Gönderen : powaQa 30 Nisan 2013 Salı

                                             
                                                                             
                                               Selamlar Mabushi-chanlar ve Mabushi-kunlar..!

Bir ooh! çektik geçtiğimiz pazar değil mi?.. Neobik merkez kuleye döner, beklenen bölümler nihayet gün yüzüne yavaştan çıkmaya başlar.. hazırlayan memnun, okuyan memnun.. ooh mis gibi!
Onunda pazar gün yazmış olduğu güncelde söylediği gibi eski düzenimize haftaya geçmiş olabileceğiz.. (bir aksiklik olmazsa tabi)

Bu hafta Kyou Koi wo Hajimemasu 'nu yayınlamıyoruz, keyfi değil tabi bu baştan söyleyeyim.ee hafif meşrep şaştı dengemiz , öyle hemmencik kendimize gelemiyoruz, anlayışınız için şimdiden arrigato gozaymas minnaa... 

Emmeee Harem diye boşuna yazmadım ki ... topladım tüm yağız delükanlıları , kattım peşime getirdim karşınıza...  fufu


 Kısadan bir güncel oldu bu seferlik, sıcaktan mıdır artık nedir? yoksa başım kalabalık bu aralar o yüzden midir bilemedim ilham perilerim pek yaklaşmamaktalar :) 

Son olarak Yeni Cadılarımıza HOŞGELDİNİZ der, Haremimizi sizlere sunmadan evvel oluşumlarında emeği geçen Shea-chan ve Neobik'e tüm sefgilerimi höpürtdetirim.. Emeğinize sağlık janlarım. Sırf bu hafta üçümüzün emekçikleri olduğu için resimler bizi referans ediyor.. ( tarou ya yamanacaksın hemen biliyorum Neo , sırf o yüzden isim yazmadım bak üzerine :p) 



hadi bakalım keyifli okumalar olsun kimitachi..

Black Bird Bölüm 7 

Sekai ichi Hatsukoi Bölüm 15

haftaya yeni bölümlerle biz yine gelene kadar kalınız sağlıcakla,

PowaQa


{ 6 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Tarou menimmmmmm <3 Aiguuuuuu çok çok çok kawaiii yirim onu yir haha XD İsim yazmış başkasına vermiş olaydın yafrumu kan çıkardı biliyin kkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baskası dediğin kisi ben olacaktım hıh :D

      Sil
  2. yeni bölümler için teşekkürler powaQa

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -