Mabushi Majo Günceli ~Neobi~

By : Neobi


Hımmm bu hafta da böyle olsun.. Söyleyeceklerim sustuklarımda gizli olsun.
Zira söylenecek çok şey var ama gerek var mı onu bilemedim...
Sadece bazı nedenlerden ötürü bir hafta gecikmeli verdiğim bu güncel ve eksik olan bazı bölümler için affınıza sığınıyorum. Hepsi bu...
Keyifli okumalar...


Güncel Listesi:
Bokura Ga İta Bölüm 44,5
Honey Bölüm 6
Dame na Watashi ni Koishite Kudasai Bölüm 5
Kyou No Kira Kun Bölüm 15
Obito no hime to kubinashi kishi 1 – 2 – 3 – 4
Koizora Bölüm 17
Yankee kun to megane chan Bölüm 114 – 115
Katsute Mahou shoujo to aku wa tekıtaı shıte ıta Bölüm 1 - 2

Nise no Chigiri

By : Eva
Adı: Nise no Chigiri
Tür: Romantizm, Harem, Tarih, Drama, shoujo
Yazar: Kanshuu Idea Factory
Mangaka: Sakurai Shushushu
Yayınlanma Tarihi: 2010
Uzunluk: 4cilt (Tamamlanmış)
Çeviri: Jans 
Editör: Psykhe
Proje: Mabushi Majo

Konusu:


  Mana bir süredir rüyasında Sengoku Jedai (Savaştaki Ülke Dönemi)* ve dönemin genarellerden biri olan Uesugi Masatora ile ilgili rüyalar görmektedir. Bunun nedenini bir türlü çözememektedir. Bunun sebebini bulmaya çalıştığı sıralarda eski arkadaşlarından biri evden kaçar. Mana onu ararken başı dertte olan tuhaf görünüşlü birisiyle karşılaşır.  Ona yardım etmeye çalışırken kendini birden Sengoku Jedai’de bulur. Ve şans eseri Masatora’nın hayatını kurtarır. Bu davranışı Masatora’nın düşmanları tarafından hoş karşılanmaz ve Mana’yı öldürmek için ant içerler. Masatora’da kendi hayatını kurtardığı için Mana’yı koruması altına alır. Ve böylece Mana’nın Sengoku Jedai’de Masatora ve onun birbirinden hoş ninjalarıyla maceraları başlar. Bakalım Mana’nın geçmişe gitmesi geleceği nasıl etkileyecek, bu maceranın sonu nereye varacak?



                                                  ÇOK YAKINDA... 
                                                   

Mabushi Majo Günceli ~Soğuk Nevale~

By : s nev
Merhaba gençler
Nasılsınız?

Bu blog yazmak çok sıkıntılı bir iş hele ki benim gibi soğuk ve de tembel biri için.
"Güncel yazısı yazmadan versem ne olur sanki?" diye düşünüyorum bir süredir.
Neyse şimdilik ritüeli bozmayım
İlk olarak her şeye bir bahanesi olan hatun olarak geçen hafta neden güncel vermediğimi açıklayım.
Patronum geçen hafta yurt dışına çıktı ve diğer meslektaşım da zatürre olunca bütün işler bana kaldı. Geçen hafta kendimi eve nasıl attım hiç bilmiyorum. Diğer hatunlar da pek istekli olmayınca manga vermek konusunda...
EEE benim de canıma minnet :D
İkinci olarak; zatürre dedim de aklıma geldi.
Dikkat edin kendinize ha! Bu ara herkes grip ve üstelik bu seferki grip virüsü pek bir çetin ceviz anlaşılan. Tuttuğunu süründürmeden bırakmıyor... Sıkı sıkı giyinin tamam mı kuzucuklarım.
Üçüncü olaraksaaaaaa; bakın bohçamda hem yeni serilerden hem de eski serilerden bir sürü bölüm var. Tam ağzınıza layık...


Amai Amai Koi O Seyo Bölüm 3
Dear, Only You Don't Know!  Bölüm 17
Hadashi de Bara wo Fume bölüm 37
Hana-kun to Koisuru Watashi Bölüm 1  ****
Heroine Shikkaku bölüm 24- 25
Kedamono Karashi Bölüm 1- 2 ****
Taiyou no Ie Bölüm 24- 24.5- 25
Yamada-kun to Nananin no Majo Bölüm 143
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 112- 113
Youko x Boku SS Bölüm 22- 23
Youth Gone Wild Bölüm 17

Bütün cadıların ellerine gözlerine sağlık...

Mabushi Majo Günceli ~Nurdish~

By : Nurdish

Merhabalar Gençlik!
Dediğimiz gibi, elimizden geldiğince her hafta güncel vermeye çalışabiliriz. Ancak aklınızda bulunsun 3 güncelde 1 hafta güncel vermeyebiliriz. Yani ayda 1 hafta güncelsiz geçebilir. Yani Neobi'nin güncelinden sonraki hafta güncel gelmezse şaşmayın. ;)

Ay ne güzel kar yağdı, değil mi? Son 28 yılda en çok kar bu sefer yağmış. 2 gün işe gidemedik. (Üzüle üzüle :P) Salı akşamı kar yağmaya başladı, biz işten 6'da çıktık ve eve varış saatim 10 oldu. Ama o güzel kara dayanabilir miyim? Eve geldiğim gibi aldım annemi sokaklara döküldük. Karda yürüdük, oynadık. Çok keyifliydi. Diğer 2 gün de dışarı çıktık annemle. Karın tadını çıkardım diyebilirim. :D Benim üzerimde kar konusunda bir lanet vardı. Sanırım o lanet kalktı. xD Şöyle ki, hani İstanbul'da geçen senelerde bir yıl çok fena kar yağmıştı. O sene babam ameliyat olacak diye Rize'ye gitmiştim. O sene İstanbul'a harika kar yağarken, Rize'ye çok az yağmıştı. Şu bir kaç senedir de İstanbul'a adam gibi yağmamıştı. Ben neredeysem oraya kar yağmıyor kanaatine varmıştık. Ama bu sene çok şükür yağdı. :D Çarşamba günü doktora gitmem lazım, imkansız tabi gitmedim. Geçen hafta alerji tedavim için doktora gidebildim. Hastaneye gittim, tahlilleri yapan 2 bayandan biri oradaydı. Söyledim derdimi, kardan dolayı gelemedim dedim. O da "Arayıp haber verdiniz mi?" demesin mi?! "Ay, bilemedim!" dedim. Hafif puflayarak "Tamam, siz bekleyin, 9 randevusu geldikten sonra bakalım, boşluk olursa yaparız." dedi. Ben de gittim sıra aldım hemen kapının önüne geçtim. Maksadım gözlerinin önünde bulunayım ki fırsat çıktığı gibi aklına gelebileyim. Tahlilleri çifter çifter yapıyorlar. Bir sürü alerjik maddeyi kola sürerek reaksiyonu inceliyorlar. Yani tek kişiye yapmaktansa 2 kişiyle daha verimli olur. 9:15 gibi seslendi, 1 kişi geldi, diğer gelmeyince beni de aldı. Zaman kaybım olmadı çok şükür. Sonra diğer bayan geldi. Benimle daha önce ilgilenen bayan buydu.
Kan alacak benden. Benim kolumdan damar bulunamıyor. Bu yüzden hep el üstünden kan aldırırım, ya da serum taktırırım. Bu bayan da el üstünden almaktan nefret ediyor. Ter döke döke, zorla 2 kez aldı benden kan. Tabii beni hatırlamadı o esnada. "Aç kolunu bakalım." dedi. Ben de pis pis gülerek "Kol değil, el..." dedim. Kadın dehşetle bana bakarak "SEN OSUN!" dedi.  Arkadaşına döndü ve "Hani şu kolundan kan alınamayan
hasta var ya, işte bu o!!!" dedi. "Adını unutmayaca-ğım Nurdish!" diyerek de beni kara listesine aldı.  xD Bir de karşımda ayaklarıyla yere vuruyor ve "Bak nasıl tepiniyorum! Rahat olmam lazım, dur önlüğümü çıkarayım da öyle kan alayım." Ben de motive etmek amaçlı "Daha önce 2 kere almıştınız, hiç acımamıştı, çok iyiydiniz. Gene rahatlıkla alırsınız siz." diyorum ama hiç oralı değil. "Bana gaz verme Nurdish!" diye kızıyor bir de. :D Diğer bayan beni sıra almaya gönderdi. Ben de hemen gittim aldım. Gelince "Ne çabuk geldin ya!" diye gene kızdı. Kızıyor ama sinirden değil, gülüyorum ben de onu izlerken. :D Bir daha muhtemelen adımı görünce o gün işe ya gelmez ya da geç gelir. Öyle kanı aldı güzel güzel, hiç de bir şey de hissetmedim yani. İşim bitince de kadına geçmiş olsun diyerek oradan ayrıldım.  O gün kadının hali aklıma geldikçe güldüm ya. :D Onun için kötü bir şey tabii. İnşallah atlatır. :)

Mangalarımıza gelirsek...

1-Bildiğiniz üzere Sunako çok yavaş ilerleyen bir manga. Biz de güncele çok yaklaştığımız için kıyıpta tüm bölümleri birden çevirip editleyemiyorum.Saparrow çok kızıyor bana "Çevirim nerdeeeee?!" şeklinde. Yavaştan alıyorum. Güncele geldiğimde boşluğa düşeceğim korkusu var bende sanırım. :D Hem hayalim, hem korkum oldu bu. Ama merak etmeyin, yavaş da olsa geleceğiz güncele. ;) Bu hafta size 1 bölüm veriyoruz.
2- Yamada'da güncele zaten yakın ilerliyoruz. Her güncelde sizlere ikişer bölüm vermeye çalışıyorum Hızlı ilerleyen bir manga olduğu için günceli tam olarak bulamıyoruz ama hep peşindeyiz. Defalarda şahit olduğunuz gibi bölümler biriktikçe sizlere toplu Yamada'lar veriyoruz.Yani sabırla yeni bölümleri bekleyiniz.
3- Watashi ga mangası hep aklımda ancak laptopumun bozulmuş olmasıyla çok fazla çeviri yapamıyorum. Anca bir kaç mangaya yetişebiliyorum. Şimdilik biraz daha idare edeceğiz. Ama yavaş da olsa gelecek inşallah yakın zamanda.
4-Hero Waltz, çok hevesle oturup yalnızca bu mangayı çevireceğim günleri bekliyorum. :D Bunun içinde biraz sabır.

Eh bu kadar konuşmak yeter! Buyrunuz bölümleriniz:


Yamada-kun to 7'nin no Majo- 141-142.Bölüm
Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 130.Bölüm
Watashi No Ookami-kun- 4.Bölüm
Youth Gone Wild- 14-16.Bölüm
Hadashi de Bara wo Fume- 36.Bölüm
Heroine Shikkaku- 23.Bölüm
Son Dakika Sürprizi: Dear Only You Don't Know! 15-16


 Afiyetler olsun Gençler!


Katsute Mahou Shoujo to Aku wa Tekitai Shite ita.

By : Mabushi Tigergirl

Adı:Katsute Mahou Shoujo to Aku wa Tekitai Shite ita.


Diğer Adları: Büyücü Kız ve Şeytani Subay,The Magical Girl and Evil Officer,The Magical Girl and Evil Used to be Enemies
Tür:Komedi,Fantazi,Romantizm,
Shounen,Hayattan Kesitler
Mangaka: Fujiwara Cocoa
Yayınlanma Tarihi:2013
Uzunluk:+1 Cilt(Devam Ediyor)
Çevirmen:Tigergirl
Editör:Livanem,Tigergirl
Proje:Mabushi Majo
Konusu:”Bu ilk ve muhtemelen son bağımsız düşmanca ilişki.” Büyücü kız ve şeytani bir imparatorluğun sağ kolunun günlük yaşamı.

İndirme Linkleri

Bölüm 1 MG MF
Bölüm 2 MG MF 

Hatsukoi Wazurai

By : Mabushi Tigergirl
Adı:Hatsukoi Wazurai

Tür:Romantizm,Okul,Shoujo
Yayın Yılı:2013
Bölüm Sayısı:3
Yazar/Çizer:Umezawa Marina
Çevirmen:Tigergirl
Editör:Livanem
Son Kontrol: Tigergirl
Proje:Mabushi Majo
Konusu:Lise öğrencisi olan Hotaru hiç aşık olmamıştı.Onun için bu gizemli bir histi,Etrafındakilerin tavsiyesi yüzünden kendini bu duyguları isterken buldu.Ta ki Shinri- yakışıklı,popüler ve utanmaz flörtçü- ona aşkı öğretmek isteyinceye kadar.Bu sonunda o gizemli hisleri anlayabileceği bir fırsat mıydı?Ve Shinri’nin amacı neydi?


                                                        PEK YAKINDA...  


Muni Kiss

By : Mabushi Tigergirl

Adı:Muni Kiss
Türü:Aksiyon,Komedi,Shounen,
Romantizm,Doğaüstü,Bilim Kurgu,One shot
Yazar/Çizer:Nakayama Miyuki
Yayın yılı:2012
Bölüm Sayısı: 1
Çevirmen: Tigergirl
Editör: Livanem








Konusu:İnsan deneylerinin yapıldığı bir tesisten bir grup insan kaçmış ve bir aile kurmuşlardır.Patronları,genç bir kız,tedavi etmek istediği özel bir güce sahiptir.

                                                              PEK YAKINDA... 

Mabushi Majo Günceli ~~ Neobi ~~

By : Neobi

Yayy yine bir güncel haftasına yetişmiş olmakla birlikte özleyenlerimi, sevenlerimi, sövenlerimi vs vs vs herkesleri herbir şeyleri kocamann selamlıyorum pek sefgili cadılar...

O kocaa güncelin üstünden tahmini geçen bir kaç haftalık süreçte bir sürü karar değişiklikleri yaptık. Bir kısmını ilk güncele çöken Nurdish cadısı anlattı, kalan ufak tefek kırıntıları Nevale sömürdü, bana da koca bir hiç kaldı. Boşa dememiş atalar sona kalan dona kalır diye :D 
İnsan şu insan efladına da iki lakırdı etsin diye bir kaç bilgilendirme bırakır değil miii :P
Neyse ki bende bu çene varken muhabbet eksikliği çekmeyis vesselam. Yoksam halimiz vahimdi yane :D 

Şincik Nurdish balının da dediği gibi güncelleri tek elde toplamaya karar verdik. Zaten hepsini yapan eden bizleriz. X Y Z diye ayırmanın mantığı ne didim kendi kendime... Emma velakin çok önemli bir şeyi atladım *-* Benim ultra şanssız hayatım her hafta güncele izin vermiyor. Ben kim her hafta bölüm çıkarmak kim :D Çok pişmanım çenemi tutamadığım içün. Laf aramızda Nurdish duymasın ema bu düzenden kaçma eylemleri içerisindeyim. Yavaş yavaş sıvışma yolları arıyorum :P

Sıvışma demişkene inanın hani derler ya yahu senin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi diye. Öyle bir durumlardayım son zamanlarda. Yok artık buda olmaz dediğim ne varsa oldu *-*
Özel hayatımı buraya döküp de kendi dertlerime sizi gark etmeyeceğim ema cidden zor zamanlar, zor imtihanlardan geçiyorum hatta geçiyoruz ailecenek. Şu günceli yazmak için bulduğum zamanı ne şartlar altında oluşturdum anlatsam Neo salla günceli dersiniz. O sebeple az çok bilmiyorum sevgili cadılarım ne hazırladıysa o kıymetli bölümleri getirdim sizlere. Güç bela da bir skip sıkıştırıverdim araya..

Peki bunun sıvışmakla alakası ne derseniz... Dediniz var sayıyorum :P Bazen size de olur mu bilmiyorum ama her şeyden kaçasım geliyor benim. Sıkılıyorum, bunalıyorum, çok sevdiğim şeylerden nefret edebiliyorum... Hatta ve hatta kendimdem bile nefret ediyorum.. Ben buna kısaca bahara hazırlık sendromu diyorum :P Yaşadığımız ve yaşayabileceğimiz şeyler bazen ağır gelebiliyor. Odak noktanızı kaybedip yolunuzu şaşırabiliyor herkesten uzaklaşabiliyorsunuz.. Öyle garip haller işte.. Ne demeye anlattıysam... 

Hımm kısaca ufak minicik bir kaç bilgilendirme yapayım madem:

1) Yeni serileri görmüşsünüzdür hepisinin ilk bölümleri hazır fekat bakma fırsatım olmadı malesef. Diğer güncele halledeceğim inş..

2) Dengeki ve orange de diğer güncele gelecek seriler arasında...

3) Kamisama serisinin yeni sezon animesini izlediniz mi? Animenin ilk bölümü manganın tam 3 bölümüne denk geliyor. Mangadan uyarlanan animelere alışığız özetin özeti hallerine ama el insaf kamisamayı resmen kuşa çevirmişler kısaltıcaz diye .s Şok üstüne şok yaşadım ben izlerken. Bir çok önemli olayıda atlamışlar. O sebeple yeni sezon başladı diye mangadan vazgeçmeyin dirim.. Yoksa kopukluk olabilir. He bir de kamisamayı Nevaleye devrettim artık onla ilgili sorularınızı kendisine sorarsınız :P

4) Aslında 4 diye bir madde yok atraksiyon olsun diye ekledim :P Benden bu kadar secgiyle büyüyle v vs yle kalın ( haber sunumu gibi oldu buda neysaaa )

Güncel Listesi:
Bokura Ga İta Bölüm 45
Dame na Watashi ni Koishite Kudasai Bölüm 4
 İnu x boku Bölüm 21
 Skip Beat Bölüm 188
Magician 110
Taiyou no Ie Bölüm 23
Kami-sama, Danna-sama 2
 Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 110-111
Yumemiru Taiyou Bölüm 37
Youth Gone Wild Bölüm 13

Not: Şu şarkı çokoş dinnersiniz diye belkim ilştireyim kıyıya köşeye..

Kedamono Kareshi

By : Neobi

Diğer Adları: Beast Boyfriend  

Tür: Romantizm,Okul,Gerçek Yaşam,shoujo
Mangaka: Aikawa Saki
Yayınlanma Tarihi: 2012
Uzunluk:+1 cilt (devam ediyor)
Çeviri: Sagoso
Editör: Psykhe


Konusu:
Annesinin ikinci evliliğinden sonra,Himari yeni ailesi ile yaşamak için memleketine geri döner ve ilk okuldayken ona büyük travma yaşatan çocukla tekrar aynı sınıfa düşer. Ama bundan dan kötüsü, Himari asıl gerçeklerin çok geç farkına varır. Yabancı olduğu yeni evde,Himariyi nasıl bir süpriz bekliyor?


 İndirme linkleri

Bölüm 1 MG
Bölüm 2 MG

Hana-kun to Koisuru Watashi

By : Neobi

Diğer adları: Hana-kun to Koi suru Watashi
   
 Hana-Kun, The One I Love /Hanagimi To Koisuru Watashi

Tür: Romantizm,Okul,Gerçek Yaşam,shoujo

Mangaka: KUMAOKA Fuyu

Yayınlanma Tarihi:2011

Uzunluk:+8cilt (devam ediyor)

Çeviri:Sagoso
Editör:Psykhe


Konusu: Nanase Sakashita tam bir örnek öğrenci olarak gösterilirken, Hana okulun en suçlu ve ilgi çekmeyen öğrencisi olarak tanınıyor.Hana bir gün okuldan kaçarken kaza eseri küçük bir hediye kutusu düşürür. Nanase bu kutuyu bulduğunda Hana,o hediyenin artık kendisi için önemli olmadığını ve hediyeyi vermek için geç kaldığını söyler. Hana'nın sevdiği kişi kim?


İndirme linkleri

Bölüm 1 MG

Mabushi Majo Günceli ~Soğuk Nevale~

By : s nev
Merhaba manga canavarları

Yeni uygulamamızdan nurdish bahsetmişti bundan sonra mabushi kazanında hazır olan mangaları her hafta birimiz servis edecek.
Bu hafta sıra bende...
Toplamdaaaaa
Taaaaaaam
Üüüüüüüüç
Bölüüüüm
(Hemen suratınızı asmayın ama)
Manga getirdim size
Hangileri acaba?


Bu sorunun cevabına geçmeden biraz sohbet edelim. Pek öyle uzun bir güncel yazısı yazmam bilirsiniz. Kendimi biraz zorlayacağım, şu "soğuk nevale" kalıbından biraz uzaklaşmak adına
Hmmm ne konuşsak?!...

Türk dizilerine ne dersiniz?
Hangi Türk dizilerini izliyor mangacılar acaba?
Benim izlediğim tek bir Türk dizisi var o da....
Kardeş Payı
Aylar süren sezon arasından sonra başladığı için keyfime diyecek yok.
Game of thrones mübarek ne ara verdiler değil mi?!

Dönüşleri yine çok iyiydi. İlk bölümü pek sevdim ama sonrasından emin olamadım nasıl olacak bakalım?
Kardeş payından başka bir de "Diriliş Ertuğrul"a bakmaya çalışıyorum ama bir türlü sarmadı. Göz ucuyla bakıyorum ancak. 20. yy İstanbul Türkçesi ile konuşmaları çok rahatsız edici ve olayların çok ağır ilerlemesi sıkıcılaştırıyor zaman zaman. 
Siz neler düşünüyorsunuz?
Neler izliyorsunuz?


Gelelim tekrar mangalarımıza...

Hadashi de bara wo fume 35 
Magician 108-109 

Bu hafta neobik hatunu özlemeye devam edeceğiz.

Bütün mabushi majo ailesi  iyi eğlenceler diler.





Mabushi Majo Günceli -Nurdish

By : Nurdish

Merhaba Gençlik! Ben geldim! 137 bölüm ardından yine yeni bölümlerimizi yayınlamaya geldim!

"Bu ne?" mi böyle? "Pazartesi ne iş?"mi diyorsunuz? "Cuma günü değil miydi senin güncelin?" diyerek şaşkın şaşkın ekrana mı bakıyorsunuz? Şöyle özetleyelim, artık bundan böyle her hafta birlikte Pazar günleri güncel vermeye karar verdik! Pazar diyoruz ama Pazartesiye sarkar bu iş, bilginiz olsun. Ama o kadar sevinmeyin çünküm Nevale hanımın faresinin pili bitmiş, hiç edit yapamamış (hırrr) ve Neo'dan da haber alamadım. O yüzden bu güncel Eva ile bana ait. Eh, 137 bölümü çat diye verdikten sonra bu kadarını da mazur görün efendim. Anca bu kadar bölüm çıktı bizden. Artık bölümlerimizi yaptıkça her hafta ekleyeceğiz. Eğer yayınlamamışsak anlayın ki hazır değiller, yapmamışızdır. O yüzden lütfen gelip "BÖLÜMLERİMİZ NERDEEE?!" şeklinde feraytlarda bulunmayın. Bir sonraki günceli bekleyiniz efendim. Resmin şirinliğine bakmayın, aslında henüz Pazartesi sendromumdan henüz çıkabilmiş değilim... hehehe... xD

Ha bir de bazı manga önerileriniz oluyor. önerilerde bulunmanız hoşumuza gidiyor. Kendi adıma bu konuda konuşmak isterim. Yarım kalmış mangaları almak tarzım değildir aslında ama Yeppudaa'dan Kayra arkadaşımın ricası üzerine iki güzel mangayı evlat edindim. Ama onlar dışında ekstra bir durumla karşılaşmadıkça yarım mangalara el atmaya niyetim yok. İkincisi, yeni projelere de bulaşmaya niyetim yok diyorum ama gene bazı yeni mangalara dayanamayıp dalabiliyorum. Bu yüzden lütfen aklımı çelmeye çalışmayın, beni zor durumda bırakmayın. :D Şimdi bile kara kara hangisini çevirmeliyim diye düşünüyorum. Editörleri çevirisiz bırakmanın ne kadar rezil bir olay olduğunu iyi bilirim ve elimden geldiğince onları meşgul etmeye uğraşırım. Saparrow bunu çok iyi bilir hehehe...

Bir de oyun severlere şu meşhur Assasin Creed oynunuyla ilgili fikir almak isterim. Tatlıyı ana yemekten önce yiyip, çorbayı sona bırakan ters bir insan olduğum için bu 5 serilik oyunda da beşinciden başladım. aslında 2. oyundan sonrası var sanırım (abimin oyunları) ama ben nedense "aman canım,5'ten başlasam nolur?" şeklinde çok bilmiş bir ifadeyle atıldım. Abim ısrarla ve her onun oyunlarından birine başlarken söylediği gibi "sen sevmezsin bu oyunu, sana göre değil" şeklinde beni caydırmaya çalışsa da, ben oynarken başımda dikilip, "Ahahaha! bi şurayı geçemedin!" diye dalga geçse de yine söylediğinin aksine oyunu bitirmeye kararlıyım. Esas amacının beni TV'den uzaklaştırmak olduğunu düünüyorum artık. xD Alıştım oyunun kontrollerine ama acaba oyuna baştan başlasaydım daha mı iyi olurdu diye de düşünmüyor değilim. Oynayan arkadaşlar ne önerir? Bu bağımsız bir oyun diye devam edeyim mi yoksa bir şekilde birinden ilk oyunu bulup onu mu oynayayım?

Neyse gençler, maksat size bölüm vermek olduğu için çok fazla ne yazsam diye kasmayacağım. :D
Bu günceli bir kamu spotuyla bitirmek isterim.

[Eğer video çıkmıyorsa söyleyin de tekrar eklemeyi deneyeyim.]
"It is smarter to travel in groups." "Take the bus."  Yani, kısaca "aklını kullan da otobüse bin be insanoğlu! Böylece her sabah ve akşam sizin yüzünüzden oluşan o lanet trafiği çekmek zorunda kalmayayım!"  Ne hoş bir mesaj, değil mi? xD  *Rabbiiiim! İnşallah metroyu her yere getir de kurtar bizi! Amin* (bir, pardon milyonlarca istanbullunun dramı....)


Artık bölümlerinizi alıp ve okuyabilirsiniz gerçlik! Emeği geçen arkadaşlarıma çoook teşekkür ederiz!


Yamada-kun to 7'nin no Majo- 140.Bölüm
Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 129.Bölüm
Magician- 106-107.Bölüm
Kami-sama x Ore-sama x Danna-sama!?- 1.Bölüm
Watashi No Ookami-kun- 3.Bölüm
Youth Gone Wild- 11-12.Bölüm

AFİYETLER OLSUUUUUN!



Kami-sama x Ore-sama x Danna-sama!?

By : Eva

Adı: Kami-sama x Ore-sama x Danna-sama!?
Diğer Adları: カミサマ×おれさま×旦那様!?, 神明大人×本大人×夫君大人!
Mangaka: Sakano Keiko
Tür: Romantik, Shoujo, Fantastik, Doğaüstü
Uzunluk: 3 Bölüm (Devam ediyor)
Çıkış Yılı: 2013
Çevirmen: Kiraz
Editör: Psykhe
Proje: Mabushi Majo


Konusu:

Amane küçük bir kızken tapınağa dedesinin kurtarılması için dua etmeye gider... 
Dua ederken kami-sama shizuka ile karşılaşan Amane dileğinin karşılığında 16 yaşına geldiğinde kami-sama shizuka ile evlenmeye söz verir. Kami-sama shizuku da amane'ye kimse yaklaşmasın diye büyümesini durduracak bir büyü yapar... Amane umutsuzca normal boyutuna dönmek isterken kami-sama shızuku da onu gelini yapmak ister.


CİLT 1
Bölüm 1 MF
Bölüm 2 MF

Cadılar Toplu güncesi: Nice Yaşlara Mabushi Majo

By : Neobi



Bundan yıllar yıllar önce ( ok 5 sene kadar önce )  bazılarımızın atıldığı bu manga dünyasında 5 sene sonrasında kocaman bir aile olduk. Birçoğumuz çok eski bir kısmımız daha çıtır olsa da hepimiz bir olduk, aynı şeylere gönül verdik, aynı şeyleri sevdik, aynı şeyler için uğraş verdik. Herbirimiz birbirimize bir şeyler öğrettik, birbirimizden bir şeyler öğrendik.. Ve de en önemlisi hepimiz birbirimize gönülden bağlı nakamalar olduk, dost olduk, kardeş olduk.. Yeri geldi kendi aramızda anlaşmazlığa düştük, kırıldık belki gönül bile koyduk.. Ama birbirimize hiç sırt çevirmedik. Aynı şeylere gülmeye, sevinmeye devam ettik. Aynı şey için uğraşmaya devam ettik. Bizler aile sözcüğünü gerçeğe taşımayı başardık. Bizler birbirine sıkı sıkı bağlı nakamalar olmayı başardık. 
Zaman zaman gelişen şartlara dayanan yaprak dökümleri yaşasak da hiç kötü bir ayrılığımız olmadı. Hep önümüze baktık yüzlerimizde burukda olsa bir gülümsemeyle.

Bu sene tam 5. senemizi doldurduk işte böyle. Bizler sizlere burada sadece okuyacağınız saf sayfalar vermedik aslında. O sayfaların içerisinde bin bir türlü emek, sevinç, mutluluk, kızgınlık ve hayal kırıklıkları da kattık. Her bir satır için saatlerce uğraştık, ilmek ilmek en güzel hale getirmeye çalıştık.

Bu süreç içerisinde elbette hatalarımız oldu. Çok sinirlenip bazılarınızı kırmış bile olabiliriz. 
Bunun için hepinizin affınıza sığınıyoruz hatta. 
Ama bu süreç içerisinde bizleri de çok üzdünüz, sinirlendirdiniz hani onu da söylemeden geçmeyelim :P

Neyse kısaca Mabushi Majo ailesinin Tüm fertleri sizlere güzel bir yıldönüm hediyesi hazırladı, soframızı binbir renk, binbir tat mangayla süsledi.. Bunlar için canla başla ve en önemlisi zevkle çalıştı. Tüm cadılarımızın emeklerine, yüreklerine, ellerine sağlık.
Herkese tüm cadılara, adaylarına en başından şimdiye kadar bize yardımcı olan bu şatoya bir tuğla ekleyen tüm gönül dostlarımıza en en içten şekilde teşekkürler..

İşte tüm bu dostlar bugün sizlere tamı tamına 137 Bölüm mangayla geldi.

Mabushi Majo Gururla, İftiharla sunar..

Güncel Listesi:

Amai Amai Koi O Seyo Bölüm 01-02

Black Bird Bölüm 26

Bokura Wa İtsumo Bölüm 08-09-10-11

Chocolate Cilt 1 – 2 - 3

Dame na Watashi ni Koishite Kudasai Bölüm 2-3

Dengeki Daisy Bölüm 67

Hadashi De Bara Wo Fume 31-32-33-34

Heroine Shikkaku 17-18-19-20-21-22

Hero Waltz Bölüm 00-03

Honey Bölüm 5

Kamisama Hajimemashita Bölüm 34-35- 36

Kimi Ni Todoke Bölüm 68-69-70

Kiss Made no Kyori 1-2-3-4-5

Koizora Bölüm 13-14-15-16

Kyou no Kira-kun 12-13-14

L-DK Bölüm 45

Magician Bölüm 94-105

Orange Bölüm 16

Orange Marmalade 71-72

Nana Bölüm 11

Skip Beat Bölüm 186-187

Taiyou no Ie 16-16,5-17-18-19-20-20,5-21-22

Yamada-kun  to 7 nin no majo Bölüm 126-139

Yankee-kun to Megane-chan 104-105-106-107-108-109-109,5

Yamato Nadeshiko Shichi Henge Bölüm 127

Youko x Boku SS 13-14-15-16-17-18-19-20

Youth Gone Wild Bölüm 01-10

Yumemiru Taiyou Bölüm 35-36

Watashi Ga Motete Dousunda Bölüm 03-05

Watashi no Ookami-kun Bölüm 01-02

One Shotlar


Ame Ga Yamu Koro Ni

Christimas Shimasho

Kira Kira Namida Koishiteta Aishiteta

Liar Kiss

Matane

Mukashi no Hanashi

Meguru Kisetsu no Naka de

Tüm Mabushi Majo Cadılar Keyifli Okumalar Diler (:







- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -