Gönderen : Neobi 17 Eylül 2013 Salı

Türkçe Adı: Bir Aptalın Aşkı 


Tür:Komedi,Romantizm,Drama
Cilt/Bölüm Sayısı: 1 Cilt(3 Bölüm)
Mangaka: Mio Nanao
Yayın Yılı: 2011
Çevirmen: TigerGirl
Editör: Nesila
Ç. kontrol: Powaqa
Proje: Mabushi Majo
Konusu:
O var…bir adam ki kendisi dışında herkesi anlatabilir.Havalı olabilir ama bu o değil.onun iyi biri olduğunu düşünebilirsin ama bu o olamaz.Onunla yalnız olamazsın.ona aşık olamazsın.Gözlükleri olmadan ona bakamazsın.Sadece benim gibi bir aptal ona itaat eder.
İndirme Linkleri:
Bölüm 1 HF MF
Bölüm 2 HF MF
Bölüm 3 MF TF ( final )

{ 14 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. şimdiden heyecanlandım :9

    YanıtlaSil
  2. Tigergirl'ün sinyalini verdiği çalışmalar ortaya çıkmaya başladı nihihi :D Hadi bakalım hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  3. TigerGirl sürprizlerin gün ışığına çıkıyor :D hayırlı olsun emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bende varım bea burada yok mu bana teşekkür falan :P Cadılıkta son nokta zorla teşekkür istiyorum yaaaa (Nesila)

    YanıtlaSil
  5. ohh üyeliğimi de aldım kendime geldim yeminle :D artık her bölüme bir yorum atmayı planlıyorum şimdiden bilgilerinize :) umarım sorunsuz bir manga olur şimdiden ellerinize kollarınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bekleriz olumlu yada olumsuz kkkkk

      Sil
    2. enam bu sitede sanki olumsuz yorum yapabilirmişim gibi :D

      Sil
  6. yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler çok güzel bir mangaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz teşekkür ederiz okuyup yorum yaptığınız için beğenmenize sevindim :) (tigergirl)

      Sil
  7. cok guzeldi :D biraz one shot tadindaydi, ama guzeldi. Finale sesli guldum :D op, op diye geberiyodu, azcik dokununca "fiyuuuu" diye nasil kacdi ya :D ve boylelikle artik hic bir real erkekden hoslanmayacagim kesinlesdi :/ boyle tip istiyorum dicem, ama real da gorsem 17 yerinden bicaklarim :D eglenceliydi, komikdi, biraz romantikdi :) tesekkurler Nesila ve Tigergirl :)

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -