Gönderen : Rosario~ 10 Eylül 2012 Pazartesi




Tür: Aksiyoni, Komedi, Dram, Cinsiyet Değişimi, Harem, Dövüş Sanatları, Okul, Yaşamdan
Kesitler, Trajedi, Shoujo

Yayınlanma Tarihi: 2000

Mangaka: Han Yu-rang

Uzunluk: 134 (Orijinal Seri Tamamlandı)

Okuma Yönü: Soldan sağa okunur-Manhwa

Editör: Neobi, Lisa, İlmek, Mahlas,

Eva, Kadifelek

Çevirmen: Mizu, Barbatodori



KONU

Hyun – Bin  bir erkek gibi yaşamanı sürdürmek zorundadır. kader onu bir kuşu kafeste yaşamaya zorladığı gibi bir maske altında yaşamaya zorlamıştır.
Suh Hyun – Bın, küçük erkek kardeşi ile sakız satarak zalim gangsterler arasında büyümüştür. ancak, talihsiz bir olaydan sonra, hyun – bin kaçmış ve bodyguard olarak yetiştirilmek üzere eğitime alınmıştır. Ama, kız olduğunu saklamak ve erkek gibi davranmak zorundadır. sekiz yıl boyunca, soğuk, erkek bodyguard olarak yaşamıştır. ama bu sonsuza kadar devam edecek midir?


CİLT 1
HF - MF


CİLT 2
MF MG


CİLT 3
HF - MF


CİLT 4
HF - MF


CİLT 5
HF - MF


CİLT 6


CİLT 7
HF - MF

CİLT 8
Bölüm 34-38 MF MG

CİLT 9
Bölüm 39-42  MF MG

CİLT 10
Cilt 10 HF MF

CİLT 11
Bölüm 47-50 MF MG

CİLT 12
Bölüm 51-54 MF MG

CİLT 13
Bölüm 55-58 MG MF

CİLT 14
Bölüm 59-62  MG

CİLT 15

CİLT 16
[ 67 - 70 ] MG TF MF

CİLT 17
71-74 TF MG

CİLT 18
75-78 TF MG

CİLT 19
79-82 TF MF MG

CİLT 20
83-86 TF MF MG

CİLT 21
Bölüm 87-90 MG TF

CİLT 22
Bölüm 91-94 MG TF

CİLT 23
Bölüm 95-98 MG MF TF

CİLT 24
Bölüm 99-102 MG MF TF

CİLT 25
Bölüm 103-106 MG MF TF

CİLT 26
Bölüm 107-110 MG MF TF

CİLT 27
Bölüm 111-114 MG MF TF

CİLT 28
Bölüm 115-118 MG MF TF

CİLT 29
Bölüm 119-122 MG MF TF

CİLT 30
Bölüm 123 -126 MG MF TF


CİLT 31
Bölüm 127-130 MG MF TF


CİLT 32- Final
Bölüm 131-134 MG MF TF


{ 90 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. çok güzel bir seri yeni çevileri dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. ahh LIM ahhh..öksüz mü kaldın :S merak etme çaylak lisachan iş başında :p ben seni yavaş yavaş editliyorum :D laf aramızda dengekiyi daha çok severim ama :P ben kaçtım çüzz...

    YanıtlaSil
  3. Severek ,hayır,hayır ÇOK severek takip ettiğim bir seriydi.={ Yeniden çevrildiğini en yakın ne zaman görebilirim ki?acaba?*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam edecek zaten sadece kısa bir ara verdik yayınına. Çeviri son hız devam etmekte ^^

      Sil
  4. ne zaman başlar çok sevdiğim bir mangaydı :(

    YanıtlaSil
  5. ayy bu çok hoşmuş yaaa:) devam ediyordur umarım çeviri:)

    YanıtlaSil
  6. hımm oppa'm da gelmişşş:):)

    YanıtlaSil
  7. 19.bölüm rar'dan çıkmıyor şifre mi değiştirildi yoksa dosya mı bozuk sürekli hata veriyor

    YanıtlaSil
  8. 21. Bölüm ne zaman gelir acaba

    YanıtlaSil
  9. Bu manga ne kadar sürede bir yayınlanıyor?

    YanıtlaSil
  10. kızın ölen küçük kardeşi erkek miydi? yoksa kız mı? (ilk bölümdeyim)

    YanıtlaSil
  11. aklıma takıldı işte bide kardeşini koruduğu kıza benzetince karıştı. isimler ve hikayeler çok karışık geldi birden:D
    (tşk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur hakikaten ilk başlarda feci karışık geliyor insana. Kim kimdir kimin nesidir bilmem ne :D Sonra alıştım gerçi =)

      Sil
  12. Cevap verdiğiniz için teşekkürler. :) Genelde pek dikkate alınmam da :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden almayalım ki ? Recalar benden efenim =)

      Sil
  13. ayy şimdi beklemekten bi haller oluyo.. 22. bölüm ne zaman gelir? aslında bölümün çıktığı gün hangisi acaba?

    YanıtlaSil
  14. Ayyyhh yeni bölüm gelmiş :D

    YanıtlaSil
  15. Huh huuu çok beğendim mangayı elleriniz dert görmesin parmaklarınıza,bilgisayarınıza ve bilumum ilgili yerlerinize eheuhu zeval gelmesin pek bi güzel tabiside her güzel mangamız gibi bunun da animesi yok çok pis uyuz oluyom bu durumlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin falla , benim pc geçen kafayı yedi photoshop programına tıklayınca belgelerimi açıyodu :S afiyetler olsun =)

      Sil
  16. Bir günde bitti ne kaa güzel bi mangaymış bu böyle bu arada neo haklı bu oğlanın adı neydi Rak mıydı ne ne kaa Terry'me benziyor ama bunun saçlarını sevmedim yüzü mükemmel ama saçlardan -2 aldı eheueu
    Bu arada başlarda Sunbae sülüğün tekiydi bir iki bölümde müthiş gelişme yaşadı salaklığı yüzünden tabiside ama ben onun salakşığını yerim oppam benim yaa uyy ne kaa güzel parlıyor yüzü ne kaa güzel öyle değil mi bir de şu Hyung erkek olsa kesin ona takardım çok artiz ya acaba neler olacak çok merak ediyorum özellikle şu sülük sümüklü kızla oppam onun kız olduğunu öğrenince ne yapacaklar acaba eheueu şimdiden heyecan yaptım neysem çok konuştum hadin Zoey kaçar D:

    YanıtlaSil
  17. yeni bölüm bekleniyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günceli okumadınız kanımca. Okumuş olsaydınız neden eklemediğimi ve ne zaman ekleyeceğimi bilirdiniz :)

      Sil
    2. kusura bakmayın okadar heyecanla ve sevinçle bekliyorum ki günceli okumadan yeni bölüm gelmiş mi diye bakıyorum :)

      Sil
  18. Neobi-chan sınavların bitti mi?

    YanıtlaSil
  19. uwww gerçekten çok güzel bi manga daha 1.bölümünü okudum ama kendine baglıyo o ekmek sahnesi bitirdi beni gerçekten ellerinize klavyenize emeginize herşeyinize sağlık devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağlamdır konusu. Manhwaları bu yüzden seviyorum. Çizimleri mangalara göre çok keskin olmasa da çok gerçekçi konulara sahip oluyorlar =) Daha neler olacak neler bu manhwada...

      Sil
  20. 21. bölümde bir sıkıntı var gibi.. yoksa sadece bende mi açılmıo anlamadım.. dosya iniyo ama sadece tek resim var.. İlgilenebilir misiniz bi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama sorun sizde gibi. Şimdi indirdim bölümü. Dosya tam haliyle indi. Belki siz indirirken nette bir sıkıntı olmuştur tekrar bir deneyin. Olmazsa yeniden yüklerim...

      Sil
    2. yok ya açılmıyor. sadece manhwa nın posteri var dosyada..

      Sil
    3. Alternatif link olarak yeniden yükledim 21. bölümü. Keyifli okumalar dilerim

      Sil
  21. 23 ne zaman gelecek devamını çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  22. daha dün sordum 23 ne zaman gelecek diye bugün geldi. çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. Tak..diye bitti yau bölüm insan biraz diğer bölüm için hazırlık yaptırır ya da meraklandırır dimi?!
    Bir de Sunbae'yi ne biçim çizmiş bu bölümde yau çok çirkinleştirmiş vücudunu fln noluyo bu mangakaya :D

    YanıtlaSil
  24. Dünden beri 6 defa filan indirdim ama çalıştıramadım dosya içinden 3 sayfa çıkıyor sadece emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. 19-20-21-22-23. bölümler indirdim ama dosyaları açtığımda hepsinde ya 1 ya 2 resim var kapak resimleri gerisi yok :( diğerlerinde sorun yok bölümler normal açılıyor resimler tam ama bu bölümlerde yok

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar bakın anlıyorum sorun yaşıyorsunuz ama bir ikinizden bi iki resim çıkarken bi sürü insan indirip okuyor. Yani sorun bölümde değil sizin indirirken yaptığınız bir hatada. Ne uyarı alıyorsunuz ne yapıyorsunuz yazarsanız yol gösterebilirim. Onun haricinde bu yazdıklarınızla hatayı bulup yardım etmem imkansız malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol neobi başka bilgisayardan denedim sorun olmadı tüm hepsi indi resimler görünüyor

      Sil
  27. yeni bölüm için teşekkürler çok seviyorum bu seriyi (kardeşimi de alıştırdım hehe)
    yahea ya sinir olmaya başladım ga hyun ne güzel paralattıydı pek sevindiydim ama az geldi güzel bi sopa lazım ona :@
    olan hyun bine oluyor.biran önce büyüse de kurtulsa bu hayattan dicem ama bu kızda bu karakter oldukça kesin gitmez de bakalım görecez

    YanıtlaSil
  28. Ahh Hyun Bin'im... Başına gelmedik kalmıyor bu kızın ya...
    Hele 26. bölümde ağladığı sahne öldürdü beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar cadı pislük gudubet karakter varsa bu kızın başında :/

      Sil
    2. hahahaa:)) ilahi çok güldüm yaa ama hakkaten öyle nerde belalı tipler problem varsa onu buluyor! bu arada aşk üçgenimi beşgenimi olacak çözemedim :))

      Sil
    3. Aşk çokgeni diyelim olsun bitsin bence euheheheheh

      Sil
  29. Yeni bölümler gelmeyecek mi acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bölümler her hafta pazar günü geliyor...

      Sil
    2. neobi manga'yı çevirmeyi bıraktınız mı?

      Sil
    3. Daha geçen hafta bir cilt verdik. Cidden sürekli takip ediyormusunuz merak ediyorum ?

      Sil
  30. Harika bir manga gercekten severek okudum,turkce basladim sabirsiz oldugum icin ingilizce bitirdim simdi yine turkcesinden devam ediyorum.tabii bu son bir daha drama okumiycam-dedirtdi bana bazi yerlerde...:) boyle giderse ingilizcesini bir kez daha bitiricem tatilde...:) tabii sinavlardan tatile sag salim cika bilirsem...:D

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. bu manga harika ama yani bölümleri ne zaman gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii! Bu soruyo sormadın farzediyoruz. :O Bizde manga bırakmaca, terketmece yoktur şekerim. Bunu bilmeyenlere de iletirsen seviniriz ;)

      Sil
  33. tamam sözümü geri alıyorum ama çevirmeye devam ediyorsunuz dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu görmezden gelmeyi tercih ediyorum şu an :) panik yok...

      Sil
  34. son bölümü indiremiyorum nedense :/ bir kaç mangada daha böyle oldu. Rica etsem bir kontrol edebilir msnz bende mi problem var yoksa linkte mi ? yüklü görünüo HT da ama normal indirme linkine tıklayınca bir aksiyon olmuyor.

    YanıtlaSil
  35. emeğinize sağlık diyerek başlamak ve bu nasıl bi seri böleee.. onca manga okudum hiç biri bu kadar derinden sarsmamıştı beni. dün akşam hatta gece yarısı başladım ve çevirisini yaptığınız tüm bölümleri okudum bile.. kah ağladım kah güldüm okurken.. bu arada çevirmenlerin notlarınada bayıldım söylemeden geçemeyeceğim... okumaktan korkunç keyif aldım... yeni bölümleri nasıl sabredicem beklerken biilmiyorum.. kendimi oyalamak için başka bi seriye dalmam gerek ama bundan güzelini bulmakta zor olacak.... canı gönülden emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, teşekkürler... Daha neler olacak neler. Sen rulo rulo peçetelerini bi yerlere stokla bence sefgili adsız. Daha çok hüngür hüngür ağlayacağız :D

      Sil
    2. :) peçetelerim hazır. ağlamaya razıyım ben yeterki mutlu sonu görelim. şu kızı kız gibi görelim...

      yuppi bu gün pazar heyecanla yeni bölümleri bekliyorum.. ellerinize sağlık..

      Sil
    3. Merhaba, çok yoğunsunuz biliyorum ama peçetelerim elimde hala bekliyorum :(

      Sil
  36. Ben aglamaya raziyim yeterki mutl sona ulassin kahramanimiz.
    Yuppiii bugun PAZAR :)))

    YanıtlaSil
  37. Arkadaşlar tek mega'dan indiremeyen ben miyim ? Bu arada fichier iyi güzel hoş ta onunda 5 dkklık sınırları var yavv :( Beklemek zorunda kalıyorum.. Zaten okumam bile 5 dkk olmuyor zaten, hemencecik bitiriyorum.. :D Mediafire için bir üyecan ilgilenirse çok makbule geçer.. :)

    YanıtlaSil
  38. Neobi, Lisa, İlme,Mizu, Barbatodori...böylesine muhteşem bir mangayı bize emek harcayıp sunduğunuz için teşekkür ederim.Aslında çok şey söylemek istiyorum da yazılan yorumları okuyunca pek de bu mangaya karşı duygularımın yalnız olmadığını gördüm.Tek temennim yeni bölümlerinin biran evvel gelmesi.

    ve ayrıca...Neobi :) tavsiyen ve cevabın için teşekkürler..neyse ki bu manga bittiğinde yalnızlık çektirmeyecek başka bir manganın beni bulacağını düşünüyorum sayenizde.

    YanıtlaSil
  39. ya çok güzel bir mangaya imza atmışsınız da 14. cilt ve 15. cildi ben indiremedim benden mi kaynaklanıyor acaba MG olarak değilde MF olarak yüklemeniz mümkün mü

    YanıtlaSil
  40. ya 15 i indirdim fakat bu seferde açılmıyor lütfen şunu MG MF yada TG yapabilir misiniz lütfen 16 yı indirdim 15 i okumadığım için okuyamıyorum LÜTFEN

    YanıtlaSil
  41. bu nasıl sağlam bir konuya sahip manhwadır böyle..Bayadır okuyorum,bu sefer teşekkür etmeden geçmek istemedim.Ellerinize sağlık : )

    YanıtlaSil
  42. alev topaç :) işte beni, sein ve yukarıdaki yorum yapan diğerlerini kısacası birbirimizi tanımasak da aynı ortak duygularda buluşturan bu güzelim mangayı bizlere sunan tüm insanlara çok teşekkür ediyorum.Manga diyip geçmemek lazım, işten eve yorgun gelip de yüzümüzde gülümsemeden de öte bir memnuniyet duyuran bu emeğe minnettarım.İyi ki varsınız Allah gönlünüze göre versin,eğer bir yerlerde bir dileğiniz olmuşsa dilerim gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  43. 2. cildin sayfaları karışmış. 6. Cildin ise ilk 73 sayfası 5. cilde ait. O kadar emek veriyor uğraşıyorsunuz. Bilginiz olmasını istersiniz diye düşündüm. ^_^

    YanıtlaSil
  44. merhaba! emeğiniz sayesinde bu manwhayı türkçe olarak 20. cilde kadar okuyabildim. seriyi tamamlamışsınız ancak20. ciltten sonrası indirilemiyor:(
    yine de çok teşekkürler. bundan sonrasında ingilizce çeviriden devam edeceğim sanırım ama bunca cildi çevirmemiş olsanız üşenip başlamazdım:D elinize sağlık

    YanıtlaSil
  45. Sıla Özgenç7 Ağustos 2014 00:51

    Harcadığınız emek ve zaman için teşekkürler. Ayrıca tüm ciltleri eklediğinizi görmek beni çok mutlu etti ne diyeyim :3 Aslında shoujo mangalara hiç yaklaşmıyordum sonra karşıma çıktıkça okumaya başladım, genelde ingilizce okuyordum ama türkçe çeviri yapan sizleri gördüğümde baştan türkçe okumaktan çok zevk aldım, bunun için de ayrıca teşekkür ediyorum.
    Bir de kimseye anlatamadığım bazen sinirden kendimi yırttığım zamanlarda küçük notlarla duygularımı dile getiren sizlere yine teşekkürler, gerçekten rahatlatıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  46. çooook teşekkür ediyorum hepsini birden verdiğiniz için emeği geçen herkese çooook teşekkürler cidden beklediğime değdi

    YanıtlaSil
  47. arkadaşlar mega dan yayınlanan dosyaları indiremiyorum, dowload ekranı çıkıyor tıklıyorum ama herhangi bir indirme işlemi başlamıyor, nedenini bilen var mı???

    YanıtlaSil
  48. bu gerçekten güzel bir manga idi.. kah güldük kah ağladık. ama yaptığınız şey gerçekten takdire şayan bir iş.. arigato minna

    YanıtlaSil
  49. bu siteye her girdiğimde buna bakıyordum bu sefer bakmamak bir boşluk hissettirdi çoookgüzel bir mangaydı çoook teşekkürler bizi bu mangayla tanıştıranlara

    YanıtlaSil
  50. çok güzel bir mangaydı. tebrik ederim güzel bir seriyide tamamlamış oldunuz:))

    YanıtlaSil
  51. tamamlanmış serileri okumaya başladım gerçekten hepsi çok güzel elleriniz dert görmesin çok teşekkürler emekleriniz için inşallah darısı skip beatın başına oda final yapaydı kazasız belasız:) bu seriyi indirip okuyacam ama 22. cildin linkleri olmuyor normalde megadan indiriyorum ama 22.bölümün megası error veriyor size zahmet olacak ama bi bakarmısınız şimdiden çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 22.cildi kontrol ettim.megada bir sorun yok.

      Sil
  52. tamam çok sagolun ben hallettim biraz bekleyince oluyormuş:)

    YanıtlaSil
  53. Ben ilk bu seriyle başlamıştım sizi takip etmeye. Öyle heyecanla bekliyordum ki devamını. Şimdi bitireli çok oldu ama hala inanamıyorum. Kusura bakmayın biraz geç oldu yazışım ama hepinize çok çok ama çok teşekkür ediyorum bu mahna da emeği geçen bizlerin okumasına vesile olan herkese. Çok eğlendim bazen oturp ağladım ama çok güzel bir finalle bitirdik. Çok memnun kaldım beklediğime değdi. Boş zamanlarımda kitap okumak ve müzik dinlemek dışında benim ruh halimi aydınlatan bir blog burası. Burayı kurup yeşertip canlandırdığınız için bütün ekip arkadaşlara şükranlarımı bir borç bilirim. Emeklerinizin,başarılarınızın devamını diliyorum. Öncelikle Neobi ve doğru hatırlıyorsam PowaQa arkadaşımız rahatsızlardı yanlışım varsa düzeltin çok çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Rabbim acil şifalar versin. Sağlık sıhhar versin.

    YanıtlaSil
  54. 134.Bölüm yok !!!.... Tam 133 bölüm okudum ama finalı okuyamadım. Acaba onuda yükler misiniz , lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son cildin içerisinde 134. yani final bölümü var. Seri tamamlanmış bir seri.

      Sil
  55. Selam merakla Finalini Beklediğim bir Manga idi sonu da okuyabiliceyim çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  56. linkleri yenilermisiniz ?

    YanıtlaSil
  57. Linkler yenilenebilir mi? Dosyalar silinmiş :(

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -