Gönderen : Nurdish 24 Temmuz 2013 Çarşamba

Diğer İsimleri: No Longer Heroine, Failure of Heroine, Baş Kahramanın Başarısızlığı, Artık Baş Kahraman Değil

Tür: Komedi, Romantizm, Shoujou, Okul, Drama
Mangaka: Koda Momoko
Yayınlanma Tarihi: 2010
Uzunluk: 21 bölüm
Çeviri: Ficchan, Magenta, Spring, Hinokami
Edit: Ficchan, Nurdish, Saparrow, Maya, Hinokami, Soğuk Nevale







KONU
Herhangi bir kız olabilir. Bu aşk hikayesinde kız başrol olduğunu düşün. Hatori bir gün çocukluk arkadaşı Rita ile evleneceğine inanıyordu. Ama dünyada işler böyle yürümez! Bu şamatalı komedi genç bir kızın dürüstçe olan karşılıksız aşk hikayesini resmediyor. 

İndirme Linkleri:


CİLT 1
Bölüm 1-4 MG MF

CİLT 2
Bölüm 5-8 MG

CİLT 3
Bölüm 9 HF MF
Bölüm 10 HF MF
Bölüm 11 HF MF
Bölüm 12 MF TF
Bölüm 12,5 HF TF

CİLT 4
Bölüm 13-16.5 MG

CİLT 5
Bölüm 17 MF TF
Bölüm 18 MF TF
Bölüm 19 MF TF


CİLT 6
Bölüm 20 MF TF
Bölüm 21 MF TF
Bölüm 22 MF TF
Bölüm 23 MF TF


CİLT 7
Bölüm 24 MF TF
Bölüm 25 MF TF
Bölüm 26 MF TF

CİLT 8
Bölüm 27 MF TF





{ 43 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. maşallah maşallahhh yeni yeni mangacıklar Allahım ne kadar mutluyuz :) Elinize sağlık kızlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, eyvallah gülüm :D afiyet olsun inşallah ;)

      Sil
  2. elinize sağlık :)nazar değmesin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi şekerim, amin inşallah :D

      Sil
  3. Yaşasın yaşasınn... yeni bir manga geliyor :D konusu da güzelmiş... sabırsızlıkla bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
  4. Ficchan, Nurdish, inanamıyorum size!!! Ah ah ah en sevdiğim mangalardan biri Heroine Shikkaku! Çizimleri, karakterleri, konusu, hikayenin çirkin iyi kızın gözünden değil de kötü güzelin açısından gösterilmesi... ve hele Hatori'nin o surat kaymaları yok mu, hastayım ya... Rita yüzünden her bölümde ben de Hatori gibi acı çekiyorum resmen. (Buna da hasyatım.) Ama kızılır mı hiç o üzgün gözlerle bakan Rita'ya...
    Ne diyeyim, mangada benim gözüm vardı ama nasip :D
    Şimdiden kolay gelsin, tez zamanda güncele varırız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D teşekkür ederiz Henna. Senle zaten bu konuda sıkıntımız var. Bak bir sonraki projene bana danışmadan sakın başlama sonra yine aynı şeyi yaşamayalım hehehe :D
      Yalnız bu manga her hafta gelmeyecek. 2 haftada bir vermeyi düşünüyoruz. Eh, elemanın okulu başlayacak her hafta veremez. :)

      Sil
    2. Peki cadı hatun, ilk iş olarak senin onayın alınacak. B)
      2 haftada bir mi dediniz, (derin bir iç çekiş) katlanacağız artık, (ühü ühü ühü...)

      Sil
    3. valla çevirmeni fena gaza getirdim. :D eğer bu gazla giderse haftada 1 verebilirim diye düşünüyorum. bende harıl harıl temizliğe başladım bile :D

      Sil
  5. süper süper süper linkler uçsun havalansın mabushimajo pistine düşüversin hemencicik bekliyoruz.. galp

    YanıtlaSil
  6. yeni manga hayırlı olsun bu kadar çok manga nasıl yetiştiriyorsunuz anlamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum bunlar tek başına yapılacak işler değil. Takım arkadaşlarımızın güzelliği ;)

      Sil
  7. güzel mangaymış yeni yeni projeler hızlı kızlar :D

    YanıtlaSil
  8. Walla bu bloğu bulduğumdan beri deli gibi manga okur oldum heycanla yeni çalışmalarınızı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Aynen Irmak gundogduya katiliyorum. Eskiden animelere bakardim. Ama manganin tadi cok başkaymis ellerinize akliniza saglik. Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun zamandır anime izlemiyorum. Manga çok başka bir şey :)

      Sil
  10. mükemmelsiniz.ben bu mangayı İngilizce olarak okuyordum.sonra rawlarını bulunca Japoncasına bile bakıyorum Japoncasından pek bir şey anlamasam da mükemmel bir mangadır ama ritayı hiç sevemedim,hatori çok tatlı bir kız karakter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla rita çok karizmatik bir genç. ayrıca kız arkadaş seçimini de çok takdir ettim (heheh ilk bölümleri temizlerken gördüm) :D spo vermeyelim hadi. ama bizim kızın mimikleri süper :)

      Sil
    2. o zaman 'Pochama ni' mangası da hoşunuza gidecektir.valla çok hoş manga :) oradaki çocuk çok karizmatik ana karakterdeki kız da sevimli,güzel yani.ileride aşk üçgeni mangası düşünürseniz parfait tici çevirir misiniz?teşekkürler...valla İngilizcem çok iyi olsa size katılmak yardım etmek isterdim :(

      Sil
  11. ritaya çok gıcık oldum bıraktı kızı gitti -,-

    YanıtlaSil
  12. Yeni bölümler ne zaman çıkıyor ^^ :3
    Ellerinize sağlık bu arada :D

    YanıtlaSil
  13. Planlarda istenmeyen aksamalar oldu ama yakında döneceğiz ;)

    YanıtlaSil
  14. yeni bölümleri ne zaman çıkar merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Neden yeni bölümler yuklenmiyor :( ☺

    YanıtlaSil
  16. 7. bölümdee sayfa 20dee arkada Strobe Edge'yii görmek beni feci heyecanlandırdıı, çok özlemişim yaa onlarıı Andou-kun *.*
    Bu arada iyiki varsınız, emekleriniz için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  17. ilk cildin başındaki mangaya türkçe isim verme konusunda kararsız kalmışınız.ben yorum yapacak olursam, adı "esas kız" olsa cuk oturuyor. ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) mangada epey ilerledik. artık çevirmenlerimiz nasıl uygun görmüşlerse ;)

      Sil
  18. tavsiye üzerine okumaya başlamıştım ama o kadar sardı ki(çeviri konusunda çok üşengeç olsam da)kalan yerden okumaya devam edip bitirdim:) henüz burayı yeni keşfettim ve sadece iki manga okudum ama gerçekten de çeviriler ve kenarlara düşülen notlar çok keyifli.emek veren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  19. çevrilen bölümlerin tamamını okudum sanırım dayanamayıp devamını da okuyacağım
    esas kızımızın mimiklerine bayıldım çoğunlukla bana lovely complexteki risanın mimiklerini hatırlattı
    diğer mangalara yaptığı göndermeleri de sevdim
    özellikle iyi kız rolüne büründüğünde şeker kız candy hallerine bayıldım :D :D
    çoğunlukla mangalarda dizilerde vsde sonunda kiminle olacağını bilerek başlarsın ve o süreci izlersin
    bunda kestiremediğim gibi ben bile hangisini seçmesini istediğime karar veremiyorum

    YanıtlaSil
  20. bu mangaya bayılıyorum favori mangam zaten bide bugün duydum bu manganın filmi çıkacakmış sabırsızlıkla bekliyorum Hatori nin o yüz ifadelerine bitiyorum yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa süper bi haber
      izleriz çıkınca hep beraber :D :D

      Sil
  21. değilmi bende bayabi sevinmiştim duyunca :D

    YanıtlaSil
  22. Neden çevirmeye devam etmiyorsunuz başka yerden okuyamıyorum , ingilizcem de iyi değil lütfen devam edin :(

    YanıtlaSil
  23. Hiromitsu! ♡♡♡♡ En sevdiğim karakter oldu kendisi.. Normalde bu tür okumam ama heroine shikkaku gerçekten çok iyi bir manga :)
    HİROMİTSU! Lav mi

    YanıtlaSil
  24. MF den yüklemeyin lütfen açılmıyor. Mümkünse MG den yükler misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bununla ilgili zaten güncelde bahsettiler. mg veya mf farketmiyor. DNS ayarınızı değiştirmeniz yeterli. ben MF den indiriyorum ve hiçbir sorun yok.

      Sil
  25. Askıya falan mı alındı yada yeni bölümleri bu manga nin dostlar

    YanıtlaSil
  26. heroine shikkaku nun filmi çıkacaktı ne zman çıkar bi bilginiz varmı ? sanırım o yüzden yeni bölüm gelmiyr

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -