Gönderen : powaQa 10 Nisan 2013 Çarşamba



                                             Nihayet ben geeeldimmmm Mabushi-chan ve Mabushi-kun'lar.. !! 



Geçenlerde övvdeklere yem vermeye biraz da güneşin batışını izlemek için, geçici ikametgahımın yakınlarında bulunan göle bir ziyarette bulundum. Göl dediysem yapay göl falan değil, bildiğiniz sonunu göremediğiniz büyüklükte içinde kuğuların,kazların, ördeklerin, ismini dahi bilmediğim pek çok kuşgillerin bulunduğu bir doğa harikası. Hazırlıklıydım. Yanımda getirmiş olduğum örtüyü serdim beni yanına çağıran koca bir ağacın altına. Yanımda kitapta getimiştim ancak herşey O'an öylesine ilham verici ve şahaneydi ki..çantamdaki sessiz bekleyişine devam etmek zorunda kaldı. Doğanın kulağıma fısıldadıkları çok daha enteresandı desem abartmış olmam sanırım.

Aydınlanma mı derler, Öz'e varım mı? nirvanaya ulaşmak mı? ya da adı herneyse işte fufu.. Bulunduğum yerde herşey ile ve içimde ki her bir ''powaqa'' ile bir bütün olmuş,nasıl anlatılır o an hissettiklerim bilemiyorum pek bir beceriksizim kelimelerle ifade edişlerde, lakin yinede deneyeceğim..hani çocukluğundan kalma leblebi tozunu yeniden görmüş gibi ya da aydede pisküvitini yerkenki gibi,kirazlardan küpe yapmak gibi, erikleri yanaklarının iki yanına koyup soytarılık yapmak gibi, yada kırmızı papuçlar gibi.. eskiye dair unutulmuş ama tekrar hatırlanılan hisler gibi…sonsuz bir düş'ün içinde gibiydim.


Birden içimde ki , en '' pür beyaz '' tonda ses, ''düşlemeye devam et! hayallerin senin gerçeklerindir'' diye fısıldadı en beklemediğim anda. Şüphe ve korkular biz insanoğlunun en sevdiği olgulardan olduğundan , ''hadi canım, eğer ki gerçeğimse, şuan neden o hayalimin içinde değilim '' diye burun kıvırdım hafiften. aynı yumuşak ses hafifçe güldü, ''bugünün geleceğindir '' dedi. Ne demek istemişti? anlık bir tereddütün ardından , '' ah tabi ya, evet öyle…'' diyerek güldüm. O an ''zaten '' bildiğimi düşündüğüm ama hep olur ya en önemli şeyler unutulur, pasif hafızada sırasının gelmesini bekler sabırsızca.. işte öyle bir '' bilgi ''hoop tekrar oturdu baş köşesine beynimin çatı katında.. Damarlarımda sıcacık bir enerji hızlıca dolasmaya, her sirkülasyonunda daha çok ısıtmaya başladı. Orada öylece oturmuş, kızıl güneşe, doğaya, pıtı pıtı ördeklere , bilimum kuşcüvezleri keyifle izlemeye devam etim bir yandan düşleyerek:)


Şuan yaptığımız, düşündüğümüz, korktuğumuz, arzu ettiğimiz, beklediğimiz, istediğimiz, konuştuğumuz, davrandığımız herşeyi bir geleceğimiz olarak nakış gibi işliyoruz tek tek.. Teşekkürler  beyaz pow .. sayende bir soru işaretini daha ''nokta '' ile tamamladım…(yeniden)

şimdi neden bunları yazdığımı merak ediyor olabilirsiniz belki, nedeni çok basit!

haydi hayal kuralım minna…düşleyelim !!

Aşk için, kahkaha için, eğlenmek için ,mutlu olmak için.. dahası mükemmel olduğumuzu ''bilmek'' ve AN'ımızın tadını çıkarmak için..! illa da birilerinin bize bunu hissettirmesine, göstermesine beklemeden.Ne kadar Öz 'e dönüş, o kadar görme alanının genişlemesi olduğunu hatırlayalım.. ve daha çok sarılalım kendi güzelliğimize.

Gökkuşağından düşüncelerinizi SİZ yaymaya devam ederken dünyanın her bir köşesine, her sorunuzun cevabı muhakkak gelir..Nerden ve nasıl olduğu önemli değil..tüm duyularınız tetikte olsun yeter. Cevap daima yine SİZ'den gelecektir
 sorunuzun karşılığı öyle yada böyle cevaplanacaktır.

Yazdıklarım kendime dair elbette .. konuyu okuduğumuz mangalara yamayacak olursam, her birinde anlatılan şey hemen hemen az evvel bahsettiklerimle paralel gitmekte zaten. Her birinde , hayallerine ulaşmak için uğraş, anlayış, sevgi, affetme, hoşgörü, çaresizlik, şüphe, korku, intikam güdüsü ,egosal savaşlar vs vs herbirini yaşıyoruz okurken öyle değil mi? Bize yakın geldikleri için, bizden olduklarını düşündüğümüz için seviyoruz her bir karakteri… ister mistik olsun, ister ukala ,  umursamaz , çekingen , yırtık, kavgacı, kararsız, şaşkın, baka ,zeki, komik, duygusal, sözünün eri, öz güvenli vs vs vs olsun.. bunca hoşumuza gitmesi, bunca ilgiyle takip etmesinin sebebini açıklıyor değil mi , ne dersiniz?
haydi kendinize bir iyilik yapın ve düşleyin bu gece uyumadan önce..eğlenceli olacaktır.






Son olarak Neobikoma(kopya çekme sakın sınavlarda),Hatchikoma (Tuonela ), Shea-chanıma(sınavlarda başarılar vol 2), Eva-chan'a ve Sagosa-chan 'a çok teşekkürlerimle.. çalıştı bizim kızlar çok bi çok haberiniz ola:D

haydi bakaaalım… ne duruyoruz o zaman koşalım hemen fırından yeni çıkmış epmek kokusu gibim missssss bölümlere :))) 

fufu link yok değil mi…? eh bakın bakalım her bir projeye neler varmış ''YENİ'' olarak.. hepinize keyifli okumalar olsun, haftaya salı yeni hikayelerle görüşmek üzere der ve bende hayal kurmaya gidim, bir iki börtü böcek sevim, kargalarla, yılanlarla konuşiiim, gökyüzüne bakıp buluttan şekiller çıkariim bişi bişi yapayım işte.. Jaaaaannneeee minna..


ps: nasıl olsa pow 'un verdiği bölümler belli deyip ,kestirmeden gitmemenizi tavsiye ederim. Bu da size benden bir tiyo olsun .. fufu




{ 17 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. İlk yorumu kapar bu haftamı da böylece sonlandırırım arkadaş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezonu kapamadan gelme neobik, birde yüksek dozda enerji depolamış olarak gel:D

      Sil
  2. Bir düşün içinde bir düş mü bütün gördüğümüz ve göründüğümüz.
    Emeğine sağlık Pow'um

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyf, hatchikom seninde .. düş emekçiliğine durmaksızın devam:D

      Sil
  3. yeni bölümler için teşekkürler ve evet dediğin gibi çoğu manga da nerdeyse ya kendimizden bişey buluyoruz yada hayellerimizin resmedilmiş halini gördüğümüzden seviyoruz kendi adıma tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ve sanada teşekkür kyou için yeniden eva-chan:)

      Sil
    2. ricalar benden (yaptığım çok bişey degil ) inş bir gün gerçekten işe yararım :)

      Sil
  4. Bu paylaştığın yazı ve resimler çok güzel. Resimler kime ait acaba merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,sanatçının adı Melani Olivia, kendisi endonezya'lı bir ilustratördür.

      Sil
  5. powaQa güncelin bir harikaa :)) hele ki kuvak vak lardan da bahsetmen çok hoşuma gitti. Resimler için söyleyecek bir söz bulamıyorum bile.cevap daima Siz den gelecektir. Ne kadar doğru ne kadar yerinde bir söz. Emeğine yüreğine sağlık.Günceller içinde ayrı teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fufu komik seylerde o yüzden :D teşekkür ederim sagoso:)

      Sil
  6. Süpper olmuşş ya.. Herkese inat düşlerimde yaşıyorum saden ben.. her anım dediğin o düşlerle dolu.. Dediğin gibi o yüzdendir geceleri sabahlara kadar anime izleyişlerim manga okuyuşlarım. O yüzdendir itina ile gördüğüm tüm yüzleri taramam..
    Güncel içinde çok saol. Ellerinize sağlık. Bu akşam daha farklı olacak hayallerim daha bi özenmeye çalışcam karakterlerimde. Eminimki daha sıcak olacak onların bana bakışları,arkadaşlıkları ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir düş emekçisiyle de karşılaşıyor olmak ne güzel.. hayallerin ve enerjilerin bol olsun Hasan:)

      Sil
  7. kisa bir ara vermistim yeniden geldim. konuyla ilgili yazmak istedim. hayalsiz yasanmiyor, herkesin kendine ozgu istekleri dusunceleri hedefleri varki bunlari hayallerinde, zeminde olusturuyorsunuz. nasilki mabushi majonun zamaninda bir hayal unsurundan suanki muhtesem duzeyine gelisine kadar. kimisi bu dusunceleri suyuzune cikaramaz kimisi ise cikarir. suan o hayallerin baslangicini yaptiniz ve bizleri guzel konularla birbirimize bagladiniz. herkese kendi hayalinde baslangiclar dilerim tabiki ayni dusunceler benim icinde gecerli ;) herkese icten saygilarimla, iyi seyirler minna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyf.. sagol Naruto-kun.. bil mukabele..

      Sil
  8. Yazdığın yazı bana hiç de yabancı gelmedi. İspatı: düşünüyorum o halde varım-> bende düşünüyorum o halde bende sendenim->senden isem bende düşleyebiliyorum ki bundan dolayı yabancı gelmedi.
    Hayallere takılmak, rüzgarlara binip olur olmaz yerlere girip teneffüs etmek misali delice bir oraya bir buraya savrulmak, yapraklara şamar atıp sonbahara vesile olmak, nebatatın meyve verme zamanını hatırlatmak, ağaçlarla birlikte halay çekmek horon tepmektir gibidir :)
    Hayal etmek Leylara dalmaktır.. Ördekleri izleyip vak vaklamak.. Cnblue nun sevgilisi olmaktır...
    Benim için hayal ise yapısal eşitlik modelimin çalışması... Ders slaytlarımın bitmesi... projelerimin sonlanmasıdır... fazla bişi istemiyorum sadece bunlar olsun yeter...

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -