Gönderen : Neobi 18 Kasım 2013 Pazartesi

Birisi beni sürekli başlık bulma derdinden kurtarabilir mi? Cidden başlık seçmek çok zoruma gidiyor asghfasghf Şimdi aslında başlığı sadece homo'ya adayabilirdim emme bir çok farklı konuya değineceğim için şöyle ortaya karışık bir başlık bulamadım. O sebeplee why so serious ?? Neysem :P
İlk olarak sevgili süper fiber hızlı (!) çevirmenimiz homo'nun ayın 16'sında doğum günüsüydü. Tam zamanında kutlayacaktım fakat güncelim cumartesiye gelmediğinden bir güncük beklesin ne olacak ki diye düşündüm. Fakat hayın kader pazar günü ağlarını ördü ve ben bölümleri yükleyemedim XD Cidden pazar günü ne çok trafik oluyor arkadaş bu net bağlarında. Güncel için çok yanlış gün seçmişim azizim. Ne diyordum en son? Heh homo'nun doğum günüsü. Kendisi yavrum dibime gelip " neo biliyor musun bugüünn benim doğumm günüğğğüüümmm " diye ağlasada süprizimi bozmamak için umursamaz tavrımdan hiç ödün vermeyereekk " eeee napim yani " diyerek onu bozmuş bile olabilirim. Gomenne homo asghfasghf Hep birlikte güzel, sağlıklı bol büyülü nice seneler diliyorum sana Mabushi Majo ailesi adına. Büyümek ne berbat bir şey değil mi?

İkinci gündem başlığımız ise sevgili sago'yla ilgili. Aldığım duyumlara göre kardeşcağızı pek bir rahatsızmış. Geçmiş olsun diyorum buradan kendisine. Dualarımız sizinle. Rabbim acil şifalar versin inş =)
Evet duydunuz bu sebeple sagonun çevirdiği, yada editlediği mangalarda bir süre duraklama olacak. Sago ne zaman kardeşi iyileşip dönerse kaldığımız yerden alacağız. O sebeple sıkıştırmayın bizi. Kış kışşş

Üçüncü gündem başlığımız size göndereceğim kitaplarla ilgili. Zaten hali hazırda 4 arkadaşımız istemişti. 3 kişi bana adres bilgilerini yolladı fakat bir arkadaşımız ( safiray çık ortaya ) adres bilgilerini 2 haftadır bana ulaştırmadığı için bilin bakalım ne oldu? Onun kitaplarını da bana adresini yollayan hatunlar arasında bölüştürdüm. Üzgünüm safiray 2 hafta bekledim billa. Bir daha ki sefere elini çabuk tutarsın diye ümid ediyorum =) ( aslında kitaplarını saklayabilirdim fakat çalıştığım için çok zor izin alabiliyorum hafta içi o sebeple hazır izinliyken hepsi elimden çıksın diye düşündüm )
Onun dışında az çok zevklerinizi tahmin ettiğim için mifu ve mell'e zevkleri doğrultusunda seçimler yaptım. Fakat sporrowla pek bir muhabbetim olmadığı ve tarzını da bilmediğim için biraz sallamasyon seçimlerim oldu. Umarım zevkine hitap eder XD

Biraz da bölümlerle alakalı konuşalım. Black bird yok çünkü shea vize döneminde. Nana güncelde ki yerini aldı. Sonracığıma Orokamono no Koi final yaptı. Yayında ve yapımda emeği geçenlere teşekkürler ediyorum. Sonracığıma ilerleyen günlerde yada aylarda da olabilir l-dk ve mask'ı hızlıca ilerletip birini güncele diğerini de tamamlamaya niyetliyim, niyetliyiz bakalım :D 

Bunun dışında kanımca bahsedeceğim bir şey kalmadı. Ehh o zaman gelelim güncel bölümlere.
Güncel Listesi:
Bokura Ga İta Bölüm 22
Dengeki Daisy Bölüm 62
Honey Bölüm 2
Kaichou wa Maid Sama Bölüm 52
Kaichou wa Maid Sama Bölüm 53
Kimi ga Suki Bölüm 3
Kyou Koi wo Hajimemasu Bölüm 19
Kyou no Kira-kun Bölüm 2
 L-DK Bölüm 24,1
 L-DK Bölüm 24
 L-DK Bölüm 25
Love İn The Mask Bölüm 48
Love Stage Bölüm 6
Love Stage Bölüm 7
Nana Bölüm 1
Orange Marmalade Bölüm 30
Orange Marmalade Bölüm 31
Orange Marmalade Bölüm 32
 Orokamono no Koi Final Bölümü
 Pupa Bölüm 5
Sekai ichi Hatsukoi Bölüm 19,5
Skip Beat Bölüm 158
Taiyou no Ie Bölüm 8
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 65
Yankee-kun to Megane-chan Bölüm 66

Eeee hf süprizime ne diyorsunuz. Bunca bölümü hazırlamak etmek buraya eklemek yüklemek bi dünya dert. Sizde uğraşın ecccük :P Haydin Neobik kaçar.
Mabushi Majo Ailesi Keyifli Okumalar Diler.

{ 27 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Tüm bölümler için teşekkürler, elinize sağlık. (:

    YanıtlaSil
  2. süüüüüüüüpppppppeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)))) elleriniz dert görmesin cadıcıklar :))

    YanıtlaSil
  3. yep yep yep evet dostlar bendeniz shea yani kaçak editörünüz :P şu anda vize dönemimde tek tek derslerden çakmakla meşgul olduğumdan sevgili neobininde dediği gibi black bird'ü yapamadım hepinizden ciddi özür dilerim ama en başta özür dilemem gereken kişi sevgili ablacım neobik :(
    ablaaa inan bana gerçekten sıkışık olmasam böle yapmazdım senide ciddi yalnız bıraktığımın farkındayım ve senden özür bile dileyemez durumdayım ama yinede en kocamanından özür dilerim böhüü böhüü (salya sümük ağlama modu on )
    neyse canlarım ben yine çakacağımı bildiğim halde derslerime çalışmaya giderim bana şans dileyin :D:D ablammm seni en kocamanından öptüm vakit bulduğum anda hemen sana kedi gibi sırnaşacağımı haber verip süpürgeme atladığım gibi giderim......
    ayrıca homooo heppiii bört deyyyy diyerekten doğum gününü kutlarım :D ayrıca sago sana da geçmiş olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol cınım dön gel artık sende ahdkasjdlksjdl :D

      Sil
  4. arigatoo gozaimasuu :3 nanayı okuyun haa zira o kadar emek harcıyoruz dsakjd hepsini okuyun :D

    YanıtlaSil
  5. vay vay vay vay der ve derin bi oh çekerim az daha diyordum neobide nurdish gibi bu hafta unuttu günceli diye :) ama neobi her zamanki gibi sürprizlere devam ediyor. güncel için teşekkürler neobicim güncelini okumayı çok sevenlerdenim :) bölümler için de ayrı teşekkürler tüm emeği geçen arkadaşlarımızın ellerine emeklerine sağlık.
    homocum nice yıllara olsun yeni yaşın kutlu olsun (demek ondan kayıplarda doğum gününü kutlamadılar diye mi depresyonda acaba :D ama bilmiyorduk yani dimi)
    sago için de kardeşine geçmiş olsun umarım ciddi birşey değildir ve biran önce iyileşir sağlığına kavuşur
    kitap olayında da ben onu unutmuştum yav sağolasın senin zevkine güveniyorum beğeneceğimden eminim sağolasın düşünmen yeterliydi göndermişsin bir de.
    bu arada deyinmeden edemeceğim çok çok çok çok güzel olmuş hf den vermen bölümleri beni dertten kurtardın :D alternatif olarak mf leri yüklemek daha kolayıma geliyordu :)

    benden beklenmeyecek kadar uzun yazmışım hayret :) son not olarak tüm öğrenci kadroya sınavlarında başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıh o da sizin ayıbınız ajdkasljdla İnsan der bu homo nerede ne yapıyor pehhh :P Neyse tamam trip atmıcam hehe Çok sağ ol cınım sağ olsun google sizin kutlamadığınızı anladı herhalde bie haftadır doğum günümü kutluyor askdlajsdşaksdşas

      Sil
  6. çok güzel güncel :) Üniversite internetinin sınırlarından dolayı :( ip adresi değiştirmeme rağmen indiremiyorum.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler ellerinize sağlık : ) ancak indiremiyorum,neyden kaynaklı olabilir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç mi indiremedin? Yoksa bir tane indirip sonra mı takıldın? Eğer öyleyse hf yarım saat süre sınırı koyuyor ondan indirememişsindir. Alternatifler yarına eklenir kanımca o zaman dene istersen

      Sil
    2. Ellerinize sağlık gene dolu dolu bir güncel ama ne yazıkki bende indiremiyorum hf normal indirme butonu çalışmıyor yarım saat beklemeyle alakalı dil gezgin

      Sil
    3. Hiç indiremedim,indirme butonu çalışmıyor evet :\

      Sil
    4. Ah tamam tamam şimdi tekrar baktım alternatifleri eklemişsiniz,indirdim bile çok teşekkürler : )

      Sil
  8. Oha neo, ben bir giremedim bloga hemen peşimden neler yapmış :P Hayın kadın skypeta banane dedin suratıma ya iyi ki alıngan biri değilim yoksam var ya peh asjghdasıjdşalskdlşas Çok sağ ol şekerim, iyi ki de doğmuşum yane yoksa kim sana şebeklik yapacaktı, chatte çene çalıp, peşinden editörleri yeni bölümmm diye koşturacaktı hohohoho Herkesciklere ayrıca çok teşekkürler. Sago'yu merak edenlere de haber vereyim kendisi gayet iyi, telefonda yaptığım çemkirmeler sonucu gülme benzeri sesler çıkardı yani umudumuz buralarda çok uzaklaşmış olamaz ahsdlkajdşlaskdş Siz sadece dualarınızı eksik etmeyin de yavrucum bir düzlüğe kavuşsun inş. Son olarak Hayın Neo seni seviyorum lem, canın sıkılınca dürtersin skypetan heheheheh :P Öptüm herkesleri alınlardan ayrıca bir dakika son bir şey daha aaaağğğğhhhhhh Pupa ehe :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoooom heppi börtdey jaaanım.. 3'lü sayılara daha çok far mı? :p

      Sil
    2. Ehe naptın pow yea daha körpeyim ben asjhdajsdklasdla 30 lu yaşlara daha çoookkkk var, neoyla sana eşlik etmeyi çok isterdim amma hohohoho :P

      Sil
  9. neobi görünce şöyle birr vaayyy sen, seviyom çığlığı attım bi sürü usui gelmişl dk mask ohh ohh diğerlerini sayamıyorum ne güzel güncel bu böyle homo-chan nice yıllara kuzum çevirilerini okumak izlemek apayrı bi güzellik seni seviyoruz hemşerim benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyşş dur kendimi bir şey sanıcam ehe Çok sağ ol kuzucum, artık senin editlerini de okuruz hohohoho

      Sil
  10. Aman yarabbi 3 bölüm ldk *o* yerim sizin o çeviri yapan elcağızlarınızı *o* her ne kadar internete girme sürem kısıtlanmış olsada şunları okumak için yine yalvarmam gerekeyor :/ Ama değer *-* Çok acayip ultra süper mega mega teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılar...

    YanıtlaSil
  11. vay vay vay bölümler için teşekkürler cadılar elleriniz dert görmesin :) bu arada sınavı olanlara başarılar o başarı inşallah bi ara beni de ziyarete gelir neyse uzun lafın kısası homo mutlu yıllar neşeli ve umut dolu bir yıl geçirmen dileğiyle :) sago geçmişler olsun inşallah bir an öce gelir de geçer bir an önce yeni bölümlerinizi bekliyorum cadılar tekrar tekrar teşekkürlerimi ileterek yazımı burada sonlandırıyorum. hepinize kolaycıklar gele :)
    bu arada neobi ne kadar başlık bulmada dert yansanda her hafta her hafta cuk yerine oturtan bi başık buluyosun helal olsun buna da değinmeden geçemem yanee :)

    YanıtlaSil
  12. bir güncelde adım böyle mi geçecekti arkadaş :P
    kitaplar arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun (benim payım da :))
    bayağı zamandır buralarda yoktum evet, netim olmadığından ötürü, teşekkür ederim neobi-san iki hafta beklemişsin. ama kısmet deyip vazgeçeceğiz artık, dediğin gibi bi dahakine daha çabuk davranırım :)
    bu arada güncel yine çok süper olmuş ellerinize sağlık cadılar. ve teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Mask gelmiş ve sanırım bitiriyorsunuz.. Süper bir haber :D Ve L dk de güncele yetişecek o da ayrı güzel.. :D Bu arada benim yamadam nerede yavv :( Ben Yamada istiyom yaa :D Vee Hadashi yok :/ Yaa yapmayın yaa hepi topu 4 manga takip ediyormuşum :D Ayrıca bir kısa manga varmış neyse ona bakarız :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket ağzının ortasına yapıştırcam terliği bak asghfasgh Onlar benim serilerim mi
      hayrette bişi -_- Git nurdishle nevalenin yakasına yapış xD

      Sil
    2. hahahaha ağzımın payını ben almışım yaa :D Tamam ablacım nurdish de vermiş.. Ne zamandır girmiyordum.. Hep sınavlar falan yamada'ya bakayım ben :P

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. güncel için kocaman teşekkürler.......

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -