Gönderen : Neobi 16 Eylül 2013 Pazartesi

Şu resim biraz abartı mı oldu ne ? Daha kederli bi hatun olabilirdi de bu resmen salya sümük ağlıyor anacım. Neyse daha fazla aramak istemiyorum yoksa resim kucacağım :P 
Eee peki bu neobik neden kederli ? Aslında kederle karışık mutlu. Neden neden neden ? Çünkü bu bloğumuz şuan bir yaşındaa <3 Resmen ilk yaşını kutlamayı unuttuğum için derin keder içerisindeyim -_- Hem de tam 6 gün farkla. Biraz daha erken fark etseydim :/ Aklımda çok güzel bir kutlama vardı. Tam 101 bölüm güncelle rekor kıracaktık amma resmen tarihi kaçırdık aşsdfgkhjdfdsa Seneye artık ne yapalım kısmet değilmiş. Şansınıza küsün anacım XD Şimdilik kuru kuru kutlayalım rekor denememizi inş seneye yaparız kısmet olursa.
Eee nasılsınız bakalım cadılar... Geçen hafta kısacık yazdım die taşa tutulmadığım kaldı bir :P Bende bu hafta şöyle bir yayılacağım sizden aldığım itici güçle XD Anlatmak istediğim bir kaç dedikodu var. Daldan dalda atlamış gibi olacağım ama şimdiden affola :D 

1) Nickinin Hatunu: Aslında dedikoduyu pek sevmeyen bir yapım var. Fakat bazen öyle bir şey oluyor ki dedikodu yapmak için ölüp bitiyorum XD Yine öyle bir günde pek sevgili soğuk nevale ile muhabbetin dibine vurmuş hararetli hararetli dedikodu yapıyoruz. Tam ortasındayız muhabbetin en can alıcı kısmında yani. Ben tam kakoda mesajımı yazarken bir heves karşıdan gelen mesaj beni dumur etti. " Ben yatıyorum... See you " bu kadar. Resmen muhabbetin ortasında kız hönk die ben yatıyorum dedi. Abi bi dur bi lafımı bitireyim değil mi ? Yok şak die gitti kız XD Tüm hevesim kursağımda kaldı tabi... Bende söylene söylene ve belki de döve söve nickinin hatunu yazdım yolladım XD Kim bu ? Soğuk nevale canım kim olacak. Yukarıda da yazdım ya allah allah :P Selam olsun sana ilgisiz insan XD Bunu anlatmazsam ölürdüm :D Siz siz olun nevaleyle ciddi ciddi bişiler konuşmayın. Kız konuşmanın ortasında sanki siz hiç yokmuşsunuz gibi böyle davranabiliyor :P Kibarlık ölmüş vesselam XD 

2)Aceleci Gençlik: Music bank muhabbetini biliyorsunuz değil mi ? Koreden baya ünlü gruplar geldi falan fişman. Konsere gittik. Konser dönüşü nevalede kaldım bende. Ertesi gün erkenden kalkıp ünlüleri kovalıcaz güya. Nerde anacım nerde bi taraflarımızı yataktan kaldıramadık ki. Gerçi manyak yorulmuştuk o gece :D Neyse biz yine 4-5 gibi indik kadıköye oradan sultanahmete geçeceğiz. Ünlüler habire nerede olduklarına dair instagramdan resim falan atıyorlar. Mekan belli yani. Dedim hazır buradayız lisa'yı da arayayım oda gelsin. Aradım kızın evde bi işi varmış neyse. Dedim ki ohoo lisa biz beast'i görmeye gidiyoruz. Haa ne tamam 20 dkya oradayım dedi ve kapadı telefonu hatun. Ben lafımı bile bitiremedim. Bu işi birine yıkmış gelmiş koşa koşa. Şimdi soruyor bize eeeee beast nerede etkinlik düzenliyor. Biz önce nevaleyle birbirimize sonra lisaya bakıyor ve " haaa etkinlik mi ? " cevabını veriyoruz. Meğer hatun grubun imza günü falan düzenlediğini düşünmüş ve  balıklama atlamış olaya. Lafımı bitirtseydi öğrenecekti ünlü kovalayacağımızı ama artık geçmişler ola tabi ki euheheheheh XD 

3) Çocuktan Al Haberi: Bu biraz ayıp gibi ama anlatmazsam çatlarım. Şimdi bizim evin duvarları pek ince. Yani biz 5. kattan en alt katta ki kavgayı duyabiliriz mesela öyle diyeyim.  Bizim apartmana yeni bir gelin geldi geçenlerde XD Benim yengemle bu gelinin yatak odaları altlı üstlü ( umarım o gelin manga falan okumuyordur euhehehehe ) Doğal olarak en ufak bir ses yengemin yatak odasına uçuyor XD Eee malum ilk gecee. Yahu lafın tamamı deliye söylenir bu kısmı hayal gücünüze bırakıyorum :D Abi bir gece, iki gece, üç gece yok seslerde bir kesilme yok. Uyuyamıyoruz arkadaş XD Yengem de yahu demiş ne yapıyo bunlar ve almış eline bardağı dayamış yere daha net duymak için ( duyupda ney apacaksa töbe töbe aşsdfjkghbjkgfdsa ) Benim yengenin bir ufaklığı var. 5 yaşlarında bir erkek çocuğu ve çok meraklı. Annesini görüyor tabi ama anlamlandıramıyor yavrucak. Her neyse bu olaydan tahmini bir hafta sonra bu yeni evli çift yengeme oturmaya gidiyor. Benide çağırıyorlar ( ne işim varsa ) Böyle hoş beş muhabbet sohbet derken bi ara benim yeğeni gözden kaçırıyorum ben. ( bu arada olaylardan da haberim yok ) Bu bızdık koşa koşa mutfağa gidip kapıyor bardağı ve geliyor salonun ortasında yapıştırıyor yere aşsldkjfghfdsadfg Herkes dumur yalnız XD İşin daha da komiği yeni gelin yafrum sen ne yapıyorsun diyince açığa çıkıyor. Bizim velet hemen yapıştırıyor cevabı tabi. " Apla alt katta bi abla var her gece çığlık atıyor. Kocası da ona kızıyor. Annemle babamda her gece onları dinliyor böyle. Bu gece de ben dinleyeyim dedim.  " Yengem kızardı bozardı, amcamın oğlu desen yerin dibine geçti aşlsjdkfghjgfds Karşı tarafı hiç demiyorum bile. Ben deseniz olayın şokuyla ne yapsam şaştım kaldım alskdfgbjkfdsa Nasıl gülüyorum ama deliler gibi. Yenge sen ne yap ahahahahh emmoğlu peki ya s.. ahahahahah Bildiğiniz böyleyim XD Bomba bi geceydi yaa. Bu arada yeni evli çift geçen gün taşındı euhehehehhe 

Ehhh benden bu kadar diğer haberler de sonraya kalsın :P Yalnız cidden dikkatli olun ufak çocuklar pek bir fena XD Gelelim güncele. Şimdi bu hafta ben biraz rahatsızdım. Kas sıkışmasından dolayı bir müddet yatmam gerekti. Bu sebeple arkadaşlarımın yaptığı benim de son bir kontrol ederken zorlamayacak mangaları güncele koymaya karar verdim. Zaten fazlasını da yapamazdım. O sebeple şu nerde bu nerde bilmem ne çemkirmeyin valla fermuar çekerim ağızlarınıza heee :P Ehh diyeceğimi de dediğime göree bu cadı süpürgesine atlar vee doğru yatağa. Çok bile oturdum bugün XD Janeee minnaaa
Güncel Listesi
Taiyou no Ie Bölüm 2
Kimi ni Todoke Bölüm 53
 L-DK Bölüm 18
Love İn The Mask Bölüm 40
 Orange Marmalade Bölüm 21
 Orange Marmalade Bölüm 22
 Shingami Hime No Saikon Bölüm 7
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 58
Mabushi Majo Cadıları Keyifli Okumalar Diler =)






{ 27 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. neobim güncel için teşekkürler şuan hala gülmekteyim kederli güncel ama gülmekten gözlerimden yaş geldi :D
    öncelikle geç de olsa yıldönümünüz hayırlı olsun o kadar seri emek ellerinize sağlık cadılarımıza teşekkürler.
    önce nevaleyle gülemeye ısındırıp yengeyle koparttın bizi harikasın :D özlemişim senin bu güncellerini:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada geçmiş olsun çok ciddi değildir umarım

      Sil
    2. Teşekkür ederim efenim =)

      Sil
  2. Geçmiş olsun hasta halinle bile bu kadar dökdürüyosun helal olsun, güncel çok eğlenceli olmuş :) Bölümler içinde herkeze çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler teşekkürler =)

      Sil
  3. gülmekten gözüm yaşardı günceli okurken :ADds:AS bölümler için teşekkürler :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O saatte ne işin vardı kız senin ayakta XD

      Sil
  4. Millet tuhaf tuhaf bakmasın diye kahkahalarımı tutmaya çalışırken şekilden şekile girdim valla burada. Süper bir güncel yazısı olmuş ve çoook geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha koptum ya şuan :D güncel için teşekkürler ayrıca :D çocuğa yazık hahaha fena yakalattırmış hahaha :D (tigergirl)

    YanıtlaSil
  6. Ahahaha! Koptum ya! İş yerinde zor tuttum kendimi gülmemek için XD Valla oradaki (sen dışında) kimsenin yerinde olmak istemezdim! :D:D:D

    Enem 1 yıl oldu dimi kuzu? Şu an ben de duygulandım, ve bizimelen, emek ve destek veren herkeslen gurur duydum. Seneye büyük bir parti yapalım :D

    Nevale'ye gelince... Hahah kızı nasıl yormuşsan artık, kız kaça kaç gitmiş resmen :D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevale başlatmıştı oysa ki -_- Anam daha konu asıl yerine geldiğinde gitti kız ne diyeyim :D

      Sil
  7. :D :D Vay haline ne olaylı geçmişsin :D Geçmiş olsun..
    Güncel için Teşekkürler :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. :))) eğlencelinin ötesi bir günceldi hepsi harika nevale olayı, beast olayı. Ama ufaklık dehşetti hakikaten de ne feci bir durum orda eğlenen tek kişi senmişsin :) yıldönümümüz kutlu olsun çünkü o ilk günler itibariyle takipteyim :D kaçış yok geçmiş olsun bu arada veeee MANGALARR için teşekkürler :)

    NİCE YILLARA MABUSHİMAJO AİLESİ :D :D

    YanıtlaSil
  9. mabushi majo'nu yildonumunu kutlar, basarilarin devamini dilerim ;)

    YanıtlaSil
  10. daha nice yıllara bee neobim :)ayrıcada teşekkürler kuşum ve çok geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni komşu gelin hadisesini okurken çok güldüm , okurken düşünüyor insan bi anlamadım başta , sonra düştü jeton , bende utandım yahu .. Çok sağolun muhabbetiniz ve güncelleriniz için .. Ve rahatsızlığınız için de geçmiş olsun , Allah şifalar versin , İnşaallah :) ..

    YanıtlaSil
  12. Kimi ni Todoke? Oha Allah'tan başka bişey istesem mesela ferrari falan hemen olacakmış demek ki :P Hepinize çok teşekkürlerrr :))

    YanıtlaSil
  13. güncelini okurken koptum neom
    adının hatunu nickinin hatunu diye diye bi hal oldun
    eee napıyım gece 1:30du ve ben yarın işe gidecektim
    uykuya dayanamadım :D :D

    YanıtlaSil
  14. İyi bari 1 yıl bitmeden gelmişim :D bu arada güncele koptum XD

    YanıtlaSil
  15. yine koptum eyvallah.... nice senelere

    YanıtlaSil
  16. Boşuna dememişler cocuktan al haberi diye :) neo hatun ellerine sağlık mukemmel bir gunceldi. Bölümler için tüm cadilara Teşekkürler

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -