Gönderen : Neobi 9 Ağustos 2013 Cuma

Hayırlı bayramlar gençlik. Bu bayram harçlıklarınız başlıktan da anlayacağınız üzre bizden :) Güzel mutlu sağlıklı bla bla bla bayramlar dilerim. Çok şeker yemeyin sonra onlar size yol su elektrik löp löp et olarak geri dönebilir :P 
Ben bu güncelde güya hiç bir şey yazmadan bölümleri atıp kaçacaktım lakin yine konuşacak şeyler buldum kendime :D Aslında bu güncel pazar günü gelecekti. Bir takım sebeplerden ötürü ( sadece bayrama vermek için kıh kıh ) dedim boş ver pazarı mazarı ver bayramda, millet tatil de yayıla yayıla okusun :D Hatta sırf ben bayramda verebileyim diye nevale chan kendi mangasını vermekden vazgeçip günün bana devretti.  Peki sonrasın da ne oldu... Başına buyruk nurdish geldi bayramın ilk gününe kondu :P Öyle olunca bir gün daha sarkıttım bla bla bla. Zaten nurdish olmasaymış da sarkacakmış. Çünkü netimin kaplumbağa hızından dolayı dün başladığım yükleme işlemi anca sonlandı -_- 
Onun dışındaa, onun dışında yeni mangamız Bokura Wa İtsumo da bu güncelde star veriyor. Yapımda emeği geçen cadılara ( homo, sago ve ilk bölüm için eva ) teşekkürler.
Todoke bu güncelde yok bu yüzden sagoya olan teşekkürümü geri çekiyorum :P
Shingami yeni bölümüyle güncel de hazır. Kızçelerin ellerine sağlık =) 
L-DK bu bölüm baya komik göz atmadan geçmeyin XD 
Bokura bu bölümde mahvetti beni, powikoma şiirsel çevirisi için teşekkürler. 
Skip beat, skip beatt amann bildiğiniz skip beat işte XD Güzel çevirisi için nurdish ve her sıkıştığımda saatlerce şu cümle öyle mi olsa böyle mi olsa diye konuştuğum powikoma da teşekkürler.
Love Zipper 5. bölümüyle güncelde ki yerinde hazır, tiger şekerine teşekkürler
Love in the mask yine güzel bir bölümle karşımızda, edit için ilmeğe teşekkürler...
Orange marmalade son hız devam ediyor, mizu beybisine teşekkürler...
 Yankee-kun to Megane-chanda macera son sürat devam ediyor  Henna'ya teşekkürler...
Kamisama çokoş bir bölümle huzurlarınızda sheaya her ne kadar mızmızlansa da teşekkürler :D
Kyou.... ay yok arkadaş sonu gelmiyor bırakıyorum burada teşekkür faslını yoruldum billa :D 
Benim yanımda olan tüm cadılarıma yürekten kocaman teşekkürler efenim =)) Şu şeker çocuk size gelsin :D 


Aiguuu çok seferim bu veledi :D Yalnız sıkıldım ben susuyorum artık. Sıkılmak değil de çok pis yorgunum. Annem bayram öncesi taa ki arife gecesinin bi körüne kadar köle isaura gibi beni çalıştırdığı için artık dinlenme vakti bana fufufufu Bu arada bu pazar güncell nerede diye ciyaklamayın diye şimdiden diyorum bize de bayram ;) Anladınız siz onu. Haydin eyvallah :D
Güncel Listesi:
 Kamisama Hajimemashita Bölüm 33
Black Bird Bölüm 14
 Bokura Ga İta Bölüm 16
Bokura Wa İtsumo Bölüm 1
Dengeki Daisy Bölüm 60
Kaichou Wa Maid Sama Bölüm 44
Kyou Koi wo Hajimemasu Bölüm 14
L-DK Bölüm 15
 Love İn The Mask Bölüm 35
Orange Marmelade Bölüm 15
Orange Marmelade Bölüm 16
Sekai ichi Hatsukoi Bölüm 17,5
Shingami Hime No Saikon bölüm 5 
Skip Beat Bölüm 149
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 52
Love Zipper Bölüm 5

Süpriz Kısmı 

1) Günceller içerisinde ki dengekiyi gördünüz değil mi ? Dengeki daisy mangasının 60. bölümünün ingilizcesi henüz çıkmadı gençler. Gerekli açıklamayı powikom bölüö içerisinde yapmış o yüzden okumanızı öneriyorum. Böyle de farklıyız işte kıh kıh :P
2) Nevalem kuşum doğum günün kutlu olsun. Hep beraber nice maceralara inşallah hehe Şu video da sana gelsin. Ne zaman izlesem deli gibi gülüyorum :D Yalnız o kadar çok güldüğüm video var ki seçerken zorlandım. Ve evet videoyu seçerken kendi zevkime göre seçtim ne olmuş hoh :P




{ 12 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Güzel günceller olan bayram hediyemiz :D Elinize sağlık :D
    mabushimajo ekibinin ve takipçilerin şeker bayramı kutlu olsun :D

    Nevale doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni bölümlerin bir kaçına baktım da çok kritik olaylar oluyor. Yüzümde bir joker sırıtışıyla okudum. :D Özellikle de Kaichou Wa Maid-sama beni bitirdi. :D Emeğiniz ve erkenden yayınlamanız için teşekkürler. :D
    -ShinigamiLotus

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ettim neobim tahmin ettim bayramda geleceğini de ilk gün bekliyorum sürpriz 2. gün olması oldu herzaman ki gibi harikasınız ama dengeki gelmiş yaa süperr japonca mı verdiniz doğru söyle neyse şimdi oıkuruz anlarız bakalım hepinizin ellerinize sağlık kızlar

    YanıtlaSil
  4. Güncel için teşekkürler yalnız benim bir sorum olacak love zipper'in 5. bölümünü göremedim. ben mi bulamıyorum acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklemeyi unutmuşum galiba. Ekliyorum =)

      Sil
  5. vaaayyy sürprize bak :) neye niyet ne kısmet oldu gibi nurdish için mesaj yazmaya geldim neobinin bayram hediyesine denk geldim :) arife günü gelmeyince neobi vaz geçti güncelden herhalde demiştim gene bizi şaşırttı :) tüm ekibin ellerine sağlık hemen indirmelere başlayıp keyifle okumaya geçiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. OOOOLEEEEYYY OLEY OLEY OLEY dedim Dengeki yi görünce :D Teşekkürler hepinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recalar bizden =) Nasıl ayrılıcaz dengekiden bilmem gittikçe sona yaklaşıyor manga =/

      Sil
  8. Yav ben ne bilem sen de o gün yayınlamayı düşünüyorsun. Ben linklerimi verdim, doğruca tüydüm. olanlar ardımdan gerçekleşti. Ama bu kaplumbağa hızdaki netinden sebep sarkacağını okuyana kadar üzülmüştüm. artık üzgün değilim hehehe :D bir dahakine önden konuşuruz artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmen için sorman lazım tabi sende haklısın XD

      Sil
  9. teşekkür ederim neom hediyen için
    oturdum keyifle yüzümde kocaman gülümsemeyle ve hatta annemle beraber izledim
    zaten salak ifademden dolayı ne izlediğimi anlamıştı :D :D

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -