Gönderen : Neobi 15 Temmuz 2013 Pazartesi

Şimdi diceksiniz ki nedir bu iki haftadır koreliler koreliler koreliler. Koredeyiz dedik ya allah allah XD Tabi ki onlar olacak hohh :P
Ve evett halaa korede sürtmeye devam ediyorum :P O yüzden kısa kesicim şimdi çünkü üst üste iki güncel yazmak çok zor ve hala valizimi hazırlamadım XD ( ve evet geçen haftaki güncelle bunu aynı anda yazdım hohohoho ) 
Bu haftanın bölümleri:
Skip Beat 147
Yankee kun 44
Dengeki Daisy 58
Black Bird 13
Bokura Ga İta 14
Kaichou Wa Maid Sama 42
L-DK 13
Kyou Koi Wo Hajimemasu  12
Love İn The Mask 29
Benden bu kadar. Sore de janee minaaa :D



{ 11 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. teşekkürler cadılar

    YanıtlaSil
  2. bana doğum günü hediyesi olarak çok güzel geldi :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık :) kore'de eğlenmene bak neobi'cim biz hiç kıskanmadık ki merak etme sen -,-

    YanıtlaSil
  4. iyi tatiller :) oh, izlediyim animelerin cogu var sukur :) kyou, koi wo hajimesu-nun geri kalanini rusca okumusdum ama turkce basqa guzel :) tesekkkurler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Neobi-chan :)
    -ShinigamiLotus

    YanıtlaSil
  6. çkk teşekkürler elinize emeğinize sağlık :D :D

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık neobim taaa oralardan buralara yettin beahh:) teknolojinin canı sağolsun arada 6 saatlik zaman dilimi neymiş bir tık'a bakar herşey :DD bölümler harikaydı ama güncel yazısını kısa kesmişsin ne zaman dinleriz kore maceralarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore maceralarımı kendi şahsi bloğumda yazacağım :) Hatta başladım bile ^^
      Yeterim ben her bir yere :P

      Sil
  8. okudum okudum çok güldüm yaa dehşetti özellikle su macerası harikaydı yaa yakışıklı bi oppa bulmuşsun adını bari unutma şekerim onu göremeyenlerde var :D neyse demekki koreye gidince yediğimize içtiğimize dikkat etcekmişiz :) burda gördüğümüz gibi olmuyormuş :D neyse hoşgeldin memlekete hatun nasıl sende EVİM EVİM güzel EVİM diyenlerden mi oldun yoksa bırakın burda kalayım noluur mu dedin :)

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -