Gönderen : Neobi 16 Mayıs 2013 Perşembe


 Tür: Shoujo, Dram, Romantik, Komedi, Smut 
 Cilt Sayısı: 10+
 Bölüm Sayısı: 39+
 Mangaka: Watanabe Ayu
 Yayımlanma Tarihi: Mart 2009 - ? 
 Dergi: Bessatsu Friend
Proje: Mabushi Majo
Çevirmen: Filia
Editör: Eva & Neobi

 Konu: Shuusei Kugayama okulunun en popüler erkeğidir ve aldığı tüm çıkma tekliflerini de reddetmektedir. Reddettiklerinden biri ise Aoi Nishimori’nin en yakın arkadaşı Moe’dir. Bu durumdan dolayı Aoi Shuusei’den kısmen de olsa nefret etmektedir. Aynı gün, Shuusei yalnız yaşayan Aoi’nin yan dairesine taşınır. Zamanla Aoi, Shuusei’nin o kadar da kötü biri olmadığını anlayacaktır.

Not: ilk iki cildin çeviri ve editi ATORİ grubuna aittir.

İndirme Linkleri:

Cilt 1
( 01- 04 ) HF MF


Cilt 2
( 05-08 ) HF MF

Cilt 3
Bölüm 9-12 MF MG


Cilt 4
Bölüm 13-16 MF MG

Cilt 5
Bölüm 17-20 MF MG

Cilt 6
Bölüm 21-24 MF MG

Cilt 7
Bölüm 25-28 MF MG

CİLT 8
Bölüm 29-32 MG MF

CİLT 9
Bölüm 33-36 MF MG

CİLT 10
Bölüm 37 MF TF
Bölüm 38 MF TF
Bölüm 39 MF TF
Bölüm 40 MF TF
Bölüm 41 MF TF
Bölüm 42 MF TF
Bölüm 43 MF TF
Bölüm 44 MG MF TF
Bölüm 45 MG
Bölüm 46 MG

{ 117 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Allahım yahu bulmuş bir tane daha manga bir de diyor çok doluyum Neo hatun hahahah :D Ağına takılanları Allah kurtarsın diyip bu pek mübarek manganın hayırlara vesile olmasını temenni ederim hahahah :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sus sus avlarımı korkutma :P kkkkkk Bunda pek aktif olmayacağım. Evanın imzasını göreceksiniz daha çok =)

      Sil
  2. Bu ara baya bir manga ceviriyorsunuz kolay gelsin :D hergün takipcinizim L DK'yi de okuyodum ama cevirisi yarim kalmisti cok mutlu oldum gorunce eger ingilizcem falan olsaydi seve seve yardim etmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  3. Vaaay! Kaşla göz arası ne işler çevirmişsiniz siz :D Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. tamda beklediğim gibi asıl çeviri 8 bölümden sonrası :)) zaten en heyecanlı yerinde kalmıştı neobi teşekkür ederim yaaa süpersin :)) bu arada bize sunduğun listede bu yoktu sağ gösterip sol vurmak diye buna derler :))) bana göre hava hoş nasılsa bu mangayı da çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  5. oy oy oy ne şans bu mangayı da listeye almanız çok sevindim yarım kalmayacak teşekkürler Filia, Eva,Neobi şimdiden emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bu benim ilk projem gerçekten çok heyecanlıyım ^.^ Umarım çeviriden memnun kalırsınız :3

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar da şanslıyız karınca misali çalışan manga avcılarımız var :D Hemmen indirdim, okumaya başlıyorum. Emeğinize sağlık hatunlar, su gibi aksın bölümler :)

    YanıtlaSil
  8. sevdim ben bunu *-* (en azından çizimleri)

    YanıtlaSil
  9. neobim süpersin sen yaaa :)) bütün ekibiniz öyle gerçi :D
    ıııııı şeyyy neom bir ara ouran hostschooll host clup'ede el atsan ne mükemmel olurdu hani alumunia 15 bölümde bıraktı.. yani benimki bir fikir, hani belki bir gün canın sıkılır ah bir manga paylaşsam diye düşünür ve paylaşacak manga bulamazsan belki bu aklına gelirde bizlede paylaşırsın :))) sadece fikir canım...öpüyom kocaman bu arada seni kuzu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada her bir pojeye emek veren herkese teşekkürler :)))

      Sil
  10. Çok sevindim çok sevindim çok! Şuana kadar gördüğüm en aktif Fansub(galiba böyle yazılıyordu :D ) 'sunuz. :D Bayılıyorum size. En sevdiğim mangalardan biridir. Sevinçten ölüyorum! Çevirisini merakle beklemedeyim kolay gelsin ^^

    YanıtlaSil
  11. Allahım beklediğim ve okumak isteidğim mangalardan biri :D Yamada'dan sonra gayet güzel olur bu manga :D Kolay gelsin kızlar.. Seviliyorsunuz.. ;)

    YanıtlaSil
  12. Favori mangalarım arasına girebilir okudum ve güzel :)))teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  13. hare hare :3 bu benim en sevdiğim, daha önce turkcraft dan okuduğum hatta " nalet mangaka mangayı en heyacağanlı yerinde bitirmiş" diye söylendiğim L DK mangası değil mi? buradan Watanabe Ayu' ya sesleniyorum "gomennasai :(" neyse :D bu yorumun ana konusu "arigato gozaimasu" :)

    YanıtlaSil
  14. bunu gördüğüme o kadar sevindim ki! maalesef bu manga da başlamış olduğum ama bölümlerinin devamı olmadığından okuyamadığım bir mangaydı ne zamandır yeni bölümlerini okumayı bekliyordum sonunda okuyabileceğim. :)

    YanıtlaSil
  15. Hahaha Merve Ay mabushi bir fansub grubu değil. Fansub altyazı için kullanılan bir terim. Yani film anime vs tarzı şeyler için. Mabushi manga çeviri grubu. :) Bu arada LDK'yı devam ettirmenize çok sevindim emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve yine rezil olurum. :D :D Ehh öğrendim öyleyse yavaş yavaş bende hihi. :3

      Sil
  16. uuu yeni yeni mangalar hızınıza hayranım emeginize saglık bakalım nasıl bi mangaymış teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  17. gerçekten güzel bi mangaymış emeginize saglık süpersiniz bide hangi günler gelicek yeni sayıları söyleyebilirmisinz şimdiden teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazar günleri gelicek neobimin günceliğiyle :) (tigergirl)

      Sil
    2. Saat kaç gibi gelir ki?

      Sil
    3. 12-1 gibi gelir tahminimce neobim günceli hep o zaman veriyor :D

      Sil
    4. Bilgilendirdigin için teşekkür ederim :) çeviren ve editleyen emegi geçen herkesin ellerine sağlık ;)

      Sil
  18. Ay çevirdiğim ilk bölüm yayınlanmış ^.^ Nasıl mutlu oldum anlatamam :)

    YanıtlaSil
  19. Okumayalı aylar olmuştu, ohh çok talılar. <3 Ellerinize sağlık. ^^

    YanıtlaSil
  20. yeni bölüm için teşekkürler devam etmesine çok sevindim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Delirdim görünce, resmen delirdim. Başka bir şey istesem olacakmış hani. :)

    YanıtlaSil
  22. L-DK'yı Atori'den takip ediyordum. Mordora gönderilince çok üzülmüştüm. Ellerinize sağlık. Şuana kadar başladığınız projelerin hepsini severek takip ettim, etmeye de devam ediyorum.

    Not: Aslında Atori'de Yumemiru Taiyou da var çok hoş bir projeydi. İngilizce günceli ayda yılda bir geliyor. Şuan yürüttüğünüz çok proje var biliyorum ama biraz rahatladığınızda ona da bi el atsanız çok güzel olurdu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen benim nickimi kullanmayınız.

      Sil
    2. EzO tUaNa ÖzEl: Atoriye el atma gibi bir durumumuz yok. Kendileri başlı başına bir gruplar zaten. Projelerine gelirsek evet Yumemiru Taiyou ve bir kaç projeside benim sevdiğim mangalar içerisinde. Kim bilir belki ilerde bir iki sürprizimiz olabilir :P

      Sil
  23. burayı bi arkadaşım vesilesiyle öğrendim :)ne diyim süpersiniz ya .fazla manga okuyan bi insan değilim o kadarda takip etmem ama arasıra öyle manglara denk geliyorum ki bayılıyorum .bi dengeki daisy i takip ediyodum şimdide bunu takip edicem.emeğinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi çok güzeldir serilerimizin tavsiye ederim :)

      Sil
  24. yazık kıza yav sevdiğini diyemiyo oğlan kalın kafalı anlamıyo of off :) o çocuk onun abisi mi çıkacak acep benziyor da

    YanıtlaSil
  25. yeni bölümler hangi günler geliyor acaba

    YanıtlaSil
  26. :)) hafta içi bir güncel daha verirsin diye umuyordum kursağımda kaldı malum ikiye böleceğim demiştin ben tamamen yanlış anlamışım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede :D Mangaları böldüm ben. Bir hafta bi kısmı diğer hafta diğer kısmı. Bazı mangalarda her hafta gibi. Karışık biraz ama 1-2 hafta içinde düzene alışacaksınız =)

      Sil
    2. olsun beyaa ne yapalım, yeter ki skip o bazı mangaların arasında olsun :)) şu sıralar onu hergün verseniz niye veriyorsunuz durun yapmayın demem :)) yani o denli heyecan dorukta ayyhh öleceğim ne olacak yaa

      Sil
  27. yeni bölüm ne zaman gelicek acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümler pazar günleri neobi günceli ile geliyor saat olarak soruyorsanız belli değil hazır olduklarında yükleniyor.

      Sil
  28. Çok müthiş olmuş bu mangayı sizin devralmanız çünkü Atorinin pek harekete geçeceği yok gibi.. Çok sevindim eğer mümkünse Ookami Shoujo to Kuro Ouji gibi Atorinin devam etcceğini düşünmediğim bunun gibi güzel serileri de çevirebilirmisiniz ki ?

    YanıtlaSil
  29. Şu elemanı çok pis levyeleyesim geliyor var ya heuheue. Yazık be kıza çok üzülüyorum. Garibim her şeyi deniyor, oğlan hem kızı umutlandırıyor hem de odun gibi davranıyor xD.

    Yeni günceller için de teşekkürler.

    -zombiwan-

    YanıtlaSil
  30. Black Bird'ü takip ediyorum. Bu da Smut türündeymiş. Bunu da takip etmeye başlayacağım. *-* Çok teşekkürler. Aynı türde başka manga var mı?

    YanıtlaSil
  31. alternatif linkler tamamlanmıştır :) (tigergirl)

    YanıtlaSil
  32. yeni bölümleri ne zaman geliyor? bu manga 39 bölüm var ingilizcede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazardan pazara demekden dilimde tüy bitti :D

      Sil
  33. Selam arkadaşlar uzun zamandr anime izliyordum ama manga okumaya daha yeni başldım sayılır ve şimdiye dek bir çok manga bitirdim gerçi hala devam edenler var ama olsun. Çeviri ve bütün emekler için çok teşekkür ederm. Yeni bölmleri büyük bir sabırla bekliyorum. Bi yandan da anime takip ediyorum. İkisi bir arada. Ben bir şey sormak istiyorum sadece bazılarının yeni bölümlerini indirdim fakat açamıyorum bunun için hangi programı kullanmam gerek ya da hangi programı indirmem gerek yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  34. Pc niz de winrar varsa indirdiğiniz manga ya sadece sağ tıklayıp dosyaları çıkar demeniz ve şifreyi girmeniz yeterli

    YanıtlaSil
  35. 14. bölümü açmaya çalışınca şifre istiyor, şifre ne acaba söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir başlık altında sorumun cevabını buldum yinede sağolun :D

      Sil
  36. L-DK süper süper süper süper!!! Türkçe bulduğum için dans ettim resmen!! :D

    YanıtlaSil
  37. yaw bu yeni komşu gökten zembille mi indi ne oldu, nerden çıktı anlamadım, bi de hediye almış:) güzel bölümdü teşekkürler.

    YanıtlaSil
  38. Çok güzel bir manga severek okuyorum.Bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  39. Süper süper süper ne kadar teşekkür etsek az iyiki varsınız <3

    Hehheeh hep merak ediyorum acaba isiminin anlamı ne veya bir açılımı mi L Dk nin biliyormusunuz acaba :) ?


    Son olarak Shuusei ye cok aşığım :D

    YanıtlaSil
  40. Çok güzel bir manga, elinize sağlık :3

    YanıtlaSil
  41. Daha yeni basladim ama cok guzel bir animeye benziyor tesekkurler bu site harika ya emeginize saglik....

    YanıtlaSil
  42. ilk iki ciltten sonra indirdiğim her dosyanın şifresini girdiğim halde dosyalar açılmıyor hata çıkıyor,bunu nasıl düzeltebilirim,yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WinRAR'ını aç dosyaya sağ tıkla '' Onay almadan çıkart'' a bas veya dosyanın üstüne tıkla Alt + W bas o zaman şifre işe yara :)

      Sil
  43. Lütfen hepsine MF link atar mısınız bunlardan indirmiyor benim bilgisayar lütfeen!!! ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mf'de bir sorun vardı ondan farklı bir yere ekledik. Ehh en kısa zamanda gelir alternatiflerde ^^

      Sil
  44. indirdiğimizde her resim için şifre yazıyorum ve bundan çok sıkılıyorum üstelik klavyemde bozuldu BUNUN DAHA KISA YOLU YOKMU
    birde bölüm 28 den sonra indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm şimdi:
      1) Her sayfa için şifre girmek yerine, winrarı açtığında içinde ki klasörü masa üstüne sürüklesen ve böylece 1 kere şifre girmiş olsan daha kolay olmaz mı ^^
      2) 27'den sonrasını indiremezsin çünkü daha eklenmediler ;)

      Sil
  45. ay sonunda kavuştular çatlayacaktım valla oh bee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha kavuştular ( MI ) acaaabaaaa :P ?

      Sil
  46. ayrılmayın laaaaaannnnn. Benide çevirmen alın çok iyi bi ingilizcem yok ama 7 sinden sonra yardım edebilirim (lanet bi sınavım varda)

    YanıtlaSil
  47. bu çocukta deli cesareti var ama bu da onu çekici kılan şey değil mi zaten :) teşekkürler.hani vardır ya çocuğu ev ödevi yaparken annesi kek ve içecek iliştiriverir yanına,hah işte benim de siz bu güzelim mangaları hazırlarken öylece bir servis desteği sunasım geliyor :))

    YanıtlaSil
  48. Devamı ne zaman gelecek acaba çok merak ediyoruuum :( ve bizleri bu güzel mangalarla tanıştırdığınız için de çok teşekkür ederim :)) üye olma butonunu da bulamadım bu yüzden üye olamıyorum :D

    YanıtlaSil
  49. Valla ellerinize, emeğinize sağlık, 2 günde 8 cilt bitirdim çok güzel bi manga devamını sabırsızlıkla bekliyorum, eyvah her hafta 1 bölümü nasıl beklicem şimdi :(((

    YanıtlaSil
  50. Yeni bölümler ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  51. Yeni bölümler pazar günleri gelmiyor muydu, bu hafta bi aksilik mi çıktı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz pazar bakmıştım, yeni bölüm yoktu o yüzden sordum

      Sil
    2. Bir müddet 2 haftada bir yayın yapacağımı aylar öncesinden söylemiştim ama. Lütfen güncelleri arada bir de olsa okuyalım ;)

      Sil
    3. şimdilik ama değilmi :) bir kaç bölüm sonra eğer japonca veya rusça bilen çevirmen bulamaz isek ing ekibi takiben 4 ayda bir çıkacak.

      Sil
    4. Yıkılcak çocuk XD Kara haber böyle lönk diye verilir mi XD

      Sil
    5. Neobiiii nasıl üye olcam bi açıklayıversen :D :D

      Sil
    6. verilmez değilmi :) olsun o zamana kadar alışırlar birden bölümler kesilince asıl o zaman
      kötü olurdu :) anon arkadaş bu linkten üyelikle ilgili cevabını bulursun
      http://mabushimajo.blogspot.com.tr/2013/03/neobinin-gunceli-nasl-uye-olurum.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

      Sil
    7. Verilmez tabe böyle alıştıra alıştıra dimen lasım :D
      Ve sevgili adsız blogger bi tuhaflık yaptığı içün üyelik kısmı görülmüyor şuan. Açıldığı zaman genel bir duyuru yapacağım ;)

      Sil
  52. ee hani bu hafta da yok yeni bölüm?

    YanıtlaSil
  53. 34.bölümün sonunda ayrılalımm dedi ya içim gitti :( ama gerçekten mükemmel bir manga ayrıca L-DK adıyla anime bulamadım bunun animesi var mı? teşşekkürler :)

    YanıtlaSil
  54. Gülen Genç spoi verdiğin çok teşekkür ederim -_- Hayret bir şey ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan spo olmuyor adsız. Yayınlanmış bir bölümü yorumladı neticede arkadaş.
      Ve gülden hayır animesi yok ^^

      Sil
  55. L-DK İngilizcesi gerçekten yavaş.Japoncası bile 57. bölümde.

    YanıtlaSil
  56. Merhalar,
    Tüm serilerdeki emekleriniz için teşekkürler, yalnız ben bir sorun yaşıyorum MEGA dosyasında %100 tamamlandığı halde inmiyor dosyalar Media File'da herhangi bir sorun yaşamıyorum ama MG de oluyor ancak. Bu konuda yardımcı olur musunuz acaba?

    YanıtlaSil
  57. Bundan sonra hep 2 haftada 1 bolum mu gelecek yoksa daha sık yayinlamayi dusunuyor musunuz? :D umarim uye olma sıkıntısı da en yakin zamanda hallolur. Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye olma sorununu hallettik ana sayfadan üye olabilirsiniz ^^ Ve mangaya gelince en kısa zamanda güncele getireceğiz ;)

      Sil
  58. Kaichou wa maid sama'da da böyleydi. Çıktıklarını okulda söylemiyorlar. Diğer kızlar sulanıp duruyor çocuğa. :D

    YanıtlaSil
  59. öff pöfff hımm kım uff puf.
    ne gel git akıllı çıktı bunlar da ya. anlamıyorum arkadaş bu cins ötesi ilişkiyi.
    neyse yine de keyifli, takibe devamm:):)

    YanıtlaSil
  60. programı indirdim fakat media player olarak çıkıyo.o da açılmıyo.bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Media Playere nasıl ulaştın merak ettim :D Bigisayarında fotoğraf görüntüleyicin yok mu?

      Sil
    2. yok sanırım

      Sil
    3. O zaman bir fotoğraf görüntüleyici yüklersen sorunun çözülür ^^

      Sil
  61. 41-42 dosyalarınıda mediafire ile upload edebilirmisiniz diğerinde sıkıntı yaşanıyor :D

    YanıtlaSil
  62. tf den 1 dosya indirince ikinci dosyayı indiremiyorum 11 dk gecti ama hala inmiyor

    YanıtlaSil
  63. Fotograf goruntuleyici olmasina rağmen fotograflar açılmıyor. Lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  64. Cadılar ellerinize sağlık. 10. ciltteyim.Aoi'nin babasının geldiği kısımları dün gece kahkahalar atarak okudum. Bu acummayı gecenin bir yarısı kahkahalarla güldürdünüz ya Allah'ta sizi güldürsün.

    YanıtlaSil
  65. Lütfen artıık yeni çeviriler gelsiiin filmi bile çıktı daha yeni çeviriler gelmedi uzun zamandır bekliyorum diğer çeviriler içinde ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizleri bekliyoruz biz de 'sayın adsız' :) Ama bir rusça ne bileyim ispanyolca ya da en güzeli japonca bilen ve katkı sağlayacabilecek olan varsa çeviriye amenna..:)

      Sil
    2. Ya uydurma psykhe çevirip çevirip kendimize saklıyoruz aaaaaa :P

      Sil
    3. Açık etmiyeyim dediydim :))

      Sil
    4. Yanıtınız için teşekkürler ama ben internette bu cildin ingilizce devamını buldum ama sizin yorum katarak türkçeleştirmeniz daha zevk katıyor ^^

      Sil
  66. buna devam edilmeyecekmi bu manganın ingilizce olarak devamı var ve gerçekten çok güzel bir manga niye yarıda kesiyorsunuz anlamış değilim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya gerçekten var mı. Malum bizler neti araştırmaktan aciz insanlarız. Versene sen bana bunun ingilizce devamını da biz de çevirsek?? Hatta o da yetmez bize anlamayabiliriz. Sen tek tek tüm balonların ingilizce translate'sini dök buraya hepsinin karşısına japonca olan kısımlarını da yaz ki anlayabilelim değil mi? Malum cahil cühela insanlarız şurada. Senin gibi bilgili aydınlanmış bir kişilik gelmişken sonuna kadar faydalanalım.

      Sil
    2. Yok cancan üşenmedim yine baktım yine yok :) Sinirlendirme Neobi Başkanı :))

      Sil
    3. İngilizcesi çıktıktan bir sonraki güncele hemen yayınladığımızdan bunlar oluyor.
      Adamlar 4 ayda bir ingilizce çıkarıyor ama hatalı biz oluyoruz gerçi hatamızda var hani
      japonca bilseydik bunlar başımıza gelmeyecekti :) oda yetmez mangaka çizmez gelir gene
      neden yarım bıraktınız derler çizim derside almak lazım.

      Sil
    4. Cancan cevap haketmiyomuş Sensei'mi de kızdırdı zira..Çok sevdiğin bu seri için kesinlikle Eva'ya teşekkür etmelisin adsız,senin bir çıprıda okuduğun bölüm için saatlerini harcıyor çünkü bilgisayar başında...Nankörlüğün alemi yok!
      Bilmiyorum böyle bir şey yazmam gerekiyor muydu diye ama ne bileyim yazdım işte... :)Olan oldu..

      Sil
  67. ya bu l-dk çok güzel manga ya yalnız bizim esas oğlan bazen beni gıcık ediyor bazen de çok seviyorum arada bırakıp duruyor beni:) evam ve ebonit ellerinize sağlık çok teşekkür ederim ama eva l-dk için daha fazla bölüm lütfen :)senin ellerinden hazırlanmış l-dkllı bölümleri daha çok görmek isterim (nasıl da yalakalık ediyorum tiger bak gör:) he he)

    YanıtlaSil
  68. Ben 45. Bolumu indirdim ama fotograflari acmak icin sifre iatiyo sifresi varsa soylermisiniz

    YanıtlaSil
  69. hayır bitmedi devam ediyor.

    YanıtlaSil
  70. LÜTFEN YARDIM şu tf'den nasıl indirilioyor gerçekten anlamıyorum lütfen anlatabilir misiniz acilllll :( :(

    YanıtlaSil
  71. Neden devam etmiyor çeviri gelmiyor? :(

    YanıtlaSil
  72. Ya neden bilmiyorum ama artık bu manga çok sıkıcı geliyor şu an japonyada 70lerde bölümlerde bu duruma garipsedim açıkçası hiç sürükleyici gelmiyor :(

    YanıtlaSil
  73. Yeni bölüm ne zaman gelir

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -