Gönderen : Neobi 28 Mart 2015 Cumartesi



Hımmm bu hafta da böyle olsun.. Söyleyeceklerim sustuklarımda gizli olsun.
Zira söylenecek çok şey var ama gerek var mı onu bilemedim...
Sadece bazı nedenlerden ötürü bir hafta gecikmeli verdiğim bu güncel ve eksik olan bazı bölümler için affınıza sığınıyorum. Hepsi bu...
Keyifli okumalar...


Güncel Listesi:
Bokura Ga İta Bölüm 44,5
Honey Bölüm 6
Dame na Watashi ni Koishite Kudasai Bölüm 5
Kyou No Kira Kun Bölüm 15
Obito no hime to kubinashi kishi 1 – 2 – 3 – 4
Koizora Bölüm 17
Yankee kun to megane chan Bölüm 114 – 115
Katsute Mahou shoujo to aku wa tekıtaı shıte ıta Bölüm 1 - 2

{ 17 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Yorum için son deneme.
    Ben bu mangaların hiç birini bilmiyom ama ellerinize sağlık cadılar.

    YanıtlaSil
  2. Güncelde emeği geçen herkese teşekkürler :) keşke güncel yazından mahrum bırakmasaydın bizi neom :D

    YanıtlaSil
  3. bölümler için teşekkürle başlayalım bu sefer :) emeği geçen cadılarımızın ellerine sağlık teşekkürler arkadaşlar. Neobim canım benim sen sıkma canını hiçbirşeye mahrum bırakma bizi senden :) yine yeni yeniden uzun güncellerini okumak dileğiyle kaçayım ben :D

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, diğer mangaların güncelleri ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  5. Güncel için teşekkür ederim. Bizi bırakmayaydın o güzelim güncel yazından, herkes gibi ben okumayı çok seviyorum senin güncelerini. Siz beni çok tanımasanızda ben hayalet gibiyim, sizi çok iyi tanıyorum. Tekrardan ellerinize sağlık ben mangalara gömülüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Siteye girdim neobi sensein guncelini gormustum tam girdim ve sokkk.. Kisa bi yazi cidden su gibi gecti neobi senseii yazilaridan bizi mahrum brakma😩😩 bu arada mangaturk sitesinde farkettiim kadryla skip beat 189 u baska bi site cevirmis haberiniz olsun istedim😊😊 guncel icin de tskr

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık bende zevkle okuyordum güncel yazınızı inşallah bir daha ki güncele

    YanıtlaSil
  8. Kira-kun için çoookk teşekkürler ve de diğer günceller içinde :)) kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Emeği geçen tüm arkadaşların ellerine kollarına sağlık :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler ��

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık yine çok güzel bir güncel..:) Ellerinize sağlık Mabushi cadıları :)

    YanıtlaSil
  12. Sabırsızlanmaya başlamıştım. Ellerinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  13. Dengeki Daisy niye gelmiyor :( :(

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler Neobi-san hepinizin ellerine sağlık senin güncelini görünce yaşasın moduna girdim :)

    YanıtlaSil
  15. hım neobi güncel için teşekkürler :) hüzünlü ve kırgın bir güncel yazısı olmuş :( Neobi üzme kendini..

    YanıtlaSil
  16. Güncel için teşekkürler emeğinize sağlık :) acaba dengeki daisy ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  17. Güncel için ellerinize sağlık cadılar :)
    Neobi üzülme sen :'( bir sonraki o mis gibi güncel yazını bekliyorum :*

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -