Gönderen : Nurdish 1 Kasım 2013 Cuma

Adı:  Watashi ga Motete Dousunda

Mangaka: Junko
Cilt / Bölüm Sayısı: 7 bölüm (devam ediyor)
Tür: Komedi, Harem, Romantizm, Shoujo, Okul

Proje: Mabushi Majo
Çevirmen: Nurdish
Editör:  Sagoso, Arumdabda
Konusu:
Serinuma Kae  lise 2 ‘ye giden bir öğrencidir ve gizliden gizliye sınıf arkadaşları olan İgaraşi ve Nanaşima’yı birbirine yakıştıran bir yaoi hastasıdır (fujoshi). Favori anime karakterinin ölmesi sonucunda depresyona girer ve hızla kilo verir. Artık Serinuma’nın sınıf arkadaşları, alt sınıftan Şinomiya ve üst sınıftan Mutsumi  onu çekici bulmaya başlar. Serinuma,  kafası yaoi ile doluyken  onlarla nasıl baş edecek?

İndirme Linkleri:
Bölüm 1 MF
Bölüm 2 MF
Bölüm 3 MF
Bölüm 4 MF
Bölüm 5 MF
Bölüm 6 MF
Bölüm 7 MF
Bölüm 8 MF
Bölüm 9 MF
Bölüm 10 MF
Bölüm 11 MF
Bölüm 12 MF
Bölüm 13 MF
Bölüm 14 MF
Bölüm 15 MF

{ 40 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. bu mangayı görünce gerçekten mutlu oldum yaa oldukça eğlenceli bir manga hayırlı olsun fan clup e adımı altın ışıklarla yazın lütfen :D XD XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Sagoso güzel bir mangayla bana geldi, aklımı da çeldi :D
      Afiyetler olsun canım ;)

      Sil
    2. nurdish ama çelinmeyecek gibi bir manga da değil ki süper bişey ama kız zayıflayaınca tam bir afet oluyor yaa orası bir bambaşka yani :D

      bu arada günceller nasıl olacak haftalıkmı yoksa daha farklımı sunacaksınız kuzum ona göre bekleme listesini tutalım :D

      Sil
    3. Yaoi izlemem ama acaba zayıflayacaksam izlesem mi diye düşünüyorum :D:D

      Sil
    4. boşuna uğraşma bence hem zayıfladım hemde yaoi okuyorum kız kadar manyak olmasamda :) ama değil 4 etrafımda 1 tane yakışıklı yok :)

      Sil
    5. Aslında 4 yakışıklıda değilim ben bak, gerçi 1 tane de yeter ama ben zayıflama kısmına odaklandım :D

      Sil
    6. nurdish denesek mi ki :) şu zayıflama meselesi herhalde biz kadınların ortak sorunu hayır birde hem zayıflayıp hemde bu kadar güzel olabilmekte var işin içinde :D

      Sil
    7. Güzelliği geç kuzum, çirkin kadın yoktur, pasaklı kadın vardır hehehe :D ,
      valla kilo alma sıkıntısı olmayan, hatta yiyipte bir türlü kilo alamayan insanlardan hiç haz etmem, her zaman da derim :P zaten azınlıktalar :D

      Sil
  2. Yeni bir mangayla karşımızdasınız, uzun zamandır çevirmen olmak istiyorum fakat okulumdan dolayı olmuyor :D Belkide okulum bitince başlamalıyım, anime ve manga derken bir bakmışım Japonca biliyorum (az buçukta olsa :D) Sizi destekliyorum ve ellerinize sağlık, yani direk olarak arigato gozaimasu :D ^ ^ >_< -D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehem ehem... Aslında Japonca bilen birileri hoş olurdu... Üzerine git ve sonra bize gel ;)

      Sil
    2. Ahaha eğer kullanıcı adı seçiceksem o zaman Daisy olabilir :D
      Daha Lise 2'ye gidiyorum, Japonca öğrenmeye çalışıyorum ve ingilizcemde ileri düzeyde dediğim gibi liseyi bitirdiğimde çevirmenlik işine el atabilirim :D
      -D

      Sil
  3. Ohohoo ben bunu okudum da yorum yazmayı unutuşum. Bayyılldımm ben bu mangaya. Hele o köşe bucak saklanıp gizliden gizliye yakıştırmaları öldürdü okurken XD Sago beybim formundasın yine heee :D

    YanıtlaSil
  4. yeni proje hayırlı olsun ilk bölüm de konusu gibi çok iyiydi sagoso tebrikler iyiki nurdishin aklını çelmişsin yeni bölümünü sabırsızlıkla bekleyeceğim bir seri daha oldu ellerinize sağlık ikinizin de. ilk bölüme çok güldüm konusunu okuduğumda da bölüme baktığımda da hep aklıma biri gelmedi de değil hani :D

    YanıtlaSil
  5. Ne güldüm be :D Meraktan gebercem :D Yaoi hastası birine asdfghjkl Kıza aşık olan oğlanlarda yakışıklılardır :D

    YanıtlaSil
  6. Yaoi içeriyor hayal bile olsa *O* ELLERİNİZE SAĞLIK NURDİSH VE SAGASOOOO :* (mifuyu)

    YanıtlaSil
  7. Afiyetler olsun canlar! Şimdik bu sevimli mangamızın yayın günleri düzenli olmayacak. Üzülerek söylüyorum. Çünkü manga henüz yeni. 2 bölüm çıkmış toplam. 2.bölümü de yakın zamanda vereceğiz inşallah. Ama sonrası ne zaman çevrilirse ingilizceye o zamandır. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhh bu kötü oldu ya bu kadar da kalp sıkıştırılmazki :)

      Sil
    2. öğrenin bir caponca daha hızlı ilerleyelim canım :D

      Sil
    3. ah ah kafamı duvarlara vurasım geliyo zaten hatırlatma :D

      Sil
  8. cok komikdi :D yaio hic sevmem dogrusu. yani yakisikli, karizmatik, tatli otesi erkekleri miyminti lise kizlarina gitmesinden daha cok nefret etdigim sey, miyminti lise oglanlarina gitmesi :/ bildiyin haksizlik ya :/ ama bunu sevdim :) ben cevirmen olma girisimi yapdim :) rusca ceviriyorum :D ah, amam cevirimin cikmasina hala var :/ Selenity gelicek :D tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  9. yalnız konusu tam benlik yani lhasdkhs birinci bölümde harikaydı ya BA-YIL-DIM!!!! ama bence matsumiya ile birlikte olmalı :D çünkü çocuk onu dış görünüşü için sevmiyor yani baksanıza kız bir haftada resmen değişime uğradı ve onu hemen tanıyan da o oldu ya terim ben onuuuuu :D:D:D:D 2.bölümü sabırsızlıkla bekliyorummm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizden bir kaç bölüm ileride olduğum için şimdilik igaraşi'yi tutuyorum efendim xD

      Sil
  10. ohhaa görünce resmen çığlık attım >.< konusu çok güzel *-* bu manga biz yaoi hastalarının hislerine tercüman olacak gibime geliyo :D

    YanıtlaSil
  11. Lütfen devamı gelsin T-T LÜTFEEEENNN *-*

    YanıtlaSil
  12. Vay canına hayatımın mangasını çizmişler ( tabi beni seven 2 oğlan yok =.=* )
    Süpersiniz maushi majo ekibi :) <3

    YanıtlaSil
  13. Aman Allah'ım, ne kadar güzel bir manga ...
    Tek kelimeyle bayıldım ...

    Normalde shoujo mangalarda en nefret ettiğim şey süper yakışıklı çocukların tipsiz, aptal kızların kapıyor olmasıydı ama bu manga bambaşka .

    Elinize sağlık, devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim :) ...

    YanıtlaSil
  14. Affedersiniz yeni bölüm ne zaman gelir?? :) Cidden devamını merak ediyorum sonu süperdi :D

    YanıtlaSil
  15. evet ben de merak ediyorum sadece tek bir bölüm verilmiş.yeni bölüm ne zaman gelir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. watashi ga henüz çok yeni bir manga. daha 3.bölümü yeni çevrilmiş bu yüzden bu mangayı biraz ağırdan almak ıstıyoruz. Nurdish e çok teşekkürler şu an 2.bölüm çevirisi elimde. Bir aksilik olmazsa inşallah bu haftaki güncele yetişir mangamız :)

      Sil
    2. teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.ben dayanamayıp ing. olanına baktım.ama çevrilmiş hali bir başka tabi.yeni günceli heyecanla bekliyorum:)

      Sil
  16. süper yeni bölüm gelmiş.çok sevindim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Devamı gelecek mi? 2.bölümünde daha ?

    YanıtlaSil
  18. Gençler, gelecek elbet yeni bölümlerimiz. Bİldiğiniz gibi ilk iki bölümü yeniledik, tekrar yayınladık. Okuyanlara tekrar okumalarını tavsiye eder ve ardından yeni bölümlere bakmanızı öneririm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdish yeni bölümleri vermeden reklamını mı yapıyorsun kuzum? XD Yaparken beyin devrelerini yakma aşamasına getirse de cidden harika yahu bu manga :D Keşke daha bir hızlı verebilsem bölümleri :)

      Sil
    2. Bu lafını sana yedirmiş oldum mu hayatım? xD gördün mü, verdik işte! :D:D:D ellerine sağlık kuzum :*

      Sil
    3. Löp diye yuttum dediğimi :D Emeğimize sağlık ola :)

      Sil
  19. helal olsun yeni bölümler gelmiş :)

    YanıtlaSil
  20. ya mf den indirilmiyor hiçbir manga ama bunu daha çok merak ettiğim için burada yazıyorum lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -