Gönderen : Nurdish 9 Mayıs 2015 Cumartesi


Birazıcık gecikmeli güncelimle karşınızdayım! 
Neden mi bir azıcık? Çünkü araya diğer günceller girdi, bazı aksamalar oldu vs. vs. işte... Anlayışınıza sığınırım.

İstanbul'da yaşayanlar bilirler, perşembe günü hava şahane ötesiydi. Akşam üstü birden hava bozdu, bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor, şimşekler adeta gözümüzde patlıyor, gök gürültüleri peş peşe etrafı inletiyordu...  Bildiğiniz fırtına havası vardı. Ve o esnada ben nerede miydim? Efendim, o manzaranın bizzat içindeydim! O ana gelmeden öncesine dönelim şimdi. (Tam hikaye tadında bir anlatım oldu... :D) 
5 gün öncesi... 
Eh, çağımızın hastalığı olan "kilo" probleminden ben de mustaribim. Ha nedir, obez değilim ama salsam kendimi büyük potansiyelim var. Genlerin laneti diyelim işte. Hem ana tarafı, hem baba tarafı çok müsait. Bir süredir kendimle çatışarak dikkat etmeye çalışıyorum. Gönlüm, kalbim "ye be kızım? ya yarın ölürsen nolcak?! yalandan kendine eziyet ettiğinle kalacaksın!" diyor, bir yandan da aklım "hee, ye de bir güzel şiş, bir çok yönden hayat sana zehir olsun..." diyor. Eh biraz mantıkla iş gören biri olduğum için ama pek de yemekten uzak kalmamak için şöyle bir yöntem geliştirdim: SPOR! Gündüz tatlı dışında istediğimi yiyerek, akşam da yoğurt yiyerek geçiştireceğim ve spor yaparak da forma gireceğim. Tamam bu kararı verdim, iyi güzel de birinin beni dürtüklemesi lazım. O daaaa annem olamadı tabii. Çok çaba gösterdi ama olamadı. Çözümü kuzenimde buldu annem ve onu dürttü beni sıkıştırması için. Benim kuzen her gün koşuyor, bazı koşu yarışlarına falan da katılıyor. Eh kız da beni çok güzel dürttü, koçum oldu çıktı.  Bizim orada güzel bir yürüyüş alanı var, bol ağaçlı yeşillikli harika bir yer.5 gün önce ilk yürüyüş koşumu yaptım sonra bir kaç gün ara verdim. Şu 3 gündür her akşam eve geldiğim gibi hazırlanıp yürüyüş/koşuya çıkıyorum. Bir tur yürüyüş, bir tur koşu şeklinde. 
Perşembe günü... 
Evet, o fırtına gününe gelelim. Biraz yürüdükten sonra hava iyice karardı ve yağmur başladı. Kuzenime "Şey... Bak şimdi yağmur başlayacak, ben birazdan giderim eve, di'mi?" Tabii koç ters ters bakıp "Bahana üretme bana! Kilometrene bakacağım! Dön bakayım bir kaç tur daha!" diyerek geri gönderdi. Ama rüzgar öyle bir başladı ki, alandaki herkes vınnn uçtu. Birden etrafta kimse kalmadı. Koçum eve dönmeme müsaade etti "Şimdi kafamıza kozalak yemeyelim, hadi gidelim" diyerek. Turumu tamamlamak üzere yola devam ettim. Ama rüzgar esiyor, kozalaklar patır patır yukarıdan düşüyor. Etrafta kimse yok, şimşekler çakıyor... Tam bir korku filmi havası var! Çıktım koşarak alandan meydana, meydan da bomboş ve bir tek ben koşuyorum. Su birikintilerine hiç umursamadan gire çıka koşuyorum! Ağaçların ve direklerin arasında giderken ya üzerime yıldırım düşerse diye endişem vardı. Telefonum su geçirmez olaydı bir dünya resim/video çekerdim vallahi ama yapamadım tabii. Hiç böyle bir manzarayla karşılaşmamıştım daha önce. Baştan aşağı bir su vaziyette, akvaryum misali ayakkabımla şap şap koşmaya devam ettim ve nihayet evime ulaşabildim. Beni sıksanız bir kova su çıkardı herhalde benden. :D Çok aşırı güzel ve eğlenceli bir akşam oldu. Gene olsa, gene çıkardım arkadaş! Arada siz de yapın, iyi stres atılıyor. ;) 

Günün şusu busu kısmına gelelim... (Sağol be Neo... :P)
Günün şarkısı için sizlere sağlıklı yaşamla ilgili, subliminal mesaj dolu güzel bir şarkı ararkene... Fil Diyeti çıktı karşıma!!! xD Yapmamamız gereken, olmaması gereken her şey orada arkadaşlar! Mutlaka ibret almak için izleyin ve dikkatle dinleyin! xD 

Günün sözü: Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur. 

Günün resmi yok ama resimler, var :D Çok tatlılar! 
https://onedio.com/haber/-dunyanin-en-iyi-babasi-ile-minik-kizinin-20-komik-hali-459381

Şimdi iş meselelerine gelelim... Arkadaşlar, merak etmeyin Yamada durdurulmuş falan değil! Hatta Yamada'nın çevirisinde günceldeyim. Sadece teknik aksaklıklardan ötürü bölüm veremedik. Bugün de bir tanecik bölüm verebileceğiz. Siz hiç merak etmeyin, Yamada'da eski hızımıza yakın zamanda geri döneceğiz. Diğer mangalarla ilgili de sorunuz varsa sorun şimdi yoksa arada kaynayabiliyor sorular. ;)
Buyrunuz güncellerimiz:


Yamato Nadeshiko Shichi Henge- 132.Bölüm
Yamada-kun to 7'nin no Majo- 144.Bölüm
Watashi ga Motete Dousunda- 6.Bölüm
Hero Waltz - 6.Bölüm
Dear Only You Don't Know!- 18-19.Bölüm


AFİYETLRE OLSUUUUN!




{ 48 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Ooo yamadam gelmiş çok teşekkürler :) Bu arada cheese in the trap webtoon unu cevirebilir misiniz lutfeeeeennnnn :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsızlar yoksa siz aynı kişinizinizmisiniz? :-D
      Rica ederiz ;-)
      Tuketelim elimizdekileri de sonra yeni seriler ;-)

      Sil
    2. Ahahahah yok canım 13 yaşında mıyız yorumun altına bi daha başka biri gibi yorum yapalım :) denk gelmiş :D

      Sil
    3. :D heralde canım ama iyi denk gelmiş :D

      Sil
  2. günceller için saolun :) Son güncellerde watashi no ookamikun yokta acaba ingilizcesinimi bekliyosunuz ne zaman günceli verilebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler olsun :-)
      Ben ilgilenmiyorum bu mangayla ama durumu öğreniriz;-)

      Sil
    2. şimdiden teşekkürler :)

      Sil
  3. Güncele bak be maşallah aksiyon filmi mübarek :D
    yamada konusunda teknik arızanın büyüğü benim malesef benden ötürü yani :) ama en kısa zamanda eski formumuzu kazanacağız Nurdish'im şimdiden iyi form tutmaya başladı :D ;) Watashi ga Motete Dousunda benim yeni favori serim ölmeden mezera koymak gibi olacak belki ama sunakoda malum güncele geldik sayılır üzüntüden gülcele yaklaşmamaya çalışsak da kaçınılmaz olacak bunu onun yerine koyabilirim diyebilirim yani :) ellerinize sağlık cadılar. herkese keyifli okumalar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günün resimleri de ayrı güzelmiş doğrusu :D

      Sil
    2. Ohooo süper editörüm sapa bir oturusta size 5 yamada yapar beee! Hiç mrrak etmeyin :-D
      Ayy Sunakom başka watashi ga başka vee ben de sapa gibi düşünüyorum. Sunako guncele gelmesin diye çok caba gosterdik be xD
      Ellerine saglik kzuum :-)

      Sil
  4. Nurdish abla akşam akşam büyük macera yaşamışsın.. Bense o akşam oturmuş yastıkların altına saklanmış vaziyetteydim :D Ay ay o kilo sorunu hayatımı tüketti resmen.. Sırf biraz daha yağ yakayım diye dans provalarımı uzatıp da ayağımı burktuğumu hatırlıyorum..:S Ve hala kiloluyum(şişman değilim ama biraz daha kilo versem daha iyi) :D
    Çok güzel bir güncel daha :) Ellerinize sağlık Mabushi Ailesi :) Şu sınavlar bitse de adam gibi oturup ben de edit yapsam.. Sınav arası müthiş enerji veriyor bu günceller bana, güncel için tekrar çok çok çok teşekkür ederim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuu gel seni tedavi edeyim :-D. Şimşek korkunu yenelim birlikte :-D
      Evet artik bir bitse de sınavların dönsen vana tamamen. Kilo konusunda da brn sende pek kilo olduğunu sanmıyorum. Danscinin olsa olsa azicik fazlalığı olur ;-)
      Ellerine saglik kuzum :-)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Olur ablam yardım et de yeneyim şu korkuyu :D Sınavlarım 25 Mayısta tamamen bitiyor sonra sana emanetim :D Valla bu dansçı bir ara dansı bırakma çılgınlığını yaptığı için fazlalık ciddi kiloya döndü :D

      Sil
    3. Uu sporun en kötü tarafı onu bıraktığındaki haldir çekirge! Aman bol bol dans et kurtul onlardan :D
      Bana dönmeden önce biraz dürt beni de sana biraz çeviri yapayım :D

      Sil
  5. Nurdish-san, kitap yazmayı falan düşündün mü hiç :) Anlatım çok güzel olmuş gerçekten :)) Geçmiş olsun tabii bu arada... Bu yağmurlar da bir beni bulmuyor herhalde -.-
    Aslında çok da kilolu olduğunu sanmıyorum ama dikkat etmek lazım tabii. Bu konuda ben de çok şikayetçiyim ama linç olmak istemediğim için susuyorum :P
    Ama şarkıya bayıldım :D Ve resimler de gerçekten çok şekerdi *-* Ellerine sağlık :)
    Güncel için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap yazmak mı? Kendi kendimi rezil etmeye hiiiç niyetim yok xD Sağol canım. :)
      Yok, çok da kilolu değilim ama dediğim gibi kiloma kilo katmamak için bir dur demek ve incelmek lazım :D
      Hehehe.... Seni linç edeceklerin başında ben gelebilirim ona göre dikkatli konuş! Hele ki sakın bana "yiyorum almıyrum haha!" deme. Sana çok pis uçarım. xD

      Sil
    2. Yok, cık, sonu 'haha'yla biten bir cümle kurmayacaktım :) 'Ühü'yle bitebilir aslında :P

      Sil
    3. Yoksaaaaa.... Yoksa sen kilo almak için çaba gösterip, gecenin bir yarısı nutella kavanozunun dibini kazıttığı halde kilo almayı beceremeyen, etrafta "yaaa ben niye kilo alamıyoruuuum! :'(" diye dolanan lanetli genlere mi sahipsin?!!! Eğer öylesen kaybol gözüm görmesin seni! xD En çekemediğim insan tippi budur. xD

      Sil
  6. Yağmurlu havalar en sevdiklerim. Bir de koşmayı deneyeyim :D Kilo vereceğim diye aman hastalanmayın :D Güncel için de elinize sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev yakındı diye gönül rahatlığıyla su birikintilerine dalıp çıkabildim zaten. Yoksa tam bir işkenceye dönüşürdü. :D Mutlaka dene, çok eğlenceli! :D
      Afiyetler olsun!

      Sil
  7. Güncel için elinize sağlık hanımlar. Kilo önemli nurdish ne yap et o kiloları ver :D
    Bu arada black bird ve kyou koi hajimemasu'nun yeni blmleri ne zaman gelir ve pow'un diğer serileride?
    İyileşti mi pow?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Püüü! Bir bayana kilo ver denir mi misa?! Eceline mi susadın sen?! Senin demen gereken "yok be nurdish, senin ne kilon var be" demen lazımdı. Yazıklar olsun! xD
      Pow çok şükür iyi durumda. Ama bu sefer de laptopundan bir kazık yedi ve yine bölümler aksamak zorunda kaldı. :/ O da en yakın zamanda biricik serilerine geri dönecek! :)

      Sil
    2. Onu herkes der be nurdish :D
      Bak ben senin gerçek dostunum, ne demiş çok bilge bir atamız "dost acı süler" XD
      Ben senin iyiliğini düşünüyorum canım benim, sen daha bana vur, kötüle beni ;((( yasık bana ya valla yazık. O kadar iyi niyetle konuşuyom yine suçlu ben oluyom :((
      Alacağın olsun nurdish. Hıhh küstüm işte XD
      Bu arada powa süle çok bekleyeni, yolunu gözleyeni var. Daha da gelmezse evine baskın yapicikler de black birdçüler ve dengekiciler. XD
      Tekrardan hepinizin eline sağlık.

      Sil
    3. Kıyamam kıııız! seviyorum seninle uğraşmayı :D Aferim dost ol, acı söyle :D
      Size sesleniyorum, sahip çıkalım didiye sevgili pow! xD (görür herhalde) :D

      Sil
  8. Nurdish gelmiş güncelle Yamadamla gelmiş :D kaç gündür Yamada aşeriyordum ellerinize sağlık :3
    orda bi watashi ga mı gördüm yoksa gözlerim bana oyun mu oynuyor? :D elim ayağım titredi bi an Allah'ım noluyor diye :D
    yağmura gelirsek :D geçen pazar yağmur yüzünden camide mahsur kalmış biri olaraktan ben bu stres atma yolunu başka bir geleceğe atayım :D
    bi de yemek yenmek içindir bu da demek ki diyet yemeğin düşmanı yaşasın yemek yemek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzum Yamada'da neler oluyor bir bilsen... yok bilme sakın! sabırla bekle bizi! Hatta Sapa'ya baskı kurabilirsin bunu için hehehe! (Sapa, penguşu üzerine salıyorum hehehe!)
      Senin ilk bölümünde sıra watashi'de dimi? az kaldı az ;)
      Yağmur konusunda da evet, sen eve yaklaştığında dene bunu. eziyete hiç gerek yok. :D
      Yaşasın yemek yemek beeee! deeee... olmuyor işte :D

      Sil
    2. Ahh ahh nasıl bekliyecem ben şimdi devamını? Sapaaa!! :D Sapaa!!
      7de ben giriyorum sahneye zuhahaa :D
      :D aynen az daha büyim ben yağmurda koşu için
      oluyor oluyor :D düzenli yürüyorum ben :D ondan gelsin yemeklerrr :3 :D

      Sil
    3. Sabret bekle hayatım! ;) Sapa çabucak eski hızını yakalayacaktır ki başladı bile ;)
      Heh, düzenli yürüyorsan sıkıntı yok kuzum. ye yiyebildiğin kadar, hak ediyorsun! :D

      Sil
    4. Evvet fark ettim ben gelene kadar o toparlanmış bile :D
      aynen yicem yiyebildiğimi <3 yemeğe aşıkım :D

      Sil
  9. L-dk BlackkBird mangalarını sorucaktım bende ne zamandır güncel verilmiyor sma sikayey etmiuorum siz cadı ablalarimi sabirla bekloyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırla beklemeye devam canım ;)
      Ldk- yolda 1 bölüm var bildiğim ;) Black bird ise pow tam olarak döndüğünde devam edecek. yani yakın olduğunu düşünüyorum ;)

      Sil
  10. POW dönsün diye dua kampanyası mı başlatsak acaba?
    Umarım mesguliyetleri bir an önce biter black birdsiz cok yalnız kaldım ve yüzsüzlügün fibine vurarark döndügünde 5 bölüm birden yayınlar;))
    Olmayacak duaya amin demek benimki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen 5 de o 1 versin canım, yeter ki dönsün dimi? ;) :D

      Sil
  11. Süper bir güncel olmuş
    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Afiyetler olsun :)

      Sil
  12. hangi günler güncel veriyosunuz ve yamada dan verme sıklığınız nekadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz furkancım, ne demek, her zaman! İnsan bir ellerinize sağlık der yahu! :D
      normal şartlarda 2 haftada 1 diyebiliriz ama değişebiliyor. Kesin bir şey söylemek doğru olmaz.

      Sil
  13. haydiii hanımlar spora !!

    YanıtlaSil
  14. hero waltz için sizi takibe başladım kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  15. Afiyetler olsun arkadaşlar ;)

    YanıtlaSil
  16. Peki o mükemmel fırtınada büyükada dönüşü denizin ortasında olmamız nasıl? :D
    Güncel için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepe taklak oldunuz mu? havalara uçtunuz mu? tüm hayatın gözlerinin önünden bir film şeridi gibi geçti mi? bana bunlar gel arkadaşım! xD
      yalnız senin yaşadığın da sanırım ayrı bir korku filmi olurdu :D

      Sil
  17. ne sıklıkla güncel veriyosun ayda bir mi, 2 haftada bir mi, haftada bir mi?
    Kolay Gelsin

    YanıtlaSil
  18. üsteki yorumuma cevap verebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma gözden kaçmış. 2 haftada 1 normal şartlarda ama aksayabiliyor.

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -