Gönderen : Nurdish 19 Nisan 2013 Cuma

Öncelikle Hayırlı Cuma'lar Gençler!




Siz bu günceli okurkene ben bu diyarlardan kaçmış olacağım. Adeta bir Road Runner gibi kendimi otobüsün kollarına atmış olacağım. Sebebi ise İstanbul'da ikamet eden partnerlerimden bir kısmının İstanbul'u resmen terketmesidir! Onlar dönene kadar da geri dönmeyi düşünmüyorum... :P Öyle değil tabi ki de.
Sevgili ananem bugün bizi terk edip memleketine dönüyor. Buna tepki olarak kendimi yollara atıyorum hehe. Çok alışmıştım ya neneme. :/ Olsun memnun kaldığı için gene gelir diye düşünüyorum. :) Yıllık iznimden 2 güncüğümü kullanıp biraz kafa dinlemeye şehir dışına gideyim dedim. Siz bu yazıyı okurken atı alan Üsküdar'ı geçmiş olacak. hehehe. Ama Şubat'ımı izleyemeyeceğim bu akşam o biraz kötü oldu. Yine de internet sağolsun işimizi görürüz sonra. ;)




Fazla uzatmaya gerek yok Okurcanlar. Buyrunuz taze ikramlarımız:

Yamada-kun to Shichi-nin no Majo - 38.Bölüm


Yamato Nadeshiko Shichi Henge - 67.Bölüm

Afiyetler olsun! ;)

{ 9 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. iyi dinlenceler Nurdish, bloga taze enerji gerek :D ve elinize saglık cadılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sağol kuzum teyzelerimle birlikte inekler tavuklar kuzular takılıyoruz köy gibi bir yerde. Ama hava resmen buz gibi bir ısınmadı gitti güya bahardayiz

      Sil
  2. Yazılarını okumayı seviyorum, umarım güzel bir tatil geçirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sağol şekerim pazartesi dönüş var ama çok iyi geldi valla :-)

      Sil
  3. Ayyy adım mı geçmiş ne :) Hepimizin ellerine, dimağına ve hatta gözlerine sağlık ola. Hele de Nevale'min, kuzucumm yılmadı tükenmedi benden bir şeyler çıkarıverdi :D Benim de gönlüm seri üretimden yana, elceğizlerinize tazecik bölümler vermek isterim elbet. Mevtalıktan yakayı sıyıran bilgisayarım da elime geçtiğine göre sadece bana ayakbağı olan grip virüsüm kaldı :) Çok çok yakın zamanda rejenere olmuş bir halde yamacınızda bulunacağım efenim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehem ehem senmiydin ki o?:P valla nevalem senden baya iyi birşey çıkarmış :-D enem ne badireler atlatmissin tüm engellerden kurtul bana gel bana gel :-D sabırsızlıkla beklemekteyiz ;-)

      Sil
    2. Geçmiş olsun. Aman kendinize dikkat edin! Bilgisayar düzelir ama bizim antivirüsümüz yok malesef bol bol C Vitamini (tavsiyem Kuş burnu ki portakaldan 100 kat fazla oranda var) tüketmeniz tabi günlük.

      Sil
    3. Valla boğazlarda ağırıyorsa bir arkadaş bana adaçayı gargarası demişti. günde 3 defa yap bir kaç gün devam et. :) ya grip bir vurdumu çıkması zaman alıyor. Allah şifalar versin :)

      Sil
    4. Valla bu 3.haftam sevgili gribimle :( Gündüz dinlenemiyorum gece uyuyamıyorum, ne menem bir şey anlamadım. Ballı zencefilli çayların, pekmezlerin hele de ilaçların ardı arkası kesilmiyor ama nafile. Anne eli istiyor sanki başım ama o da uzak. Hasretlikten midir nedir ayaklanamadım gitti :D

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -