Gönderen : Rosario~ 10 Eylül 2012 Pazartesi

Diğer İsimleri: Yamada ve Yedi Büyücüler, Yamada ve Yedi Cadılar, Yamada and Seven Witches, Yamada-kun to Nananin no Majo

Tür: Komedi, Gender Bender, Romantizm, Shounen
Mangaka: Yoshikawa Miki
Yayınlanma Tarihi: 2012
Uzunluk: 31+ (Devam ediyor)
Çeviri: Nurdish
Edit: Soguk Nevale & Neobi & Bones&Tigergirl & Eva & Saparrow

"İngilizce bölümler için Mouhou X Scans'e teşekkürler."


KONU
Ryu Yamada Suzaku Lisesinde 2. sınıf öğrencisidir. Ryu her zaman okula geç kalır, derste uyuklar ve berbat notlar alır. Hayatı felaket sıkıcıdır. Diğer taraftan güzel Urara Şirayşi Suzaka Lisesinin en parlak öğrencisidir. Bir gün, açıklamasız bir şekilde bedenleri yer değiştirir! Ryu kendini Urara'nın bedeninde ve Urara'da kendini Ryu'nun bedeninde bulur.

       CİLT 1 (1-7)MF         CİLT 2 (8-16)MF      CİLT 3 (17-24)MF    CİLT 4 ( 25-33) MF

        CİLT 5 (34-43) MF   CİLT 6 (44-51) MF     CİLT 7(52-60) MF    CİLT 8 (61-69) MF

CİLT 9 (70-76) MG     CİLT 10 (77-85) MG     CİLT 11 (86-94) MG     CİLT 12 (95-102) MG

CİLT 13
Bölüm 103-110 MG

CİLT 14
Bölüm 111-119 MF

CİLT 15
Bölüm 120-128 MF

CİLT 16
Bölüm 129-137 MF

CİLT 17
Bölüm 138 HF MF
Bölüm 139 HF MF
Bölüm 140 HF MF
Bölüm 141 HF MF
Bölüm 142 HF MF
Bölüm 143 MF
Bölüm 144 MF
Bölüm 145 MF
Bölüm 146 MF
Bölüm 147 MF
Bölüm 148 MF
Bölüm 149 MF
Bölüm 150 MF
Bölüm 151 MF
Bölüm 152 MF
Bölüm 153 UB
Bölüm 154 UB
Bölüm 155 UB
Bölüm 156 UB
Bölüm 157 UB
Bölüm 158 UB



Şifre: mabushimajo 

{ 182 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. caner gibi kafamda bardak kırcam o kadar çoştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aman sakın gerek yok kafa kırmalara :D

      Sil
  2. Ehey bu manga çok iyi *-* ayrıca çevirileri çok iyi -gerçi ingilizcesini okumadım ama- Emeğinize sağlık birşey soracaktım aslında -nereye soracağını bilemedi- online okuma sayfası da açabilir misiniz? İndirme benim için çok zor oluyor da ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online blogda olmuyor malesef :/ Biraz daha tanınıp yada büyüyüp bi siteye geçmeyi düşünüyoruz. Anca o zmaan online okuma bölümü açabiliriz. Bakalım kısmet ^^
      Ve yamada candır şapşirik oğlan hehe

      Sil
  3. Ehey aynen büyüme işi nasıl olacak üye gerekiyorsa ben de yardım etmeye çalışabilirim tabi ._. Bazı animeseverlerin sayfalarında falan ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tabi ki ne kadar kişiye ulaştığımızı, kaç kişinin mangalarımızı takip ettiğini bilmemiz çok önemli ^^ Bu arada şifre: mabushimajo

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. O hal de face sayfasını bir kaç yerde tanıtmak katkıda bulunursa yardım etmeye çalışırım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olur tabi ki şimdiden teşekkür ederiz ^^

      Sil
  6. O dğeil de yeni bölüm ne zaman çevrilir? *-* Tükettim tüm bölümleri ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüketmek ne kadar kolay ama onu yapmak yaeppiimm T.T

      Sil
  7. Çok mersi Nena'can. Çevirileri elimden geldiği kadar espirikli yapmaya çalışıyorum ;)
    Gerçekten tüketmek dakikalık iş yapmaksa ohoooo... Ellerine sağlık Editörümün Neobimin jjjjj
    Her Cuma günü benim yayın günüm. Yani yeni bölümlere cuma günü ulaşabilirsin canım :) Şu an günceli yakaladık sayılır mangalarda ama yayına şu an için her hafta tek bölüm, arada çift bölüm olarak devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. ben bu Yamadayı pek beğendim ,nasıl okumamışım didim , gülme krizine giriyorum resmen okurkene hehe, ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi şekerim afiyetler olsun :-D benim genre komedidir zaten sunako hir bu iki.. ama başka tarzlara da bulaşırim yani ;-)

      Sil
    2. sunako dediğin yamato dimi ? daha ona başlamadım , komikse o vakit oda listemde , valla vakit yetmiyo bana :(
      not: enem yanlış girmişim bana robot musun ne ayaksın diye soruyo ya :S

      Sil
    3. Vuuuuu, senin Sunako'dan haberin yok mu?! Sen Sunako'yu okumuyor musun?! :S şoke oldum! Çok komik kızdır bizim Sunako, favorilerimden yani, geçen hafta yeni bölümü çıktı gündüz okudum, akşam eve sırıta sırıta döndüm. niye gülüyorum kendi kendime? Sunakoyüzünden, düşün yani :D

      Sil
    4. ehehe, biraz sayfası ve bölümü çokmuş emme :S tamamdır listede ;)

      Sil
    5. Vay be ilk defa birinin manga sayfası bölüm sayısı uzun diye bozulduğunu görüyorum. Canım yoksa sen mi editliyorsun bölümleri hehe sevinsene işte okurken ne kadar uzun o kadar iyi :-D

      Sil
  9. Yeni Bölüm Ne Zaman Gelir :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi aksilik olmadığı üzere nurdish cumaları güncel vermekte

      Sil
    2. Hı-hı, evet Cuma günleri benim günüm ;)

      Sil
    3. Hıı Tamam Teşekkürler ^^

      Sil
  10. Yahu emeğinize sağlık. Son zamanlarda iyice neşe sebebim oldu bu manga :) Çok çooook teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  11. herkese merhabalar
    öncelikle emeği geçen arkadaşlara buradan teşekkür etmek istiyorum
    daha sonrada bir ricada bulmak istiyorum
    acaba bölümleri cilt şeklinde tek bir linkte toplamanız mümkün mü
    zaman sınırı olması sinirimi bozuyor da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz.
      Ciltleyeceğim yakında. Ama şu an için malesef bu şekilde.

      Sil
  12. Ahh bunun mediafire linki olsa ne güzel olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, keşke çoooook zengin olsam.... :D

      Sil
  13. HAHAHAhaha :) çok komik ya :) güzel seriymiş. günceli yakalayalı baya oluyor. yorumumu geç yazdım :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi canım :D eğlenceli tipler bizim karakterler :D

      Sil
  14. arkadaşlar nasıl bi manga tavsiye edermisiniz böyle beden değiştirme olaylarını sevmem ama bi soruyum dedim ve Urara ve Ryu birbirlerine aşık oluyolarmı merak ettim bi bilgi verirseniz gerçekten sevinirim ellerinize emeğinize sağlık cidden süpersiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. :)

      Yankee-kun to Megane-chan mangasını okuduysan ona benzeyen bir tarzdır. Çok komik ve eğlenceli. Ama zevkler ve renkler tartışılmaz elbette. :) ikiliyle ilgili daha henüz çıkma gibi birşeyler yok ama umut var gibi gibi. Denemeye değer, sevmezsen zaten devam etmek durumunda değilsin ;)

      Sil
    2. anladım teşekkür ederim emek verip çevirmişsiniz bi denemekden bişey çıkmaz :D teşekkürler bilgilendirdiğin için anladım çıkma olayı yok ama umut var gibi gibi bi deniyeceğim emeğinize sağlık... :D

      Sil
    3. rica ederiz efenim ne demek :) yorumlarınızı bekleriz okuduktan sonra ;)

      Sil
  15. Hotfille olmasaydı keşke 1 bölüm indirdikten sonra 2. için beklemek durumundayım :D Modeme reset atınca da gelmiyor 1 saat alternatif olsaydı veya bölümler tek bir ciltte linke konulsaydı güzel olurdu :) Emeğin için teşekkürler çok güzel bir manga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 39 bölüm indirmeye çalışan için gerçekten biraz uğraştırıcı. :) Mediafire upload'u yapacağız ama önce cilt haline getirmem lazım. Bunun içinde sizin biraz sabretmeniz lazım. :) idare ediniz efenim ayarlayacağız bunu da ;)

      Sil
    2. Neyse siz uğraşadurun ben 37. bölüme kadar indirebildim :) Animeye uyarlansa güzel olurdu :D

      Sil
    3. Oo baya ilerlemişsin :D sabrına hayran kaldım şu an :)))
      Anime güzel olur aslında ama zaten kısa bölümler olduğu için çooook bölümün yayınlanması gerekir. Ayrıca malesef Yankee-kun'un animesini yapmadılar (ki olaydı keşke) dizisini yaptılar. Bakarsın live action yaparlar yine. :) gerçi daha çok zamanı var onların.

      Sil
  16. devamlı bir yamada takipçisi olaraktan emeğine sağlık nurdishim diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi kuzum, hepimizin emeğine sağlık :D

      Sil
  17. Teker teker yüklemeyin la bölümleri :D 1 bölüm okuduktan sonra durduramıyorum kendimi ingilizce felan okumaya çalışıyorum ki espriler havada kalıyor haliyle :D Neyse emeğine eline gözüne yüzüne sağlık sen devam et biz bekliyoruz bro :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha eyvallah birader :-D teker teker iyidir şimdilik. sende mukayet ol kendine bekle iste azıcık heheh :-D

      Sil
  18. Teşekkürler :)
    Ellerinize sağlık :)
    Devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. alternatif linkler tamamlanmıştır :) (tigergirl)

    YanıtlaSil
  20. Teşekkürler. Insallah devam eder

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler. Insallah devam eder benim hoşuma cok gitti

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler arkadaşlar. Merak etmeyin devam edecek. Bizden yana bir sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  23. şu aralar en heyecanla beklediğim biran önce gelsin istediğim seri Yamada.. çok güzel bölümleri gelek inşallah.. teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. 51.bölüm teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Dizisi çıkıo müjde *.* ilk bölümü izledem valla :D

    YanıtlaSil
  26. link verseydiniz bari hanımlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=56750-Yamada-kun-to-7-nin-no-Majo-2013-Japonya-Online-Dizi-zle

      ;)

      Sil
  27. diziye başlamadan önce mangasını okudum su gibi gitti valla :D ellerinize emeğinize sağlık. arada yapılan ince esprilerde çok hoş okurken zevkle okudum. devamınıda sabırsızlıkla bekkliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizisi berbat ya yamadayı hiç sevmedim. Şap dudaklı çok itici biri. Bi mangada ki yamadaya bak bir de ona -_-

      Sil
    2. Afiyet olsun efenim :)

      Neo'm valla o çocuğun rol kabiliyetini severim, bir kaç dizisini izledim. Hareketleri falan Yamada'ya çok uygun ama ben de yamada'yı daha farklı hayal etmiştim. Yine de diziyi çok beğendim :)

      Sil
    3. Yok ya ben diziyi beğendim :D heleki başrol çocuğumuzu çok severim :D her rolün üstesinden iyi geliyor bunuda başarır alimallah :P tek eksiği kavgacı gürültücü değil oda olaymış iyiymiş ama bu halide fena değil hani :D

      Sil
    4. Dur da, biraz zaman ver :D yeri gelecek kafa göz yaracak, yeri gelecek utanacak :D

      Sil
  28. Dizisi süper bir şey ya ilk bölümü izledim acayip yapmışlar :D Mangaya ara vermiştim 44 de tekrardan okuyayım derken iyi oldu dizisini gördüğüm :D Siz çeviriye devam edin takipteyiz :D

    YanıtlaSil
  29. Yeni bölümler için Teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. Bu son 3-4 bölüm çok farklıydı bence.. Şimdi ne olacak merak konusu.. ? O değil Yamada'ya gittikçe acıyorum.. :( O son bölümlerdeki hali beni üzüyor.. Umarım her şey düzelir.. :)

    YanıtlaSil
  31. çok heyecanlı şuan yamada valla merakla beklemeye devam :D (tigergirl)

    YanıtlaSil
  32. heyecan artıyor gençler :D bende çok meraklardayım ;)

    YanıtlaSil
  33. güncele 10ch kalmış saolun varolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güncele gelmeyi istedim ama olmadı malesef. olacak inşallah yakında ;)

      Sil
    2. Neden olmadı? :( Yoshikawa Miki ya adam king sıkılmadan okuyor insan. Yankee-kun to Megane - chan gibi

      Sil
    3. Eh yetiştiremedik :) Bende çok beğeniyorum ama yankee-kun sonda tam bir hayal kırıklığı oldu bana :/ inşallah bunda da kötü bir son yapmaz. Ayrıca nolurdu biraz adaçi'yle şina'yı da katsa buna dimi yani! :)

      Sil
    4. Ya aslında benzer karakter olması taraftarı değilim yani sanki bir oyuncu diğer diziye geçiyor gibi. Aslında o karakterlerden bence kopamıyorlar yoksa yepyeni bir heyecan olmalı her seferinde. Bu arada neden animesi çıkmıyor bu serilerin anlamış değilim hatta uzun shonen gibi olsunlar bir bölüm animeyi iki bölüm mangadan yapsınlar araya 10 20 tane filler eklesinler bitemesin bitmeye fırsatı olmasın :D

      Sil
    5. Benzer karakter değil de, aynı karakteri de katsalar arada. Ben bir karakteri çok sevip benimsemişsem onu arada da olsa görmeyi isterim. İlk başta Şinagawa'yı görünce pek bir mutlu olmuştum mesela. Ama bunu hiçbir mangaka yapmıyor.
      Bir anime söylentisi var aslında. İleride görürüz ne olur. :) Ama ne olursun isteme filler! Naruto'da gına geldi filler izlemekten. Konudan sapıyorlar, hiçbir ilerleme olmuyor sadece karakterler oyalanıyor. Gerçi Bleach filler'leri fena değildi ama yine de gerçek konudan yapsınlar, ama konu uzun olsun. Ve de sonları tatmin edici olsun. Çok şey istiyorum sanırım ben de :D

      Sil
  34. Vay anasını, 72'ye gelmişsiniz ha. En son baktığımda 56da falandınız. :D
    42deyken ara vermiştim gerçi, bir süre biriksin öyle okurum diyordum ama biraz abarttım galiba. Şimdi yumuluyorum bölümlere. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  35. Bayram güncelini kaçırdıysan şok olman normal :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışkan grubun hali başka oluyor. :D
      Bu arada, 25ten sonraki bölümleri ciltler misiniz? Tek tek indirmek acayip sıkıntı.

      Sil
  36. sizin sayenizde anime yerine mangaları tercih ediyorum şuan okumak çok zor gelse de :D sağolun bu mangaya da bayıldım

    YanıtlaSil
  37. yeni güncel ne zaman gelir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen haftayı es geçmek durumunda kaldık. Bu cuma gelecek inşallah.

      Sil
    2. Teşekkür ederim.:) iyi ki varsınız.

      Sil
    3. :) Afiyetler olsun, siz de iyiki varsınız ;)

      Sil
  38. en sevdiğim mangalardan biri <3 çokk teşekkür ederim mabushi majo ekibi :) ayrıca araya kattığınız kendi yorumlarınızda bi hayli güldürüyor beni iyi ki varsınız ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol şekerim, siz de iyiki varsınız. :)

      Sil
  39. ne zaman yeni bölümler geliyor? ^w^

    YanıtlaSil
  40. bu hafta güncel yok mu :/

    YanıtlaSil
  41. İlk başta tereddütlü başlamıştım ama gerçten çok güzel bi mangaymış emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ederim ellerinize gözlerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  42. Rica ederiz, beğenmenize sevindim. :) Umarım tatmin olacağımız şekilde manga sonlanır.

    YanıtlaSil
  43. bende bayadır okumuyordum 92 yi görünce ufak çaplı bir kriz yaşadım ama sevinçten :D bir çırpıda okudum çok iyi geldi :D devamınıda merakla bekliyorum efenim kolay gelsin emeği geçenlere^^

    YanıtlaSil
  44. Yamada bir tanedir bea :) adamım Yamada:) Nurdish senin güncelini heyecanla bekliyorum.bol Yamadalı günler geçiririz umarım.

    YanıtlaSil
  45. 94 ve 95 eklenmiş emeğiniz için teşekkürler devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler olsun. Özlemiştir Yamada-severler. Yeni bölüm gelmeyeli oldu biraz.

      Sil
  46. bu seri anime olarak ta çıkacak mı ? bir trailer var ama kesin değil galiba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anime olarak çıkacağı henüz anons edilmedi ama bu tanıtımı yayınladıklarına göre anime yapacaklarını düşünüyorum. güzel de olur yani :)

      Sil
    2. animesi çıkıyor galiba az önce haberini gördüm

      Sil
    3. Ay hadi inşallah diyelim :)

      Sil
  47. buraya türkçesi kaç haftada bir ekleniyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekstra durumlar olmadığı müddetçe 2 haftada 1 yayınlanıyor. Ayrıca buraya derken? Önce zaten buraya ekleniyor.

      Sil
  48. Güzel seri teşekkürler :D Özellikle Nurdish çevirince daha da eğlenceli oluyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, teşekkür ederiz efendim, teveccühünüz :)

      Sil
    2. ''Sebi'' kelimesini görünce ekrana yapıştım Nurdish :D Karadenizlimisin ? :D

      Sil
    3. Uvaaa ! Bende Bende ! Vay hemşerim çevirmenim :D

      Sil
    4. Burda karadenizli bol. Memleket çekiyor işte :-D

      Sil
    5. Güzel memleketimin güzel insanları çeviriler , editler :3

      Sil
    6. :D hehehe... Mangalar birlikte güzel ;)

      Sil
  49. 93.Bölümü indiremiyorum.Ben de mi sorun var? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sıkıntı olmaması lazım. Müsait zamanda indirip bakacağım.

      Sil
  50. Bayılıyorum şu kenardaki notlarınıza yaa! ! Yarılıyorum gülmekten :)

    YanıtlaSil
  51. seri devam ediyor mu 80. bölüme geri alınmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri devam ediyor ama blogda teknik bir sıkıntı vsr maalesef. Anlayamadığımız sebeplerden ötürü 80 den sonraki bölümler silinmiş. En yakin zamanda düzelteceğiz. Endişelenmeyin tam gaz devam! ;)

      Sil
  52. tek burada yayınlandığından bir şey olunca korkuyor insan :/

    YanıtlaSil
  53. Yamada problemimiz hallolmuştur! İnşallah böyle bir problemle bir daha karşılaşmayız. :)

    YanıtlaSil
  54. Vay be günceldeyim az bekleyim dedim ve olaylar olaylar olmuş Yamadada ahh garibanım benim kıyamam buna -aslında çok pis kıyarım eziyet görmesi hoşuma gidiyor gülüyorum :D ehe sadist oldum- ellerinize sağlık cadılar cadılar :Dd notlara devam lütfen bi de :* bi de ben Tamaki ve Nene aşkı istiyoyumm ayyy kyaa modundayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha! Ben de yamadaya karşı çok acımasızım. benim de çok hoşuma gidiyor çektiği eziyetler xD Yaaa spo vermek istemiyorum ama ben Nene ve Yamada, Nanşi ve Miyamura aşkı istiyorum... Neler oluyor neler? Sabırla bekle büyük sürprizim olacak ;) (lütfen ingilizcesinden okumayınız...!) :D

      Sil
    2. hayır yaaaaaaa yamadam ve nene mi,kesinlikle olmamalı ya.ben o kızı sevmiyorum.yamadam bizim esas kızla güzel ya yamadanın o sahnelerine bitiyorum.

      Sil
  55. az önce yamadamın animesinin tanıtım videosunu izledim.çok mutlu oldum yaaaaaa:)anladığım kadarıyla ova olacakmış ama umarım seri olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hadi inşallah inşallah! bir şeyler olacak ve bunu sabırsızlıkla bekliyoruz :D

      Sil
    2. nurdish gördün mü videoyu.baya aksiyon dolu bir fragmanı vardı?

      Sil
    3. ilk bölümünü izledim OVA'da. çok hoşuma gitti böyle renkli renkli izlemek onları :D

      Sil
    4. hadi ovası çıkmış mı:)ben de hemen bakayım o zaman :)

      Sil
    5. şimdi Ovayı bırak da gördünmü günceli? hehehe xD

      Sil
    6. şimdi gördüm süper ya :)

      Sil
  56. 131de kendimi gördüm ya ne sevindim anlatamam :D Ellerinize sağlık cadılar. Ya ben bu yeni oğlana gıcık oldum onun gücü o değil bence her yerden fırlıyor mübarek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ellerine sağlık çekirge! Senden de çok iyi işler bekliyorum ;)
      Yorumlarından da anlayacağın gibi yeni yedinci erkek cadıya ben baaaayııııldıııım! Laf atamazsın benim bal suratıma xD

      Sil
    2. İnşallah görevimi iyi yaparsam ne ala ^^ ya laf atma değil de ne diyim (kıvranır) :D ilk editlediğim bölümde çıktı karşıma zat-ı muhterem okuyunca da her yerden çıkmaya başladı dedim bu Yedinci cadı amma ve lakin gücü o güç değil :D -yakında ters köşe olacağım ya neyse-
      Yorumların mükemmel ötesi zaten :D bi sayfaya gülüyorum sonra notlara :D eline sağlık

      Sil
  57. Sevgili cadılar ve cadı olmayanlar ^^ biricik Yamadamız bu yılın nisanında bize minicik mi desem büyücük mü desem ne desem bilmem ama güpgüzel bir animeyle mutluluğa boğuyor
    ^^ herkese tekrardan iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OVA'sının ilk bölümü çıktı zaten. Komple anime serisi yapmayı mı düşünüyorlar yoksa? Ay hadi inşallah :D

      Sil
    2. serisi mi olacak süper yaaaaaa umarım olur yamadamı çok seviyorum ben :) nurdish evasensei sapparow ve çöldeki penguen ellerinize sağlık süpersiniz bir dünya bölüm atmışsınız harikaydınız hepsini bir çırpıda okudum:) ama okumaya doyamadım :)

      Sil
    3. Evet baktılar OVA yetmedi bize seri yapalım dediler :D acıdılar bize az daha acıtasyon yapıp 600 bölüme uzatsak mı ki?
      Afiyetler olsun Livane ^^ en çok Nurdish Eva ve Saparrow'a teşekkür et ben daha çoook yeniyim :*

      Sil
    4. yuh! 600 bölüm ne ya?! kendine gel! xD 600 bölüme liseyi bitiremezlerse fenalık gelir bize :D tadında bitsin ama soru işaretsiz bitsin. :D Yankee-kun da çok ama çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım. :/
      Ama sevindim çok animesinin çıkacak olmasına :D

      Livanem, afiyet bal şeker olsun! gönül isterdi ki çoook daha fazla bölüm verebileydik ama o kadar bölüm daha çıkmadı Japonya'da da hehehe xD güncele geldik kızaaam! bir kaç bölüm gerieyiz sadece :D

      Sil
    5. Yani ne var senpaim 600 bölümcükten zarar gelmez xD tamam baya abarttım da anime izlemek de ayrı zevkli oluyor Yankee-kun'un animesi mi var? O.o

      Sil
    6. Yok hayatım animemanga onemli olan hikaye. O kadar uzamasin :-D

      Sil
    7. 25 bölümden uzun olsun öz olsun bizim olsun :D

      Sil
    8. Oyle manga devam ettikce anime de devam etsin ama esas olan manganin hikayesi. Manga her zaman daha doyurucudur. Ama sonu gereksiz oldumu tum seriyi mahveder gozumde. Cok endiseliyim cokkkk :-D

      Sil
    9. Aynen sensei doyurucu olsun sonu güzel olsun :) bu manganın sonu bana gayet güzel olacakmış gibi geliyor birkaç yıl sonra görürüz onu da artık :))

      Sil
  58. Çevirmenlerinn editörlerinn hepsinin ellerine sağlık çok büyük emek var şu güzelim mangada �� :) hepinizi çok seviyorum çevirileriniz zaten eğlenceli olan mangayı daha da eğlenceli bi hale getirmiş bravo size tam gaz devam �� :* haa ayrıcaa Yamada'ya da çok yüklenmeyinn yazıktır onaa �� :Dyeni bölümleri merakla bekliyorum yakın zamanda yayınlayın lütfenn ��<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu güzel yorumların için çok teşekkür ederiz. :) Çevirmenler değil canım, çevirmen xD Zira Yamada'mıu kimselere çevirtmem ben! :D
      Hahaha! Çok seviyoruz be Yamada'yı. insan sevdiğiyle uğraşır :D
      Yeni bölümler çok yakında (pazar günü) sizlerle ;) :D

      Sil
    2. çok özür dilerimmm nurdish editör çok değişti ondan benim kafam karıştıı :D

      Sil
    3. yok kız, özürlük bişi yok burda :D

      Sil
  59. vuhhuuu yeni bölüm gelmişşş arigatooo minnaa :):):)

    YanıtlaSil
  60. Bu seri devam ediyormu ? Ediyorsa hangi günler yukleniyor? Güncel nereden ulaşabilirim ? Emeği geçen herkesi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumuzu yeni keşfettin sanırım. :-) Cuma günleri guncel yazımla birlikte 3 haftada 1, 2 bölüm yayınlıyoruz. Belli olmuyor bölüm sayısı ama aktif bir sekilde devam ediyoruz. ;-)

      Sil
    2. Blogumuzu yeni keşfettin sanırım. :-) Cuma günleri guncel yazımla birlikte 3 haftada 1, 2 bölüm yayınlıyoruz. Belli olmuyor bölüm sayısı ama aktif bir sekilde devam ediyoruz. ;-)

      Sil
  61. Cadılarım benim *-* hoşuma giden çoğu mangaları çevirmişsiniz elinize sağlık *-*

    YanıtlaSil
  62. 144 için teşekkür ederim.Eliniz dert görmesin sağ olun.

    YanıtlaSil
  63. 144'e kadar olan tüm sayılarınız için çok teşekkür ederim,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  64. güzel yorumları gördükte editlerken daha bir hevesli oluyorum. Yamada'da olaylar ilginçleşiyor bekleyin ;)

    YanıtlaSil
  65. 145 ne zaman gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yarın gelir herhalde. hatta 146 da çıkabilir yani ;-)

      Sil
  66. Çifte bölüm mü?! Süpersiniz yaaaa.!!!!

    YanıtlaSil
  67. 14-15-16-17 cilt halinde paylaşılsa güzel olur

    YanıtlaSil
  68. Çeviri durdumu ne zamandır yeni bölüm gelmiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka yaptığını söyle lütfen. Güncele baksan görürsün en son ne zaman vermişiz.

      Sil
  69. çevirmen arkadasıma bir sorum olucak bu serinin topla 164 sayfası bulunmakta şuanda diğer bölümeri nekadar kısa sürede çevrilir dostum beni bilgilendirirmisin çok sevdiğim bi manga takipteyim sürekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla çalışmalara devam ediyoruz. daha önce bizi takip etmiyorsun sanırım. şöyle söyleyeyim, biz zamanla güncelle arayı açar, sonra hop özel bir güncelle kapatırız. bir bakmışsın bölüm vermemişim, bir bakmışsın 10 bölüm birden vermişim. :D yani takipte kalmanız gerek ;)

      Sil
  70. Anime bitince direk 90'lardan başladım,başlamaz olaydım diyecek kadar sevdim :D
    Editörlere ve Çevirmen'lere 1 günde en son yayınladığınız bölüme gelecek kadar Teşekkürler ve Ellerine sağlıklar :3 (Özellikle editör pek piyasa bulunanlardan değil gibi,heh ilk sayfalarda komedileri okuyom ama kim neyin nesidir bilmediğim için az biraz -,-)
    Her neyse en yakın zamanda yeni bölümleri görmeyi 4 gözle bekliyorum (Yam yam gibi bakıyom ekran başında,kusura bakamyın =3= )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sevmene sevindim, teşekkür ederiz. ama bence baştan başlasaydın mangaya da :) manganın tadı bir başka bence. :) çalışmalara devam ediyoruz, sabırla bekleyin ;)

      Sil
  71. Bakar mısınız 1 sorum olcak bu Mangaları telden indiriyorumda rar olarak indiriyor nasıl açıp okuyacağım konusunda yardım etcek kimse var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen sorunca google play'a baktım, simple unrar programı var. olumlu tepkiler almış. onu indirip unrar yapabilirsin. içindekiler jpeg zaten. eğer hala sorun çözülmemişse söyle, bir araştırayım başka ne türlü yapabiliriz diye ;)

      Sil
  72. Bölüm 166 ya kadar gelmesine rağmen burda hala 147 de kaldı. Yeni bölğmleri ne zaman yayınlıyacaksınız??

    YanıtlaSil
  73. Teşekkürler elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  74. 10 cilt içi boş çıkıyor bilginize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 142.6mb görünüyor dosya içi. tekrar indirip deneyebilir misin? bir sorun varsa hala düzeltmeye çalışalım.

      Sil
  75. vay canına son bölümler efsane oldu :D teşekkürler Mabushimajo

    YanıtlaSil
  76. Manganin gunceli 175 su an. Fakat yukledikleriniz (puzzmos'dan okuyorum) en son 141de kalmis. Ne zaman guncele yetisebilirsiniz ?

    YanıtlaSil
  77. Bölüm 169 ya kadar gelmesine rağmen burda hala 152 de kaldı. Yeni bölümleri ne zaman yayınlıyacaksınız??

    YanıtlaSil
  78. Bir şey sormak istiyorum bunlar kaça gidiyor ?
    Yamadalar birinci sınıf yoksa ikinci sınıf mı ?
    Tanıtım kısmında 1 yazmışsınız ama ikinci sınıf gibiler anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 80. bölümlere filan kadar Birinci sınıf sonra ikinci sınıf sanırım

      Sil
  79. 151. bölüm linki ölü :D

    YanıtlaSil
  80. İlk 8 cild kırık link

    YanıtlaSil
  81. çeviri devam etmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  82. Nurdish nezaman getircen yeni bölümleri

    YanıtlaSil
  83. kırık linkler var düzeltilirse seviniriz

    YanıtlaSil
  84. linkleri yenileyebilirmisiniz

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -