Gönderen : Neobi 8 Nisan 2013 Pazartesi

Şu yukarıda gördüğünüz insan evladı sınav zamanları benim resmedilmiş halim :D Ve bu moda girmemin sebebi de sınavlarım başlayacağı için. Her ne kadar üniv. biritmiş olsam da şu formasyon denen illeti bir türlü bitiripte sertifikamı alamadım arkadaş. Tamam her ne kadar daha normal süresi dolmamış olsa da süper fiber güçlerle erkenden bitirmeyi hesaplayan ben bin bir türlü alakasız talihsizlikle karşılaştığım için değil zamanından önce bitirmek uzatmasam diye dua eder durumdayım şu sıralar. Ayrıca öyle zamanından önce bitirecek kadar da becerikli değilim. Dikkatinizi çekerim zeka demedim becerik dedim. Peki neden ? Çünkü sınav zamanları nereden geldiğini bilmediğim bir güç beni ders çalışmak yerine bin bir türlü işlere sevk eder. Misal hiç takip bile etmediğim türk dizilerini izlemek, haber bültenlerini sanki ülkede savaş çıkmış gibi sabırsızlıkla beklemek, volta atmaya bayılmak, silgiyi didiklemek, kalemimin ucunu sürekli değiştirmek, masamın üstünde ki olmayan tozları almak, normalde yüzüne bile bakmadığım duvarları sanki pablo picasso eseriymişçesine incelemek, ve dahası. Sayamayacağım kadar anormal işlerle uğraşmaya bayılıyorum sınav zamanları. Aslında çalışsam, daha doğrusu çalışabilsem yaparım da lanet çalışma isteğine bir türlü kavuşamıyorum. Zaten bu sebeple üni. de uzatmıştım. Öhmm her neyseee :D
İşte yazıdan anlamışsınızdır zaten. Geldi o malum sınav dönemii =_=
Lanetler okuyarak karşılıyorum kendilerini. Ayrıca sheanında vizeleri başladı kendisine bol şans diliyorum :)
Dediğim gibi sınav haftam ( toplamda 2 hafta ) olduğu için 2 hafta kadar buralarda olmayacağım baylar, bayanlar. 
Bu süre zarfında kendi adıma da dükkanı kapatıyorum doğal olarak =) Powikom yayına devam edecek. Hatunu çok sıkıştırmayın zira bu 2 haftada boşluk olmasın diyerek baya bi kastırdık zaten son bi kaç gündür :D Tabağınıza ne doğranırsa o :P
Ehh ben gideyim artıkın. Yolcu yolunda gerek :P
Beni özleyin diyeceğim amma özlemeyeceğinizi biliyorum :P Olsun beni olmasa bile skip ve dengekiyi özleyeceksiniz nihahahah Onları özledikçe de ben geleyim aklınıza ve dua edin işte çakmadan vereyim şu nalet sınavları....
Gelelim güncellere:
Ve Ao no rhapsodia one shotu da yayınlanmıştır cadılar. Afiyetler olsun der ufaktan ufaktan valiz hazırlamaya doğru yol alırım...
Dip Not: Okuyup okuyup hala arkamızdan  çen çen konuşanlar, başınıza gökten pırasa yağar inşallah  :P 
Dip notun dibi: Neden mi pırasa ? Çünkü kendisinden hiç haz etmem :P 

{ 19 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. okumadım henüz günceli iş olsun diye yazıyorum , ha birde ilk yorumlayan olim die :)))

    2 hafta sonra gorusuruz bebem :) ha birde editinizee saglık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Püüüüü püüüüü sen yapma bari lemm :D

      Sil
  2. Teşekkürler güncel için. Sınavlarınızda başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. ablam sonunda başladı dimi lanet sınavlar -.- ne diyim alah sanada banada ders çalışmaya çalışma gücü versin kkkk yoksa bırak ders çalışmayı kalem açmaktan başka derdim yok sanki :D e=mc2 lermi dersin gümüş nitrat çöktürmelermi ararsın daha neler var neler :D:D de nerde bende çalışma isteği kkk :D bu arada bende izlemediğim haberleri iple çeker oldum şu dönemde nedendir bilinmez :P
    heyyy son olarak mabushi mojo takipçileri bize şans dilemeyi unutmayın :D malum ablamla benim baya bi şansa ihtiyacımız olacak :D haydin sınavlardan sonra görüşürük =_= janeeee...

    YanıtlaSil
  4. 2 hafta nedirki göz açıp kapayana kadar geçer Allah kolaylık versin. ah ah okul dönemlerim aklıma geldi eskiye gittim be :D kıymetini bilin sonra arayacaksınız :)

    YanıtlaSil
  5. Ahh neobi aahh. Her öğrenci öyle. Çalışmak istemeyince her şeye ilgi duyarız :D Mesela ben günceli görünce türevmiş limitmiş hepsini bırakıp kurosakiye geldim :D neyse sınavlarınızda başarılar umarım geçersiniz :) Teşekkürler güncel için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efenim. Tüm öğrenciler mi aynı arkadaş ya :D

      Sil
  6. Allah şifalar versin kuzum sana da sheacana da... valla hala okumaya devame den biri olarak şu şarkıyı size ithaf ediyorum: "Bitsin artık bu çileee! Aaaa... Çekemem bile bile! Aaaa..." der ve uzarım....

    Ellerinize sağlık bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yavru kuş :D Senin de olacak sonuçta değil mi sınavların :D

      Sil
  7. Güncel için teşekkürler :) Sınavlarınızda başarılar :)

    YanıtlaSil
  8. Güncel için teşekkürler. Ayrıca o duvarların falan cazip gelme durumunu bende yaşıyorum :D En iyisi hangi sınav varsa ona o günün 1 gün öncesi ful çalış bence. Böyle daha akılda kalıyor diye düşünüyorum. Ancak yine de beyni fazla zorlamamak lazım bu sefer de hiç bir bilgiyi almıyor. Bu yüzden yavaş ve sakin çalışmanı öneririm. Başarılar dilerim ;)

    YanıtlaSil
  9. sanırım grupça sınavlarımız var bende 1 ay kadar yokum ortalarda benimde hiç çalışasım gelmiyor ama sınıfta kalcam çalışmazsam bu gidişle ilk dönem ortalamam berbattı :D (tigergirl)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumleten Allah şifalar versin kuzucuklar. Sanırım okurcanlar bana ve powa kaldı kihkih kizdirmayin sakın bizi :-D
      Benim sınavım yok ama kapı gibi dönem sonu vermem gereken 1vize ödevi, 1 final ödevi ve 1bitirme projesi var... benimde oldukça acinasi bir halim var ama siz esas buna dönem sonunda şahit olacaksınız. Daha zamanım var canim hehe (klasik öğrenciyi mahveden cümle :p)

      Sil
  10. Allah sınavı olanlara kolaylık versin...
    Ellerinize Sağlık Günceller için..
    Sizler saden bizim için baya baya baya çalışıyorsunuz sıkarız iki hafta dişi mizi..
    (prasa yağıyo diye canlandırdım bir an gözümde o nası bişi len.. gülmekten karnım ağrdı.. Nereye saklanırım yağarsa diye düşünüyorum şuan :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla pırasa fikri aklıma köfte yağmuru animesinden sonra geldi :D

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -