Gönderen : Nurdish 25 Ocak 2013 Cuma

 Merhaba Okurcanlar, hayırlı Cuma'lar! Son güncelimi verdikten sonra şaka maka 1 hafta geçmiş ve yayın günüme gelmişim :S Çok hızlı geçiyor zaman. Yaş ilerledikçe bunu daha fazla idrak ediyorum. Siz siz olun gençler zamanınızın kıymetini bilin... (desen olmuşum 70 yaşına :P) Bu hafta benim için çok zor bir haftaydı. Çok fena grip oldum, önce boğazlarımdan başladı sonra tamamen beni kapladı. Cumartesi, Pazar anca yattım ama pek fayda etmedi. Özellikle geceleri tam bir işkence. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen hala adam akıllı gece uyuyamıyorum. Hem iş, hem hastalık yordu sanırım. Ama halime gerçektende çok şükür. Bendeki de hastalık mıydı?! İnsanlar nelerle uğraşıyorlar! İş yerinden bir abimizin 3-4 yaşlarındaki oğlu lösemi olmuş, şimdilik durumu iyi. Ama abinin anlattıklarını dinlediğimde içim parçalandı. Geçenlerde çoooooook sevdiğim bir yakınımın kanser olduğunu öğrendim. Umutsuz bir hastalık değilmiş ama yine de çok üzüldüm, konduramadım. Bunların yanında gerçekten k.çı kırık grip de neymiş arkadaş?! Uyumayı ver bir kaç hafta, yediğinden tad alma bir kaç hafta n'olur sanki?! Millet kemoterapiyle uğraşıyor, evladının eriyip gittiğini an be an izlemek zorunda kalıyor. Çok şükür Allah'a, milyonlarca kez Elhamdülillah. Allah tüm hastalara acil, hayırlı şifalar versin... 

 Bu hafta sizlere yine Sunako'can getirdim! Bu hafta da malesef Yamada-kun ve Yedi Büyücüler'in yeni bölümünü veremeyeceğim :( ama olsun idare edin kuzular. Sunako 55:


Yamato Nadeshiko Shichi Henge - 55.Bölüm -



 Bu arada (geçmiş) Mevlid Kandiliniz Mübarek Olsun! :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -