Gönderen : Rosario~ 10 Eylül 2012 Pazartesi

Diğer isimleri:  Kusursuz Kızın Yedi Değişimi, Perfect Girl Evolution, Wallflower, YamaNade

Tür: Komedi, Dram, Harem, Romantizm, Okul, Shoujo
Mangaka: Hayakawa Tomoko
Yayınlanma Yılı: 2000
Uzunluk: 120+ (Devam ediyor)
Çeviri: Nurdish
Edit: Nurdish & Neobi & Soğuk Nevale & Neyzen & MondeM & KissKissBangBang & Buse_1396 & Sellcen & Mira & Yenilmez & Arumdabda & Eva & Saparrow


KONU
İlk kez birine aşkını itiraf ettikten sonra Sunako Nakahara sevdiği erkeğin ona "çirkin" demesiyle kalbi kırılır ve kendi kabuğuna çekilir.İki yılın ardından Sunako Nakahara agarafobik, korku filminden fırlamış, çiçek bozuğu yüzü, karışık saçları, moda cahili, kim görürse görsün bir daha dönüp bakmayacağı (muhtemelen kabus görmemek için) bir kız haline gelmiştir. Evini dört yakışıklı ve karizmatik erkeğe pansiyoner olarak veren Sunako'nun halası kiraya karşılık bu genç adamlardan bir iyilik ister. Sunako'yu herkesin gıpta ile bakacağı bir genç kız haline getireceklerdir. Başarırlarsa kira ödemeyecekler başaramazlar ise şimdiki kiralarının 3 katını ödeyeceklerdir. Pek çok kız ve moda konusundaki kendilerine güvenle teklifi kabul ederler ama Sunako'yu gördüklerinde verdikleri karardan pişman olurlar. Peki şimdi başarılı olabilecekler midir?
         CİLT 1 (1-5)MF       CİLT 2 (6-9)MF      CİLT 3 (10-14)MF      CİLT 4 (15-18)MF 
                                                                                                             
        CİLT 5 (19-22)MF      CİLT 6 (23-26)MF   CİLT 7 (27-30)MF    CİLT 8 (31-34)MF

      CİLT 9(35-38)MF       CİLT 10(39-42)MF    CİLT 11(43-46)MF    CİLT 12(47-50)MF


       CİLT 13(51-54)MF    CİLT 14(55-58)MF   CİLT 15(59-62)MF      CİLT 16(63-66)MF 
                                                                                                      
       CİLT 17(67-70)MF    CİLT 18(71-74)MF   CİLT 19(75-78)MF      CİLT 20(79-82)MF
CİLT 21(83-87)MF  CİLT 22(88-91)MFlMG  CİLT 23(92-95)MGlMF  CİLT 24(96-99)MGlMF


CİLT 25(100-103) MFIMG CİLT 26(104-107)MGIMF CİLT 27(108-111)MG CİLT 28(112-115)MG

CİLT 29
Bölüm 116-119 MG

CİLT 30
Bölüm 120-123 MG

CİLT 31
Bölüm 124 HF l MF
Bölüm 125 HF l MF
Bölüm 126 HF l MF
Bölüm 127 HF l MF

CİLT 32
Bölüm 128 HF l MF
Bölüm 129 HF l MF
Bölüm 130 HF l MF
Bölüm 131 HF l MF
Bölüm 132 HF l MF
Bölüm 133 HF l MF


Şifre: mabushimajo


{ 83 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Ruh ikizim Nurdish'mmm :D Yeni görüyorum blog hayırlı olsun heralde girmem üzere bahsettiğin ekip işi buydu :D Sözüm var yepden elimi ayağımı azıcık çektiğim dönem gelicem ekibe <3 Orda işler çok yoğun :( Baya manga hazırlanmış ben okurum bunları içinden seçtim 1-2 bayadırda manga okumuyodum iyi olucak.Sunokochan'ımı özledim ama biliyosun işler başımdan aşkın.En yakın zamanda bir bölüm istiyicem ama senden.Tekrar hayırlı uğurlu olsun bol bol editörler gelsin sana inşallah maşallah :D Öptüm ikizim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiz kuzuuum, dön bana dön bana gel! <3 bitsin artık bu ayrılıklar! :*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç oldu ama gurubunuz hayırlı olsun.başarılarınızın devamını dilerim

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  3. Çok güzel bir bölüm daha... Yalnız sondaki yazıda kullandığınız konturdan dolayı okumak baya bir güçleşiyor. Ama yazı da çok hoştu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi şekerim :-) yeni editörüm o sekilde yazmak istemiş bende ona bu sefer karışmayayim dedim. Benim yazım değil yani benden pek romantik bir şey duyamazsınız :-D

      Sil
  4. animenin bittiği yerden mi alında yoksa en başındanmı söyleyebilirmisiniz lütfen
    bu arada çevirileriniz için çok teşekkürler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinci bölümden itibaren başladı. Yayinda animeyi gectik bile :-) rica ederiz canım afiyet olsun

      Sil
  5. 12. Bölüm Ciltlenmiştir! Sayfamız da düzenlenmiştir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emekerin için teşekkürler.kolay gelsin

      Sil
  6. Rica etsem 60. bölüm linkini yenileyebilir misiniz Nurdish-san. Bu arada yeni bölüm için de çok teşekkürler. Henüz okumadım ama yine gününden şaşmayıp güzel bir iş çıkardığına eminim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim yazımda da dediğim gibi 60.bolum malesef yok. Sadece yazayım 60 diye dedim ama link zannediyor herkes :-D yarın silecegim inşallah. Onun yerine 61 i okuyunuz efenim :-)
      Teşekkür ederim canım Günümüzden sasmak istemiyoruz :-D

      Sil
  7. Hahaha Yazını okumadığımı nasıl da belli etmişim. Kusura bakma. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Itiraf ediyorum ben bunu yazımın altına yazdığını zannettigim icin oyle yazdım. Meğer sunako nun altına yazmışsın :-D

      Sil
  8. 12.cilde kadar alternatif linkler eklenmiştir! Olley! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben hepsini indirdikten sonra :(( O kaa uğraştım..

      Sil
    2. Olsun canım emeğine sağlık ;-)

      Sil
    3. Hehe dimi editten çeviriden daha zor indirmek eheuheu emeğine sağlık diyo ya kızım asıl sizin emeğinize sağlık :DD

      Sil
    4. Hahaha indirmeyi geç okumak bile bir emektir dermişim :D afiyet olsun kuzum sen indirmesen ben niye çevireyim ki mangayı :D

      Sil
  9. animeyi izlediysek şimdi hangi bölümden devam etmeliyiz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 37.bölümden okumaya devam edebilirsiniz. Ama arada farklılıklar olabilir tabii :)

      Sil
  10. 12. ciltten sonrakilerin alternatifi ne vakit gelecek peki o_o hayır kendim için değil ben yavaş yavaş sindire sindire indirip, hızla okumaktan zevk alıyorum fakat bekleyeni var sabredemiyor T_T önümüzde 1 nisan var kötü bi şaka yapacağım da kendisine görecek beni rahatsız etmeyi. Anlatabildim dimi nurdishim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egacanim hosgeldin! İnşallah blogla barıştın diye ummaktayim lakin sensiz blog gözüme eksik geliyor (mu acaba :kuşku) yok yok gözümüz seni arıyor :-)
      Haha beklemeye devam etsin arkadaş 1nisanda veririm belki :-D aman ha o arkadaşa sunako'luk yapma yazık olur. Ayrıca Hayır anlatamadin muhtemelen yorgunluk sebebiyle fazla kafa yormamisimdir :-D

      Sil
  11. 13, 14 ve 15. ciltler ciltlenmiştir! Kolaylıklar gelsin ;)

    Egacanım, seni mi kıracam, ciltledim işte! :D

    YanıtlaSil
  12. yyaaa bu sunoko yla khoyeı ne zaman kavusacaklarrrr :D bıktım artıkkk :)
    gerrcekten cok tessekkurler boyle guzel bir mangayı cevirdiğiniz için yoksa meraktan ölürdümmm animede yarım kaldı zaten eheheh arigatooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya birleşmezlerse işte o zaman mangaka katlini başlatırım
      rica ederiz keyif alarak yapıyoruz kimi zaman söylensek de :D

      Sil
    2. Olacak inşallah kavuşacak iki kafadar elbet :-D zamani gellince göreceğiz... ama eğer beklediğimiz sona ulasamazsak mangaka katliamında başı çekerim ona göre ama el atmışken yoshikawa mikiyida katliama dahil edeceğim. :$ :-D
      Mersi canım nevalenin dediği gibi soylensek de seviyoruz beee subakoyla kyohei yi :-D

      Sil
  13. Selamlar :D yds dir, jüridir derken anca bakabildim son bölümlere :) Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim nurdish ^^ şimdi görünce ben de fark yaptım daha iyi gittiğini valla :P önceki ilk denemem olunca bilememişim :P bir dahakine daha da iyi olur ins :D teşekkür ettim, hepinize kolaylıklar diliyorum canlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ama ben ham halini görmedim. esas farkı nevalem bilir :) sende iyi çalış nevalemsiz hallet bölümleri ;)
      sen indiriyor musun yayınlananları? ben ve nevale üzerilerinde değişiklikler yapıyoruz bu yüzden yaptığın bölümlerin yeni hallerine bakmadıysan indir onları daha faydalı olur ;)

      Sil
  14. indiriyorum evet :) daha okumaya başlamadığım için, dediğin gibi nerelerde düzeltme yapılmış onlara bakıyorum hehe :D
    inşallah bir gün başlayacağım ama sonu skip beat gibi olacak diye korkuyorum :P neyse, kolay gelsin hepinize, emeklerinize sağlık her şey için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun mangalar gözünü korkutuyor ama nasıl bir anda bitiyor anlamıyor insan. Valla bir solukta biten mangalar bunlar :D
      Sen oku bak kendi yaptıklarına ;)

      Sil
  15. heleşükür güncel olabildim :D :D sunako çok şeker ya chibi hali felan bence devamında sunakoyu üzen çocuk mangaya girmeli heheheh kyoheide öldürüyor beni neyse :D :D teşekkürler (FUWA üyelik yapılıyormu bloğa bilmiyorum )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha hoşgeldin güncele :D Afiyet olsun canım ne demek :)
      Fuwa üyelik yapıyor mu derken???

      Sil
    2. bloğa üye olunabiliniyormu ? yoksa google hesabından mı :D ?

      Sil
    3. google hesabından girebilirsin. direk üye olunmuyor yani

      Sil
    4. arigatoo gozaimasu *EĞİLİR* :D

      Sil
    5. Eyvallah bacım! *ELİNİ GÖĞSÜNE VURUR* :D

      Sil
  16. harika ya sunako müthiç bayılıyorum ama artık yavaş yavaş normal haline de daha sık dönsün bu iki şapşalı okumak çok keyifli ellerinize sağlık arkadaşlar hele soğuk nevale ve nurdish notlarınıza bitiyorum onlara daha çok kopuyorum :) son bölüm için teşekkürler ranmarunun kıyafet neydi öyle yazık valla :D:D hele sunakonun sonunda gene dönmesi bittim emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım :D haha çok güldüm ya ben de ranmaruya :D bende geçişlere bayılıyorum sunako'nun çibi halinden normal haline geçişler öldürüyor beni :D

      Sil
    2. bir de o zamanlarda çocukların ifadeler de ayrı bitiriyo :)

      Sil
  17. sunakom benim ya çok fenaydı bu bölüm bittim çibim benim :) en çok da kyohei'yi patakladığında hoşuma gidiyo :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha benim de favori sahnelerim Kyohei'yi patakladığı sahneler :D

      Sil
  18. oy oy oy kıyamam ya çok güzel bir bölümdü teşekkürler (geç yorum için kusura bakma) hele de ilk baştaki ipucunu okuyunca daha bi merakla okudum :) iki köşeli jeton tam buldular birbirlerini ama zavallı kyohei aşık olduğunun farkına varsa bile hala sunako için göz alıcı varlıktan öteye geçemeyecek gibi :) (yalnız kyohei'yi 40 yıldır tanıyor gibi açık kitap gibi okuması da ayrı tarzdı :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D haha afiyet şifa olsun! Aynen ya bir başladı sıralamaya mübarek susmak bilmedi :D ama hakli valla. Hem sevecekse bunları bilerek sevecek ;)

      Sil
  19. yeni bölüm için teşekkürler kyoheinin yumruk yemesi dışında yorum yok garibim pek şekerdi :D :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D çok şekerdi cidden. Haketmediği tek seferde de dayağı gene o yedi :D

      Sil
  20. kyaaaaa fufufu ya çok şeker bunlar ya sunakonun chibi hali çok şeker >.< çok tatlılar ffuufufuf <3 ve gerçekten sunako ve kyohei çok komikler ya hahah :D :D *kafasına estii ve duygularını paylaşmak için yazdı*

    YanıtlaSil
  21. unknowngirl14428 Haziran 2013 16:13

    nurdish-san animenin bittiği bölüm mangada kaçıncı bölüm sölyleyebilirmisin ordan itaberen indiricemde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 36. bölümden başlayabilirsin ama ilerki bölümlerde animede geçen kısımlar var. :)

      Sil
  22. Teşekkürler :)
    Ellerinize sağlık :)
    Devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  23. hehe çok güzel bir bölümdü ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. 79.bölüme bittim ya herkes kendi kafasında öldüm gülmekten :D:D ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. alternatif linkler tamamlanmıştır :) (tigergirl)

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. Güzel soru, eğer güncel yazılarını okumuş olsaydınız mevzuyu bilirdiniz efenim. Sonradan ekleyeceğiz.

      Sil
    2. opps üzgünüm ... :D

      Sil
  27. ama ben bilgisayardan girince göründü mobilden göremedim :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D zamanında görmemişsen arada kaynamış olabilir.

      Sil
  28. 78.bölüm güzelmiş yazık ranmaruya ama içimden oh olsun da demedim değil :P :P emeğinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha salatalık ranmaru haketti valla :-D afiyet olsun cnm ;-)

      Sil
  29. güncele yetişmeye az kalmış helal olsun

    YanıtlaSil
  30. bu seriye bayıldım ya bayıldım çok komik.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler, çok eğlencelidir bizim geçnler :D

      Sil
  31. en son ciltlerde bir sorun mu var acaba 21. ciltte sadece bir bölüm var gibi gözüküyor da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, o yanlışlıkla unutulmuş bir yazı :D cilt komple oradadır ;)

      Sil
  32. bugünkü bölümler çok acayipti ya. şimdi aklıma geldi de son bi kaç bölümdür bizimkiler bayağı ilerleme kaydettiler. hadi bakalım inşallah bu hızla devam ederler.
    en sevdiğim anime sailor moon'a da dokunmaları hoşuma gitmedi değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehem... onlar dokunmamış olabilir, yani biz onu sailor moon yapalım demiş olabiliriz de... :P

      Sil
  33. Animesini yeni bitirdim :) dedim bizim Cadı_chanlardan kaçmaz bu kesin çeviriyolardır mangasını :)) Emeklerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eh çevirmeye başlayalı da bayağı bir oldu hani :)

      Sil
  34. Mangası mükemmel bence şey bu sadece 27.cilte kadar mı var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz 27.ciltteyiz ve henüz güncelde değiliz. Manga hala devam ediyor.

      Sil
  35. *-* vay anasına ben bu mangaya başladığımda komşunun torunu vardı 4 yaşlarında çocuk ilk okul bilmem kaçıncı sınıfa geldi, öteki komşum vardı kapısına sunako' nun resimlerini yapıştırırdım kocaman adam bilmem ne mahkemesinin bilmem neresinde kararlar veren adamı sunakoman yaptım başka şeylerde yaptım ama nurdish'imin yapmış olduğu şeyi yapmadım hiç. ne güzel ciltlemişsin la nurdich gözlerim bi soğan doğrarken sulanır bu kadar bi de yanlışlıkla elimi çarpınca. hangi bölümde kaldığımı hatırlamıyorum ama okuduklarımı unutmuş da değilim .yeşilçam şarkısı gibi bu manga benim gözümde. hani şarkıyı çok seversin de yıllar sonra tesadüfen dinlersin de ilk günkü gibi hatırındadır onun gibi bu manga da. açılın çok doluyum o.o

    YanıtlaSil
  36. Tanımadığım insanlarla konuşmam yasak. Annem kızar sonra.... xD
    Sen nerdesin egacanım?! Gözlerim seni arayamaz oldu, çünkü biliyor ki arama sonucunda hüsrana uğrayacak. Niçin bizi bu kadar ihmal ettin?! Niçin Sunako'muzu, yavrumuzu biçare yalnız başına bıraktın?! Sen okumayı bırakalı beri çevirilmek editlenmek istemiyor garibim. Seni çok özlemiş eli bıçaklı nazlı yar Sunako... Ne olursun, artık bizimle kalacağını söyle, sevindir şu garipleri... :D

    YanıtlaSil
  37. Sevgil Mabushimajo editörleri, çevirmenleri ve emeği geçen herkes, bu siteden bayağıdır yararlanmama rağmen hiç yorum yapmadım. Çünkü kuru kuru teşekkür etmek istemiyordum. Daha samimi bir yazı yazmak istiyordum. Ve The Wallflower'ıda çevirdiğinizi farkettiğimde artık duygularım taştı ve yazıyorum işte. Şu ana kadar gördüğüm en iyi manga çeviri sitelerinden birisiniz. Çevirdiğiniz mangaları hep bulamam ki Türkçe'sini diyerek arama zahmetine bile girmiyordum. Ta ki sizin siteyle tanışana kadar. Hem bu kadar düzenli hem bu kadar aktifsiniz hem de çevirileriniz mangaya eğlence katıyor. Gerçekten çalışmalarınızı zevkle takip ediyor ve güncellerinizi heyecanla bekliyorum. Hep bu tempoda ve kalitede kalmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel düşüncelerin için gerçekten çok teşekkür ederiz. :) Böyle güzel şeyler duyunca daha da şevkimiz artıyor, daha çok manga çevirmek istiyoruz. :) İnşallah böyle devam ederiz dediğin gibi. ;) Afiyetler olsun

      Sil
  38. Alternatif bir link yükleme imkanınız var mı acaba. Bu linkten indiremiyorum da.

    YanıtlaSil
  39. Bu manganın hangi aralıklarla çevrildiğini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  40. Yeni bölüm ne zaman gelecek acaba?

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -