Gönderen : Nurdish 22 Kasım 2013 Cuma



Merhabalar Gençlik!


Biraz gecikmeli olarak geldim ama maalesef eksik bir güncelle bu haftayı geçiştireceğim. Aslında size uzun uzadıya "Nurdish Shippuuden" yazacaktım ama oturup başına o yazıyı yazamadım. Yoğun iş temposu falan feşmekan... İnşallah bir sonraki güncelde yayınlamayı düşünüyorum. Önem verdiğim bir konu olduğundan muhakkak yazmak niyetindeyim.

Mangalarla ilgili ise durum şöyle:

1-Yamada-kun ile ilgili benim için çok kötü bir haber aldım. :/ Mahou X Scans projeyi bırakmış. Sebebi ise Crunchyroll mangayı online yayınlamaya başlamış. Bu yüzden grubun şevki kırılmış ve artık devam etmenin bir anlamı kalmadığına kani olmuşlar. Kendilerinin çevirilerini çok beğeniyordum. Diğer grup çevirileri nasıl olur henüz bilemiyorum. Onlara geçince bakarız artık ama hallederiz, siz panik yapmayın ;)
2 adet taze Yamada bölümümüz karşınızda efenim. Domo arigatou Neobik!

2- Kayıp Çekirge Nemo-- ay pardon Ficchan yuvasına geri döndü. :) Yeni bölümümüzü afiyetle hüpletin. :) Çok komik bu kızın mimikleri :D

3- Sunako maalesef yok.... Sevgili Arum'um, sen üzülme gülüm incinme! Hanımın laptopu hastalandığından doktora göndermiş, ama doktor laptopunu bu güncele yetiştirememiş. Acını paylaşıyoruz kuzum, geçecek, iyileşecek! :P Bir dahaki güncel için biz acısını çıkarırız, siz merak etmeyin Sunako-severler ve Sunako-savarlar. (Nedense "savarlar"ı ekleme ihtiyacı duydum :P)

4- Homo'cum! Geçmiş Doğum Gününü Mübarek Olsun! (Rica edersem doğum günlerini biri toparlasa da herbirimize dağıtsa. Arada kaynıyor ya, yetişemiyoruz :P)

5-Gruba yeni katılan taze kanlar! Kadifelik, Suit, Mahlas... Gruba hoş geldiniz ve geçmiş olsun :D

6-Google'nin ana sayfasını gördünüz mü? Benim biricik Doktor'umun 50.yıldönümü! Onun şerefine küçük çok şeker bir oyun hazırlamışlar. :) Kaldırılmadan oynayın :) Ayrıca Doktor'cular bilir yarın CNBCE'de Doktorun özel bölümü var! VUHUUUU!!! Ama ben yarın izlemicem :/ Neymiş efendim, benim kuzen o gün gelemezmiş, yok efendim maç varmış, cartmış, curtmuş.... O yüzden sakın ha bana spo vermeyin, üşenmem uçarım size burdan! :D Bu arada Dalek'lerin "Exterminate" sesini arıyorum zil sesi yapmak için bulan biri bana da atsa ne güzel olurdu. :)

7-Yav Nevale'm sen nerelerdesin kız? Hadaşi diye de sıkıştırmıyorsun  beni, hayırdır? Özledik yav! 

8- Hımmm... Başka bir şey kalmadı ya... Neyse tamam, hadi buyrun mangalarınızı okuyun!  Afiyet olsun!


{ 19 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederim canım, iyi ki taziye dileği değil diye teselli buluyorum şimdilik :D Doctorrrr nasıl özledim delifişeğimi eksik bölümleri izleyip özel bölümü de sindire sindire gözlerimi şenlendirmek için izleyeceğim, 50yıl özel bölüm de coşturur inşallah :)
    Sunako-savarlar bittim bu tabire XD Emeklerinize sağlık cadılar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah aynen kuzum. Beterin beteri vardır her zaman :-D
      Ya kuzum ben doktoru gördükçe hüzünleniyorum gözlerim dolar gibi oluyor :P güzele benziyor ya çok hemde. Heyecanla kuzeni bekliyorum
      Hehe tutamadm kendimi ekledim :-D

      Sil
  2. Teşekkürler, elinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Yalnız Heroine Shikkaku çok heyecanlı sonlandı. Lütfen arayı çok açmayın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arayı açmayı düşünmüyoruz inşallah ;) Afiyet olsun.

      Sil
  4. Doktor hayranlari....Su an siz gormuyorsunuz ama, gozlerim tatli gormus chibi anime karakterlerinin gozleri gibi. Soyle tabak kadar ve paril-paril :D kiz kardesimle dun frqamanini izledik. frqman bitdi, biz hala donmusuz oyle. birden ikimiz ayni anda nasil cigligi basib sarildik ya :D piyango ciksa oyle sevinmeyiz :D ama biz de izleyemiyecegiz :/ Azerbaycana gore daha gec basliyor ve annem bizi 'exterminate!' eder yani :D no spoi -_- Cok tesekkurler, super oldu bu :D yine keyfim tavan yapicak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha benim de gözlerim öyle olmuştu ilk tanıtımı izledigimde. :-D hala izleyemedigim için içim buruk ve izleyenleri kıskanır vaziyetteyim. :P ah be keşke izleyeydin kuzum dalek bir annende olsa değerdi hehehe

      Sil
  5. Bir doktor hayranı olarak güncele bayıldım :D yamada için çoooooook teşekkürler ve ellerinize sağlık
    Watashi ga motete dousunda mangası senin güncelinde mi gelicek artık yoksa neobinin mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler bal şekerler olsun :-D
      Watashi benimle sagoso nun projesi olduğundan bizim güncelle gelmeye devam edecek. :-)

      Sil
  6. nurdishcim youtubedan extarminate diyen bir video bul doctor dizisinden. clipconverter.cc sitesinden mp3e çevir ve hangi saniyeler arasında diyorsa orasını keserek çevir bu arada ve indir bu kadar kolay :) çok kullanışlı bir site dene derim . bu arada soundun kalitesini ve ses ayarlarını da yapabiliosun bn normalde +2 (en yüksek) ayarlıorm canlı çıksın diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm güzel bilgiler bunlar... kurcalayayim ben bunu çok sağol valla. Becerebilirsem her "exterminate" duyduğumda seni hatırlayacağım ki bu senin açından iyi mi kötü mü kestiremedm hehehe :-D

      Sil
    2. Nurdish emaile baksana sana mesaj attım cvp yok hala

      Sil
  7. haha yamada gelmiş! Sınavdan sonra iyi olur hatta yarında sınavım var ama şöyle azıcık mola vereyim :P
    Veee Hadashi istiyom ben yaa :(( Lütfen artık verin ben burada meraktan ölüyom :/

    YanıtlaSil
  8. İnşallah sınavlar iyi geçmiştir şekerim.
    Hadasiyi sen çok beklersin hehehe nevaleyi bul ona bir sor ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl geçti 4'ten aşağı notum yok :P hahaha Üff hazır bu notlara ben kendime ödül verecektim ama işte hadashi yok :( Bu arada yeni güncel ne zaman :D Bugün güncel var mı ? neobi :)

      Sil
  9. Nurdis Extemineyt sesini bulabildin mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulizcim sağ olsun yaptım dediğini :-D ister misin sana da verem mi :-)

      Sil
    2. Hımm bende buldum sadece exteminate değil tadi sesleri doktorun konuşmaları falanda vardı :D

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -