Gönderen : Neobi 22 Şubat 2015 Pazar


Yayy yine bir güncel haftasına yetişmiş olmakla birlikte özleyenlerimi, sevenlerimi, sövenlerimi vs vs vs herkesleri herbir şeyleri kocamann selamlıyorum pek sefgili cadılar...

O kocaa güncelin üstünden tahmini geçen bir kaç haftalık süreçte bir sürü karar değişiklikleri yaptık. Bir kısmını ilk güncele çöken Nurdish cadısı anlattı, kalan ufak tefek kırıntıları Nevale sömürdü, bana da koca bir hiç kaldı. Boşa dememiş atalar sona kalan dona kalır diye :D 
İnsan şu insan efladına da iki lakırdı etsin diye bir kaç bilgilendirme bırakır değil miii :P
Neyse ki bende bu çene varken muhabbet eksikliği çekmeyis vesselam. Yoksam halimiz vahimdi yane :D 

Şincik Nurdish balının da dediği gibi güncelleri tek elde toplamaya karar verdik. Zaten hepsini yapan eden bizleriz. X Y Z diye ayırmanın mantığı ne didim kendi kendime... Emma velakin çok önemli bir şeyi atladım *-* Benim ultra şanssız hayatım her hafta güncele izin vermiyor. Ben kim her hafta bölüm çıkarmak kim :D Çok pişmanım çenemi tutamadığım içün. Laf aramızda Nurdish duymasın ema bu düzenden kaçma eylemleri içerisindeyim. Yavaş yavaş sıvışma yolları arıyorum :P

Sıvışma demişkene inanın hani derler ya yahu senin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi diye. Öyle bir durumlardayım son zamanlarda. Yok artık buda olmaz dediğim ne varsa oldu *-*
Özel hayatımı buraya döküp de kendi dertlerime sizi gark etmeyeceğim ema cidden zor zamanlar, zor imtihanlardan geçiyorum hatta geçiyoruz ailecenek. Şu günceli yazmak için bulduğum zamanı ne şartlar altında oluşturdum anlatsam Neo salla günceli dersiniz. O sebeple az çok bilmiyorum sevgili cadılarım ne hazırladıysa o kıymetli bölümleri getirdim sizlere. Güç bela da bir skip sıkıştırıverdim araya..

Peki bunun sıvışmakla alakası ne derseniz... Dediniz var sayıyorum :P Bazen size de olur mu bilmiyorum ama her şeyden kaçasım geliyor benim. Sıkılıyorum, bunalıyorum, çok sevdiğim şeylerden nefret edebiliyorum... Hatta ve hatta kendimdem bile nefret ediyorum.. Ben buna kısaca bahara hazırlık sendromu diyorum :P Yaşadığımız ve yaşayabileceğimiz şeyler bazen ağır gelebiliyor. Odak noktanızı kaybedip yolunuzu şaşırabiliyor herkesten uzaklaşabiliyorsunuz.. Öyle garip haller işte.. Ne demeye anlattıysam... 

Hımm kısaca ufak minicik bir kaç bilgilendirme yapayım madem:

1) Yeni serileri görmüşsünüzdür hepisinin ilk bölümleri hazır fekat bakma fırsatım olmadı malesef. Diğer güncele halledeceğim inş..

2) Dengeki ve orange de diğer güncele gelecek seriler arasında...

3) Kamisama serisinin yeni sezon animesini izlediniz mi? Animenin ilk bölümü manganın tam 3 bölümüne denk geliyor. Mangadan uyarlanan animelere alışığız özetin özeti hallerine ama el insaf kamisamayı resmen kuşa çevirmişler kısaltıcaz diye .s Şok üstüne şok yaşadım ben izlerken. Bir çok önemli olayıda atlamışlar. O sebeple yeni sezon başladı diye mangadan vazgeçmeyin dirim.. Yoksa kopukluk olabilir. He bir de kamisamayı Nevaleye devrettim artık onla ilgili sorularınızı kendisine sorarsınız :P

4) Aslında 4 diye bir madde yok atraksiyon olsun diye ekledim :P Benden bu kadar secgiyle büyüyle v vs yle kalın ( haber sunumu gibi oldu buda neysaaa )

Güncel Listesi:
Bokura Ga İta Bölüm 45
Dame na Watashi ni Koishite Kudasai Bölüm 4
 İnu x boku Bölüm 21
 Skip Beat Bölüm 188
Magician 110
Taiyou no Ie Bölüm 23
Kami-sama, Danna-sama 2
 Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 110-111
Yumemiru Taiyou Bölüm 37
Youth Gone Wild Bölüm 13

Not: Şu şarkı çokoş dinnersiniz diye belkim ilştireyim kıyıya köşeye..

{ 23 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. yaşasıınnnn skip beat :d çok teşekkür ederimm ellerinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Neobi-san ve hepinizin ellerine sağlık ayrıca güncel yazılarını özlemişim seni hiç görmeme rağmen hemen yanı başımda oturuyorsun da sohbet ediyormuş gibi hissediyorum benimde bu cuma sınavım var ve bunalmış durumdaydım senin yazmış olduğun güncel nedense bana güç verdi çalışmak için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o vakit hatun =) Gambareeee

      Sil
  3. vay vay güncelimiz de gelmiş :) benim için güzel olan bugünü güncelle de süslediniz ya ne diyim :) teşekkürler Neobi. cadılarımızın da ellerine sağlık. arada dönem dönem hepimizin başına gelen şeyler Neobi boşver bırak diyesim geliyo ama işe yaramıyor ondan sen bırakma ucundan kıyısından bağlı kal gene :) bak bunları sırf güncellerini çok sevdiğimden yazmıyorum yani seni çok sevdiğimden yazıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I lob yuuuuu canım :)

      Sil
    2. Höyt! Abuk subuk konuşma boşver bırak falan... xD bırakıp gitmek yok tüm bu serilerin yanında bir dünya gelecekte evlat edineceğimiz yeni serilerimiz bitmeden! :D :D :D

      Sapacım bak aşağıda çöldeki var. napsak ki? hehehe...

      Sil
  4. Geçmiş olsun diyorum neobi. Klasik olacak ama buda gelir buda geçer. Dikkat et kendine ;)

    YanıtlaSil
  5. oo neler görüyorum kimleri görüyorum efemm güncel gelmişş miss gibi tütüyor önümde indirip okuyum bari
    Cadılar ellerinize sağlık hepsi için seviliyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini... Sapa'cığımdan birşeyler duydum sanki kaçmışmıymışsın, neymiş.... De bakem... :D

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun ellerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel ohhh mis mis.....

    YanıtlaSil
  7. wooow neoi senseiden beklemiodum valla :D gorunce sok oldum yine guzelmangaları dokturmussunuz elinize saglıkk bunlara doyum olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neoi sensei gelemes saten Neobi verdik biz de :P
      Reca ederis :))

      Sil
    2. ahhh ... klavye sorun sende deil bendee fazla manga askından körluk basladı galiba :)) bosuna dememisler askın gozu kördur diye :D neobi sensei (bu sefer dogru yazdım ) yeni manga alıo musun acaba zaten elinizde yeterine manga oldugunu biliom ama bi soriiimm dedım THE ONE manganın adi 15 bolum cevrilmis sordugum fansublarda yogun oldugunu soyluo .. bende dedım neobi sensei bu yavrucagaza bi el atar belki diye dusundum amaa eger cok yogunsanız ben sizi sıkmıyım bi sansımı deneyim dedim neyse simdiden cok tesekkurler NOT ( mangalarınızın yarısından cogunu takip edıom umarım yarım kalan olmaz )

      Sil
  8. Güncel için teşekkürler güncel veren elleriniz dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık cadılar! 2 aydır arazi olan ben ki nerdeydin diye sormayın ayrıntıları Neobi biliyor durumlar fenaydi bende :-) Ahh bakmayın ağlanacak halime gülüyorum tam geri döndüm düzen oturuyor derken yorgan döşek yatma faslına girdim nefes almak bile canımı yakıyor düşünün artık bu arada yepyeni seriler gelmiş hadi yine iyisiniz gençlik :-) Ahh bu hastalık körpe ruhumu çürüttü :-) Neobi bu sene bizim senemiz değil seninle galiba baksana sen yazarken kendimi gördüm :-)

    YanıtlaSil
  10. Ahaha! Nurdish'in kulağı deliktir, duyar söylediğin her bir şeyi xD valla kuzum hepimiz bölüm veremeyecek durumda olabiliyoruz. benim mesela bozuk bir laptopumla evde hiçbir şey yapamıyorum. Motivasyonumu kaybettim. İş yerinde de bu sıra manga yapmak istemiyorum. Kaldım öyle yani . :/ Ama toparlanacağım ve bölüm hazırlayacağız inşallah. İdare ediniz. Yani elinde ne varsa ver, yoksa da nolcak, 2 lakırdı yap çekil aradan. (size bölüm yok ama güncelle sizi yalandan umutlandırdım) xD
    Kuzum, sana Kelly Clarkson'dan "what doesn't kill you makes you stronger" parcasını hedaye ediyorum. Seni öldürmeyen seni daha da güçlendirir demiş ünlü şarkıcı. Yani durmak yok yola devam xD
    O dediğin garip haller bende de var be kuzum. çözümünü uzak doğuda aramak istiyorum aslında. Hadi uçup gidelim bu diyarlardan :D Nevoo, topla bavulu uçuyoruz! :D

    Bu arada ellerinize sağlık cadılar. ;)

    YanıtlaSil
  11. emeğinize sağlık,teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Güncel için çok teşekkürler..:) Şu yorucu günlerde iyi geldi bu güncel..:) Ellerinize sağlık Mabushi Cadıları..:)

    -Ancaks

    YanıtlaSil
  13. Ama Kira-kun yook :( dört gözle bekliyorduk biz Kira-kun'u :( Neyse diğer bölümler için de çok teşekkürler ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. ve ben maalesef güncele ancak şimdi bakabildim.22 şubat tam isabet olmuş güncel için :) kızlar çok teşekkürler güncel için :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba sayenizde bir sürü manga okuyabildim gerçekten teşekkür ederim.Bir sorum olacak yeni bölümlerinizin indirilmeden okunabildiği bir site var mı?

    YanıtlaSil
  16. Çooooook teşekkürler güncel için elinize klavyenize emeğinize sağlık :3 neobi sensei nin sohbeti çok tatlı yav ağzından bal damlıyo :3 <3 lakin benim küçük bir sorunum var ki batoto da taiyou no ie nin 21. Bölümü açılmıyoo :((( lütfen bi bakabilirmisiniz ona *-*

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -