Gönderen : Unknown 25 Nisan 2013 Perşembe

Merhaba mabushi majocanlar
Nasılsınız bakalım son zamanlarda

Ah ah! Cadılar ve cadı severler
Ben ne eşeklik yaptım bir bilseniz.
Anlatsam siz de beni affetmezsiniz biliyorum ama yine de anlatmam lazım.
Biricik ortağım, ilk patronum, senseim, arkadaşım nurdishimin doğum gününü kutlamayı unuttum...

Bu utançla ölsem mi ki? ölmemin bi faydası olmaz derken...
Onun yerine kendimi affettimenin yollarına bakmalıyım diye düşündüm
"Nurdiiiiiiiiiish 
Kır kalemi, kes cezamı
Kaç sunako istersen söyle."
dedim ama o sakin bir şekilde gerek yok dedi.
Öyle deyince kendimi daha da kötü hissettim. Normal şartlarda nurdishin "O zaman bana şu kadar bölüm vermen lazım. nihahahahha... Başka türlü affetmem." demesi lazımdı...

İlk buluşmamızda hangi pastadan istersen,benden nurdish... Bak burdan duyuruyorum...
O zamana kadar gıyabında doğum gününü kutlamak için bi browni açtm kendime :D :D

Eee tabi mabushimajocanlar sizleri de unutmadım ;)
Size de bir bölüm hadashi getirdim.

Hadashi De Bara Wa Fume 11. Bölüm

Cadıların cadısı nurdishim geçmiş doğum günün kutlu olsun...
Seni çok seviyoruz...
Umarım hep beraber mangalarla yaşlanırız (not: yaşlansak da umarım yaşımızı göstermeyiz :)

{ 7 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Nurdish-can geçmiş doğum günün kutlu olsun, güsel ,mutlu, sağlıklı yaşlar =)
    nevale senin de ellerine sağlık bu arada notunu da pek sevdim kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not bütün cadılarımıza gelsin o zaman :D
      rica ederim

      Sil
  2. bilemedik gomen Nurdish.. yeni yaşın keyifli, mutlu, huzurlu,neşeli geçsin emi.. :)

    YanıtlaSil
  3. soğuk nevale hiçde soğuk değilsin sıcacık güzelmi güzel bir mangayla karşımızdasın teşekkürler eline sağlık ( nurdish geçmiş doğum günün ve gelecekteki doğum günlerin kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günun kutlu olsun nurdishim geç kaldık gomennasay güncel için teşekkürler nevalem eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Oyy Kuşummm kıyamam! Cidden bu kadar suçluluk duymana gerek yok bebeem. Çok teşekkür ederim gecikmeli brownine :) (ama browninin üzerinde mum yok o olmadı :P)
    Allah'tan yaşımı ifşa etmedin yoksa çekeceğin vardı elimden hehe :D Yalnız cidden ne kadan pis psikoloji yapmışım sana "gerek yok" diyerekten! Gerçi tarzımdır da "nihahaha"sı bol konuşmak ama kıyamadım sana be :D

    valla kuzum sende bende (hatta sen daha iyi bu konuda) genç gösteren tipleriz, yaşlansak da belli olmaz yaşımız hehehe cadı kızlar :D

    Bende sizi çok seviyorum kuzucuklarım :)

    Sizlerede çooook teşekkür ederim arkadaşlar :) birlikte ihtiyarlayalım ;)

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -