Gönderen : Eva 26 Ocak 2015 Pazartesi


Adı: Kami-sama x Ore-sama x Danna-sama!?
Diğer Adları: カミサマ×おれさま×旦那様!?, 神明大人×本大人×夫君大人!
Mangaka: Sakano Keiko
Tür: Romantik, Shoujo, Fantastik, Doğaüstü
Uzunluk: 3 Bölüm (Devam ediyor)
Çıkış Yılı: 2013
Çevirmen: Kiraz
Editör: Psykhe
Proje: Mabushi Majo


Konusu:

Amane küçük bir kızken tapınağa dedesinin kurtarılması için dua etmeye gider... 
Dua ederken kami-sama shizuka ile karşılaşan Amane dileğinin karşılığında 16 yaşına geldiğinde kami-sama shizuka ile evlenmeye söz verir. Kami-sama shizuku da amane'ye kimse yaklaşmasın diye büyümesini durduracak bir büyü yapar... Amane umutsuzca normal boyutuna dönmek isterken kami-sama shızuku da onu gelini yapmak ister.


CİLT 1
Bölüm 1 MF
Bölüm 2 MF
Bölüm 3 MF

{ 20 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Çok güzel bi mangaya benziyo heyecanla bekliyorum (=O-O=)

    YanıtlaSil
  2. Yeni manga hayırlı uğurlu olsun merakla bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
  3. Şimdiden elinize sağlık,eğlenceli bir konusu var,seveceğim bir mangaya benziyor.Merakla bekliyorum,kolay gelsin ;) :) :)

    YanıtlaSil
  4. çok şirin çok tatlı bir konusu var şimdiden merakla bekliyorum ve hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  5. Konusunu okurken bile heyecanlandım dört gözle yayınlanmasını beklicem :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun geliyor sonunda mangamız demek merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür Tiger-can :D Tam senlik seri, "Şahane jönü"yleee :)

      Sil
  7. Wow yeni serimiz hayırlı uğurlu bol okurlu olsun :D Konusunu bende pek bir beğendim ama bu kız hep küçük mü kalacak yav :( neyse bakalım takipteyim kolay gelsin cadılar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Mabushimajo Ailesine hayırlı olsun :D

      Sil
  8. Yeni manga hayırLi olsun
    koskoca kaminin yaptığı şeye bak :D

    YanıtlaSil
  9. Kamisama Shizuku'nun hayranıyım :) Ve inanıyorum ki beklediğinize,beklediğimize değecek :))

    YanıtlaSil
  10. vaaaay çok şeker bişi ya. seviyorum böyle konusu olanları :) ellerinize sağlık cadılar sabırsızlıkla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. merakla bekliyorum... yeni manga yeni heyecan...

    YanıtlaSil
  12. Birde burda bakın :)
    https://www.youtube.com/watch?v=pjJzjdZhKUc

    YanıtlaSil
  13. telekom engellemiş :( yeni bir link eklermisiniz

    YanıtlaSil
  14. dns ayarlarınızı değiştirmeniz yeterli.

    YanıtlaSil
  15. yeni bölümler ne zaman gelicek acaba? çok güzel bi manga ama kaç aydır yeni bölümler eklenmedi

    YanıtlaSil
  16. kaç aydır yeni bölüm gelmiyor *^* Yeni bölümler ne zaman gelicek acaba?

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -