Gönderen : Neobi 22 Kasım 2013 Cuma


{ 16 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Hahaha hayırlı olsun mellciiiim :D Senide cadı gördük içimiz rahat ffufufu :D

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler arkadaşlar inşallah hep beraber birbirinden güzel projeler ortaya çıkartırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mell hayırlı olsun canım :) Yalnız bu kaçıncı isimdir hangi biriyle hitap edeceğimi şaşırdım XD

      Sil
    2. hımmm sited eartık tamamn mahlas olduğuma göre bu isim olabilir kuzum hem sence de bana uygun bir ad değilmi keza mell de benlikti nede olsa adım :D

      Sil
  4. duyduma göre bu cadı çok çalışkanmış:D müzelik arkadaş umarım bol neşeli zamanlar geçiririz beraber :P.umarım bu yorumu sandığım kişiye yaporumdur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kesin nxx değil mi değilmi :D kınıyorum seni yaaa one-sama na nasıl hitap ediyorsun sen :D

      Sil
    2. cık cık ne güzel iyi dileklerimi sunuyorum ben burda aldığım cevaba bak:D

      Sil
  5. ahaha bilip bilmeden adfgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmemek daha iyi ayrı bir samimiyet katıyor :P.Tabi bunu istemeyen varsa yaşını bi zahmet chantango profiline yazsın :D

      Sil
  6. teşekkürler arkadaşlar artıkın sitede tamamen bu ismi kullanacağımdan emin olabibilirsiniz. Elveda sevgili mell im :D

    YanıtlaSil
  7. Hem hemşehrim hem şekerim agsdashdlka Hoş geldin aramıza aaahhh aahhh ben de editör editör diyordum bak yahu seni saklıyorlarmış ya benden :P Neyse en güzelinden projelerin olsun inş, süpürgenle, büyülerinle ve diğer cadılarla mutluluklar fufufufu :D

    YanıtlaSil
  8. Maşallah ailemiz her gün büyüyor :) Unutmayın ki bu da siz cadıların yoğun temposuna ve verimliliğine bağlı gören geliyor maşallah :D (kendi verimliliğimden hiç bahsetmiyorum :P) Hayırlı olsun mahlas hoş geldin ^^

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ettim inşallah en güzel projelerle en mutlu finallerle birlikte oluruz :)

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -