Gönderen : Nurdish 12 Nisan 2013 Cuma


Hayırlı Cuma'lar Gençlik! Bir hafta daha fıt diye bitiverdi. Gene hiç bir şey anlamadık... Sonumuz kötü diyeyim ben size. :P 

Bu sıralar biraz fazla negatif takıldığımdan buna bir son verip sakinleşmeye ihtiyacım olduğuna karar verdim ve kendimi şu bir kaç gündür klasik müziğe kaptırdım. Sayemde ofiste sofistike bir hava var artık. Patron kendi odasına benden bir kolon çekmeyi teklif bile etti yani :D Sanki bu müzikler gerçekten beni sakinleştiriyor. Birden parlamalarda azalma gördüm gibi gibi. 

Ben dinlenilen müziklerin insanı çok etkilediğine sahiden inanırım. Linkin Park'ın şarkılarına hastayımdır. Ama agresif müzikleri ve saldırgan sözeri olduğu için beni negatif yönde etkilediğini gözlemledim. Daha bir sinirli olmaya başladım, daha bir parlamaya yatkın  gördüm kendimi. Bu sıralar radyo takılıyorum. Çok fazla müzik dinlemem ama bir kaç şarkıya takarım döner döner onları dinlerim. Bu negatiflik halimi de görünce dedim ki "DUR!" birde klasik müziği dinleyelim :)  Böylece bu müziklere kendimi bırakmış bulundum gençlik. Sizlerle de bir kaç parça paylaşmak isterim tabii ki.Mesela Mozart'ın Türk Marşı. Favorilerimdendir. Hatta orgumla bu parçayı çalmayı öğrenmiştim. Bundan başka da 10 parmak hiç bir şeyi çalamazdım o ayrı. Şimdi unuttum bunu da zaten :)

 

Parçayla ilgili de bilgi verelim size efenim:

Türk Marşı (özgün adı: Rondo alla Turca) (K. 331), Wolfgang Amadeus Mozart'ın bir bestesidir. Türklerin Avrupa'da hayranlık uyandırdığı o yıllarda, Mehter Marşı'ndaki ritimden esinlenen Mozart, 1783 yılında 11 numaralı la majör piyanı sonatı'nın (K. 311) 3'üncü bölümünde "Ronda alla Turca" (Türk Marşı)'nı besteler. Bu beste halen, Türkiye Cumhuriyeti'nin tüm özel davetlerinin yanı sıra, ülke tanıtımında kullanılmaktadır.
Ludwig Van Beethoven'ın da Türk Marşı olarak eseri vardır. Turkish March Beethoven (part of Op. 113 No. 4): Die Ruinen von Athen (The Ruins of Athens)
Türk rap sanatçısı Ceza, sonatın üçüncü bölümüne 2012 yılında Türkçe söz yazdı ve parçaya bir klip çekildi. Elimiz değmişken onu da ekleyelim hadi. :)


                                       

Ve de gençler bu aralar fena Nodame Cantabile havamdayım. Tekrar izlemeye başlayabilirim :) Buyrun efenim bir de Nodame'nin parmaklarından dinleyin Türk Marşı'nı:    (yalnız video kalitesini pek beğenmedim ama idare ediniz.)

 
 

Bu kadar video yeter bir güncel için. Sıra geldi bölümlerimize... Afiyetler olsun! ;)

Yamada-kun to Shichi-nin no Majo - 37.Bölüm


Yamato Nadeshiko Shichi Henge - 66.Bölüm  
 

{ 8 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. ellerine sağlık nurdishim :D güzel sınavdan sonra bu da tam oldu ya yamadayı okuyayımda iyice moral yaparım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav hediyesi olsun :D Afiyet olsun şekerim. ;) inşallah süper notlarla gelirsin karşımıza :)

      Sil
    2. saol nurdishim inş. yine çok heyecanlı yerde bitti yeni karakterde süper :D

      Sil
  2. ene nodame 'nin filmi varmış , cehaletin gözü körola... :) ellerinize sağlık kızlar.

    Al sana benden sinir yatıştırma hapına birebir bir ilaç daha :)

    http://www.youtube.com/watch?v=4YgLkzHLHoI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aboooo! Bilmiyor muydun?! Orda bir düeti var ki bizim ihtiyarla, tadı damağında kalır :D hemen izle ;)

      hemen kaydettim onu ;)

      Sil
  3. paylaşımlar harika teşekkür ederim kulağımın pası silindi resmen.

    YanıtlaSil
  4. Okumaya başladım ve bi manga var ki onu çevirip editlemeyi düşünüyorum. Adı Pupa. Belki burada yayınlayabilirim. İstenirse... Ayrıca Hajimari no Niina adlı bir manga daha var. Onu da çevirip editlesek fena olmaz hani :)

    Bir şey daha. Ben yenilmezim (wordpress) profilini seçiyorum ama bir süre sonra tekrar seçmek zorunda kalıp Yayınla diyorum. Bunu bir şekilde bir kereye mahsus yapabilme olanağını bilen var mı? *-*

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -