyorum.
Sizce neden?
a) Cadıyız biz len cadı. Hep iyilik, iyilik olmaz kötülük yapmalıyım diyerek özüme döndüm.
b) Yalancıyım aslında tek bölüm yaptım ama pisliğine böyle konuşuyorum yani sonuç yine kötüyüm.
c) Büyük bir sürprize hazırlanıyorum.
d) Bunların hiç biri değil sebebini ben bile bilmiyorum. Çıkan sonuca göre davranacağım.

Siz bu sorunun cevabını düşünün ya da düşünmeden direk 29. bölümü hüpletin
Ben de yeni kötülükler düşünüyüm...

Neobi'nin Güncesi: Isınma Turları

By : Neobi


Selam.. Selam... Selam...
O kadar uzun zaman olmuş ki güncel yazmayalı nasıl bir giriş yapsam diye düşündüm düşündüm ve hiçbir şey bulamadım :P O yüzden ben de böyle sönük bir giriş yapmaya karar verdim. Umuyorum ki yazdıkça açılacağım :P Yoksa halim vahim (:
Eeee ey benim güzel ailem nasılsınız bakalım? Beni sorarsanız ( ki sorduğunuzu var sayıyorum ) son birkaç ayını tamda şu gifteki gibi geçirmiş bir vaziyette nasıl olunursa öyleyim :P Yatakla bütünleştim resmen o derece. Hayır bünyemde de ters etki yapıyor. Tamamen iyileştiğimde korkarım ki yataktan ayıramayacaklar beni :D O kadar bağlandım kendilerine bu süre zarfında :P
Şaka bir yana ilk zamanlarıma göre çok daha iyiyim. Hala çelik korseyle dolanıyorum evet ama en azından birkaç saatlik çıkarma iznim var artık. O arada da işte sizi çok beklettiğim için yavaş yavaş ısınma turları atıyorum. Gerçi acaip paslanmışım onu farkettim. Nerde o eski hızz. Beheyyy... Hey gidinin Neobisi. Yaşlanıyor musun ne :P
Bu ilk edit yapma aşamalarım çok sancılıydı mesela. Tamam bunda içinde ki sağlık durumumun da çok etkisi var ama ne bileyim elimi bile sürmek istemedim yalan yok. Ben ekrana baktım ekran bana baktı :P Bi iki font yerleştirdiysem üçüncüde sıkılıp son birkaç zamandır yaptığım gibi izleyecek bir şeyler aradım kendime. Manga silmenin bile gayet eziyet haline geldiği bir döneme girdim. Ha bu yaptığım işi engelliyor mu? Hayır.. Yine de yapıyorum oflaya puflaya olsa da. Ama dediğim gibi aldığım o zevki tamamen kaybetmiş gibiyim. Ki ben bir seriyi editlerken onun içine girip kendini kaybeden bir insandım (:
Bunun hiç kimseyle bir alakası da yok. Tamamen fazla tatil yaptığımdan oluyor :P Bir zaman sonra bir düzene kendimi de işlerimi de sokarım sonra tutabilene aşk olsun :P ( umarım yani :D )
Yine de bu hasta ve bezgin halimle birçok seri çıkardım ortaya. Misal koizora baya bir ilerlettim. Sonra yavru cadılarımda geldi tam oldu destek bakımından. Orange keza öyle. Ki orange ve koizoranın bazı bölümlerini gerçekten çok ağrılı bir süreçte hallettim.
Skipi saymaya gerek yok kanımca :P
Kısaca bunca zaman beni sabırla beklediğiniz için teşekkür ediyor ve sevgili cadılarımın emekleri sırf benim yüzümden sizlerle bulaşamadığı için de içtenlikle özür diliyorum.

Giriş karşılama güzergahını hallettiğimize göre birkaç bilgilendirme yapmam lazım artık sanırım. Birincisi değişen künyeler hakkında ki eminim cadılarımız o kazanların o şapkaların ne anlama geldiğini merak ediyordur. Bir diğeri de bazı seriler hakkında. Gelir gelmez böyle ciddi ciddi konuşalım istemezdim ama bazı takipçilerin bıkkınlık verici tutum ve davranışlarından cidden çok bunaldığım için umarım okurlar da bir müddet o güzel(!) çenelerini kaparlar diye umuyorum.

Öncelikle künyelere değinelim: Kendi künyemden örnek vermem gerekirse:
Gördüğünüz gibi iki bölümde rütbelendirme sistemine gittik. Bunu yapmamda ki ilk amaç artık seri isimlerinin bazı künyelere sığmayacak duruma gelmesiydi. Ki bu kalabalıkda bir yerden sonra görüntünün bütünlüğünü bozuyordu.
İkincisi de arkadaşların emeklerini daha çok vurgulamak istedim. Yani kısaca ne kadar ekmek o kadar köfte olayı :P
Cadılık Becerisiyle başlayalım: Cadılık becerisi kişinin editteki kalitesini gösterir. Aslında kalite demeyeyim de ne kadar temiz ve düzenli iş yaptığını gösterir. Bir den beş'e kadar şapkayla kimin editte ne kadar ileri seviyede olduğunu görebilirsiniz. Şapka sayısı 3 ve daha az olan arkadaşların hala gidecek yolu vardır ve edit/çeviri konusunda büyük ihtimal hala yardım alıyorlardır. Yani gelişme aşamasındaki cadılarımızdır kendileri. 4. Seviye daha çok bağımsızlığa alışmış cadıları simgeler. 5. ve son seviye şapka ise benim gibi, nurdish gibi ne bileyim henna, eva gibi kendi kanatları üstünde uçmayı bilen cadıları temsil eder. 

Büyü seviyesi: O kısımda ki kazanlarımız ( hayır büyü falan yapmıyoruz :P ) tamamen iş becerisinde ki hızı temsil eder. Ne kadar kazan o kadar hızlı teslimat :P Burada ki sıralama aynı cadılık becerisiyle doğru orantılıdır. Kazan sayısı arttıkça kişinin bireysel hızı ve sorumluluğu da o derece artar.

Fakat şöyle de bir şey var. Bu iki sistem birbirine tamamen bağımlı durumdadır. Atıyorum çok temiz editi vardır. Hataya yer bırakmaz fakat hızı çok düşüktür. Otomatikman bu durum cadılık becerisini de aşağı çeker. Bunun gibi..
Rütbelere gelirsek biri özel olmak üzere 6 tane rütbemiz var:

Yeni doğmuş cadı: Temel bilgileri sıfır olup öğrenme aşamasında ki cadılar
Emekleyen cadı: Yeni yeni bir şeylere başlayan cadılar
Küçük cadı: Gerekli gösteriler doğrultusunda ilerleme kaydeden cadılar
Cadı: Kendi ayakları üstünde durmaya hazır cadılar
Becerikli Cadı: Artık herbir şeyi eksiksiz ve tek başına yapabilen bilirkişiler. Kendilerinden buram buram meziyet, beceri akan cadılar :)
Usta cadı ( özel rütbe): Bu rütbeyi sanırım biraz açmam gerekecek. Aslında usta cadı ve becerikli cadı arasında hız ve yetenek bakımından hiçbir ayrım yok. Tek ayrım usta olan cadının başka meziyetlere sahip olması. Ki ustalık rütbesi de bir tek eva'da var şuan. Ki Eva arkadaşımızın da bu rütbeyi neden aldığını hepimizi biliyoruz değil mi? Kendisi edit dışında birçok işle ilgilendiği için ( buna aklınızın gelebileceği her konuyu dahil edebilirsiniz ) bu özel rütbenin de hakkıyla sahibi.

Aslında bu sistemi getirirken bazı çekincelerim olmadı da değil. Bazı arkadaşlarımızı kırabilir mi diye de düşündüm çokça. Ama umarım hiçkimse yanlış anlayıp gönül koymaz. Çünkü inanıyorum ki bu sistem hepinizde bir nebze olsun hırs yaratacaktır. Amacım gerçekten eşsiz bir aileye sahip olmak. Burada ki amaç kimseyi kırmak, rencide etmek değil aksine şevk vermedir.  (:
Tabi bu bu cadı kazanları, şapkalar vs öyle sabit de değil. Ay benim her şeyim tam diye düşünüp sevinmeyin, ya da benim cadı şapkam az diyede üzülmeyin :P Bunların artıp eksilmesi tamamen bizim elimizde. Buna ben de dahilim yani. Hiç acımam çekiveririm kendi becerilerimi aşağı :P

Bu konuda bittiğine göre gelelim şu karın ağrısı olan serilere:
Arkadaşlar benim söylemekten dilimde tüy bitsede bazzı arkadaşlarımız bizim güncellerimizi okumak yerine gidip o fansub senin bu fansub benim laf kalabalığı yapıyorlar. Yapmayın. Rica ediyorum kalitenizi bu kadar düşürmeyin. Herzaman diyorum geçerli bir sebep yoksa asla keyfi olarak bir seriyi bekletmem. Durdurmam. Ki benim bu işlere girmemin de tek nedeni ortada kalmış yarım serilerdir. Bir bakın allah aşkına nevalede ve ya nurdishde kendi zevklerine göre seçtiği seriler varken benim neredeyse tüm serilerim bir şekilde ortada kalmış seriler. Kendi istek ve seçimlerimi bile geri plana atıp sırf en çok istenen yarım serileri toplayıp yapıyorsak o çok gördüğünüz teşekkürü almayı da geçtim çenelerinizi kapatıp oturmak bu kadar zor olmamalı. 
Tek yaptığınız indirip okumakken hangi hakla bize veya bizim arkamızdan konuşma cesaretini kendinizde bulabiliyorsunuz?
Geçenlerde bokura wa itsumo serisi hakkında bir yazıya denk geldim fansubun birinde. Birisi demişki "yaaa devam etmiyorlar vs vs siz yapsanıza"
Şimdi birincisi sen bu seriyi okuyormuydun sayın çok bilir kişi. Madem bu seriyi bu kadar seviyordun, takip ediyordun da neden ben senin tek bir yorumuna bile denk gelmedim?
Ben kendimden yola çıkacak olursam çok sevdiğim bir seriyi bir yer eğer çeviriyorsa zaten okuduktan sonra içimde kalmasın diye sayfalarca yorum döşeyen biriyim. Hiç olmadı en azından okunduğunu bilsinler diye ufakda olsa bir teşekkür iliştiririm. 
Peki sen bunun kaçta kaçını yaptın da bu şekilde yüzsüzce bir yazı yazabiliyorsun?
İkincisi ise madem ki bu durumdan rahatsızsın gel bana / bize yaz. Elbette ki geri döneriz. Sana durumu açıklarız. Nedir yani. Bize gelince mi diliniz tutuluyor.
Çok afedersiniz ama bu davranışları kesinlikle kabul edilir bulamıyorum. Bu benim için tamamen ikiyüzlülük. Başka bir açıklaması olamaz. Bunu bize bile yapıyorsanız yapmayın rica ediyorum. Teşekkürü de eleştiriyi de gidin emek sahibine yapın. Sırf bi iki bölüm fazladan okumak için bu şekilde yalakaca bir davranışa girmek gerçekten çok yanlış..
Ve bir de şu çok sorulan seriler var: Dengeki, Black bird, Bokura ga ita, Sekai, love stage, kyoukoi, nana şimdi arkadaşlar bu serilerin tek bir çevirmeni var. Oda Powaqa
Powaqa şu aralar ciddi bir rahatsızlık geçiriyor. 1.5 aydır hastanedeydi daha taburcu olalı  10 gün falan oldu ki tedavisi de bitmiş değil. Hatta kasım ortası gibi amerikaya dönüp tedavisine orada devam edecekler.
Kız bu haldeyken yakasına yapışıp seri mi çevirttireyim? Şu var Powaqa serilerine benden bile sadık biridir. En kısa zamanda çevirileriyle aramıza dönecek kendisi. Ve o dönene kadar ben şu ismini saydığım serileri ondan başkasına emanet etmem. Yani o seriler için bekleyeceksiniz arkadaşlar. Umarım elinizi vicdanınıza koyup kızın nasıl bir dönemden geçtiğini bir nebze olsun anlayabilirsiniz. Lütfen empati yapın. 
Bizim amacımız serilerimizi en kaliteli şekilde size sunmak. Ve ben dengekiyi, bokurayı ne bileyim sekaiyi powsuz düşünemiyorum. Bu sebeple biraz daha sabır...
Ve son olarak Kamisama.. Zaten söz vermiştim size öyle ya da byle devam edecek bu seri diye. Yıl dönümümüze kadar bekleyin olur mu ;)

Ve ve ve Sip beat. Benim yüzümden şu sıralar birazcık daha tek bölüm şeklinde idare etmek zorunda kalabilirsiniz. İyi hissettikçe çift bölüm çıkarmaya çalışacağım. Ama tek bölümde gelirse nedennnn tek diye sorgulamayın diye açayım dedim.

Hımmm bitti galiba. Bitmediyse bile ben bittim. Çok oturdum pc başında çok. Ağrım var felaket o sebeple artık kesiyorum. Lütfen arkadaşlar içtenlikle rica ediyorum herbirinizden. Hepimiz tüm ekip arkadaşlarım binbir zorlukla boğuşurken birbirinden güzel işler çıkarıyor. Ne olur emeğe birazcık saygınız olsun. Başka hiçbir şey istemiyoruz.
Yapacağınız tek şey bir teşekkür. Hepsi bu...
Güncel Listesi:
Bokura Wa İtsumo Bölüm 5-6
Kimi ni Todoke Bölüm 65-66
Koizora Bölüm 10-11
Kyou no Kira-kun Bölüm 10
L-DK Bölüm 44
Orange Bölüm 13-14
Orange Marmalade Bölüm 69-70
Skip Beat Bölüm 184
Taiyou no Ie Bölüm 13-14
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 100-101-102
Youko x Boku SS Bölüm 10-11
Yumemiru Taiyou Bölüm 32,5-33
Yayınlanmıştır.
Mabushi Majo Ailesi Keyifli Okumalar Diler.

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -