Gönderen : Neobi 28 Mart 2013 Perşembe


Adı: Kimi Ni Todoke
Çıkış Tarihi: 2006
Cilt / Bölüm Sayısı: 18 cilt (devam ediyor)
Tür:  Dram, Romantizm , Komedi , Okul, Shoujo

Yazar/Çizer:  Karuho SHIINA

Proje: Mabushi Majo
Çevirmen:  Sagoso
Editör: Sagoso & Neobi

Konu:
Kuronuma Sawako adlı liseli bir kız solgun ten rengi, uzun siyah saçları ve herkesin kendisini “garip” biri olarak görmesi ya da bir hayalet zannetmesi sonucu çevresindekiler tarafından Sadako (The Ring’den) olarak adlandırılmıştır. Aslında tek dileği arkadaş edinmek olan Sawako’nun işi, herkes kendisinden korkuyla kaçarken haliyle oldukça zordur. Ancak günün birinde popüler Kazehaya’nın, Sawako’yla konuşmasıyla bir anda genç kızın hayatındaki her şey değişecektir…

Notlar:


*Manga, 32. Kodansha Manga Ödülleri'nde de En İyi Shoujo ödülünü kazanmıştır. Ayrıca 2008 yılında düzenlenen ilk Manga Taisho Ödülleri'ne de aday olmuştur.
*Manga animenin kaldığı yerden yani 46. bölümden devam edecektir.

Cilt 11
Bölüm 46 HF MF
Cilt 12
Bölüm 47-50 HF MF
Cilt 13
Bölüm 51-55 HF MF

CİLT 14
Bölüm 56-59 MG MF

CİLT 15
Bölüm 60-63 MG

CİLT 16
Bölüm 64-67 MG

CİLT 17
Bölüm 68 MG TF
Bölüm 69 MG TF
Bölüm 70 MG TF
Bölüm 71 MG TF

CİLT 18
Bölüm 72 HF TF
Bölüm 73 HF TF
Bölüm 74 HF TF
Bölüm 75 HF TF

CİLT 19
Bölüm 76 HF TF
Bölüm 77  HF TF
Bölüm 78 HF TF
Bölüm 79 HF TF

CİLT 20
Bölüm 80 HF TF
Bölüm 81 HF TF
Bölüm 82 HF TF
Bölüm 83 HF TF
Bölüm 84 HF TF





{ 71 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Oy oy kinleri de görüyorum. Sawako-chan mı geliyor :D Emeğinize sağlık hatunlar :)

    YanıtlaSil
  2. chizu-chin ve ryuu 'nun hatrına:)

    YanıtlaSil
  3. ben en çok ryu yu severim
    spo olur mu animede olan bişeyi söylesem
    olur heralde daha izlemeyenler vardır
    en sevdiğin ryuya ait bi sahne ama anlatamıyorum şimdilik
    kendi kendine konuşan nevale anime izlemeye gider
    not:şimdide kendinden 3. kişi olarak bahsetti
    oha 4. kişi mi o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaa Nevalem kaça kadar yolun var? :D
      Benim favorim Chizuru Ryu ikilisi hatta şimdi ötebilir spoları hahaha :D benden kurtuluş yok! :D

      Sil
  4. Ayy inanmıyorum. En sevdiğim animelerden biridir.
    Bir ara devamını merak edip yarım yamalak ingilizceyle
    mangasını okumaya çalışmıştım. Pek anlamadım tabi :)
    Sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm... isim tanıdık geliyor... keşke kendini tanıtaydın :)

      Sil
    2. Bendeniz "Love in the mask"ın yeni editörü ;)

      Sil
    3. ya beni skype'ta eklemişsin bende tanımadığım için reddettim :D şimdi görünce çaktım durumu :D

      Sil
    4. Evet editörlük başvurusu yapmaya çalıştığım sıralarda eklemiştim.
      Önemli değil,burda konuşuruz artık ^^

      Sil
  5. Hadi hayırlı olsun gençlik :D bir an önce günceli yakalamanız dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  6. Bu mangayı çevirmenize çooook sevindim. Şimdiden kolaylar gelsin. :D

    YanıtlaSil
  7. Haha bi ara bunu istiyorum demiştim de bi nedenden ötürü cevirmezler demişlerdi:) ama haftada 1 girip bakabileceğim nadir anlarda ryu ile karşılaşmak da güzel olacak;)

    YanıtlaSil
  8. herkesin devamını okumak isteyeceği bir seri olmuş. Projede emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Aman tanrım! Şu an çok büyük bir şoktayım! Kimi ni todoke! Shoujo anime de ilk göz ağırım olmasa da Bokura ga ita'dan hemen sonra gelir. Ben hayatımda bunun kadar konusu masum, tatlı anlatılmış bir anime görmedim. Konusu o kadar şeker, karakterleri o kadar saf ki! Özellikle de Kazehaya kadar utangaç erkek görmedim :) Şu an ne diyeceğimi şaşırmış durumdayım. Siz benim ilk shoujo animelerle sıradan gidiyorsunuz resmen :D Ne kadar teşekkür etsem az kalır. Hep sevincim kursağımda kalmıştı zaten. Daha çok görmeliydim sevgili olduklarını :D Sonunda hayaller gerçek oluyor! :))

    YanıtlaSil
  10. bu projeye başlamanıza çok sevindim :) ama keşke baştan çevirseniz de biz manga severlerin arşivinde güzelce yer alsa diğerleri gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslimmm :) şimdilik bunlarla idare etceksin kuzum

      Sil
  11. İngilizcesi hiç zevk vermiyordu özellikle o kiss sahnesini bekleyeceğim Kazehaya kıyamam yaa :)

    YanıtlaSil
  12. bölümler için ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  13. uuuu animesi süperdi bakalım mangası nasılmış güzel serilere el atıyosunuz şimdiden kolay gelsin beklemedeyimm....

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık bölümleri kaçırmışım tapik ederim aslında güncelleri ama nasıl olmuş da gözümden kaçmış hemen indireyim tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  15. bakıyorumda artık sankim kimsecikler todokeyi okumuyor :(

    YanıtlaSil
  16. Sagoo :D Beybimm ne diye umutsuzluğa düşüyorsun? Ben varım yorum yazmasam da... Sana her bölüm sonrası dönüt vereceğim bundan sonra :D

    YanıtlaSil
  17. ahahah valla arumum sen de olmasan :):)

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle emeğinize sağlık. Grubunuzun bazı projelerini takip ediyorum, aynen devam diyorum. :) Kimi ni Todoke de benim çok sevdiğim anime/mangalardan, çevrildiğini gördüğüme gerçekten mutlu oldum. Tek bir şey söylemek istedim, animenin sonu mangayla birebir değil, bu yüzden aslında 44. bölümünden itibaren çevirmeye başlasaydınız daha iyi olurdu çünkü o bölümde Kazehaya' nın gözünden anlatılıyor olaylar. Belki ileride bu dediğimi değerlendirirsiniz. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer gün olurda Todoke de günceli yakalarsak önceki bölümlere de el atmak niyetindeyız. İyi dilekleriniz için çok teşekkürler.

      Sil
  19. ilk olarak kolay gelsin bu serinin günceli ne aralıkla veriliyor

    YanıtlaSil
  20. Uzun zamandır göremedim Kimi ni Todoke yi.. Ne sıklıkla veriliyor bunun günceli

    YanıtlaSil
  21. Kimi ni todokeyi çevirmeyi bırakmış olma ihtimaliniz var mı acaba? :/ Tam da bu iki utangacı sevgili olarak görmeye alışmıştık :( Noolur devam edin çeviriye ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır devam ediyor. Bırakma gibi bir durumumuz olsa duyururduk zaten =) Çevirmeni ve editörü olan arkadaş tatilden daha yeni döndü eski rutinine dönecek yeniden ;)

      Sil
  22. bu yorumlara sevinsen mi üzülsem mi bilemedim :)üstteki yorumlarda sürekli dile getirmiştim todokenin okunmadığını düşünmüştüm. Güncelde Todoke verildiği zaman gözüm hep yeni yorumları arıyordu ne yazık ki her güncel de hüsrana uğruyordum.Demek ki benim sevgili Todokem de okunuyormuş. Yapmış olduğunuz tüm *güzel yorumlar için teşekkür ederim.Bir aksilik olmazsa inşallah bundan sonra rutin bir şekilde Todokeyi okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. todoke okunuyor tabiki de, sadece ana karakterleri gibi sessizce ve belli ettiremeden, okunuyor:)

      Sil
  23. bu mangayı hiç okumadım hatta okumayı da düşünmüyordum kapaktaki resimden midir yoksa başka mı bilmem ısınamamıştım ama ön yargılı olmuşum haksızlık etmişim gomenne özür :) mangayı indirmem lazımdı indirmişken bakim dedim tabi 46 dan başladığı için animesini seyretmem lazım şuan 19.bölümdeyim gözümden yaş geldi izlerken çok güzelmiş bayıldım ben bu çocuklara :D sagoso anime bitince mangayı da devam edeceğim ellerine sağlık devam et sakın bırakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim. Vallahi böyle güzel mesajları görünce insan daha cok azim ediyor bir bilsen :)

      Sil
  24. bu animenin ve tabiki mangasının bende ayrı bir yeri var ne kadar dizide filmde ağlama gibi bir huyum olmasa da kimi ni todoke nin animesini izlerken hıçkıra hıçkıra ağladım mangakayı tebrik etmek lazım Sawako nun o hassasiyeti beni çok etkiledi :) onu izlerken lisedeki halim geldi aklıma hep.Size de çok teşekkür ederim çok zahmetli işler yapıyorsunuz.yaptığınız işlerin hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  25. bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  26. Linklerde sorun var gibi görünüyor. İlgilenirseniz mutlu olurum. :) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun hf linklerinde çünkü site kapatıldı. Mfler ise gayet çalışıyor.

      Sil
  27. çeviri durduruldumu yada aramı verildi?

    YanıtlaSil
  28. kimi ni'nin çizimleri hep bu kadar iyi miydi ya? yoksa konunun hassasiyetti mi çizimleri bu kadar farkettiriyor? ama acayip tat aldığımı söylemeden geçemeyeceğim. mangaka harika iş çıkarmış hem çizimde hem de sahnelerin içtenliğini aktarmada.
    tabi çeviri ve editteki profesyonelliğiniz de bir başka..

    YanıtlaSil
  29. safiraa öncelikle yorumun için teşekkürler. Kiminin çizimleri aslında hep güzeldi ama bu sefer çok temiz sayfalar buldum :) bölümler de zaten cok duygu yüklüydü

    YanıtlaSil
  30. sagoso asıl bizim fazlasıyla teşekkür etmemiz gerek bu mangaları bizimle paylaştığınız için. tüm içtenliğimle gerçekten sonsuz teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  31. bu mangayı çok seviyorum sawokonun o şapşal halleri bile beni çok mutlu ediyor((: elinize sağlık çeviri yapıp bize sunduğunuz için teşekkürler((:

    YanıtlaSil
  32. Bir tek bende mi sıkıntı var acaba anlayamadım 59.bölümden sonrası yok bende :( bir de tf yerine mediafire ya da megadan koymanız mümkün mü? tfden indiremiyorum :( şimdiden teşekkür ederim emeğinize sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız 59 dan sonrasını indirmen imkansız çünkü o bölümler henüz cevrilmedi:)

      Sil
    2. Pekii devam etmeyi düşünüyorsunuz değil mi? Beni Kazehaya-kun'umdan mahrum bırakmayın lütfeen :D

      Sil
    3. Başladığımız serilerin hiçbirini bırakmadığımız gibi Todoke yi de bırakmayacağız tabiki. İki haftada bir Neobi nin güncellerinde yeni bölümleri okuyabilirsiniz.

      Sil
  33. Yeni bölüm çok güzel ve heyecanlıydı bizi Kimi Ni Todoke'den mahrum bırakmadığınız için teşekkürler ellerinize ve emeklerinize sağlık :)
    Yeni bölümü merakla bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
  34. Emeğinize sağlık güzel çevirmişsiniz fakat 60 tan sonrası bende gözükmüyor. Yani linksiz duruyor tıklıyorum hiçbirşey çıkmıyor lütfen yardımcı olur musunuz? teşekkürler!

    YanıtlaSil
  35. Animesini izledikten sonra çok üzülmüştüm nasıl biter burda diye boşluğa düşmüştüm :( Sonra bir de baktım mangası devam ediyormuş! Bu seferde Türkçesini bulamadığım için çok üzülmüştüm.Sonra karşıma burası çıktı! :) Mükemmel bir iş yapıyorsunuz ellerinize emeklerinize sağlık harikasınız :) Heyecanla bekliyor olacağım devamlarınızı :)

    YanıtlaSil
  36. 63 ve 64 için çok teşekkrüler. *o* Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  37. Yeni bölümler için teşekkürler ^^
    Hemencik, bitti n'olduğunu anlayamadım T_T
    güncel manga okumak da bayağı zormuş ^^

    YanıtlaSil
  38. merhabalar, acaba bu seriye ne zaman devam edilecek? teşekkürler..

    YanıtlaSil
  39. 67 den sonraki linkler kırıkmı? tıklanmıyorda

    YanıtlaSil
  40. ay ne tatlılar hakkaten kent ne güzel şeyler söyledi öyle:)

    YanıtlaSil
  41. Diğer bölümler ne zaman çevrilecek acaba merakla bekliyoruz da :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hafta değil haftaya pazar muhtemelen yeni bölüm gelir

      Sil
  42. TnT 70.ci bölümden sonrasını indiremiyorum :( yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  43. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) ama 70 den sonrasındaki linkler açılmıyor sanırım sitesi kapanmış şimdiden teşekkürler kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 70 sonrası henüz yüklenmedi o sebeple açılmıyor...

      Sil
  44. 70. bölümden sonrası yok mu? :(

    YanıtlaSil
  45. Yeni bölüm ne zaman gelecek?

    YanıtlaSil
  46. bu manga 2. sezonun sonundan mı devam ediyor ?

    YanıtlaSil
  47. mabushi majo Allah razı olsun sizden yaa sizi bayagıdır takip ediyorum 3 seriyide sizden okuyorum maid sama'yıda sayenizde bitirmiştim çok sağolun ayrıca 72. bölüm daha çevrilmedi değil mi zira linkler olmuyor ?

    YanıtlaSil
  48. mabushi majo Allah razı olsun sizden yaa sizi bayagıdır takip ediyorum 3 seriyide sizden okuyorum maid sama'yıda sayenizde bitirmiştim çok sağolun ayrıca 72. bölüm daha çevrilmedi değil mi zira linkler olmuyor ?

    YanıtlaSil
  49. 72 bölüm ne zaman çevirilir ?

    YanıtlaSil
  50. ya linkleri günceller misiniz lütfen! 71. bölümden sonra link yok. yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -