Gönderen : Neobi 17 Mart 2013 Pazar

Aslında başlık yine kendi adına konuşuyor kkkk Lakin açıklamam gerekir ise bölüm mölüm yok bu hafta :D Durun yahu celallenmeyin hemen. Neden bölüm yok açıklayalım. Geçen hafta bir oyun oynamıştık sizinle. Bu hafta onun sonuçlarına değinmek istiyorum. Öncelikle katılım için teşekkürler. Çok enteresan yorumlar okudum :D En çok güldüklerimden biri rosarioya sarışın denmesi oldu haha :D Cidden merak ediyorum. Neden hepiniz onu sarışın olarak düşündünüz ? Rosada bunu gayet merak ediyor bu arada :D  Gelelim yorumlara. Beni tam anlamıyla tutturan yok malesef XD Hatta kıyımdan ötemden beremden bile geçemediniz :D Halbuki skip takipçileri için güzel bir fırsattı bu oyun. Kendimden bi ara köşemde bahsetmiştim çünkü kkkk XD Ve ayrıca kahve gözlü falanda değilim haha :D 
Diğer arkadaşlar isterlerse kendilerini açıklar. Onlara karışmak istemiyorum :D 
Ah ve birde isyancı bir tarihçi değilim lakin sorgulayıcı olabilirim :P
Gelelim ödüle...
İşte ödülünüz solda ki kupamsı şey :P Şaka bir yana dediğim gibi öyle ahım şahım tutturan kimse olmadı XD Biri göz rengini tutturduysa diğeri kilosunu tutturdu, vs. O sebeple bir kazanan da yok. Fakat madem söz verdik tutacağız :D Şimdi ödül kısmını şöyle halledelim. Herkes bir çift bölüm gelmesini istediği manganın adını yazsın yorum kısmına.  Yorumlar içersinden en çok çıkan manga hangisiyse ondan çift bölüm vereceğim.  Ama öyle her mangayı seçemezsiniz XD Ödülle ilgili bir kaç kuralım var. Bu kurallar dahilinde seçiminizi yaparsınız artık ^^ Bakalım neymiş onlar...

1) Sadece geçen hafta benim oyunuma katılıp, tahmin yapan arkadaşlar seçim yapma hakkına sahiptir.
2) Maid sama, sekai , black bird ve orange  mangaları oyuna dahil değildir.
Kural dediysek korkmayın yahu işte bu iki kural dışında bir şey yok :D Sizin seçimleriniz sonrasında güncel bölümlerimi vereceğim. Pazartesiye kadar tüm katılan arkadaşlar yorumlarını yapar ise salı günü pow beybimin güncelinde veririm bütün güncel bölümlerimi. Lakin yorumlarda tek bir arkadaşın bile fikri eksik kalırsa bölümleri vermem haftaya pazara kalır bilesiniz :D ( çok adaletliyim ne yapayım fufufufu ) Ah ve birde bir one shot geliyor yakında onunda haberini vereyim. Ayrıca maid samayla ilgili olan açıklamayı da pow bebeğime paslıyorum haha :D Kendi güncelinde bunca zamandır neden kazanda olduğunu anlatır artıkın size kkkkk ( böyle bir şey yaptığımdan haberi yok bu arada şok olacak hatun XD ) Hımm sanırım şimdilik diyeceklerim bu kadar. Haydin görürşük :)) 


{ 28 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. ben başlıyorum o vakit :P
    yamada diyorum ,saygılar efenim :)(yamadayı da sen editliyosun ya neobishim o bakımdan ama olmazsa hımm skip beat diyorum )

    YanıtlaSil
  2. ben sekaichi isticektim şansa onu diyemiyorum :D o zaman bende kesinlikle yamada diyorum :D olmazsa skip lisanın dediği gibi :D

    YanıtlaSil
  3. beni de tam anlamıyla tutturan olmamış saç rengi tuttuysa göz tutmamış göz tuttuysa boy tutmamış
    ama şu kadarını söyleyim genel olarak beyaz tenli gibi bir yorum gelmiş
    bu dünyada beyaz diye nitelendirilecek son kişi bile değilimdir :D :D
    di mi beni bilen cadılar hahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz tenli sen XD Evet oda çok güldüğüm diğer yorumlar arasında kkkkk :D Ve diğer hatunlar. Yamadayı ben vermiyorum. Benim güncelimde olmayan bir mangadan nasıl çift bölüm verebilirim sizce ? XD

      Sil
    2. O zaman skip beat isteriz neom :D bu arada grupta sarışın var mı meraktayım hiç yoktur bence :D ben geneline kumral yada siyah saçlı demiştim :D

      Sil
    3. hem hoşuma giden yorum
      o yorumu yapan arkadaşa teşekkür ederim
      neobiden uzun denmesi :D :D

      Sil
  4. aaa oyun oynanmış :) tüh kaçırdım. Ben de tahminleri okumak isterim nerede link paylaşsanız olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun
      http://mabushimajo.blogspot.com/2013/03/neobinin-gunceli-play-time.html

      Sil
  5. Yavvv oyuna katılıp dengeki isteyecektim, tahmine vakit bulamadım :( böhüüüü Ne bahtsız bedeviyim ben :( Oturup toteme başlayayım bari. İnşallah en fazla istek dengeki yönünde olur :D

    YanıtlaSil
  6. Ben 'love in the mask'ı istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bende Nevalenin beyaz tenine ve mavi göz rengime çok güldüm :D Aslında babaya çekip maviş olabilirdim ama anaya çekip kahve oldum :D

    Şimdik, Neo'm istek çok olursa sana 1 bölüm Yamada hediye ederim :D eh cuma da benim yayın var, 1 bölümde kendime toplam bu hafta 2 bölüm olur ;) sen söyle yeter :D

    Birde Skip diyen Adsız arkadaş, açıklamanı bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir kuzu bir bölüm yamada vermek benide fazlasıyla mesudd eder hehe. Yamadayı güncelimde misafir edebilirim :D

      Sil
  8. Yeni bölüm vermek için takipçilerini bu kadar uğraştıran tek ekipsiniz sizleri tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen yanlış anlamayalım, yeni bölüm için değil, yeni bölümlerin yanında ekstra bir bölüm daha vermek için bu uğraş.

      Sil
    2. Eğer düzgün bir şekilde bizi takip edip önceki yazıları okusaydınız böyle bir yorumda yapmazdınız. Uğraşmak demişsiniz de sorması ayıp bir yorum yapmak mı uğraşmak oluyor ? Siz uğraşmanın ne olduğunu bilmiyorsunuz bence...

      Sil
  9. Black Bırd isteyecektim ama ama niden isteyemiyoruz ki :((
    O mazan Skıp Beat forever tabiside ehuehu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sormak isterim Black Bırd yeni bölüm vakit olmadığı için mi çevirilemiyor yoksa editte mi bi sorun var sadece merak ettim ya da yoğunluktan mı?!
      Şu işlerden sallasam vallahi elimi kolumu sıvıyıp alıp kendim halletcem ama tek nane anladığım yok malesef :((

      Sil
    2. Black birdin ne çeviride nede editte bir sıkıntısı yok. Sekaiyle bir vermek için bu haftaki güncelini vermedik hepsi bu...

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Yok aslında sana kızmadım XD Senden önce birine kızdığım için senin yorumunada öyle sert girişmişim sonradan fark ettim hehe

      Sil
    5. Hehe yukardaki yorumunu okuyunca anladım zati sonra sildim yorumu ehueu ...

      Sil
  10. tutturamadık desenize bu arada adımı değiştirdim diye dikkate almamazlık yapmayın ( nur ben ) neyse artık zaten atmasyonla bu kadar olurdu eh maid sama yok sekai yok o zaman skip beat tabiki. (çaktırmayın en çok onu seviyordum zaten :)

    YanıtlaSil
  11. Hemen hemen çoğunluğun isteği skip beat yönünde. Peki madem yarın powun güncelinde söz verdiğim gibi kendi bölümlerimi de vereceğim. Yarına görüşürük o vakit. Kazanan skip beat :D ( ki bunu tahmin etmiştim zati :P )

    YanıtlaSil
  12. skip beat lütfeenn..

    YanıtlaSil
  13. yehooo... saolun skipci arkadaşlar... Bu arada sayın editörümüz belki gerçek hayatta bilemedik ama anime karakteri olsanız bence skipteki başkan olurdunuz.. Huylarınız çok örtüşüyoo... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah ben o başkanı çok seviyorum yaa XD Huylarımız örtüştüüğü için kan mı çekiyor yoksa :P Ama bir dakika ben onun gibi cins cins giyinip fırlamam bi yerlerden hehehe :D Gerçi imkanım olsa yaparmıydımm hımm evet yapardım XD Güzel tespit kkkk

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -