Gönderen : Neobi 29 Nisan 2013 Pazartesi

Önce kibarca selamımı vereyim birazdan pöykürme pozisyonuna geçeceğim çünkü...
Evett koskoca 2 hafta geçti sonunda ( gerçi bana çok kısa gibi geldi ama çaktırmıyorum :P ) Valla ne yalan söyleyeyim acaip rahattım bu iki hafta boyunca. Böyle habire şifre soranı yok, bu dosya inmiyor diyeni yok, nerede bu güncel diyeni yok. Yani yok yok :P İlk defa bu yok yoklar bana iyi geldi hah :D Bu zımbırtılarla powikom uğraşmış yokluğumda kendisine selam olsun der neler çektiğimi anladığı içinde bi köşede kıh kıh gülerim :P Yılmak yok powikom gambare :D 







Şimdik neler yaptım yokken ben. Bi kerem sınavlarım vardı biliyorsunuz. Tüm sınavlarıma girdim. Yada onlar bana... neyse lafın tamamı deliye denirmiş öhmmm :P Bol bol gezdim sonra. Diceksiniz ki Ankara'da ne kadar gezebilirsin ? Böyle diyenin ağzına acı biberi sürerim cısss. Ankara aşık olduğum şehirlerden biridir. Özeldir benim için. Uzunca bir süre yaşarsanız o şehre nedensiz seversiniz, özlersiniz... Benimki de o hesap. Yaşayanlar bilir bu durumu. Hatta bu durum üstüne şiirler bilem yazılmıştır. Yani tasdikli onaylı bi durum XD 
Bu zaman zarfında ara ara da girdim nete hiç girmedim değil. Yazıları yorumları okudum. Arkadaşlar yahu hiç mi okumuyorsunuz bu güncelleri bilmiyorum ki ? Bundan 2 hafta önce giderken ne demiştim ben... Yokum 2 haftalığına dükkanı kapatıyorum. Değil mi ? Evet dedim...
Eee ne demeye habire yeni bölüm nerde diye soruyorsunuz. Şakamısınız leyynnnnn
Te böyle atıveririm valla tuttuğum gibi bacağınızdan :P Zati stresliyiz, bir de siz germeyin arkadaş... Çemkirmem de bittiğine göre her birinizi özlemişim onu da itiraf edeyim. Böyle pc'me mangalarıma kavuşunca bi sevindirik oldum ki sormayın. 

Daha çok yazıp çene çalmak isterdim lakin billa çok yorgunum. Dün geldim daha. Uzun yolu pek sevmem. Böyle otobüs yolcukları çok etkiler beni 2 hafta kendime gelemem leyla leyla dolanırım ortalıklarda :D 
Şimdik Tuonela cadısının pc'sine bişiler olduğu için bokura ve maid yok bildiğiniz üzre. Tuonela gelene kadar, yada yeni bir editör gelene kadar bokurayı yavaşlatmayı düşünüyoruz. Kısmet bakalım. Ama bir düzene girecek bu iki manga da ona şüpheniz olmasın. Maid sama ise haftaya kesinlikle yeni bölümle gelecek. Bu haftaya yetiştirmem imkansızdı. Neden çünkü daha dün geldim :D 
Bu hafta size vereceğim bölüm skip beat 140 ve dengeki daisy 52 sadece. Eee anca bunlar çıktı dünden bu güne bunada şükür :D 2 haftanın açığını kapamak zor. Haftaya eski düzeni oturtmuş olurum, oluruz. Şimdilik bunlarla yetinin... Salı günü de sevindirici mangalar olacak sizinle powiko sunumuyla.
Ve son olarak ( daldan dala atladım yalnız farkındayım sumimaseennn ) 3 yeni arkadaşımız daha katıldı aramıza görmüşsünüzdür. Biri ArtemiSs Maid samanın çevirisine ortak geldi. Çok hızlı maşallah kendisine tü tü tü :D İlmek uzun zamandır var aslında ama bi türlü ekleyememiştim künyesini. Kendisi love in the maskın editörlerinden birisi. Ve son olarak shizuku kendisi çeviri kontrol yapıyor ayrıca one shot çevirmeni =) 3 arkadaşımıza da aramıza geldikleri için hoş geldin diyor ve sevgiyle kucaklıyoruz... 
Tamamdır diyeceklerim bitti. Bu çenesi düşük, ekseni kaymış neobi rüyalarına doğru yelken açarken  sizlere iyi okumalar diler. Haftaya bomba gibi bir ruh haliyle döneceğim inş =) 
Aynı şeyi onlarca kez soranlar ve kıymet bilmeyenler
sonunuz böyle olacak :P
Dip Not: Arkadaşlar aşırı derece de mail birikmiş posta kutumda. Hepinize döneceğim ancak bu zamanla olacak. O yüzden bu konuda anlayışınıza sığınıyorum. Mailleri geliş sırasına göre değil de aciliyetine göre bi sıraya koyup hepinize dönüş yapacağım. O yüzden lütfen sıkıştırmayın beni :D 

{ 15 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Irasshaimase neobik :))) sınavlarım bitti de bir daha gitmeyeceğim deseydin !! :P tatil bile yapmayacağım hep pc başında duracağım gibi seyler söyleseydin ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül onları demek isterdi leydim yalınız bunun daha finalleri var o yüzden sesimi kesip tın mın köşeme dönüyorum :D

      Sil
  2. Yıvrım evine hoşgeldin! Özledik, gözler hep seni aradı durdu. (aklın yok geri döndün be! hayret bişe :P)

    Aramıza hoşgeldiniz yeni cadılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heya hiç sorma hazır fırsatını yakalamışsın kaç git demi :P

      Sil
  3. 2haftadır neobinin dönüşünü bekliyoduk, dönmüş sempaimiz ama kimse birşey dememiş. Çok ilginç, acaba beklentilerin altında kaldı diye mi böyle. Olsun, hoşgeldin neobi-sama. Umarım sınavlar iyi geçmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kkkk Eyvallah öncelikle XD Çemkirdim ya ondandır :P Beklentilerine gelince çok şey bekleyen elini taşın altına koysun diyorum ;) Cumartesi gelip de pazara hem skip, hem dengeki, hemde sekai yapabilecek olan var ise buyursun gelsin :P

      Sil
  4. Hoşgeldin Neobi :) Ellerinde Daisy'yi de getirmişsin. Şu anda şükranlarımı sunuyorum sana ve emek veren herkese :) Neysem bana iyi okumalar size de diğer uğraşlarınızda kolay gele :D

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin Neobi :) dengeki daisy günceli görünce sevindim :) sınavların iyi geçmiştir :D

    YanıtlaSil
  6. neobiii irasshaaaaiiii :))skip'i görünce nası sevindirik olsum anlatamam :Dbu arada başınızın kalabalık olduğunu bildiğimden buradan yazayım dedim güzel bir manga var çok talep gören gakuen alice diye.birini daha bulayım bana yardımcı olacak çevirip siteye ekleyelim diyorum ne dersin? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mehtap dediğin seri çok uzun bir seri. Gidersen, sıkılırsan falan elimizde patlamasın XD

      Sil
    2. Neobi haklı ama destek de olmak gerek. Çevirmek isteyen kişiye de istikrarlı ve azim gerekiyor. Yani birlik olmak gerek. Neyse...

      Hoşgeldin Neobi. Ben de inşallah katılacağım size bakalım. Hazırlıklar yapıyoruz Nurdish'le *-*

      Ayrıca Gakuen Alice'in çevrilmesini bende istiyorum açıkçası. Umarım çevrilir de tadına varırız.

      HEH ben çeviri ve editlerime dönüp Dostça Kalın diyorum. Görüşmek üzere. :)

      Sil
    3. başladığım işi yarım bırakmak hiç huyum değildir ama desteklerinizide görmek isterim :) ingilizcem iyi olsada daha önce yapmadığım bir şey çünkü :D

      Sil
  7. hoşgeldin neobi (braz geç oldu ama artık idare et) :) yediğin içtiğin gördüğün senin olsun yeni bölümler bizim :) yorgunluğun yazından belli kısa bırakmışsın ama yeni bölümler için teşekkürler Renciğimizi gene bize gösterdin özledik onun yüzünü ifadelerini ah ah ingilizcesini okuyayım dedim yüreğim dayanmadı bıraktım sinirimden :) yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. neobinin dönüşü muhteşem olmuş bir sürü şeyler değişmiş birde üstüne yeni mangalar yeni cadılar hoş geldin safalar getirdin kuzum :))

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -