Gönderen : Neobi 4 Kasım 2013 Pazartesi

Olaa mabushi chanlar ve mabushi kun'lar... Bizi özlediniz mi ? Biz sizi heeç özlemedik :P Şaka bir yana aslında şu dolu dolu güncelden sonra en az iki hafta tatil yapıciğiz desek de yine de kıyamadık size ve onu bir haftaya indirdik.  Hadi yine ballısınız kkkkk
Şuan burnumu çeke çeke yazıyorum bu satırları. Nereden kaptım bu nalet virüsü bilmem ama sayesinde kaç gündür yatak döşek yatmaktayım. Kış mevsimi benim için vazgeçilmez olsa da şu gripden çok pis muzdaribim TT Gerçi sayesinde okuldan izin aldım ya orası başka fufufufu
Malumunuz dün yok yok ondan önceki gün ( cumartesi işte ) her yıl sabırsızlıkla başlamasını beklediğim kitap fuarı start verdi. Beni tanıyanlar bilir aşırı derecede kitap okurum. Çok severim yani. Fekat bu sene hastayım ya dedim bi iyileşeyim kapanışa doğru giderim elbet. Tam yorganımın altına girmiş, ayaklarımı sehpaya uzatmış sulu sulu gözlerle pek sevgili arkadaşım pc'den bir şeyler izlemeye yeltenmişken kod adı lisa olan pek sevgili arkadaşımdan bir mesaj geliverdi telefonuma. " Ben fuara geliyorum " ( biraz farklıda olabilir tel uzakta bakamıcim şimdi XD ) Hemen aradım hatunu ( hayır çağrı attım o arada. Neden çünkü ısrarla kontür almıyorum asdfghgdsd ) Dedim bacım nerdesin ? Avcılarda demez mi ? Bre müslüman madem geleceksin bana bi kaç saat önceden haber versene ? Dimi dimi dimi ama yok illa diibime gelecek öyle haber edicek hatun XD Neyse dedim sen git bende gelirim içerde bi yerde buluşuruz. O dakka dinlenme hayalimi bir kenara atıp hemencik hazırlanıp evden tüydüm ki ben asla öyle hemencik hazırlanamam. ( hep senin yüzünden lisa kıymetini bil :P ) Hatuna diyorum ki " eğer benden önce gidersen içeri gir ama bi gözünde telefonda olsun geldim mi ararım " ok diyor. Fekat nedense fuar alanında kendisine ulaşabilmek adına 100 kere aramak zorunda kalıyorum ( ok abartmış olabilirim sayıyı ama işin latifesi burada :P ) 
Güç bela ulaştık sonunda birbirimize ve yine güç bela o kalabalıkta buluştuk. ( o kadar insan kitap okuyor mu diye de merak etmedim değil hani ) Cidden aşırı severim kitap satılan yerleri. Böyle bırakın beni bir kitap mağazasına saatlerce dolanabilirim orada. Hatta evimde de bayaaa bir kitap var. Hayalim kocaman kütüphaneye sahip olmak olsa da odamın ufaklığından dolayı kitaplık hayalim pek sınırlı. O sebeple kitaplarımı bulduğum her boşluğa koyuveriyorum. O sebeple odamın son durumu şuan bu halde:
Nereyi açarsanız açın her yerden kitap fışkırıyor asdfghjdsa Bir gün annem beni kapının önüne koyacak diye çok tırsıyorum XD 
Neyse öyle işte bir çok ünlü gördük kitaplarını imzalayan baya bir dolandık ve lisayla ikimiz neredeyse tüm maaşımızı orada bırakıp çıktık gün sonunda XD Vaktiniz varsa mutlaka gidin derim çok hoş bir ambiyansı var fuar alanının ^^
Şimdi madem bu kadar kitapdan konuştuk ufak bir hoşluk yapmak istiyorum kitap severlere. Bu konunun altına yorum atan ilk 5 arkadaşa kitap hediye edeceğim. Daha doğrusu kitap hediye almak istediğini belirten ilk 5 arkadaşa. Konuları hakkında bir şey diyemem bahtınıza ne çıkarsa artık :D Tarihte olur, gerilim de olur ne bileyim olurda olur yani daha seçmedim çünkü XD 
İsteyen arkadaşlar burada belirttikten sonra bir zahmet bana adreslerini ve isimlerini mail attıktan sonra ki bir kaç gün içerisinde yollamış olurum =) Ah ve tabii ki kargo kısmı sizde XD O kadar kitap hediye ediyoruz oda sizde olsun değil mi yani :P heheheh Diyeceklerimi dediğime göre gelelim güncele:
Güncel Listesi:
Black Bird Bölüm 18
Bokura ga İta Bölüm 21
Kaichou Wa Maid Sama Bölüm 51
Kimiga Suki Bölüm 2
Koizora Bölüm 04
Kyou no Kira-kun Bölüm 1.2
L-DK Bölüm 23
Love in The Mask Bölüm 47
Orange Marmalade Bölüm 29
Orokamono no Koi Bölüm 02
Skip Beat Bölüm 157
Taiyou no Ie Bölüm 07
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 64
Mabushi Majo ailesi keyifli okumalar diler



{ 24 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Hohoho emeği geçen tüm cadılara arigatouuu :***

    YanıtlaSil
  2. Ve neobiii kitap severriiiim.. istiyorumm >.<

    YanıtlaSil
  3. vayy yepis yeni manga günceli geçmiş olsun neobam kış aylarından bende pek bir muzdaribimdir millet nezle olur ben bronşit düşün artık gerisini :D güncel için elleriniz esağlık hatunlar

    NOT eğer i,lk 5 teysem mutlaka isterim imzalı olsun lütfen :D

    YanıtlaSil
  4. vayyy bak bu pek hoş bir süpriz olmus neobik… ben kendi sıramı savıyorum kitap konusunda, domo arigato yine de. mcx sana bol bol ıhlamur , zencefil neyim iç hacı:)

    YanıtlaSil
  5. neobi gecmiş olsun canım skip beatı takip ederken sizin sitenin takipcisi oldum bütün siteye katkısı olanlara teşekkür eder hepinizi candan kutlarım bütün güzellikler sizlerin olsun

    YanıtlaSil
  6. OOO benım gibi kıtap hayranlarına süper birer haber, 300 den fazla kıt. var, okudugum kıt. sayısı ise 1000 e yakındır :) Kitap ve manga lar benım vaz geçilmezlerım tabiki sizlerde, ben isterım kıtap , asla hayır diyemediğim 2 şeyden biri ne olsa :)

    YanıtlaSil
  7. Gmail hesabım şif.değiştikten snr biraz karıştı yukardakı ile aynı kişiyim, :( şimdi telefon geldi, 1 haftadan fazla evde olamıcam bu yüzden kıtap hakkımı devrediyorum :D gerçi kesın değildi zatende :)

    YanıtlaSil
  8. ee şimdi ben kaçıncı oluyorum :) kimi iki defa yazmış kimi sıra savmış :):)
    güncel için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. güncel gelmiş hoşgelmiş bayılıyorum neobinin maceralarına :) güncelin ismini değiştirmek lazım zaten :D bu arada listedeysem ben de isterim kitap sizler gibi kitap delisi bir kardeşim var çok sevinecektir :D
    günceldeki bölümler için ayrı ayrı teşekkürler emeği geçen cadılarımızın ellerine gözlerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. aceleye gelmiş öylece teşekkürler deyip kaçmışım :) ellerinize sağlık cadılar yine harika bi güncel olmuş. çooook çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. kitap fuarı ilk gün çok gereksiz bir güruha sahip olduğundan dolayı son günlerini tercih ediyorum. Ve benim gibi gittiği zaman 1000 tl ve üzeri bir meblayı orda bırakan biri için son günler pazarlık edebilme günleri oluyor :D eğer önerebileceğin bir yayın evi varsa direk onların standlarına gitmek daha hoşuma gider. Bende senin gibiyim kitaplar üzerime yıkılıyor ve 2 odada 2 kütüphane ayrıca yatağımın altını doldurdum :D

    YanıtlaSil
  12. Vay vay vay :D Öhöm belki üzerime vazife değil ama 5 yıldız veriyorum aha da sitenin bir köşesine 5 yıldızlı oteller gibi simge koyasım var sdfsdfg efendim kitap hediye etmek nereden geliyor aklınıza yahu :D Tek bi hatundan beklerdim o da sensin valla ne diyim :D Bende fuara bugün gittim 15 yıldır istanbulda yaşıyorum nasıl bir rezillikse o kapıdan içeri ilk kez girdim sdfgsd her sene gidicem gidicem diyip (biliyon da benim üşengeçliği ben hasta olsam bide sittin sene gidemezdim :P ) neyse sonunda gittim gözlerim nasıl ışıldıyor salak salak sırıtıyorum bende kitap delisiyim ve o kokuyu içime doya doya çektim. bi kaç kitap aldım çıktım bende dersim vardı okulda hemen tüyapın yanında olunca xD yarında sonraki günde fuarın son gününe kadar giderim valla. Hem çohoş indirimler de oluyor :3 35 lira olaran ders kitabımı 17.5 liraya aldım -.- adam %50 indirim var deyince salak salak sırıtarak adama bakıyorm dfsgdfgfdh Tüm cadıların ellerine sağlık güncel bir harika dostum ^^

    YanıtlaSil
  13. ay harika güncel..... valla ne diyeyim 2 hafta bende güncel gelmez diyordum hoş bir jest olmuş bize........... bre insafsız skip mangakasına dalasım ay burada bitermi kriz geçiriyorum şu an inanın neyse çok geçmiş olsun hazır nane limon (mentollü) çayları var almanı tavsiye ederim ben kışın çok tüketirim tavsiye antibiyotiklere kıl olurum çünkü (ilaçların yakın zamanda insanları zombiye dönüştüreceğine inanıyorum) okey bitti kocaman teşekkürler.......

    YanıtlaSil
  14. Enaam sitede biraz değişiklik mi var ne yoksa bana mı öyle geliyor? :)
    Kitaplardan konu açılmışken bende kitap hastasıyımdır. Bir gün benim annem de "yeter artık bu ne. eve misafir çağıramıyorum senin odanda bu kitaplarının dağınıklığı yüzünden. (kadının derdine bakar mısınız yaa misafir çağıramıyormuş. hayır sanki gelen misafir de benim odama girip kitaplarıma bakıcakmış gibi). ya bu kitaplar gider ya da ..." dediğini duydum yaa :D bide kitap satan her mağazada en az 1 saat durmam da ayrı bir konudur ahh dunyada bir tek benim böyle olmadığımı bilmek rahatlattı doğrusu beni :D neyse güncel için teşekkürler. Geçmiş olsun ayrıca :)

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler geçmiş olsun dilekleriniz için minna ^^
    Ve Dilara Polat, Mell, safiraa ve L. Girgin saparrow mail yoluyla bana kitapların yollanmasını istediğiniz adreslerinizi iletin bebekler ;)
    Püüü sadece 4 kişi mi. Kitap veriyoruz yine de yaranamıyoruz arkidiş :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derhal kuzum sen yeter ki adres iste :D kitapları elden teslim edersin herhalde :D :D :D


      ( bu çok iyiydi çoookkk :D )

      Sil
    2. Rüyanda görürsün asdfghjhfdfghjgfd

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy sildik yorumu :D:D Evet love in the mask gelmiş ama ben yamada istiyom nurdish çık kız ortaya bize yamada ver :((( Vee Hadashi yok yaa :( Ağlamak istiyorum zaten hepi topu 2-3 manga takip ediyorum :/ L-DK'yı askıya almıştım ona mı baksam ne :P

      Sil
    2. Bewnim güncelime gelip benim olmayan bölümlerden ağlandığın için kutsal cadılar adına büyümün tadına bakacaksın :P

      Sil
  17. Yankee-kun, Kaichou, L-dk ve yeni gelen 3-4 mangayi takib ediyorum, super oldu :D bu ara da Orokamono no Koi-yi siddetle tavsiye ederim :) megane(gozluklu) manga erkeklerine bayilanlar icin ideal. bi de sapik ruhlu, sadist manga karakterleri icin bitenler var benim gibi :P Bu bolumdeki ifadelere bayildim :D biraz turk filmi tadinda ama, yapon karizmasi, tatligi ayri bir alem kardesim :D sayemde cok insan manga manyagi oldu, tavsiye vericem diye canim cikiyor :D tesekkurler cadilar :) bu arada son zamanlara pek chevirmen, editor notu gormuyorum -_- Eskiden tek okudugum Dengeki Daisy iken bolca gorurdum :D yine isterim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok mutlu oldum benim mangamı severek okuyan birini duymak çok güzel oldu şu sınav zamanımda tavsiye ettiğiniz içinde ayrıca teşekkürler bencede herkes okusun orokamono no koi güzeldir yani kendi mangam diye demiyorum :P :D (tigergirl)

      Sil
    2. guzelse, guzel derim yani :) tebrik ederim, super bi manga :) bayiliyorum o tarz mangalara :) kolay gelsin cabuk-cabuk cevir :)

      Sil
  18. Günceli gördüm de ne okumaya ne de indirmeye fırsatım oldu. Dersler bitince bakarım dedim çıktım. Kitabı kaçırdık tüh be anı olurdu neobi şöyle gıdıdan kisselerdi kitabın ilk sayfasında falan. :P Neyse artıkın başka bahara kaldı. Güncel için teşekkürler. Emeğinize sağlık. :D

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -