Gönderen : Nurdish 8 Ocak 2014 Çarşamba

Diğer İsimleri: Yankee-kun na Yamada-kun to Megane-chan to Majo, Yanki Yamada  ve Dörtgöz Kızla Bir Cadı
Tür: Komedi, Gender Bender, One Shot, Shounen

Mangaka: Yoshikawa Miki
Yayınlanma Tarihi: 2014
Uzunluk: 1 bölüm
Çeviri: Nurdish
Edit: Saparrow




KONU

Yankee-kun to Megane-chan ve Yamada-kun to Nananin no Majo severler bu (one shot) tek bölümlük mangaya bayılacak! Konuyu zaten biliyoruz, fazla söze gerek yok.
Teşekkürler Mangaka Yoshikawa! 

Vuhuuu! işte özel bölüm karşınızda!!!

Yankee-kun na Yamada-kun to Megane-chan to Majo
Özel Bölüm: MF

{ 11 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. heyecanlan meraklan beklemedeyim şimdiden teşekkürler :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de heyecanla ekleyeceğim günü bekliyorum. ;)

      Sil
  2. Shinagawa ve yamada yan yana. Artı bunlara bir de Adachi eklenecek öyle mi XD İzumiyi felan demiyorum bile. Düşüncesi bile bomba asghfasghf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskıskıskıs! En çok bir arada görmek istediğim grup burada! Ama ben esasında Adaçi'yle Şina'yı Yamada'da görmek istiyorum. :) Sonuçta Şina onların öğretmeniydi aslen demi? ;)

      Sil
  3. Oha bunlar aynı dergide miymiş bi de fairy tailin olduğu dergi O o :D Ama çok müthiş olaca belli afişinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz bilgi verelim efenim. :D Yoshikawa Miki kendi mangalarını çıkarmadan önce Fairy Tail mangakasının asistanıydı. Yankee-kun'u yapmaya başladıktan sonra birlikte bir one shot bile yaptılar. :)
      Sevdiğimiz karakterler hepsi, süper olur muhakkak ama bize yeter mi orası meçhul :D

      Sil
  4. O_O ben bunu şaka sandım yav... anam çok iyi yaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe... gerçek olamayacak kadar güzel değil mi? :P :D

      Sil
  5. ilk peşine düştüğüm mangaka yankee-kun to megane-chan dan dolayı ama fairy tail falan neyse susim ben merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben de aynen öyle. Yankee-kun'u referans alarak Yamada'yı direkt çevirmeye başladım.

      Sil
  6. çokk sevindimm shoujo mangada gerçekten bir numarasınız siz :)

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -