Gönderen : Neobi 10 Eylül 2013 Salı

Her şeye rağmen mutluyum, mutlusun, mutlusunuz...  Hehe başka yazacak şey bulamıyorum. Eee sizde 2 haftadır bekliyorsunuz. O vakit sözü kısa kesip bölümleri bırakayım. Siz bölümleri okurken ben de kasvetli dünyama dönüş yapayım :P
Bu Haftanın Bölümleri:
Black Bird Bölüm 16
Bokura Ga İta Bölüm 18
Kaichou Wa Maid Sama Bölüm 46
Kyou ,Koi wo Hajimemasu Bölüm 16
L-DK Bölüm 17
Love İn The Mask Bölüm 38
Love İn The Mask Bölüm 39
Orange Marmalade Bölüm 19
Orange Marmalade Bölüm 20
 Skip Beat Bölüm 151
Taiyou no Ie Bölüm 1
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 56
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 57
Mabushi Majo Ahalisi Keyifli Okumalar Diler...




{ 8 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Bir an güncel vermeyi kestiler mi acaba diye düşünmüştüm ama aklıma geldiği gibi çabucak uzaklaştırmıştım bu düşünceyi iyi ki de öyle yapmışım. iki hafta bekledik ama böylesine dopdolu bir güncel için beklemeye değer ^^ çoookkk teşekkür ederim tüm cadılara :)

    YanıtlaSil
  2. anam neobi bu kısa yazı da ne alıştık senin uzun uzun yazılarını okumaya şok oldum :)korkutma bizi bak...kediciği sevdim ayrı bi aleme dalmış sanki :)kasvetli dünyana dalma hep mutlu ol
    bu arada bir sürü yeni bölüm için de teşekkürler emeği geçen arkadaşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hahaha bu kadar bölümü görüp de mutlu olmayan olur mu beee :D Emeğinize sağlık yavrular :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler cadılar. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Dop dolu bir güncel daha... Tüm cadılara teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  6. ve nihayeett güncel günü :)) neobim güncel çok güzel oldu da yazılarından mahrum etme lütfen malum biz onları da çok seviyoruz :) ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Sen mutlu olunca biz de mutlu olduk.Yine dopdolu olmuş.Tüm cadıların ellerine emeğine sağlık.Hepinize teşekkürler.

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -