Gönderen : Nurdish 5 Nisan 2013 Cuma

Burun akıntılı bir güncel gününden herkese hayırlı Cuma'lar! 



Hasta da olsam üşenmeyeceğim ve sizlere bölümlerimi verirkene rastgele düşüncelerimin yanında  favori PS3 oyunumun tanıtımını yapacağım!

Bioshock serisi bana göre PS'lerde gelmiş geçmiş en iyi kurgu ve oyunlardan biri. Şu an benim favorimdir kendisi. Toplamda 3 serisi çıktı. her birinden ufak ufak bahsedeyim:

 


Bioshock 1

Oyun, 1960'lı yıllarda su altında kurulmuş Rapture şehrinde geçer.Rapture toplum, din ve devletin baskılarından kaçan Andrew Ryan adında bir sanayici tarafından planlanmıştır. Atlantik'te denizin altına kurulmuştur. Enerjiyi de denizaltı bolkanlarından jeotermal bir şekilde sağlamıştır ve şehrin inşasını 1946 yılında bitirmiştir. 
Bir uçak kazasından sağ kurtulan Jack adlı bir adam su altı şehri Rapture'ı keşfeder ve mutantlar ve droneların saldırısından sağ kurtulmaya çalışır. Bunun içinde kendisine verilen bir çok görevi tamamlaması gerekir. Ayrıca vazgeçilmez karakterlerimiz olan Big Daddy ve Little Sisters vardır. Little sisters'lar küçük ama üç buçuk, özel güç olan Plasmid'lere sahip olabilmek için toplanması gereken ADAM dedikleri sıvıyı bulabilen kızçelerdir.



Bioshock 2

İkinci oyunun da aynı mekanda geçer. Ancak bu sefer biz bir Big Daddy'yiz ve amacımız Little Sister'leri yozlaşmış Big Sister'lerin elinden kurtarmak. 



Bioshock 3: Infinite

İşte bu oyun beni benden aldı ya! Dün abim oyunu bitirdi ve hala etkisindeyim! (Ben henüz bitiremedim ama yakındır) 
Konusu 1 ve 2'den çok daha farklı. Diğer 2 Bioshock'da deniz altındayken 3. oyunda göklerdeyiz! 
1912 yılında geçen oyunda eski bir savaş gazisi Booker DeWitt'i yönetiyorsunuz. Amacınız ise Columbia adlı bulutların üzerinde kurulmuş bir şehirde bulunan Elizabeth adındaki bir kızı oradan kaçırmaktan ibaret, ama oyunu oynamaya başladığınızda hikayenin aslında bu kadar da basit olmadığını görüyorsunuz. Bunda da özel güçler var isimleri başka o ayrı. Bazı noktalar dışında oynama tarzı aynı. Çok orjinal bir konusu var. Ama elbette anlatmayacağım. :) 
Oyun sonunda resmen abimle ağzımız açık ve sırıtır bir ifadeyle oyunu bitirdik. Oyun oynamayı seven arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum. En azından bir şans verin derim ben. ;) 


Şimdi geldi sıra güncellere!


Yamada-kun to Shichi-nin no Majo - 36.Bölüm


Yamato Nadeshiko Shichi Henge - 65.Bölüm

Afiyetler olsun efenim! :)

{ 17 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. yeni bölümler için ellerinize saglık bende artık yamada-kun cuyum :) öyle iştah açıcı konuşmalrınızdan sonra bir bakem dedim ve bakış o bakış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuu başlamamış mıydın yoksa? :o neyse zararın neresinden dönülürse kardır :P
      sağol canım afiyet olsun ;)

      Sil
  2. çalışmaya biraz ara verip yamadayı okucam bende ellerinize sağlık nurdishim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun kuzucum. Arada Yamada'yla dinlenmek iyidir :D

      Sil
  3. hımm bu oyunada bi bakmalı , call duty , call duty nereye kadar :D

    YanıtlaSil
  4. Ellerin dert görmesin ne diyim *-* Oyun da sayko görünüyor hoşuma gitti kkk :D İçimdeki terminatör oynamam gerektiğini söylüyor hohohoh :D

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle bir deneyin valla. Cidden sayko bir oyun ps3 almak zorunda değilsiniz xbox.pc için de var ;-) ama biraz ingilizce ye ihtiyaç var tabi konuyu yakalayabilmek için. Yorumlarınızı beklerim vala oynarsaniz :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x-box deme bana nurdish , onun yüzünden tüm harddiskimdeki 15 yıllık arsivim gümledi.. almayın x-box falan :S

      Sil
    2. Abooo çok geçmiş olsun. Arşivi gumleyenlere her zaman çok üzülürüm hemide senin 15 yıl :s niye.gumledi yav? Napti Xbox sana?

      Sil
    3. artizzzlik yapıp didim bir film izleyeyim büyük ekranda, sefgili x-box hani itunes'ta oldugu gibi kendi uzantısına uyarlayıp açar sandım halbusi tamamen siliyormuş.bilemedik tabi cehaletin gözü körola, 2 gün şok, 3 gün hıçkır hıçkır, 4 gün yok artık geri dönüşümü olur araştırmaları ve x-box supporttan gelen ''baaakaaa!kim dedi sana hariciyi ona ekle!nanik sana!'' diye bir cevap.. oturduk aşağı.. my precioussssss dediğim şey,hadi ordan yan papucumun harddiski oldu nihayetinde:D özetle böyle işte :)

      Sil
    4. uuu... fena gitmiş yav. Benimkini ps3'e bağlamayı denedim çalışmayınca hiiiç kurcalamadım aman yanlış bişey olur diye, sonra paso flash disk. gerçi xbox farklı program olduğundan o esnada bende aynı şeyi yapabilirdim. :/ ya arşiv olayını bu yok olma riski yüzünden sevmiyorum! adamı geriyor valla aman bozulmasın diye :s
      neyse kuzum aştın sende bunları artık :)

      Sil
    5. hı yok ps3 dede calısmıyor ebet.. eh 5 ay gecti uzerinden atlatalım artıkım tabe :))

      Sil
  6. Oyun Bitti! Ve yine çok duygulandim gözüm bile doldu... acaba ne.zaman çıkar 4.oyun :/ en sevimsiz tarafı yeni oyunun çıkmasını beklemek. It.was worth to wait dude and will be again!

    YanıtlaSil
  7. Bu gidişle bende sanırım şu Bioshock oyununu oynayacağım. Hele bi üçüncü oyununu alayım öyle artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok 1den başla sonra 3e atla. Kesinlikle1ide oynamanı tavsiye ediyorum. 2.oyun 1gibi olduğundan oynamasanda olur :-)

      Sil
  8. Merak etme, 1. oyunu oynamadan direk 3'e atlamam. Bakıp göreceğiz yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız oyun bitti anında 2.kez oynamaya başladım :)

      Ayrıca fena halde 1'i oynayasımda geldi yani :D

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -