Gönderen : Neobi 13 Ocak 2013 Pazar




Çıkış Tarihi:2008 



Cilt / Bölüm Sayısı: 18 cilt  (Tamamlandı)

Tür: Dram, Romantizm , Komedi , Okul, Shoujo

Mangaka: Hiro FUJIWARA

Proje: Mabushi Majo

Çevirmen: ArtemiSs, Barbatodori, PowaQa

Editör: Eva

Kalitelendirme: Neobi 



Konu

Parlak ve üstün başarılar sağlamış  Ayuzawa Misaki  , eski bir erkek okulu olan Seika Lisesi'nde aynı zamanda Öğrenci Konseyi'ninde başkanıdır. Ne yazık ki, okul öğrencilerinin çoğu hala eski kötü alışkanlıklarına devam etmektedirler ve Misaki'den okula daha fazla kız öğrenci çekebilmek için yapmış olduğu düzenlemeler ve tabi ki erkek öğrencilere zorluk çıkartmasından dolayı nefret ediliyordur..Ancak okulun en çekici ve popüler erkeği ,Misaki'nin okul çıkışında bir hizmetçi kafesinde çalıştığını öğrenirse …Peki  Misaki bundan sonra ne yapacaktır?


İndirme Linkleri:


Cilt 1
Bölüm 1 HF MF


Cilt 8
Bölüm 33-36 MF MG

Cilt 9

Bölüm 37-41 MF MG

Cilt 10

Bölüm 42-45 MF MG

Cilt 11

Bölüm 46-50 MF  MG

CİLT 12
Bölüm 51-55 MF MG

CİLT 13
Bölüm 56-60 MG MF

CİLT 14
Bölüm 61-65 MG


CİLT 15
Bölüm 66-70 MG

CİLT 16

CİLT 17

CİLT 18
Bölüm 81-85,1  MF TF




{ 243 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. yeni izlemiştim animesini ,ne şans ama yıh yıh valla bu aralar bende bi şans bi şans kara kahya (black butler) ya başladım şimdi de , filmi çıkacakmış 2013te diyolar , bi dahaki animem ne olsa ki acaba :P kkkk kolay gelsin lisa ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisa birde üyelik al adınlada gel artık yuvana ne dersin :D

      Sil
    2. http://www.animefantastica.com/maid-samanin-mangakasindan-yeni-seri

      göze batsın diye buraya yazdım

      Sil
    3. Mesaj alınmıştır :P

      Sil
    4. Yeni çıkan mangayı protesto etmek için okumayacağım.Hani Kaichou wa Maid-Sama bittikten sonra animesine devam edilecekti :( Bu kadar kolay mı bitti şimdi? :(

      Sil
  2. yaptım galiba neooo :D

    YanıtlaSil
  3. ben geldimmm kuzummm :9 ve buda bir deneme "yorumudur"neobim :9 yeni sifre aldim, insallah gider bu yorumum....
    ve yeni aldigim bu haber superr, sabirsizlikla bolumleri bekliycemm <3

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin dolunayım. Yeni evimiz artıkın burası alışsan iyi edersin :9

    YanıtlaSil
  5. Hosbulduk balim <3 Cabuk alisirim ben buraya Neobim :9 sizin var oldugunuz yere benim alismam cok surmez <3 hatta alistim bile :ayayy <3 yanliz ikon yok mu? ikon :D

    YanıtlaSil
  6. çok sevindim şimdiden teşekkür ederim ama size bir sorunm olacak acaba animenin kaldığı yerden mi devam edeceksiniz yoksa baştan mı başlayacaksınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animenin kaldığı yerden devam edecek. :)

      Sil
  7. ayyy Nurdish-san çoooooook teşekkür ederim şimdi çok heyecanlandım usuinin kim olduğunu çok merak etmiştimnihayetinde bunu öğrenebilceğim ve misaki ilearaları nasıl gidecek ayyy çok heyecan yaptım çok teşekkürler cevapladığın için ayrıca çevirmen ve editörlerinede çooooooooook teşekkürler merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz canım. Tayfamız çalışmaya devam ediyor ;)

      Sil
  8. Chat kutusuna naptınız o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana mail attım görmedin mi
      taslaklara da yazdım hatta

      Sil
    2. Ya ben dün gördüm baktım ama bulamadım :D Açamadın mı sende?

      Sil
    3. chatboxı ben kapattım
      küfürler yazılmıştı
      panik yok

      Sil
    4. ne küfürü yaa :s inanamıyorum...
      bu arada ben neobi ablama ulaşamıyorum bişey olmadı değil mi??

      Sil
  9. ay birinci bölüm gelmiş çok sevindim erkek anime karakterleri arasında ençok sevdiğim usui ve çalışkan olupta dibindeki çocuğu dalga geçiyor diyipte adamı en sinir eden ama şeker kız karakterimiz misakiyi ve gelerceklerini okumayı dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Ben bu mangayı çeviren bir yer daha var diye biliyorum uzun zamandır Fairy Tail in ing. çevirisini yakalamak için güncel vermiyorlardı ama bu hafta 11.bölümü verdiler
    Bunu yazmaktaki amacım yanlış anlaşılmaz inşAllah
    Ben sadece siz baştan çevirerek zaman kaybetmeyin diye
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. animeden sonraki bölümlerden devam ediyoruz, ilk bölümü yayınlamamızın sebebi sadece projenin bizde olduğunu göstermek için... bu pazar yeni güncelde 33 itibariyle devam edilecek, o yüzden sorun yok :) teşekkürler yinede

      Sil
  11. Animeden sonra devam etmeniz güzel olmuş Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Bunun mangasini okumamistim sizin sayenizde vesile olacak, animesi fevkalade idi . Bu Usui'yi Hakushaku to Yousei' deki Edgard'a benzetiyorum tavirlari gorunusu vs. :) ikiside tatli ikisinede kucak dolusu sevgi besliyorum bla bla...

    YanıtlaSil
  13. Devamını çok merak ettiğim serilerden biriydi takipteyim teşekkürler emeğinize-ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zoeyy sen sen benim bildiğim zoeymisin acepp hmmm Emin olamadım hehe Reca ederiz

      Sil
    2. Bu yorumu yeni görüyorum ivit ivit kuzucuk tam üstüne bastın ayağını çek :))

      Sil
  14. unknown-girl1411 Şubat 2013 18:04

    ya arkdaşlar bu 33.bölümanimede de yok muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle açıklayayım. Anime mangadan karışık bölümler almış malesef. Misal animede usui misakiyi öpünce son buluyordu. Ama mangada usui misakiyi öptükten sonra misakiye aşık eski arkadaşı geliyor. Sıralamalar baya karışık. 8. ciltte hem animede olan hemde olmayan bölümler olduğu için bu ciltten aldık zaten. 8. cilt boyunca animede olan yerlerde gelecek yani.

      Sil
  15. anlıyorumm peki bu çokkkkk teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. parolayı doğru girmeme rağmen yanlış parola diyor, acaba bilgisayarımda mı bi sorun var ? çeviri için teşekkürler bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da aynısı olmuştu. mabushimajo yu kabul etmişti. belki sizde de kabul eder.

      Sil
    2. Elle girin lütfen. Ve doğru yazdığınıza emin olun. Çünkü kaçtır deniyorum dediğim parola ile mabushimajo açılıyor :D

      Sil
  17. Off animeyle aynı olan bölümleri okumak çok sıkıcı :((
    Aktrasyon istiyorum sevgi istiyorum aşk istiyorum Usui'min yeni hallerini görmek istiyorum...Çok mu şey istiyorum?!
    Niden sırasıyla gitmemişler ki sanki...

    YanıtlaSil
  18. usui, allam yok böyle bi yaratık ya.
    sevgili boşluğunu bu kadar güzel doldurabilecek bi bu bide dengeki var;) sevgilim usui'den nefret ediyor:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha türk erkeklerinin malum durumu :P Birde black bird'de ki usui ile tanışmanı şiddetle tavsiye ediyorum :D

      Sil
    2. Ahh Black'deki ahh Usui ahh ki ne ahhhh....

      Sil
  19. Çook çook teşekkürler her yerde bu manganın türkçesini arıyodum en son çare arkadaşımla çeviricekdik ama anca yaza kalırdı bu siteyi çok sevdim en sevdiğim mangaları çevirdiğiniz için teşekkür ediyorum ve 36. bölümü merakla bekliyorum inşallah sonuna kadar çevirirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik bir aksilik görünmemekte , recalar bizden;)

      Sil
  20. çevirenler, editörler ve emeği geçenler hepiniz süper misiniz nesiniz? hiç tanımadığım insanları (sizleri) ölesiye sevmekteyim.

    YanıtlaSil
  21. çok teşekürler..

    YanıtlaSil
  22. emegi geçen herkese çooooooookkkk teşekürler...animesini iki defa izledim ama insanın izledikçe izleyesi geliyo...artık mangadan devam edecem valla süpersiniz yaa..

    YanıtlaSil
  23. adsız arkadaşların aynı kişi olup olmadığını anlayamıyorum bu şekilde ama bizde teşekkür ederiz , Fatma sende sağol takibe devam o vakit.. :))

    YanıtlaSil
  24. yeni bölüm ne zaman gelir acaba?

    YanıtlaSil
  25. Selam...bu nameyi de gercekten cok seviyorum...acaba animenin bitdigi yerden baslamak icin hangi bolumden baslamaliyim? Cevaplarsaniz sevinirim...ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simdi gördüm mesaj cok pardon , animenin kaldığı yerden dersek çok uygun olmayacak, nitekim animeye uyarlama yapılırken her bir ciltten serpistirme yapmıslar ve kronolojik sırası grift durumda..

      animeye göre bakınca, 33. bölümden devam etmekte manga. umarım yeterli olmuştur:)

      Sil
    2. Evet tesekkur ederim...:) ellerinize saglik...;)

      Sil
  26. animesini 2 kere izledimm usui ve misaki gerçekten süper ikili bakalım aralarında neler olucak bide usuinin geçmişini merak ediyorum çeviren ve editleyen arkadaşlara gerçekten çok çok teşekkürler süpersiniz ve böyle devamm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim böyle serileri bize sundugunuz için... ;)

      Sil
  27. hyır bitti dewamı ne zmn çıkar

    YanıtlaSil
  28. 37 bölüm ne zmn çıkar yabancılar 80 gelmiş biz hla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok biliyorsanız buyrun yardım edin. Bizlerde çıkalım 80'lere.

      Sil
    2. Belkide çıkmaz... insiyatifimize kalmış. Ahkam kesmek kolaydır uzaktan...

      Sil
    3. Oooww bu kısmı yeni gördüm 8}. Berbat bir İngilizce'ye sahip olmasaydım elimden geldiğince ben de yardım etmek isterdim doğrusu. Online olarak okuyordum mangaları hep. Sonradan burayı gördüm.

      Az sayıyla bu işlerle uğraşmak zordur. Sonuçta tek mangayla uğraşmıyorsunuz. Sadece işiniz gücünüz de bunlar değil elbet. Mangayı baştan çizen siz olmasanız da elbet her işin zorluğu var. Çoğu kişi bu yaptığınızı çok basit sanıyor sanırım ve mecbursunuz gibi düşünüyor... Hepinize emeğiniz için teşekkürler diyorum sadece. Ve umarım bu mangayı bırakmazsınız 8}.

      Sil
  29. yeni bölüm ne zmn çıkar

    YanıtlaSil
  30. Bu tarz başka animeler önerebilir misiniz? (İsmini söyleseniz yeterli.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inu x Boku SS de süperdir 8}

      Sil
    2. TEŞEKÜRLER :D Kimsenin cevap vermeyeceğini düşünmeye başlamıştım :)

      Sil
    3. Ben daha yeni buralarda takılmaya başladım valla, belki bir süredir güncel vs verilmiyorsa bakan olmamış olabilir ya da bakan kişinin aklına bir isim gelmemiştir 8}.

      Haru diye bir karakter vardı. Manga adını hatırlayamadım ama yeni çıkanlardan o da. İçinde Haru geçiyor da ismini hatırlayamadım. O da güzeldir. Ama TR olarak sadece animesi var sanırım. Manga var mı yok mu görmedim.

      Sil
    4. Çoook teşekkür ederim. Tavsiye edebileceğiniz anime varsa çook mutlu olurum.
      Not: İstersen Uto No Prince-sama yı izleyebilirsin. Çizimi ve müziği çok etkileyici bir anime.

      Sil
    5. Bahsettiğin anime Tonari no Kaibutsuku-kun olabilir mi? Eğer oysa ben o animenin ilk 2 bölümünü izleyip bırakmıştım. Ama eğer sen daha sonra gidişatı güzelleşiyor dersen izlerim. :D

      Sil
    6. Ben tonari no kaibutsu-kun u izlemiştim. işler ilginçleşiyor bayağı bir karakter katılıyor ilerde ama finalde pek bişey olduğunu söyleyemem. belki mangasında olaylar bi sonuca bağlanmıştır ya da ilerlemiştir.

      Sil
    7. Çook teşekkürler. Animesini izleyeceğim.

      Sil
    8. Animenin bittiği yerdeki mangayı görmeniz lazım of of off. Anime öyle sinir bir yerde bitti ki. Manga devam ediyor ve baya da güzel gidiyor. TR'si var mı bilmiyorum ama. Devamı olsa anime olarak baya güzel olur aslında.

      Sil
  31. Sevdiklerim listesinde en üstlerde yer alan mangadır 8}. Buna devam ediyor musunuz bilmiyorum ama yakında bitecekmiş zaten 8s. Sonu olan mangalar her zaman daha iyidir zaten eheheh.

    Emeği geçen herkese ayrıca teşekkürler. Özellikle Skip Beat çevirinizi çok seviyorum bu arada euhuehue. Yorumlarınıza bitiyorum valla xD.
    -zombiwan-

    YanıtlaSil
  32. ilk bölümleri nereden bulabilirim arkadaşlar 1. bölümle başlayıp 30 lardan devam etmiş çok merak ediyorum aradaki bölümlerini buraya yüklenmicekse başka nereden okuyabilirim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir grup 11 bölüme kadar çevirmişti. Sonrası yok. Bizde 30 küsürden aldık zaten. İlk bölümler için bence animesini izlemeniz kafi ^^

      Sil
  33. Manga okumaya yeni başladım -dün gece-...
    ama animeler hep vardı hayatımda.Bu en sevdiğim animelerden birisiydi
    mangasını okumak isterim.
    acaba animesinden sonraki kısımda mevcut mu?
    Bilgisizliğime verin sorumu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 33 den itibaren okuyabilirsiniz o vakit :)

      Sil
  34. merhabaaa.. öncelikle çok çok teşekkürler çeviriler ve paylaşım için... manga okumada daha çok yeniyim ama hızla devam ediyorum.. ne sıklıkla yayınlıyorsunuz o kadar takip edemedim ama umarım çok uzun sürmüyordur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada bir bölüm olarak değişmeli yayınlıyoruz hepsini :)

      Sil
  35. neobi senin yorumlarına bayılıyorum bu arada söylemeden geçemeyeceğim :)) skip beat' de bende ren hastasıyım :) (ben hemen üstteki adsız :)

    YanıtlaSil
  36. Çevirelerde neden geçikme oldusundan bir soru sorsam bilmiyorum güncel değilim ama ingilizce olarak 82 gördüm haftada 1 demişiniz sizi takibe başlıyorum projeye dewam ise

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haftada bir. Yaz dolayısıyla bi müddet iki haftada bir yani değişiyor zaman zaman aralıklar. Ama devam ediyoruz tabiiki de

      Sil
  37. 41.bölüm gözükmeyi =(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehee... İlk cevabı yapıştırma şerefine nail olduğum için ne kadar bahtiyarım anlatamam.

      Şimdi sevgili Adsız, bu sayfadan çıkıp Neobi'nin güncesine bir git. Bak bakalım orada neler neler var. Emin ol okuduğun için hiç pişman olmayacaksın. :D

      Sil
    2. Nurdish bas git nan bu benim oyunum :P XD

      Sil
    3. you snooze, you lose beybi! :D hehehe

      Sil
    4. Ahahahha ne yazık ki gelenler oluyormuş xD.

      Bu arada o değil de, ben arada girip bakıyorum acaba düzelme olmuş ve eklenmiş midir diye. Benimki daha kötü xD.

      Sil
  38. 1.ciltten direk 8'e mi geçiyor ? :D

    YanıtlaSil
  39. 42. bölüm ne zaman ckar hangi gün cıkarıyorsuuz yani haftada bir?

    YanıtlaSil
  40. alternatif linkler tamamlanmıştır :) (tigergirl)

    YanıtlaSil
  41. 43.bölüüüüüüüüm :((

    YanıtlaSil
  42. Gerçekten çok şanslıymışım dün 42.bölüme kadar indirmiştim bugün okuyup bitirdiğimde karışma 43. bölüm çıktı ehehehehe :D Kaichou Wa Maid-Sama <3 Bölümler için çok teşekkürler!! Arigatou !!

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. OMO! o.O Kaichou wa maid-sama da varmış *-*
    Bu manganın türkçesini ne çok aramıştım ya >_< Neden burayı bulamadım ki >_<
    Neyse ellerinize sağlık ^^ Zevkle okuyacağım ^^

    YanıtlaSil
  45. 44. bölüm ne zaman gelir acaba :)

    YanıtlaSil
  46. Yaa varya harikasiniz.. ne desem ki en sevdigim mangalarin turkceleri bi baska guzell.. ellrinize saglik. Umarim birliginiz devam eder

    YanıtlaSil
  47. yeni bölüm ne zmn gelir acaba_?

    YanıtlaSil
  48. Tüm çevirmenlere teşekkürler... Hepinizi seviyorum...

    YanıtlaSil
  49. Gençler elleriniz dert görmesin, Tuttuğunuz altın olsun :D (yetmez bunlar: Allah ne muradınız varsa versin vs vs )

    YanıtlaSil
  50. Diğer Mangalar Yerine Bu Mangaya yoğunlaşsanız Baya Kişi Gelir Benden Demesi Manga Türke Koymayın Burdan Link Atın Belki Cocukca ama Kaichou wa maid-sama paneline yorum olarak buraya yazsaniz bir sürü kişi gelir neye takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerin için teşekkürler Taylan.. yalnız takipçi sayısı artsın diye bir endişemiz yok, biliyoruz ki öyle yada böyle yolları bizim buralara düşüyor zaten :)

      Sil
  51. Merhabalar kolay gelsin :D
    Mangada 1. ciltten 7. cilde geçilmiş de acaba aradaki ciltler çevrilmeyecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. animesinin kaldığı bölümden devam ediyor o yüzden 7.ciltten başlanmıştır . eğer okumak istiyosan bildiğim kadarıyla mangatürkte 7.bölüme kadar türkçesi bulunmakta :)

      Sil
  52. bu mangayı okurken bi gün hınk diye gitcem nerde bitti öyle ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl 45. bölümde hınk diye gidebilirsin XD

      Sil
    2. bana böyle şeyler yapmayın zaten sabırsız bi insanım meraktan çatlarım burda sen 45 diyince ingilizcesini açtım baktım tabiki sadece resimlerden bişey anlamadım daha da sinir olduğumla kaldım surat asmak istiyorummmmmmm :( allah bu siteyi açan neobi ve ismi şuan aklıma gelmiyen tüm cadılardan razı olsun yoksa benim gibi ingilizcesi kıt olan ve yüzsüzcesine anime ve manga hastası olan insanlar ne yapardı bilmiyorum sırf bu hobimi tatmin etmek için ingilizce öğrenmeye çalıştım nafile çevirmenlerimize tekrar teşekkürler :)

      Sil
  53. Yeni bölüm ne zaman gelir acaba?
    2 gün içerisinde bütün bölümleri okudum :p
    Ellerinize emeklerinize sağlık <3
    Su gibi geçip giden bir manga yaa sü-per!!!

    YanıtlaSil
  54. Yeni bölüm için çoo...k teşekkürler :)
    İngilizcesi şu an 83. bölümde ama bu kıt İngilizcemle anladığım kadarıyla finale 3-4 bölüm kalmış sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) :(

    YanıtlaSil
  55. bir türlü indiremiyorum. yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  56. ay ay ay ne kadar güzel bir bölümmüş bu hafta ki güncelin en iyisi bu olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  57. çeviren bütün arkadaşlara kucak dolusu teşekkürler ve öpücüks her yerde bunu arıyodum :d eğer blogunuzu skip beat'in 100 küsürüncü bölümüne koymasaydınız daha erken bulabilirdim ya da bulamazdım :D

    YanıtlaSil
  58. 46. bölüm ne zmn gelir çok klasik oldu ama her gün en az 15 defa açıyorum artık soruyım dedim

    YanıtlaSil
  59. Rar şifresi neydi

    YanıtlaSil
  60. Bence yeni bölüm gelene kadar birbirimize sabır dileyelim :) Böyle bir yerde bitmesi.. Mangaka biliyor bu işi.

    YanıtlaSil
  61. Superr yeni bolum gelmiss

    YanıtlaSil
  62. 46. bölüm gelmişşş. Arigato :)

    YanıtlaSil
  63. 47.bölüm ne zaman gelir :)

    YanıtlaSil
  64. Mangalari rar dosyasina degilde normal klasore atilmis sekilde paylasabilirmisiniz? Bu sayede telefondan da manga ya ulasabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android kullaniyorsaniz rar dosyalarini acmak kolay... B1 free archive işinizi gorur...

      Sil
    2. Tessekurler bende dun ogle indirdim gerek kalmadi demek icin gelmistim :D yinede sagolun :D

      Sil
    3. Ogle yazmisim aksam iste :D

      Sil
  65. 47.bölüm ne zaman gelicek artık glsin ya sabrszlandm iyice :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelle birlikte geliyor efendim takdir edersiniz, keza bu kadar sabırsızlandığınıza göre geldiği günleri biliyor olmalısınız malum yakın takipçisiniz. :) Ayrıca gerçekten ben okumamakla çok şey mi kaçırıyorum anlamadım, nedir yahu bu maid- Usui aşkı hahahaha :D

      Sil
    2. Vee homo dayanamaz, kıskançlık damarlarının kurbanı olur asldfgdsdfghj

      Sil
    3. Sayfaya baksana lem, Allahım yaz yaz doyamamışlar. Herkese buradan hıh diyorum, inş biter manga hemen ya da yarıda falan kesilirljhgfdfghjkl Linç etcekler beni ama içimde mi kalsaydı hohoho

      Sil
    4. homosapiens canım böyle şeyler söyleme gençliğine yazık biliyorsun usui var işin ucunda hem nesi var mis gibi manga bi sonuca bağlanmadan biter yada yarım kalırsa valla gazabımızdan kurtulamazsın şomağızlılık yaptığın için :D neyse şaka bir yana bence oku çok şey kaçırıyorsun inan bana :D

      Sil
    5. Şekerim izledim animesini falan çok güzel, usui de yahşi çocuk da chatangoda burada herkese maid maid deyince insan bir uyuz oluyor haliyle, başka şey okumuyorlar mı diye bir kahroluyor, bir kıskanıyor, bir çatlıyor asdfghjklşl Yani ben n'apayım elimde değil hehehe :P

      Sil
    6. hımmm anlıyorum şimdi ama sen sanıyorsun ki biz senin projeleri es geçiyoruz yok öyle birşey şekerim mesela skip biliyorsun benim gözdemdir shinigamiyide sıkı takipteyim ama biraz biriksin 5 bölüm okudum bekle bekle yoruluyor insan kamisama yı okumuyorum animesini izledim nedense sarmadı o beni yaa :DD

      Sil
    7. Ohoooo daha Bokura var, şimdi Pupa gelecek o var hıh anlamam vallahi okuyun da okuyun hahahah diye triplere girmeyeceğim :D Şaka yapıyorum canım benim yani tamam izin veriyorum maid okuyun da böyle gözüme gözüme, kıskançlık damarlarımı çatlata patlata yorum yapmayın hehehehe :P

      Sil
  66. Merhabalar , geldiği günleri bilmiyorum.Güncel için benide aydınlatırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatayım canım hemen, böyle ışıl ışıl ol parla parla dur hehe Tamam zevzeklik ettim, pazarları geliyor sözde ama işte biz ona pazarı pazartesiye bağlayan gece diyelim yalan olmasın, sonra çarpılırım falan hoş zaten bu mesajdan sonra neo beni çarpcak asdfghjklş

      Sil
    2. Bingooo da neyle çarpsam diye düşünüyorum XD

      Sil
  67. bu haftaki güncellemelerde göremedim yeni bölüm gelecekmi?

    YanıtlaSil
  68. Sinirli çevirmen geldi hehe Mesajı göremedim ama cevap vermem gerektiğini düşünüyorum, her ne kadar 3. kişi olmak iğreti dursa da, burayı madem aile olarak görüyoruz. Ailemizden birine yapılan hadsizliği de cevapsız bırakmamalıyız hele bu kişi Neo'ysa ;) Anon kişisi yazmışsın sana değmez diye hani, madem değmeyeceğini düşünüyorsun ne diye hiçbir söylenileni cevapsız bırakmıyorsun, bloga girmekte ısrar ediyorsun. Keza ben bunları yazdıktan sonra bir kere dahi girersen oturup karakter muhasebeni yapman gerek kanımca. Senin gibilerden emin ol çok var ama ne mantıkla gelip okuduğunuz, faydalandığınız bir yerde emek veren insanlara böyle kendini bilmez yorumlarda bulunuyorsunuz hiç anlamıyorum. Yok ben böyleyim, yemek yediğim kaba pislerim diyorsan da sana uygun çok güzel siteler vardır eminim. Tek ricam şu güzelim blogun havasını bozma, umarım bir daha karşılaşmayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğreti duran sen değilsin o AMİP şekerim o sebeple kasma hiç yardır gitsin XD

      Sil
    2. iki gün bloga girmiyorum olaylar olaylar

      Sil
  69. bugun yeni bolum gelicek mi?

    YanıtlaSil
  70. Ben yanlış mı okudum yoksa manga 85. bölüm ile son mu buldu.

    YanıtlaSil
  71. Biraz daha hızlı çevirebilirmisiniz 49.bölümü. Çok heyecanlı olmaya başladı *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sorun olmadıkça haftalık bir dünya güncel veriliyor sadece maid sama da hız istemeniz ayrı bir güzellik ki oda motor takmadıkça mümkün değil

      Sil
    2. İnsanlara monte edilebilen motorlar üretilirse neden olmasın :P

      Sil
    3. hahaha :D insanoğlu çabuk tüketmeyi ne kadar çok seviyor yahu.. az sindirerek okuyalım bu güzel mangayı anlayışı bence bütün kafaları rahatlatıcak ama nese :P

      Sil
  72. Bişey dicem maid-sama ile alakası yok ama sekai ichi hatsukai nin resmi junjou romantica ya ait değilmi?

    YanıtlaSil
  73. süper bi seriydi sonu çok güzel bitiyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitiyor derken seri hala devam ediyor

      Sil
    2. Orijinal seri bitti biz Türkçesine devam ediyoruz :)

      Sil
  74. kolay gelsin ellerinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  75. Hala çeviriliyor değil mi? n.n 13. ciltte kalmışsınız devamını bekliyorum. *blogu daha yeni keşfetti* Emekleriniz için arigato. uwu

    YanıtlaSil
  76. Çevirisi devam ediyor değil mi ? Yarım bırakılırsa çok yazık olur blogun reklamını biraz yaparsanız sevinirim. Uzun zamandır 2.sezon anime çıksın diye beklediğim halde burayı yeni buldum ingilizce olarak okumuştum bide sizin çevirinizi okumak isterim

    YanıtlaSil
  77. Bi kaç gün bakmadım bağı çevirmişsiniz *-*

    YanıtlaSil
  78. 12. ciltten sonraki linkler benim bilgisayarımda açılmıyor benden mi yoksa siteden mi kaynaklanıyor bilmiyorum bir bakabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12 ciltten sonrası henüz yüklenmedi sizlik bir durum değil yada siteden de değil yüklenenler (mavi) bir şekilde belli oluyor.

      Sil
  79. emeğinize minnettarım ama geri kalan bölümler ne zaman çevrilir ... Zamanını söyleyebilir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümler Neobi güncelinde şimdilik 2 hafta da bir pazar günü 2 bölüm şeklinde yayınlanıyor
      dün 2 bölüm verildiğinden sıradaki bölümler 2 hafta sonra gelir.

      Sil
  80. Anladım , teşekkürler ... Çeviren arkadaşada çok teşekkür ediyorum iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  81. çevirmen arkadaşlar yardım edinnnnn!!!!! 57 den sonrasını indiremiyorummmmm ;((((

    YanıtlaSil
  82. çevirmen arkadaşlar yardım edinnnnn!!!!! 57 den sonrasını indiremiyorummmmm ;((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten en son 57 verildi ondan sonrakiler daha yüklenmedi

      Sil
    2. hımmm tmm o zaman bende korktum birden indiremiyom diye :D daha yeniyim sitede kusura kalmayın :(

      Sil
  83. Yaww aylardir sitede takılıyom, hep bi eksiklik hissettim girip çıkarken. .meger yorum atmamisim hic ^__^ cevirmede kolay gelsn<3

    hheay.

    YanıtlaSil
  84. Öncelikle bizim için güzel ve kaliteli bir site oluşturduğunuz için tüm ekibinize teşekürler acaba bu manganın çevirisine devam edecekmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleri dikkatli bir şekilde takip ettiğinizde devam ettiğinizi göreceksiniz. Ayrıca mabushide mangaları gerçekten çok önemli bir olay olmadıkça bırakmak gibi bir durum söz konusu olmaz. Bugüne kadarda olmadı... 2 haftada bir pazar günleri yeni bölüm geliyor. (mifuyu)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  85. çalışmalarının devamını dört gözle bekliyorum 58 - 59 teşekkürler

    YanıtlaSil
  86. hotfile ve turbofile kapandığı için mangalar açılmıyo linkleri yenileyecekmisiniz acaba?

    YanıtlaSil
  87. Sebebini bilmeden en sevdiğim anime :) Sınıfta erkekler gelip bana ve arkadaşıma ''Japon kızı mı çiziyorsunuz?'' diyorlar -_- biz şimdi dövmeyelim de ne yapalım? Cadı olmayı çok isterdim ama 8.sınıf öğrencisi olarak bir işinize yaramam ^-^ Keşke ingilizce öğretmenimiz olsanız bizim okuduğumuz okul kapandığı için sınıfça başka okula gönderildik.Şimdi gittiğimiz okulda müdür ve İngilizce öğretmeni sırf başka okuldan geldik diye kötü davranıyor İngilizceci düşük not veriyor.Konuşmayı uzatarak sıktım sizi neyse çevirdiğiniz için çok teşekkür ederim ^-^

    YanıtlaSil
  88. ayuzawa onca manga prensleri içinden en güzidesini buldu kendine saklamak istiyor helal.... sağolun

    YanıtlaSil
  89. merhaba sevgili admincanlar acaba güncelleme devam edecek mi merak ettim. sitede yeniyim kusura bakmayın. kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  90. bu şifre olayı nedir birisi bana yardımcı olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  91. merhaba , indirdiğim dosyaların içi boş çıktı ://

    YanıtlaSil
  92. Manga çevrilmeye devam ediyor mu acaba? 63.bölüm gelecek mi yani? Yeniyim bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın. Şuana kadar çevirdiğiniz bölümler için teşekkürler. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  93. 62den sonarsı yok tıklıyacak bişey yok daha çevirilmedi mi çevirmeye devam ediyormusunuz yoksa bıraktınız mı

    YanıtlaSil
  94. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  95. arkadaşlar peki bu 27. bölümden 32 ye kadar olanlar nerede yarım edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  96. abi şu şifre olayı ne ya

    YanıtlaSil
  97. Abi bu insanların bitmek bilmeyen şifre sitemi ne ya(!)

    Yukarıda sağda kocaman şifremiz budur yazıyor. Blogta bir seyri sefere çıkın ondan sonra sıkıntınız varsa sitem edin.

    Kaldı ki geneldir bu söyleyeceğim yeni bölüm sormaktan vazgeçin. Haftalık güncellerle gelirse geliyordur zaten ne demeye sürekli soruluyor anlamıyorum gerçekten. Siz sorunca çevirisi, editi hızlanıyor mu sanıyorsunuz? Yazıktır yahu empati kurun da milleti bezdirmeyin canından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asghfasghf Bir de böyle çemkirince biz kötü oluyoruz heyhat hayat xD

      Sil
  98. ayuzawa coşmuş vallahi gözlerim yaşardı (?)

    YanıtlaSil
  99. 65den sonrası ne zaman yayınlancak ya da ben mi indiremiyom -_-

    YanıtlaSil
  100. 11.bölümden sonrası 33.bölüme kadar yok ama:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çünkü o olmayan kısımlar animede geçiyor. O sebeple o kısımları atlayıp anime sonrasına geçtik ^^

      Sil
  101. ya abi 1aydır bekliyprum 65 için gözünü sevem bir bilgi ver nezaman gelcek 65.bölüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yarın gelir bi aksilik çıkmazsa

      Sil
  102. Beklememe deydi doğrusu teşekkürler yeni bölümler için ^^

    YanıtlaSil
  103. gerçektende çok güzeldi çok saolun emeği geçen herkese teşekkür ederim sıradi bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum kolay gelsin

    YanıtlaSil
  104. Burayı daha yeni buldum. Öncelikle Allah sizden razı olsun sayenizde pek bir eğleniyorum. Bir de cilt 13'ü indiriyorum ama dosyalar boş çıkıyor. Benden kaynaklanan bir şey mi acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  105. allah sizden razı olsun.bu animeyi lütfen bitirmeden başka bişeye geçmeyin çok yalvarıyorum nolur bölümler ne zaman biter animesi olacakmı birde bilginiz varsa lütfen paylaşırmısınız arigatooooooooo

    YanıtlaSil
  106. abi 68 ne zaman gelcek bi bilgilendirme yaparmısın nolur sabırsızlıkla bekliyorum yeni bölümleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir bu güncelde. Sana cevap vereyim de sen de kurtul ben de xD

      Sil
  107. :D saolasın abi aldım sonunda cevabı çok sabırsızım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  108. 1 ile8 arasındaki ciltler gelecek mi acabaaa???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik öyle bir niyetimiz de eğilimimiz de yok ;)

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -