Gönderen : Neobi 30 Nisan 2013 Salı


Adı: Shinigami Hime No Saikon
Çıkış tarihi: 2013
Cilt /bölüm sayısı: 3 cilt + 13 Bölüm / Tamamlandı
Tür: Dram,romantizm,shoujo
Mangaka: Onogami meiya
Proje: Mabushi Majo
Çevirmen: Homosaphilis, Selenity, Sagoso, Suit
Editör: Sagoso, Selenity

 Konu:



Yoksul bir aristokrat ailenin kızı olan Alicia Faitlin, amcası tarafından kararlaştırılmış bir evliliğe zorlanmıştır ancak damat törenin ortasında birdenbire ölür. Alicia bu olay yüzünden "Ölüm Prensesi" olarak yaftalanmış olsa da, onunla ikinci evliliğini yapmak için peşinde olan biriyle karşılaşmıştır. Bu kişi ailesi son zamanlarda aristokrasinin üst basamaklarına yükselmiş,sonradan görme bir asil olan Kashburn Licen'den başkası değildir. Bu adamın "despot" olduğuna dair dedikodular dolaşmaktadır ancak…



İndirme Linkleri: 
CİLT 1
Bölüm 0-4 MF MG

CİLT 2
Bölüm 5-9 MG

CİLT 3
Bölüm 10-13 MF MG

{ 75 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. yeni proje hayırlı olsun merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Böyle hikayeleri çok severim. Dear My Girls adında bir manga vardı. Aklıma onu getirdi. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun ve tebrikler. Umarım umduğunuz gibi güncel olarak yayanlayabilirsiniz. *-*

    YanıtlaSil
  4. Tanıtım için thanx leydiler :D Lucifer olup kanıma giren sagom da sağ olsun skip'e alternatif oldu pek de güzel oldu kkkkk
    ÇN: Hatun psikopat Hitchcock'un kız versiyonu hahhah Abartmış da olabilirim tabe :D Afiyet, şeker ve en güzelinden ballar olsun efendim. Sevgiler, saygılar vs... :D

    YanıtlaSil
  5. yeni seri hayırlı olsun :) okuyacağım mangalar arasına girecek gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. yeni proje hayırlı olsun Homosaphilis, Sagoso emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden kolay gelsin..Homo Uragiri'yi(geçen gün eva'yla söylediğimiz manga) unutmadın dimi bebişim aklının bi köşesinde yazılı olsun olma mı?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahhaha tamam şekerim unutmam da sen yine isim hatırlatması yap plz şu an herkesle manga ortaklığım var kkk :D

      Sil
    2. hehe tabiside hatırlatırım sen yeter ki başla :D

      Sil
  8. İNG BAKTIM biraz süper çizimleri olsun karizması olsun bayıldım bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. güzel mangalardan birisi daha mı geliyor süpersiniz yalnız bu yeni blog ben kapkarayı istiyorum buna alışamadım yaaa :((

    YanıtlaSil
  10. kolay gelsin canım merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Yine güzel bir projee! Hepinize şimdiden kolay gelsin diyorum. Merakla gelecek bölümleri bekliyorum gençler. :D

    YanıtlaSil
  12. çok güzel manga ama bölümler birikmeden hayatta okumam sonra beklemesi çok zor oluyor depresif oluyorum :)

    YanıtlaSil
  13. hoho kız cidden saiko çıktı homo dediğin kadar var :D o bir yana legolas elfler falan bunları görmekte ayrı bir güzeldi ben galadriel manganın devamını sabırsızlıkla bekler ve merakta kalarak köşeme çekilirim kendimi zor tutucam devamını okumamak için ama tutucam :D 2 bölüm için gün saymaya başlıyayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi şekerim aynen pek bir sayko kız hahhahaha :D ÇN'leri yazarken ne kadar keyiflendiğimi söylemiştim az bile yazdım şekerim sanki yakında mangaka susacak ben konuşacağım hohohohoho :D Ayrıca elfler araya sıkıştırmasaydım olmazdı hane herkescikler duysun :D

      Sil
  14. oh be sonunda yeni bölüm artık ümidimi kesmiştim :) despot koca yakışıklı çıktı ama konuşmalara bayıldım karnım ağrıdı gülerken bu nedir yaw yok böyle bir muhabbet :D:D kızın küçüklüğüne inilecek dimi var bu kızda bişi... adamın kafası var diye çöktü yaaa :D:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu yeni bölümden ümit kesilir mi :D Ama manga başlarken yaptım uyarıyı hatunda sıkıntı var diye :P Afiyet, şeker ve bal olsun ee bir de pekmez kkkkk :D

      Sil
  15. bende mangadan ziyade çevirmen notlarına bitiyorum :) homosum kuzum eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun hayın ilk göz ağrım :P seninde eline sağlık :D

      Sil
  16. Homosaphilis ellerine sağlık güzel bir manga notlarınıza bir şey diyemiyorum bittim çünkü :)) manganın devamını sabırsızlıkla bekliyorum emeklerinize sağlık cadılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun şekerim :D Çnlerde aldığım keyfi anlatamam her yerde de yazıyorum zati :P Yeni bölümlerde de mangakadan çok ben konişiciim hahhah O değilde ben mi yazsam bir tane hohhohohoh :P

      Sil
    2. yaz yazz destekler vede afiyetle okuruz bir tane böyle bir performansta neobi'den bekleriz zira skip beat'e düştüğü notlar potansiyelin taştığının kanıtı :)) şaka bir yana Deniz Girgin'in de söylediği gibi hislere tercüman olan notlarınız bitici vuruşu yapıyor zaten gönül işi olduğu burdan belli yaaa :))

      Sil
  17. o küçük yan notlar olmasa zaten keyfi olmaz hele de tam okurken düşündüğün şeyi yan notlarda okuduğunda hislere tercüman olduğunda ayrı bir keyif :)

    YanıtlaSil
  18. valla bu kız güzelleşmeli arkadaş :D neyse efem 2 bölüm yorumuma gelirsek özellikle bir dipnotun cuk oturmuş derler ya aynen öyle olmuş böyle erkekleri bulmak için sümsük olmak gerekiyor hoho mangalarda hep böyle :D ellerinize sağlık diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun kuzum :D Vallahi sümsük ya da Feriha olmadan olmuyor görüyorsun yani adam jön allam ya nasıl buluolar şunlar şu halleriyle dicem de çok mu abarttık kız da Notre Dame Kamburu değil sonuçta :P

      Sil
    2. en azından notre dame kamburu kızı etkilemek için girişimdeydi bu kızın oğlanı etkileme girişiminde olacağını sanmam :D

      Sil
  19. Yalnız o hizmetçiye çok pis ayar oldum. En başta ilk kocasının öldüğü gibi geberseydi ya o da euhuehue. (Adamın kıza kaba davranması o kadar kötü değil de böyle aldatma vs olaylarına uyuz oluyorum ben. Hani öyle bir şey yoksa sorun değil xD)

    Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna demedim kardeş kem gözlü diye ne beklersin ki zati öyle hatundan ahhh ahhhhh saf yavrumu arada telef edicekler ama hemen peşin hüküme varmayalım ileri ki bölümlerde belli olmaz hani :P

      Sil
    2. Ahahha ordaki yorumu görünce zaten dedim evet öyleymiş diye. Gerçi zamanla ne olur ne olmaz bilmem de yinede aldatmalı şeyler olmasın da çok uyuz oluyorum xD. Madem öyle evlenme bre kafir xD.

      Biz kızlara göstermeyin böyle kötü şeyler valla manga da olsa içim parçalanıyor.

      Sil
  20. oy oyyy öldüm bittim gülmekten manga keyifli ama homosapiens notların daha bir eğlenceli :)) manga güzel gidiyor da sen dedikleyin sonunda ne romantizm ne aşk bunlar böyle gidecek gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Millet okurken sinirlenmesin diye yorumlarla ortamı yumuşatmaya çalışıyorum hohohoho yoksa ben dahil herkes pcye kafa atacak okurken :P Var yani kızda bir kalaslık ama mukadderat belli olmaz alnımıza ne yazıldıysa o ahahahah :D

      Sil
  21. ııııııııı :@ valla çok kızdım bu bölüm ikisine de ne bu yaw arada notlar var da hislere tercüman oldu :) düke kafa atasım, hizmetçiyi yolasım saayko kızımızı da dövesim geldi :D ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun şekerim :D Sopalık hepsi aynen de ben hizmetçiden başlayıp kem gözlerini oyup giyotine oturtacağım :P Hayır yok zorla Kazıklı Voyvoda yapıp kendilerini kazıktan geçirtecekler hohohohoho :D

      Sil
  22. yeni bölüm için teşekkürler. bu bölüm değişikti.biz kıza sayko derken saftirik kezban çıktı sinirimi bozuyo hizmetçi ayrı sinir zaten amannn gerisini yazmayacağım çok sinir olduğum nokta varmış destan olacak yeni bölümü beklemek en iyisi :D

    YanıtlaSil
  23. Ahahaha 3.bölümde bekleme yapma bekleme muhabbetine bittim. Ben de bekleme yapma ticari bekleme yapma şeklinde (trafik polis anonsu) aklımdan geçiriyordum tam uehuehueh.

    Emeğinize sağlık. Dayanamayıp ing. olarak baktım ve baya entrikalı bir şeyde buldum kendimi uehuehue. Umarım biran önce bitirirler mangayı yaw daha şimdiden sonunu fena merak ettim xD.
    -zombiwan-

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler :)
    Ellerinize sağlık :)
    Devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  25. yeni bölüm çok uzun sürdü inşallah bıraktık demezsiniz bu güzel seriyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmenine yönlendiriyorum sizi bu serinin o cevaplasın =)

      Sil
    2. :):) L.Deniz Girgin yok bırakmadık sadece birazcık gecikmeler oldu :)

      Sil
    3. oh aman geç olsun güç olmasın demişler ben sevdim bu kızı :)
      bu arada yeni bölüm de gelmiş teşekkür ederim

      Sil
  26. lutfen yeni bolum gelsin artik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi zaten. 4. bölüm yeni =)

      Sil
    2. uzgunum, ben 7 kadar okudugum icin anlamadim :)tesekkurler

      Sil
  27. alternatif linkler tamamlanmıştır :) (tigergirl)

    YanıtlaSil
  28. bu yakışıklı da kim hizmetçi gene ne planlıyo yoluverecem saçlarını....benim kezban gene yaptı yapacağını çok güveniyor insanlara deli oluyorum ya :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kezbanın kısmeti pek bir açık şekerim artık kezban falan değil bildiğin Kleopatrası oldu manganın asdfghjkl O hizmetçiyi dövmek yetmez daha sadist şeyler planlamak gerek de bu dük gitgide yakışıklı oluyor, beni dellendiriyor :P

      Sil
  29. proje ne zaman güncel alır? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili adsız mangamız iki bölüm sonra final yapmış olacak. eğer Neobi nin bu haftaki güncelini beklersiniz yeni bölümleri okuyabilirsiniz

      Sil
  30. son iki bölümü inanılmaz bir heyecanla bekliorm acaba sonu nasıl bitecek :O ingilizcesine de bakmak istemedm heyecanı kaçmasın bazı yerleri yanlış anlarım fln şimdi xD

    YanıtlaSil
  31. ohoo, benden duymuş olmayın ama baya ilginç :D bazi yerlerinde kahkaha atdım :P hele Aliciamızın bir manyaklıkları var :) yakında göreceksiniz, çok güzel bitdi :) aman, sakın bakmayın. sonra tadı kaçar :)

    YanıtlaSil
  32. peki sana güveniorm ve sabredip bekliorm o zmn :))

    YanıtlaSil
  33. Pek final gibi değildi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz final gelmediği için olabilir mi :)

      Sil
  34. 12 ve 13. bölüm çevirisi olmaz mı ki?

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .Eğer bir önceki Neobi güncelini okumuş olsaydınız orada gerekli açıklamanın yapılmış olduğunu görürdünüz. Gelecek olan yeni güncelde final bölümlerini okuyabilirsiniz.

      Sil
  36. Animesi var mı ki?

    YanıtlaSil
  37. son iki bölümü yeniden yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  38. üçüncü ciltde yükledim ve şifreyi giriyorum fakat açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifrede sorun yok bende açıldı. mabushimajo

      Sil
  39. güzel bir mangaydı emekleriniz için çok teşekkürler.......

    YanıtlaSil
  40. Başladım ve bitirdim. Evet, tamamlanmış bir mangayı okumak çok hoş~ Ellerinize sağlık. *-*

    YanıtlaSil
  41. mega'dan indirdiğim bölüm ya da ciltleri bilgisyarda bulamıyorum.Ayrı bir klasör falan mı açıyor mega ?? Anlamadım :/

    YanıtlaSil
  42. ellerinize sağlık indirmiştim ancak okumak nasip oldu gece uyku tutmayınca bir hışımla bitti ve çok keyif aldım dayanadım ek mangası olup olmadığına baktım ve karşıma bu çıktı http://www.batoto.net/comic/_/comics/shinigami-hime-no-saikon-baraen-no-tokei-koushaku-r8230 umarım bu kısmını da cevirmeye başlayabilirsiniz baya keyifli duruyor biraz göz gezdirdim neyse artık yatım ben şimdilik sonra görüşmek üzere deyip gidim ben Bu arada eğer cevirmeyi planlıyorsanız cevap verirseniz sevinirim :D

    YanıtlaSil
  43. çok güzel bir seri ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  44. iyi gunler cok guzel bir seri elinize saglik ama ben 2. cili indiremiyorum surekli hata veriyor yeniden upload edebilirmisinz. diger serilerde de mega dan indiriyordum ama bu sefer sorun cikiyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sorunsuz indiriyordum. sizinle alakali bir sorun olmasin? zahmet olmazsa, tekrar deneyiniz :) yine olmazsa, http://bato.to/group/_/m/mabushi-majo-r3365 surdan online okuya bilirsiniz :)

      Selenity

      Sil
  45. Teşekkürler emekleriniz için... Az önce indirdim. Şimdiden ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  46. Seriyi yeni bitirdim. Böyle bir son beklemiyordum. Elinize sağlık :D

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -