Gönderen : Nurdish 1 Şubat 2013 Cuma


 Hayırlı Cumalar Okurcanlar! Yine karışınızda yeni bi güncelle çıkıyorum! Haftanın bu son iş gününde (ki o ben olmuyorum, Cumartesi yarım gün gene iş var bizde :/ ) size çifte mutluluk yaşatmak için yeni bölümlerinizi tatlı niyetine ikram ediyorum. :) 

 Bilin bakalım bu hafta size ne ikram edeceğim? (zor bir soru olmasa gerek, lakin Sunako ve Yamada güncelleri sadece bende.) Eveeet! Doğru! Yamada ve Sunako var bu hafta! Çok şükür her iki manganında yeni bölümleri elime geçti ve bende sizlere sunuyorum. Çok eğlenceli iki bölüm! Okudukça deşarj olun emi canlar! Afiyetler olsun, Sufle niyetine... hehehe :D 

Yamato Nadeshiko Shichi Henge - 56.Bölüm

Yamada-kun to Shichi-nin no Majo - 27.Bölüm 
 

Not: Unutmayın Canlar, şifreler linklerin altındadır ;)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -