Gönderen : N. Tuğba Azmaz 30 Ocak 2013 Çarşamba



Sevgili mangaseverler
Bu hafta çok keyfim yerinde. Biricik annem ve kardeşim yanıma kalmaya geldiler. Tabi işle ilgili de güzel bir haber alınca (kötü haberi görmezden gelerek) etrafa gülücük dağıtarak dolaşıyorum. Annemlerle ilgilendiğim için bu hafta yayın yapamayacağım diye çok korktum ama yetiştirdim (çok enteresan:). Eee yetiştiremesem ayıp olurdu eve geliyorum yemek hazır. Bu yazıyı yazarken de çayım hazırlandı. Eneeem bi de servis mi ediliyor :D Huzura saadete bakın yıhyıh.
Neyse ben de durumlar böyle sizde de umarım böyledir.
Keyfinize keyif katmak için Hadashi de bara wo fumenin 6. bölümünü servis ediyorum
Afiyet olsun.

{ 7 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Gözün aydın bebek ^^
    Ve bu arada birde başlık atmayı öğren gözünü sevem :D

    YanıtlaSil
  2. sağol şekerim
    gaya olayını biraz bekletelim olur mu?
    tamam tamam farkındayım öğrenicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne gayası ??? Haberim bile yok hehe Bu cumartesini diyosan ben gelmicektim zaten.
      Bıktım nan senin başlıklarına el atmaktan :P Şaka bi yana konu içi yerine üstteki satıra yaz bu kaaa hehe :))))

      Sil
    2. farkettim öyle olduğunu ama geç oldu sanki :D
      bu haftadan bahsetmiyorum iptal oldu ya onun yerine yapıcaz nasılsa ondan bahsediyorum

      Sil
  3. gozun aydin nevalem....Bolum icinde cok tesekkurler <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim doluşum :D
      afiyetler olsun

      Sil
  4. maşallah maşallah.... bölüm içinse ne oluyor bu mangada yahu geçen bölüm kıskandı zannettim bu bölümde ise gizli bir niyet mi var anlamadım teşekkürler

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -